FF goed winnen hé! Have fun!quote:
Veel plezier!quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat
Ik ga ook off, richting de slaapkamert.
Maar eerst ff kijken of ik nog een natte handdoekmeneer in m'n badkamert heb liggen
Wat vindt meneer Ing daarvan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat
Ik ga ook off, richting de slaapkamert.
Maar eerst ff kijken of ik nog een natte handdoekmeneer in m'n badkamert heb liggen
Ik heb net een halve gegrilde haan opgepeuzeld.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:03 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe keigoeie TT.
Nou, het zuurvlees pruttelt eindelijk
Ik eet pas heel laat vanavond vrees ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net een halve gegrilde haan opgepeuzeld.
Ja, dank je welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:47 schreef Strega het volgende:
Oh god, ja Rewimo, ik weet hoe het voelt. Ik mis mijn Celeste nog steeds (en hoor of zie haar vaak net zo in de hoek van m'n oog). Onze eerste Brits blauwe poes. Heel veel sterkte hé.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dank je welIk heb knallende koppijn en ben maar niet mee gaan zwemmen
Nee, koester jezelf maar even beetje.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
ben bang dat dat idd niet meer gaat lukkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit te wachten tot het droog wordt zodat ik nog een rondje kan doen, maar ik ben bang dat dat m niet gaat worden![]()
Ik heb de uitlaatservice maar gecanceld voor vandaag
Maar dan wel deze versiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:08 schreef Ynske het volgende:
I don't know what you do
But you do it well
I'm under your spell
You got me begging you
Als je nu pas gaat pruttelen gaat het geen vroegertje worden nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik eet pas heel laat vanavond vrees ik
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
* Ynske stuurt een stapel kinderdvd's naar ohoh, dan kun je nog aan de klusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:30 schreef oh-oh het volgende:
Arme Griek belde net, die was nog volop aan het verhuizen, in de regen.
En de vrouw heeft geen geld voor vloeren in dr nieuwe huisje, dus wanneer ze dr nu daadwerkelijk gaat wonen is nog onduidelijk![]()
Morgen komt ie weer langs, met kind
aaah dan hebben jullie tussendoor tijd genoegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zelf een hele stapel kinderdvd's. Het zal wel weer 3 keer Toy Story 3 worden vrees ik
Open effe een topic in FHFquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:30 schreef oh-oh het volgende:
En de vrouw heeft geen geld voor vloeren in dr nieuwe huisje, dus wanneer ze dr nu daadwerkelijk gaat wonen is nog onduidelijk![]()
Zo hulpbehoevend is oh-oh niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Open effe een topic in FHF
'Gezocht: Vloer, en snel een beetje want ik wil die Griek voor mezelluf.'
oh-oh, die valse kat wil jou niet in haar subforumquote:
Maar de vrouw van de Griek welquote:
Ik ben niet anders gewend van dr hoor...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:49 schreef APK het volgende:
[..]
oh-oh, die valse kat wil jou niet in haar subforum
Kan het kind dan niet bij vrouw laten?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:30 schreef oh-oh het volgende:
Nee die gaat klussen in t nieuwe huisquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Kan het kind dan niet bij vrouw laten?
Nou geef het kind wat laudanum, geen kind meer aan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die gaat klussen in t nieuwe huis![]()
En darten en zuipen met dr nieuwe posse
Doe jij nu maar maar bruine rum met jus. (Is trouwens ook heerlijk met mangosap)quote:
en cola werd me verteldquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Doe jij nu maar maar bruine rum met jus. (Is trouwens ook heerlijk met mangosap)
Tja, ik hou niet van cola, sowieso niet van frisdrank.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
en cola werd me verteld
maar goed, dan moet ik eerst de ruiten van de slijterij hiernaast inmeppen, of elders de koeling in duiken.
en om nu al aan de kirsch te gaan
Gaat wel. Hij zegt dat Jamie en Guus nu bij opa zijn, dat ze met hem knuffelen en dat opa goed voor ze zorgt. Dat troost hem gelukkigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:08 schreef oh-oh het volgende:
Blegh Rewimo, nog maar gewoon een dikke knuffel van mij![]()
Hoe is Christan er onder?
asfalthooligan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:10 schreef Oognip het volgende:
Ik heb een tijd geleden een sexy (:P ) nachtjapon bij hunkemoller bestelt, maar hij zit me te strakdus heb hem 1x aan gehad. Iemand misschien interesse in dit ding? Op foto zetten lukt niet echt, maar hij is heel donkerblauw met kant.
Ik vrees dat, dat hem echt niet gaat wordenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:45 schreef asfalthooligan het volgende:
Moet natuurlijk wel een foto hebben dus hup oognip nacht pon aan (wel zonder ondergoed dat fotograveren en hier plaatsen zodat we een goed voorbeeld hebben hoe dat er uit ziet zo,n sexy nachtpon![]()
![]()
![]()
![]()
Da's wel fijn, dat hij er zo over denkt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gaat wel. Hij zegt dat Jamie en Guus nu bij opa zijn, dat ze met hem knuffelen en dat opa goed voor ze zorgt. Dat troost hem gelukkig
En wie ben ik om je verwachtingen te verstoren.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend van dr hoor...
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:03 schreef ferrari_rood het volgende:
mooi dat hij er zo over denkt rewimo
Ik heb weer een nieuwe foto hier interesse voor?
Oh dat is fijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gaat wel. Hij zegt dat Jamie en Guus nu bij opa zijn, dat ze met hem knuffelen en dat opa goed voor ze zorgt. Dat troost hem gelukkig
Vooruit, omdat jij het bentquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:45 schreef Barbaaf het volgende:
Dat zijn pijnlijke zaken waar je liever niet aan denkt als je op de motor stapt, AH, maar wel iets waar je rekening mee moet houden, uitkijken voor jezelf en voor alle anderen om je heen.
oh-oh, die blauwe? Als ik 'm dan toch zelf moet kopen wordt 't wel een rode, die zijn sneller
JAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:03 schreef ferrari_rood het volgende:
mooi dat hij er zo over denkt rewimo
Ik heb weer een nieuwe foto hier interesse voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij deze voor de liefhebbers
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoef niet zo pontificaal in beeld
En ik vind mijn buik nog steeds bescheiden.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:09 schreef ferrari_rood het volgende:
BolletjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij deze voor de liefhebbers
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Waarom niet?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil ook heel graag mijn motorrijbewijs halen. Maar dat zit er helaas niet meer in voor mij.
Vriend heeft hem wel en een motor. Maar daar ga ik niet graag achterop.
Heb jij dat nou ook?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb wel van alles gevonden wat ik kwijt was ( oa het geboortekaartje van mn oudste nichtje, nu kan ik eindelijk een lijst gaan kopen waar de kaartjes van alledrie de kids inkunnen ) en dingen waarvan ik niet meer wist dat ik ze had ( een echte Boudewijn Buch boekenlegger en heel leuk briefpapier).
quote:Oh, en ik heb vandaag pas 2 pijnstillers op
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij dat nou ook?Wel leuk dat je weer aan de melts wil(de) gaan. Ik heb nog zoveel stash, volgens mij brand ik dezelfde als die jij aan het zoeken bent. En die heb ik je bijna 2 jaar geleden gegeven.
[..]
![]()
Heeeeej ben jij alweer thuus?quote:
Dat klinkt heppie.quote:
Ik zit me te verbazen inderdaad...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ze nog vind , want nu heb ik er natuurlijk echt zin in
![]()
En ja 2 pijnstillers maar![]()
En de pijn is al stukken minder.
Maar serieus, dat die kut van een HA me 4 weken heeft laten wachten op die fysio, dat vind ik dus echt niet normaal![]()
Oh, ik kijk naar Youp van 't Hek en ik vind hem zooooooo grappig![]()
Nou that's a first
Jep, was er van vier tot achtquote:
Leuk dat het leuk was.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Jep, was er van vier tot acht
En binnenkort gaan we weer voor een hele dag (en nachtje hotel) met de Puppels.
Dit was even nieuwe huis kijken. Was leuk
Ik hoop dat ik dr de komende jaren niet meer hoef te zien eigenlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zit me te verbazen inderdaad...
Zou het netjes zeggen tegen je HA
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Jep, was er van vier tot acht
En binnenkort gaan we weer voor een hele dag (en nachtje hotel) met de Puppels.
Dit was even nieuwe huis kijken. Was leuk
Heb je nog meer foto's?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:54 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi![]()
Motorbeurs was weer gaaf en druk. De fiets die ik zoek was er, van juiste bouwjaar en prijs, alleen eerder vandaag verkocht![]()
Een ouder model van deze dus (xjr 1300):
[ afbeelding ]
Maar ja, bij de dealer op locatie kopen is toch beter, proefritje maken op gangpaden vol met mensen is niet zo'n geslaagd idee
oh-oh, is zoiets niet iets voor jou en je hondjes?
[ afbeelding ]
Dit. Morgenochtend. Met Maesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
En wat heb je morgen nou nog es op de planning staan?
Leuk!quote:
Ik heb er een paar geplaatstquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je nog meer foto's?.
[24-02-2011 / 27-02-2011] MOTORbeurs Utrecht
Lijkt mij best leuk, maar waarom moet dat op een zondagmorgen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit. Morgenochtend. Met Maes
Het is truttig, maar zooooooo lekker truttig
Omdat het in een serie 'Zondagochtendconcerten' is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:47 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij best leuk, maar waarom moet dat op een zondagmorgen?
Klinkt heel logisch.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat het in een serie 'Zondagochtendconcerten' is.
Da's op zich wel verrassend om dat dan een keer op een zaterdagavond te doen, een zondagochtendconcert, maar ze wilden zich toch aan de traditie houden.
Lijkt mij best kut als artiest om op zondag vroeg op te moeten staanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:55 schreef Greys het volgende:
Omdat het in een serie 'Zondagochtendconcerten' is.
Da's op zich wel verrassend om dat dan een keer op een zaterdagavond te doen, een zondagochtendconcert, maar ze wilden zich toch aan de traditie houden.
Ik vind het leuke muziekquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:00 schreef Greys het volgende:
Nou moet ik zeggen dat - hoe 'niet-hip' het ook is - het echt super is om je zondag mee te beginnenJe hebt daarna nog de hele dag en het is echt vreselijk goed, we zijn er al een paar keer eerder heen geweest
![]()
Hoor APK, ze doen zelfs iets Robbie Williams-achtigs
Alle artiesten die daar (de Doelen) optreden op zondagochtend zijn er meestal vanaf 08.30 uur ofzo. Dus sommigen moeten al om 07.00 uur weg van huisquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:01 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij best kut als artiest om op zondag vroeg op te moeten staan
Oh ik heb het geluid uit staan en de streams niet in beeld (zitten op een ander tabjequote:Kun je trouwens even een gil geven als dat hoerenfeest uit de hand loopt, dan ga ik ook even kijken
Ik zag iig caps in de streamverslagen, zag er wel fraai uit jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:13 schreef Greys het volgende:
Heb je de caps gezien die ik hier gister ofzo had gepost? Met die Aafke die steeds omviel
En Maik die met Mo ging zoenen, daarna even ging kotsen en daarna er weer gezellig bij kroopquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zag iig caps in de streamverslagen, zag er wel fraai uit ja
die bij mij doen t beterquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:22 schreef APK het volgende:
SchaamlipCorrectie TIP Grote Schaamlippen? In Één Uur Voor Altijd Verlost. Tijdelijk ¤ 900,-
Google ads
Ik dacht dat die dingen persoonlijk waren en afgestemd op surfgedrag, maar ik kan met mijn hand op mijn hart zeggen dat ik nooit naar te grote mudflaps zoekquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:23 schreef Greys het volgende:
Ja die komt heel regelmatig voorbij begreep ik
Ik zie de ads niet ivm abbo.
niet?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat die dingen persoonlijk waren en afgestemd op surfgedrag, maar ik kan met mijn hand op mijn hart zeggen dat ik nooit naar te grote mudflaps zoek
'Rokkken'?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
die bij mij doen t beter
*
Laden...
*
Mooie rokken online kopen
Bekijk nu het aanbod aan jurken en rokkken op neckermann.com!
www.neck.nl
*
Kousen van ESPRIT
Grootste ESPRIT-keuze wereldwijd. Levering voor slechts ¤ 0,95!
www.esprit.nl/kousen
neequote:
Als het een leuke vent is...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:31 schreef Ynske het volgende:
hmmm sjans hebben van een oud collega...
Dat is Joanna-boohoo-het-gaat-al-twintig-minuten-niet-over-mij-dus-I-need-attentionnnnnn.quote:
kreunt ze al?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:41 schreef Greys het volgende:
Oh ik geloof dat ze wat luidruchtiger worden APK
Ik zat even te kijken, maar ik denk dat ze nog wel een uurtje nodig hebben om los te komen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:41 schreef Greys het volgende:
Oh ik geloof dat ze wat luidruchtiger worden APK
En de vorige keer was het daarna binnen een kwartier chaos.
Kort uurtjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zat even te kijken, maar ik denk dat ze nog wel een uurtje nodig hebben om los te komen.
Da's die gladdequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:00 schreef ElisaB het volgende:
Die met dat groene broekje is echt eng
Ze drinken het per halve flesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
Ik zei toch dat het heel snel gaat daar als er een glaasje wijn in zit
Ik ben wel consequentquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's die gladde
Maar hij had wel lef om in zijn eentje te beginnen
Ik kijk nu via Ziggo. Wat een treurige wannabe geiligheid.quote:
Mike en Monique (roze shirtje) dat wordt óf seks, of hij kotsend boven de plee, net nadat ze het bed gevonden hebben (zoals de vorige keerquote:
Jup, ook live.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kijk nu via Ziggo. Wat een treurige wannabe geiligheid.
(Ziggo is nu ook live neem ik aan?)
Wie is Mikequote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Mike en Monique (roze shirtje) dat wordt óf seks, of hij kotsend boven de plee, net nadat ze het bed gevonden hebben (zoals de vorige keer).
Als je dit als deelnemer over een jaar of 5 terugkijkt schaam je je dood.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup, ook live.
En bij de meesten is het geen wannabe geiligheid hoor, maar gewoon geiligheid
Zo eng glad wet achterover gekamd? Die?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Die met dat domme hoofd
Halflang zwart haar.
Nee da's Gerard.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo eng glad wet achterover gekamd? Die?
Vond je die leuk? Ik vind hem ew.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee da's Gerard.
(Die vond ik leuk, nu heb ik een andere favoriet)
Wat lief dat roze shirtje zo ijverig ging zoeken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
Elies, dit is MaikDóm dat ie is!
[ afbeelding ]
En roze-shirtje en hij waren iets kwijt onder de dekens de vorige keer:
[ afbeelding ]
Ja, behulpzaam he?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat lief dat roze shirtje zo ijverig ging zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |