FF goed winnen hé! Have fun!quote:
Veel plezier!quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat
Ik ga ook off, richting de slaapkamert.
Maar eerst ff kijken of ik nog een natte handdoekmeneer in m'n badkamert heb liggen
Wat vindt meneer Ing daarvan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat
Ik ga ook off, richting de slaapkamert.
Maar eerst ff kijken of ik nog een natte handdoekmeneer in m'n badkamert heb liggen
Ik heb net een halve gegrilde haan opgepeuzeld.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:03 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe keigoeie TT.
Nou, het zuurvlees pruttelt eindelijk
Ik eet pas heel laat vanavond vrees ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net een halve gegrilde haan opgepeuzeld.
Ja, dank je welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:47 schreef Strega het volgende:
Oh god, ja Rewimo, ik weet hoe het voelt. Ik mis mijn Celeste nog steeds (en hoor of zie haar vaak net zo in de hoek van m'n oog). Onze eerste Brits blauwe poes. Heel veel sterkte hé.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dank je welIk heb knallende koppijn en ben maar niet mee gaan zwemmen
Nee, koester jezelf maar even beetje.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
ben bang dat dat idd niet meer gaat lukkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit te wachten tot het droog wordt zodat ik nog een rondje kan doen, maar ik ben bang dat dat m niet gaat worden![]()
Ik heb de uitlaatservice maar gecanceld voor vandaag
Maar dan wel deze versiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:08 schreef Ynske het volgende:
I don't know what you do
But you do it well
I'm under your spell
You got me begging you
Als je nu pas gaat pruttelen gaat het geen vroegertje worden nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik eet pas heel laat vanavond vrees ik
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
* Ynske stuurt een stapel kinderdvd's naar ohoh, dan kun je nog aan de klusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:30 schreef oh-oh het volgende:
Arme Griek belde net, die was nog volop aan het verhuizen, in de regen.
En de vrouw heeft geen geld voor vloeren in dr nieuwe huisje, dus wanneer ze dr nu daadwerkelijk gaat wonen is nog onduidelijk![]()
Morgen komt ie weer langs, met kind
aaah dan hebben jullie tussendoor tijd genoegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zelf een hele stapel kinderdvd's. Het zal wel weer 3 keer Toy Story 3 worden vrees ik
Open effe een topic in FHFquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:30 schreef oh-oh het volgende:
En de vrouw heeft geen geld voor vloeren in dr nieuwe huisje, dus wanneer ze dr nu daadwerkelijk gaat wonen is nog onduidelijk![]()
Zo hulpbehoevend is oh-oh niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
Open effe een topic in FHF
'Gezocht: Vloer, en snel een beetje want ik wil die Griek voor mezelluf.'
oh-oh, die valse kat wil jou niet in haar subforumquote:
Maar de vrouw van de Griek welquote:
Ik ben niet anders gewend van dr hoor...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:49 schreef APK het volgende:
[..]
oh-oh, die valse kat wil jou niet in haar subforum
Kan het kind dan niet bij vrouw laten?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:30 schreef oh-oh het volgende:
Nee die gaat klussen in t nieuwe huisquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Kan het kind dan niet bij vrouw laten?
Nou geef het kind wat laudanum, geen kind meer aan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee die gaat klussen in t nieuwe huis![]()
En darten en zuipen met dr nieuwe posse
Doe jij nu maar maar bruine rum met jus. (Is trouwens ook heerlijk met mangosap)quote:
en cola werd me verteldquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Doe jij nu maar maar bruine rum met jus. (Is trouwens ook heerlijk met mangosap)
Tja, ik hou niet van cola, sowieso niet van frisdrank.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
en cola werd me verteld
maar goed, dan moet ik eerst de ruiten van de slijterij hiernaast inmeppen, of elders de koeling in duiken.
en om nu al aan de kirsch te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |