Ik moet zeggen dat Ajax wel heel sterk tegen Anderlecht was. Mja Anderlechtquote:
Psv - Ajax 3quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik moet zeggen Ajax was wel heel sterk tegen Anderlecht. Mja Anderlecht.
Ik zat te denken aan 2 - 1 / 3 - 1 voor PSV. Tenminste dat hoop ik. Zijn we niet zo afhankelijk aan Twente.
Ik?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:34 schreef sharr het volgende:
Hoe kun jij zo snel achter elkaar posten?
Niet op het forum...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:35 schreef Pizzalucht het volgende:
Pierenjan is stiekem modje [ afbeelding ]
Onschuldigheid is overgewaardeerd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan verlies ik mijn onschuldigheid.
Dit denk ik ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat Ajax wel heel sterk tegen Anderlecht was. Mja Anderlecht.
Ik zat te denken aan 2 - 1 / 3 - 1 voor PSV. Tenminste dat hoop ik. Zijn we niet zo afhankelijk aan Twente.
Meisjes hebben het nodig.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Onschuldigheid is overgewaardeerd.
En hoi KKJ!
Maar met wie was je aan het praten?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:36 schreef Ragboer het volgende:
Was net zo een Hollander op de telefoon die Marokkaan wilt nadoen. Glas in zijn gezicht.
Met jouquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:36 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Maar met wie was je aan het praten?
Ze kunnen toch doen alsofquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Meisjes hebben het nodig.
Trolquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Pierenjan heeft een macbook denk ik
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:36 schreef sharr het volgende:
Ik zeg de nieuwe 'jingle' als monsterhit
En terecht. Moet ie maar normaal doen. Beetje jezelf gedragen als een mongoolMarokkaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:36 schreef Ragboer het volgende:
Was net zo een Hollander op de telefoon die Marokkaan wilt nadoen. Glas in zijn gezicht.
Weet ik veel, die mannetje was kkvaag. Wilde geen wit kopen van me en ik vragen waarom hij belt, zegt hij: "Dan heb je mijn nummer toch?" Wat is met deze? Boeiend welke nummer? Ik moet money maken eh mattie. Geen tijd voor praatjes.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:36 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Maar met wie was je aan het praten?
Rachid zat naast mij, serieus...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:37 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ja maar hij zei tegen iemand, "hoor hem praten dan."
Wie is Rachid?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Rachid zat naast mij, serieus...
Gast van mijn opleidingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |