Goed plan, en neem zachte, want ik heb harde en dat zuigt onder een helmquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Echt rommel is dat![]()
Weg getieft en gewoon van die gele doppen gekocht.
Mocht ik weer gaan rijden dan koop ik wel iets op maat gemaakt. Die alpine meuk in elk geval niet
Weet ik, daarom zei ik het ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:17 schreef Anne het volgende:
Ik gebruik mijn oordopjes ook niet tegen een gehoorbeschadiging.
Ik heb geen idee of ze daar zo zwaar aan tillen. Maar ik vind op het laatste moment "uitwijken" gevaarlijker dan er toch maar eens rechtdoor overheen rijden. Maarjaquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:18 schreef rene90 het volgende:
Mooi dat je nog geslaagd bent Anne, want als ik het zo hoor zat het wel op het randje? Of rekenen ze het niet zo zwaar die putten en dergelijke? Ik blijf dat ook lastig vinden, soms zie je ze pas laat en dan blijf je naar links en rechts rijden op de weg.
Hoeveel kost het eigenlijk om het A rijbewijs bij te laten schrijven? En ben je dan je gehele rijbewijs kwijt dat je ook geen auto meer mag rijden?
Ik ga trouwens ook mijn in ears gebruiken, werkt wel fijner denk ikHeb zelf de cx300-II sennheiser, dus hopelijk scheelt dit gelijk wat geluidsdemping. Anders ook even oordoppen kopen.
Ik was 32 euro kwijt voor het rijbewijs en 33,50 extra ivm spoed.quote:rijbewijs: ¤ 42,-
bij spoedbehandeling: ¤ 40,40 extra
Dat zou grappig zijn als het mogelijk was om dat te doen met een (speciale) printer. Dan was frauderen wel heeeel makkelijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:04 schreef rene90 het volgende:
Oke, ik dacht dat ze hem gewoon erbij konden schrijven zeg maar, met een printer of iets dergelijks, maar nu kost het je dus een heel nieuw rijbewijsAch als je toch al geslaagd bent
Ja, maar uiteindelijk gebeurd het op dezelfde manier, je krijgt dan een nieuw rijbewijs maar de kleurtjes en alles worden er ook op geprint lijkt me. Dacht alleen dat het misschien goedkoper zou zijn als je het gewoon bij kon schrijven als het ware. Dat je hem dan wel een 2 dagen kwijt was bijvoorbeeld maar dan met een bewijs schrift mocht rijden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:46 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat zou grappig zijn als het mogelijk was om dat te doen met een (speciale) printer. Dan was frauderen wel heeeel makkelijk
Bij mij gingen ze aan de aan de rij tafels staan en dan vertelde ze op volgorde: 'Gefelicteeerd' of 'Helaas'. Lekker simpelquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:47 schreef Tankiej het volgende:
Gefeliciteerd!
Noodstop schakelaar is de dodemansknop denk ik, is over het algemeen een rode knop aan de rechterkant op je stuur
Is het niet meer zo dat ze eerst de tafelnummers noemen van mensen die gezakt zijn en die de ruimte kunnen verlaten, en dan de mensen die geslaagd zijn hun certificaat krijgen? Dat was tenminste zo bij m'n autotheorie en brommercertificaat lang geleden
En wat is het antwoordquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:35 schreef Anne het volgende:
Ze stellen trouwens ook vragen over je motor bij het AVD-examen. Dan weet je dat vast.
Ik moest vertellen wat je aan de remmen kunt controleren en hoe/waaraan je dat doet/kunt zien.
Nah, niet te moeilijk denkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
En wat is het antwoord?
Lijkt mij dat hij aangrijpt, kabel intact is, je remmen reageren, lichten reageren?
Is inderdaad niet veel.. Staan wel meer motoren daar voor een mooi prijsjequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:50 schreef rene90 het volgende:
Ahh oke. Kwam deze motor tegen:
http://www.motor-forum.nl(...)etknaller-600-1.html
600 euro...is niks. Maja helaas nog geen rijbewijs.
Beetje rare vraag.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:23 schreef daantje1044 het volgende:
het enige wat ze mij vroegen over de motor bij mijn avd was hoeveel cilinders de motor had, toen werd de examinator afgeleid en kon ik gaan haha
Omdat jij dat had verteld, vroeg ik dat na bij mijn instructeur. Maar hij gaf aan dat de examinator daar niet naar vraagt (hij gaf het antwoord overigens wel).quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:23 schreef daantje1044 het volgende:
het enige wat ze mij vroegen over de motor bij mijn avd was hoeveel cilinders de motor had, toen werd de examinator afgeleid en kon ik gaan haha
Ik ken de motor + eigenaar, niks mis met dat dingetje.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:50 schreef rene90 het volgende:
Ahh oke. Kwam deze motor tegen:
http://www.motor-forum.nl(...)etknaller-600-1.html
600 euro...is niks. Maja helaas nog geen rijbewijs.
Slijtage van je remblokken is het aller aller belangrijkste, en ik zou het niet over remkabels hebben tegen die man, mits je naast een klassieker staatquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
En wat is het antwoord?
Lijkt mij dat hij aangrijpt, kabel intact is, je remmen reageren, lichten reageren?
Ja helaas alleen nog geen motorbewijs..., anders was ik zeker even gaan kijken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:23 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Ik ken de motor + eigenaar, niks mis met dat dingetje.
Als je ook 90 kilo weegt, zou ik hem af willen raden, maar volgens mij valt dat wel mee, maar ik denk wel dat hij beetje krap is voor jouquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja helaas alleen nog geen motorbewijs..., anders was ik zeker even gaan kijken.
Alleen lijkt me die motor meer een sport motor i.p.v. sport/tour. Daar ben ik meer naar opzoek, ben zelf ook redelijk lang (1.90) en zal hem soms gebruiken om wat langere stukken te rijden. Dan vraag ik me af of dat type motor daarvoor geschikt kan zijn?
90 zal ik wel halen hoor haha. Budget is 1000 euro ongeveer, en gelijk zwaar ja. Wil nog even snel voor 2012 het halen zodat ik zwaar mag blijven rijden. Maar welke sport/tour motoren zijn dan wat meer geschikt voor iemand die wat langer is? (Heb je linkje van die MP?)quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je ook 90 kilo weegt, zou ik hem af willen raden, maar volgens mij valt dat wel mee, maar ik denk wel dat hij beetje krap is voor jou![]()
Tis een 400 trouwens he![]()
Wat is je budget?? en mag je meteen zwaar rijden ?? ik kwam van de week een heel toffe toerbrommer tegen op MP, was wel ongeveer 2 keer zo 'duur'
gpz is groot hoor, vergis je daar niet inquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja helaas alleen nog geen motorbewijs..., anders was ik zeker even gaan kijken.
Alleen lijkt me die motor meer een sport motor i.p.v. sport/tour. Daar ben ik meer naar opzoek, ben zelf ook redelijk lang (1.90) en zal hem soms gebruiken om wat langere stukken te rijden. Dan vraag ik me af of dat type motor daarvoor geschikt kan zijn?
Hoeveel kostte die dan? Staat nu op gereserveerd namelijk. Ik kan misschien best nog wat schuiven, ligt er wel aan of het het waard is natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:17 schreef Sounddragon het volgende:
Voor 1000¤ kom je niet ver, deze zit daar ook aardig boven, maar het is wel een dikke toerbak die ook nog wel hard wil![]()
http://link.marktplaats.nl/421543461
hij stond erop voor 1600¤ vraagprijs, dus ik denk dat er iemand 1500 geboden heeft, en dat is zo'n ding wel waard in fatsoenlijke staatquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoeveel kostte die dan? Staat nu op gereserveerd namelijk. Ik kan misschien best nog wat schuiven, ligt er wel aan of het het waard is natuurlijk.
Dat ligt er aan waar je woont natuurlijk. Wel zou ik hem op slot zetten. In het boerendorpje waar ik woon zou ik hem wel een hele nacht buiten durven laten staan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:22 schreef nero7 het volgende:
Maar wat als je geen tuin/schuur hebt, kan je je motor gewoon buiten laten, of valt ie binnen de kortste keren prooi ter vandalen?
idd, achteraf gezien had ik de meeste lol met de kleinste motoren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:36 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Een 1100 als eerste motor, ik zou het niet zo snel doen. Zeker niet als je aan de tamme 500 cc gewend bent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |