Jezus, wat een lulquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:04 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Voor wie werkt die gast eigenlijk? Slim is hij nietOk het is Harald Doornbos,
provinciaaltje hequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:07 schreef Doler12 het volgende:
Had de NOS eindelijk een primeurtje kunnen krijgen, verneukt hij het!
De lul is nu op TV.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:07 schreef Doler12 het volgende:
Had de NOS eindelijk een primeurtje kunnen krijgen, verneukt hij het!
wou net zeggen starring harold doornbosquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De lul is nu op TV.
Dit is toch niet echt of wel?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:58 schreef Bartholomaeus het volgende:
Het verhaal van GPDMiddleEast
Fantastisch...Libie zit potdicht, maar er lopen letterlijk miljoenen 'journalisten' rond: Libiers die met hun telefoons alles filmen!!!
Afgelopen nacht klopte de eigenaar van het hotel nog om 4 uur 's nachts op m'n deur. 'Ga weg man', riep ik. Dom, zeer dom van me...
Bleek dat er een vluchteling uit Libie was gearriveerd met een memorycard vol met verse telefoon clips. Shit,'sochtends was de man weg.
Vandaag trouwens een familie geinterviewed die zag hoe hun buurvrouw en twee dochters werden verkracht door troepen Khadafi.
Verkrachtingen vonden ongeveer een week geleden plaats in een stadje nabij Benghazi. Slachtoffers waren Palestijnen uit Syrie.
Wat een sukkel is het toch ook.
Is nog bezigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:10 schreef Dance99Vv het volgende:
Wat had die te melden (ik heb geen tv)?
http://nieuwsuur.nl/live/quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:10 schreef Dance99Vv het volgende:
Wat had die te melden (ik heb geen tv)?
Opgeruimd?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:18 schreef t-8one het volgende:
Misschien een beetje vreemd, maar ik vind het vliegveld verhaal een beetje raar, waarom zijn er geen lijken?
jezus wat een mongoolquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:58 schreef Bartholomaeus het volgende:
Het verhaal van GPDMiddleEast
Fantastisch...Libie zit potdicht, maar er lopen letterlijk miljoenen 'journalisten' rond: Libiers die met hun telefoons alles filmen!!!
Afgelopen nacht klopte de eigenaar van het hotel nog om 4 uur 's nachts op m'n deur. 'Ga weg man', riep ik. Dom, zeer dom van me...
Bleek dat er een vluchteling uit Libie was gearriveerd met een memorycard vol met verse telefoon clips. Shit,'sochtends was de man weg.
Vandaag trouwens een familie geinterviewed die zag hoe hun buurvrouw en twee dochters werden verkracht door troepen Khadafi.
Verkrachtingen vonden ongeveer een week geleden plaats in een stadje nabij Benghazi. Slachtoffers waren Palestijnen uit Syrie.
Wat een sukkel is het toch ook.
Welriekend als amber. Ik kan hem gif geven.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:24 schreef Dance99Vv het volgende:
ah lief dat stukje op staats tv libie, ze zingen G toe
De videoband zal wel opgehaald zijn uit het archief denk ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:24 schreef Dance99Vv het volgende:
ah lief dat stukje op staats tv libie, ze zingen G toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |