Nah, niet te moeilijk denkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
En wat is het antwoord?
Lijkt mij dat hij aangrijpt, kabel intact is, je remmen reageren, lichten reageren?
Is inderdaad niet veel.. Staan wel meer motoren daar voor een mooi prijsjequote:Op donderdag 3 maart 2011 13:50 schreef rene90 het volgende:
Ahh oke. Kwam deze motor tegen:
http://www.motor-forum.nl(...)etknaller-600-1.html
600 euro...is niks. Maja helaas nog geen rijbewijs.
Beetje rare vraag.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:23 schreef daantje1044 het volgende:
het enige wat ze mij vroegen over de motor bij mijn avd was hoeveel cilinders de motor had, toen werd de examinator afgeleid en kon ik gaan haha
Omdat jij dat had verteld, vroeg ik dat na bij mijn instructeur. Maar hij gaf aan dat de examinator daar niet naar vraagt (hij gaf het antwoord overigens wel).quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:23 schreef daantje1044 het volgende:
het enige wat ze mij vroegen over de motor bij mijn avd was hoeveel cilinders de motor had, toen werd de examinator afgeleid en kon ik gaan haha
Ik ken de motor + eigenaar, niks mis met dat dingetje.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:50 schreef rene90 het volgende:
Ahh oke. Kwam deze motor tegen:
http://www.motor-forum.nl(...)etknaller-600-1.html
600 euro...is niks. Maja helaas nog geen rijbewijs.
Slijtage van je remblokken is het aller aller belangrijkste, en ik zou het niet over remkabels hebben tegen die man, mits je naast een klassieker staatquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:39 schreef rene90 het volgende:
[..]
En wat is het antwoord?
Lijkt mij dat hij aangrijpt, kabel intact is, je remmen reageren, lichten reageren?
Ja helaas alleen nog geen motorbewijs..., anders was ik zeker even gaan kijken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:23 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Ik ken de motor + eigenaar, niks mis met dat dingetje.
Als je ook 90 kilo weegt, zou ik hem af willen raden, maar volgens mij valt dat wel mee, maar ik denk wel dat hij beetje krap is voor jouquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja helaas alleen nog geen motorbewijs..., anders was ik zeker even gaan kijken.
Alleen lijkt me die motor meer een sport motor i.p.v. sport/tour. Daar ben ik meer naar opzoek, ben zelf ook redelijk lang (1.90) en zal hem soms gebruiken om wat langere stukken te rijden. Dan vraag ik me af of dat type motor daarvoor geschikt kan zijn?
90 zal ik wel halen hoor haha. Budget is 1000 euro ongeveer, en gelijk zwaar ja. Wil nog even snel voor 2012 het halen zodat ik zwaar mag blijven rijden. Maar welke sport/tour motoren zijn dan wat meer geschikt voor iemand die wat langer is? (Heb je linkje van die MP?)quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je ook 90 kilo weegt, zou ik hem af willen raden, maar volgens mij valt dat wel mee, maar ik denk wel dat hij beetje krap is voor jou![]()
Tis een 400 trouwens he![]()
Wat is je budget?? en mag je meteen zwaar rijden ?? ik kwam van de week een heel toffe toerbrommer tegen op MP, was wel ongeveer 2 keer zo 'duur'
gpz is groot hoor, vergis je daar niet inquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja helaas alleen nog geen motorbewijs..., anders was ik zeker even gaan kijken.
Alleen lijkt me die motor meer een sport motor i.p.v. sport/tour. Daar ben ik meer naar opzoek, ben zelf ook redelijk lang (1.90) en zal hem soms gebruiken om wat langere stukken te rijden. Dan vraag ik me af of dat type motor daarvoor geschikt kan zijn?
Hoeveel kostte die dan? Staat nu op gereserveerd namelijk. Ik kan misschien best nog wat schuiven, ligt er wel aan of het het waard is natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:17 schreef Sounddragon het volgende:
Voor 1000¤ kom je niet ver, deze zit daar ook aardig boven, maar het is wel een dikke toerbak die ook nog wel hard wil![]()
http://link.marktplaats.nl/421543461
hij stond erop voor 1600¤ vraagprijs, dus ik denk dat er iemand 1500 geboden heeft, en dat is zo'n ding wel waard in fatsoenlijke staatquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hoeveel kostte die dan? Staat nu op gereserveerd namelijk. Ik kan misschien best nog wat schuiven, ligt er wel aan of het het waard is natuurlijk.
Dat ligt er aan waar je woont natuurlijk. Wel zou ik hem op slot zetten. In het boerendorpje waar ik woon zou ik hem wel een hele nacht buiten durven laten staan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:22 schreef nero7 het volgende:
Maar wat als je geen tuin/schuur hebt, kan je je motor gewoon buiten laten, of valt ie binnen de kortste keren prooi ter vandalen?
idd, achteraf gezien had ik de meeste lol met de kleinste motoren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:36 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Een 1100 als eerste motor, ik zou het niet zo snel doen. Zeker niet als je aan de tamme 500 cc gewend bent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |