Hij moet komen, en dan doe je een diazepammetje in het drinken van het kindquote:Op zondag 27 februari 2011 13:15 schreef oh-oh het volgende:
Yns was van enkel laarsjes![]()
Hij weet niet of ie komt, wss wel, met kind, maar het hangt een beetje van de verhuisperikelen af
Da's het voornaamstequote:Op zondag 27 februari 2011 13:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nope, geen winst gemaakt en geen man aan de haak geslagen
Wel een hele leuke avond gehad
Ja, maar heel die onzin was al aan de gang toen ik nog aan de andere kant van de grens woondequote:Op zondag 27 februari 2011 13:23 schreef ElisaB het volgende:
Je woont ook in Duitsland, gekkie
Ik heb een heel klein stukje van de kick off gezien, maar dat vond ik niet boeiend. Ik denk dat het niet vernieuwend genoeg meer is. Dat was BB nog, DGK misschien, maar inmiddels kennen we het wel. Het blijven mensen en het is heel veel meer van het zelfde.
Zou me trouwens helemaal de tering vervelen als ik in dat huis zat
Owquote:Op zondag 27 februari 2011 13:31 schreef Rewimo het volgende:
Ja, maar heel die onzin was al aan de gang toen ik nog aan de andere kant van de grens woonde
Vent.... dusquote:Op zondag 27 februari 2011 13:33 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een vent die de gang zou leegruimen zodat we daar eens goed kunnen dweilen (wat nodig is omdat Jamie daar de bak niet altijd haalde). Want ik kan niet sjouwen.
Zou.
Dus.
Ja, kom maar op met de sappige detailsquote:Op zondag 27 februari 2011 13:34 schreef Greys het volgende:
Potver, wat was dát een lekkere zondagochtend
Hoiiii
Dan moet ik eerst bedenken waar die ligt. Als we er al een hebbenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:35 schreef ElisaB het volgende:
Vent.... dus
Ga er met de mattenklopper achteraan
Opgerolde krant doet het ookquote:Op zondag 27 februari 2011 13:36 schreef Rewimo het volgende:
Dan moet ik eerst bedenken waar die ligt. Als we er al een hebben
Dat wel jaquote:Op zondag 27 februari 2011 13:36 schreef ElisaB het volgende:
Vier lekkere mannen
Of is een kwartet niet vier
* oudpapierbak omkeertquote:
Nou, soms zou je je er bijna voor schamen omdat het een beetje ouderwetserig is enzoquote:
Schamen voor wie? Je kan je overal wel voor gaan schamenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:43 schreef Greys het volgende:
Nou, soms zou je je er bijna voor schamen omdat het een beetje ouderwetserig is enzo
Maar ze deden ook een Adele nummer
Ehm, hallo, is uit mijn tijd ja!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:43 schreef Greys het volgende:
Nou, soms zou je je er bijna voor schamen omdat het een beetje ouderwetserig is enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |