Doe het anders zelf?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:03 schreef Mercer het volgende:
Hoe lang gaat dit nog duren? Ik begin er nu al genoeg van te krijgen namelijk.....Ik weet bijna zeker dat ze in amerika wel een miljoen over hebben voor het hoofd van Khadaffi, kunnen ze niet ff een mannetje daarheen sturen?
Verander je toon eens, vervelende klier.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:23 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik ga nu weer bijdehand doen:
Jullie beweren dat ik mezelf tegenspreek terwijl ik de uitspraak van Saif Qaddafi alleen in een feitelijke context wilde plaatsen.
Ja beetje link.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doe het anders zelf?
Livestream van Barca?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:05 schreef raistlin6 het volgende:
Barcelona begint weer.
@remlof, zie de link van die site die ik net plaatste. Mogelijk vandaag nog een nieuwe ontwerpresolutie waarmee de bezwaren van de tegenstemmende landen weg zijn.
http://news.smh.com.au/br(...)-20110227-1b9im.html
En nu dus Barca kijken, Messi
Mag geen streams op forum plaatsen, kost danny geld. Momentje.quote:
Begrijp ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:08 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Mag geen streams op forum plaatsen, kost danny geld. Momentje.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:09 schreef -jos- het volgende:
Mensen, ik ga zuipen!!
Fijne avond allen!!
Sorry als ik vervelend over ben gekomen.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:09 schreef -jos- het volgende:
Mensen, ik ga zuipen!!
Fijne avond allen!!
klopt , maar zijn oude posts staan ook bij zijn nieuwe naam ;quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:13 schreef Dance99Vv het volgende:
Abukhit veranderde inderdaad zijn naam hier in zijntweet lijst staat het:
Yes i changes my name ....
about 21 hours ago via Echofon
proost !quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:09 schreef -jos- het volgende:
Mensen, ik ga zuipen!!
Fijne avond allen!!
ja ik ga denk ik zo ook nog ff gestrekt op mn bank met wat te vretenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:16 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Veel plezier.
Ik pak ook even wat chips en Cola en ga even tv kijken.
Ja daar wees ik al op gisteren, was mijn gevoel toch goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:19 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
klopt , maar zijn oude posts staan ook bij zijn nieuwe naam ;
Allah help me ... http://twitpic.com/43lxpd
7:20 AM Feb 25th via Twitpic
maar hij was indd. bang ,zn familie enzo
Die gast vertelde vandaag dat er veel tanks in de stad gestationeerd waren,onderbouwd met foto's . Het lijkt erop dat G een grotere grip wil op tripoli .quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:25 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja daar wees ik al op gisteren, was mijn gevoel toch goed
vanochtend ging het nog ff over AJE over bepaalde "bedrijven " die "van girrdafi " waren , en de connectie's met italië e.d.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:27 schreef MangoTree het volgende:
SeriouslySander RT @C0d3Fr0sty: #Anonymous has taken DOWN www.afriqiyah.aero/ 4 transporting Mercs 2 Libya #libya #feb17
Afriqiyah Airways is een luchtvaartmaatschappij met als thuisbasis Tripoli, Libië.
Zinvol?
Het is een video van 'n toespraak van Khadaffi met beelden van slachtoffers er doorheen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:22 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
flyingbirdies Qadaffi's Lies 2011 http://on.fb.me/eplJAJ this video explain it all #Libya #Tripoli #Benghazi
1 minute ago via Echofon
iemand die account heeft ik kan em niet zien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |