Ja, behulpzaam he?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat lief dat roze shirtje zo ijverig ging zoeken.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ach, dat is echt een heel lief, klein buikje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij deze voor de liefhebbers![]()
![]()
Een buikje om trots op te zijn!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Owkee, ik ben weer bijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
Elies, dit is MaikDóm dat ie is!
[ afbeelding ]
En roze-shirtje en hij waren iets kwijt onder de dekens de vorige keer:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, ik ben weer bij
Wat een gedoe met de fruitschaal in broekjes
Nou, ik heb toch liever m'n mango uit een bakkie!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, ik ben weer bij
Wat een gedoe met de fruitschaal in broekjes
Minstens!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:52 schreef asfalthooligan het volgende:
Ja had wel banaan eten uit muts verwacht op zijn minst
Tja, geef me dan toch maar Youp!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:52 schreef ElisaB het volgende:
Wat verder ongelofelijk dodelijk saai
Eh nee, das al ff geledenquote:
Nee, en seks schijnt het beste middel tegen hoofdpijn te zijn hequote:
Om de verbazingquote:Op zondag 27 februari 2011 08:43 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Waarom kijken jullie in hemelsnaam naar zoiets?
BB1 gekeken, daarna mee opgehouden.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb Big Brother en de Gouden Kooi en zo allemaal noooooit een seconde gekeken, dus ik weet nu al zeker dat ik dit ook niet leuk vind
En dat dan krap 200.000 man kijktquote:Op zondag 27 februari 2011 12:35 schreef Rewimo het volgende:
Hier idem ditoDie dingen waar "heel Nederland naar móet kijken". Nou, daar kijk ik dus niet naar
quote:Wilma Nanninga: Dit kan 3 miljoen kijkers gaan trekken. Nederland wil dit weer.
Alphons Martens (Net5 baas): 500.000 moet haalbaar zijn.
Naja ik kijk wel veel talentenjachtenquote:Op zondag 27 februari 2011 12:35 schreef Rewimo het volgende:
Hier idem ditoDie dingen waar "heel Nederland naar móet kijken". Nou, daar kijk ik dus niet naar
Ben er na 5 minuten al klaar meequote:Op zondag 27 februari 2011 12:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ach, zoek wat mensen uit die redelijk eigengeilend, narcistisch, geldbelustend en exhibitionistisch zijn en gooi ze in een huis, wat kijkertjes gegarandeerd.
Ik vind eerlijk gezegd die mensen die 24/7 de streams volgen zo mogelijk nog aparter dan het volk wat meedoet
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh oh oh, ik kon vanochtend opstaan zonder eerst een pijnstiller te nemen![]()
Nu heb ik de eerste pas op, maar wel gedoucht, aangekleed en gewandeld zonder
Nope, geen winst gemaakt en geen man aan de haak geslagenquote:Op zondag 27 februari 2011 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Tombo, nog succes gehad met je enkel laarsjes?![]()
En Yns, doe es verslag?
En oh oh, komt (hihihi) de Griek vandaag weer?
Je woont ook in Duitsland, gekkiequote:Op zondag 27 februari 2011 12:35 schreef Rewimo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |