abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93589947
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:39 schreef rene90 het volgende:

[..]

En wat is het antwoord :P?

Lijkt mij dat hij aangrijpt, kabel intact is, je remmen reageren, lichten reageren?
Nah, niet te moeilijk denken :P.
Dingen als je remblokken, remvloeistof, etc opnoemen en aanwijzen is voldoende.

Lichten controleer je ook samen, voordat je vertrekt.
pi_93590069
Ahh oke. Kwam deze motor tegen:
http://www.motor-forum.nl(...)etknaller-600-1.html

600 euro...is niks. Maja helaas nog geen rijbewijs.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_93590178
Dat is bij het praktijkexamen voor de auto ook zo. Dan vragen ze over symbolen op je dashboard en soms over dingen onder de motorkap. Bijvoorbeeld waar je je ruitenwisservloeistof bij kan vullen, of ze wijzen iets aan en vragen wat dat is.. Dat had ik tenminste :P

Dus verwacht eigenlijk ook niet anders dan dat ze dat bij AVD ook vragen :)

quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:50 schreef rene90 het volgende:

Is inderdaad niet veel.. Staan wel meer motoren daar voor een mooi prijsje :)
Maar zolang ik nog geen rijbewijs heb komt er ook geen motor..
pi_93590263
Bij afrijden met de auto moest ik een kenteken oplezen van een auto 20 meter verder, aanwijzen waar de claxon zat en de lampen even aan doen omdat het een beetje mistig was. Dat was echt een relaxt examen. Beetje door een buitengebied rijden en na 20 minuten weer naar het CBR.
pi_93590770
Dat moest ik bij de tussentijdse toets doen, kenteken oplezen. En toen kwam ik erachter dat ik een bril nodig had.. Nooit eerder last van gehad :P
Maar gelukkig was dat een tussentijdse toets en geen examen :s)
pi_93591337
Kenteken oplezen moet inderdaad ook.
pi_93591341
het enige wat ze mij vroegen over de motor bij mijn avd was hoeveel cilinders de motor had, toen werd de examinator afgeleid en kon ik gaan haha
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:38:53 #283
37248 BertV
Klei indiaan
pi_93592019
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:23 schreef daantje1044 het volgende:
het enige wat ze mij vroegen over de motor bij mijn avd was hoeveel cilinders de motor had, toen werd de examinator afgeleid en kon ik gaan haha
Beetje rare vraag.
Al vind ik dat je het als motorrijder wel zou moeten weten, je hebt er feitelijk geen snars aan.

Vraag dan iets praktisch als examinator zou ik zeggen?
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_93592163
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:23 schreef daantje1044 het volgende:
Omdat jij dat had verteld, vroeg ik dat na bij mijn instructeur. Maar hij gaf aan dat de examinator daar niet naar vraagt (hij gaf het antwoord overigens wel).

Zoals BertV zegt, ik vind het ook een niet echte relevante vraag :P.
pi_93592382
Lijkt mij ook een beetje een aparte vraag.. Maar het kan natuurlijk zijn uit interesse van de examinator :+
pi_93600842
ik vond het zelf ook een beetje vreemd, en mijn eigen instructeur ook, maar vind het niet heel erg haha.
  donderdag 3 maart 2011 @ 18:23:06 #287
283395 HeetBoven
componist van lullige liedjes
pi_93600913
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:50 schreef rene90 het volgende:

Ik ken de motor + eigenaar, niks mis met dat dingetje.
  donderdag 3 maart 2011 @ 18:49:44 #288
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_93602047
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 13:39 schreef rene90 het volgende:

[..]

En wat is het antwoord :P?

Lijkt mij dat hij aangrijpt, kabel intact is, je remmen reageren, lichten reageren?
Slijtage van je remblokken is het aller aller belangrijkste, en ik zou het niet over remkabels hebben tegen die man, mits je naast een klassieker staat :P ; de meeste moderne motoren hebben een hydraulisch remsysteem, dus met vloeistof (dat potje op je stuur) ;)

2.gif Vloeistof in het reservoir op peil en netjes helder, remleidingen niet gescheurd, beschadigd of verdroogd, geen lekkages, blokken nog voldoende, geen beschadigingen aan de remschijven en dawast wel een beetje denk ik ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_93602289
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:23 schreef HeetBoven het volgende:

[..]

Ik ken de motor + eigenaar, niks mis met dat dingetje.
Ja helaas alleen nog geen motorbewijs..., anders was ik zeker even gaan kijken.
Alleen lijkt me die motor meer een sport motor i.p.v. sport/tour. Daar ben ik meer naar opzoek, ben zelf ook redelijk lang (1.90) en zal hem soms gebruiken om wat langere stukken te rijden. Dan vraag ik me af of dat type motor daarvoor geschikt kan zijn?
Top 5 China producten
  donderdag 3 maart 2011 @ 20:04:00 #290
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_93605842
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:56 schreef rene90 het volgende:

[..]

Alleen lijkt me die motor meer een sport motor i.p.v. sport/tour. Daar ben ik meer naar opzoek, ben zelf ook redelijk lang (1.90) en zal hem soms gebruiken om wat langere stukken te rijden. Dan vraag ik me af of dat type motor daarvoor geschikt kan zijn?
Als je ook 90 kilo weegt, zou ik hem af willen raden, maar volgens mij valt dat wel mee, maar ik denk wel dat hij beetje krap is voor jou :Y

Tis een 400 trouwens he ;)

Wat is je budget?? en mag je meteen zwaar rijden ?? ik kwam van de week een heel toffe toerbrommer tegen op MP, was wel ongeveer 2 keer zo 'duur' ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_93615428
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2011 20:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Als je ook 90 kilo weegt, zou ik hem af willen raden, maar volgens mij valt dat wel mee, maar ik denk wel dat hij beetje krap is voor jou :Y

Tis een 400 trouwens he ;)

Wat is je budget?? en mag je meteen zwaar rijden ?? ik kwam van de week een heel toffe toerbrommer tegen op MP, was wel ongeveer 2 keer zo 'duur' ;)
90 zal ik wel halen hoor haha. Budget is 1000 euro ongeveer, en gelijk zwaar ja. Wil nog even snel voor 2012 het halen zodat ik zwaar mag blijven rijden. Maar welke sport/tour motoren zijn dan wat meer geschikt voor iemand die wat langer is? (Heb je linkje van die MP?)
Top 5 China producten
pi_93617852
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 18:56 schreef rene90 het volgende:

[..]

gpz is groot hoor, vergis je daar niet in :o
  donderdag 3 maart 2011 @ 23:17:05 #293
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_93619703
Voor 1000¤ kom je niet ver, deze zit daar ook aardig boven, maar het is wel een dikke toerbak die ook nog wel hard wil ;)

http://link.marktplaats.nl/421543461
pi_93620177
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:17 schreef Sounddragon het volgende:
Voor 1000¤ kom je niet ver, deze zit daar ook aardig boven, maar het is wel een dikke toerbak die ook nog wel hard wil ;)

http://link.marktplaats.nl/421543461
Hoeveel kostte die dan? Staat nu op gereserveerd namelijk. Ik kan misschien best nog wat schuiven, ligt er wel aan of het het waard is natuurlijk.
Top 5 China producten
pi_93624575
Maar wat als je geen tuin/schuur hebt, kan je je motor gewoon buiten laten, of valt ie binnen de kortste keren prooi ter vandalen?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 07:17:22 #296
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_93626722
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 23:34 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hoeveel kostte die dan? Staat nu op gereserveerd namelijk. Ik kan misschien best nog wat schuiven, ligt er wel aan of het het waard is natuurlijk.
hij stond erop voor 1600¤ vraagprijs, dus ik denk dat er iemand 1500 geboden heeft, en dat is zo'n ding wel waard in fatsoenlijke staat :Y
pi_93627393
Een 1100 als eerste motor om mee te beginnen? Ik weet niet hoe verstandig dat is :+
Maar verder is het wel een leuke motor ja! Ik zoek ook iets in de richting naked of tour/sport :s)
pi_93627510
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 01:22 schreef nero7 het volgende:
Maar wat als je geen tuin/schuur hebt, kan je je motor gewoon buiten laten, of valt ie binnen de kortste keren prooi ter vandalen?
Dat ligt er aan waar je woont natuurlijk. Wel zou ik hem op slot zetten. In het boerendorpje waar ik woon zou ik hem wel een hele nacht buiten durven laten staan.

Een 1100 als eerste motor, ik zou het niet zo snel doen. Zeker niet als je aan de tamme 500 cc gewend bent :P
pi_93627603
Ik heb hier in de stad een garagebox (nouja, m'n ouders.. :+), ik zou hem hier buiten nooit laten staan. Vrijdag- en zaterdagavond lopen er altijd dronken jongeren hier door de straat en elke doordeweekse dag fietst ongeveer de hele middelbare school hier door de straat. Dan zou ik veel te bang zijn dat ze er 'per ongeluk' tegen aan komen :')
  vrijdag 4 maart 2011 @ 08:47:33 #300
37248 BertV
Klei indiaan
pi_93627709
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 08:36 schreef ArnosL het volgende:

[..]

Een 1100 als eerste motor, ik zou het niet zo snel doen. Zeker niet als je aan de tamme 500 cc gewend bent :P
idd, achteraf gezien had ik de meeste lol met de kleinste motoren.

Toch begrijp ik het dat je na het behalen van je A-tje loopt te kwijlen op dikke machines, deed ik ook.

De 25kw-regel gooide roet in het eten... 13 jaar geleden al... }:|
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')