FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Nee, dat is d'r neplachquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:52 schreef Roguee het volgende:
[..]
Dat is haar standaard uitdrukking hoor
Gelukkig is het zondag morgenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:56 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik wou vannacht eens echt slapen zucht.....
Ik dacht dat jij opende omdat ik door het slotje ging.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik dacht, jij opent hem wel.
duurde heel lang dus opende ik hem maarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik dacht, jij opent hem wel.
Lapo is lapo hé.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij opende omdat ik door het slotje ging.
Opmaak = Servio - Joannequote:
Aafke lijkt me er aan toequote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:57 schreef jugler het volgende:
Ben ik blij dat ik nachtdienst heb vandaag. Ik verwacht wilde feestjes
Ah thx, helemaal duidelijk zoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Opmaak = Servio - Joanne
Hoofdgerecht = Sharon - Sofia
Voor-nagerecht = Monique - Maik
Kelner = Alex
Schoonmaak/awas = Gerard
Gastheer/Gastvrouw = Aafke & Philip
Romantische tune = Karim
Veelvraten = Laura & Guido.
Als hij het blijft doen wel, gisteravond hadden ze ineens ook weer iets gewijzigd dat ik niet meer kon opnemen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:56 schreef Stranger het volgende:
Wijn en Bier
Flashbox ik hoop dat je opneemt want vanavond ben ik stappen
Nee dat doen we met een paar honderdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Guido: Jullie moeten niet met 15 man staan toekijken hoe wij gaan eten...
Dat is ook wat hij leuk vind.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:59 schreef Greys het volgende:
Ik vind het sneu voor Gerard, die doet altijd al zo veel in die keuken, krijgt hij de schoonmaak/afwas kutklus
Hij kan dus ook niet tellenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Guido: Jullie moeten niet met 15 man staan toekijken hoe wij gaan eten...
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Karim: Wel een beetje verliefd naar elkaar kijken hoor, we doen heel erg ons best om iets romantisch neer te zetten.
Joanna: En aan het einde een hele hele romantische kus!
Whehehehe, lekker stokenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Karim: Wel een beetje verliefd naar elkaar kijken hoor, we doen heel erg ons best om iets romantisch neer te zetten.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hoorde Karim en Gerard vanmiddag zeggen dat ze samen meer willen gaan koken en zie het resultaat. Lijers.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:59 schreef Greys het volgende:
Ik vind het sneu voor Gerard, die doet altijd al zo veel in die keuken, krijgt hij de schoonmaak/afwas kutklus
Bwehehehe.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Karim: Jullie moeten er vooral van genieten.
Joanna: Ahhw, jullie eerste date!
Karim: Ja samen met heel Nederland.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ja maar mensen, ik snap het niet hoor. L en G kunnen toch wel flink overdrijven?? Wat is dat nou voor pseudo preutsgedoe??? Nathalie vind het goed en waarom ook niet voor een te winnen ton? En Laura heeft niks te verliezen. Nederland weet dat het allemaal nep is. Stelletje truttenbollen allebei
Ja zou ik ook denken, gewoon hoppa het bed in.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ja maar mensen, ik snap het niet hoor. L en G kunnen toch wel flink overdrijven?? Wat is dat nou voor pseudo preutsgedoe??? Nathalie vind het goed en waarom ook niet voor een te winnen ton? En Laura heeft niks te verliezen. Nederland weet dat het allemaal nep is. Stelletje truttenbollen allebei
Vooral Gidoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar waren we al achter, ze zijn beide gewoon zeikerds.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Precies hetzelfde, ik vind het knapquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef markvanrinsum het volgende:
Ze doen het nu toch? Dat idee heb ik althans.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ja, maar het is nog maar afwachten hoe..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze doen het nu toch? Dat idee heb ik althans.
Ze hebben al een keer een kus gegevenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:05 schreef minzo het volgende:
Ben benieuwd hoe ze het gaan oplossen met de zoen hahah
Ze zullen we moeten toch! Anders houden ze helemaal geen geld meer overquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze doen het nu toch? Dat idee heb ik althans.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Precies hetzelfde, ik vind het knap
Ja ik zie de bui al hangen. Verlegen naar elkaar doen en vooral geen handjes vasthoudenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar het is nog maar afwachten hoe..
ze hielden net al handjes vastquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:05 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ja ik zie de bui al hangen. Verlegen naar elkaar doen en vooral geen handjes vasthouden
Verwacht ik dat preutse gedoe.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:05 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ja ik zie de bui al hangen. Verlegen naar elkaar doen en vooral geen handjes vasthouden
Maar nu zitten er 12 man omheen + ze verwachten toch wel echt een goede zoen verwacht ik zoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze hebben al een keer een kus gegeven
Ja guido en Laura krijgen alle kansen en hulp van de regie hoor, als het nu mis gaat, dan maar een flinke sanctie. Hup kluis leeg.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:06 schreef minzo het volgende:
[..]
Maar nu zitten er 12 man omheen + ze verwachten toch wel echt een goede zoen verwacht ik zo
Hij heeft erg zwaar gewogen en heeft nu als gevolg daarvan striaequote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:08 schreef itsme het volgende:
[..]
He? het lijkt wel alsof hij borstjes heeft
Tjonge Hoe dom kan je zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:09 schreef beequeen het volgende:
Laura tegen Guido: waarom Mo en Maik niet?
Ze baalt echt.
volgens mij alleen maar omdat ze nu zo in de picture staan en dat willen ze liever nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:09 schreef beequeen het volgende:
Ze baalt echt.
Als clue voor de anderequote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:10 schreef D. het volgende:
Iemand een idee waarom ze dit diner krijgen?
Gewoon een missiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:10 schreef D. het volgende:
vervloekt!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:10 schreef BBQSausage het volgende:
Guido: Gerard, als ik iets niet lekker vind spuug ik het op de grond, moet jij het opruimen.
zal wel een missie zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:10 schreef D. het volgende:
Daar trapt toch niemand in.quote:
Chubbyquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:08 schreef itsme het volgende:
[..]
He? het lijkt wel alsof hij borstjes heeft
Blijf dan lekker thuis. Je weet toch dat je 24/7 on stream bent? Miss Kapsones 50%.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:09 schreef jugler het volgende:
volgens mij alleen maar omdat ze nu zo in de picture staan en dat willen ze liever niet
Hahaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:09 schreef beequeen het volgende:
Ze baalt echt.
Ow heee!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blijf dan lekker thuis. Je weet toch dat je 24/7 on stream bent? Miss Kapsones 50%.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:10 schreef jugler het volgende:
Gaydo: "Gerard als ik het niet lekker vind dan spuug ik het op de grond en dan moet jij het opruimen. 'Geeeeeeeeerraaaaaaaard'"
meer in relatie met de andere bewoners. Laura is meer het type 'verdwijnen in de achtergrond' en niet in the center of attention, vandaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blijf dan lekker thuis. Je weet toch dat je 24/7 on stream bent? Miss Kapsones 50%.
De ketchup hartje met L en G was ook een clue. Denken ze daar toch ook niet bij naar dat het een nep-relatie is?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:11 schreef D. het volgende:
[..]
Daar trapt toch niemand in.
Ze hebben samen een diner, dus zullen ze wel een nep-relatie hebben?
Ja dat kan echt niet meerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:13 schreef woodyinthemix het volgende:
Damn, wat een kutsituatie voor laura, ze heeft haar jurk al 2x (!) aangehad!
Introvert mss? Was ook tijdens het feest wel zo ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:13 schreef jugler het volgende:
[..]
meer in relatie met de andere bewoners. Laura is meer het type 'verdwijnen in de achtergrond' en niet in the center of attention, vandaar
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:13 schreef woodyinthemix het volgende:
Damn, wat een kutsituatie voor laura, ze heeft haar jurk al 2x (!) aangehad!
Tsja, dan heeft ze pech. Ik blijf bij mijn stelling.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:13 schreef jugler het volgende:
meer in relatie met de andere bewoners. Laura is meer het type 'verdwijnen in de achtergrond' en niet in the center of attention, vandaar
Sorry dat ben ik ook, maar daarom doe ik ook niet mee aan zulke prograsmma's, dus nooit auditiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Introvert mss? Was ook tijdens het feest wel zo ja.
Ze heeft toch meegedaan met miss-verkiezingen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:13 schreef jugler het volgende:
[..]
Joanna 100 miljoen miljard keer meerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:15 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
2 keer al ik doe 100 keer per dag andere kleren aan
Ik vind sowieso dat dat hele L&G gedoe niets leuks toevoegt, maar dat komt waarschijnlijk ook door L&Gquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:14 schreef minzo het volgende:
[..]
De ketchup hartje met L en G was ook een clue. Denken ze daar toch ook niet bij naar dat het een nep-relatie is?
Lekker grote, ik zeg; extra grote porties voor Lauraquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:09 schreef beequeen het volgende:
Ze baalt echt.
Niet dat het helpt....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:15 schreef BBQSausage het volgende:
Sharon is ook echt de hele dag bezig met d'r ogen / make-up
Klopt ook, maar in een groep met mensen kun je nooit allemaal extraverten hebben. Er zullen altijd een paar de introverte rol aannemen denk ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:15 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Sorry dat ben ik ook, maar daarom doe ik ook niet mee aan zulke prograsmma's, dus nooit auditie
das meer hun tactiek geloof ik, aan het begin van de avond dan 'hebben ze dat maar gehad'quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:16 schreef iBenny het volgende:
Ze moeten elkaar echt kussen op de mond?
Mag overal zijn, als het maar echt lijktquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:16 schreef iBenny het volgende:
Moet niet toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:16 schreef iBenny het volgende:
Is toch al eerder voorgekomen is dus geen probleem, maar omdat ze nu in de belangstelling staan gaan ze heel verlegen doen verwacht ik, waardoor het uiteindelijk dus niet gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:16 schreef iBenny het volgende:
Zo uitgekozen door de redactie dusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt ook, maar in een groep met mensen kun je nooit allemaal extraverten hebben. Er zullen altijd een paar de introverte rol aannemen denk ik.
Dat ben ik niet met je eens, ik vind het een leuke toevoeging, en ook wel grappig te zien hoe ze het uitvoeren.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat dat hele L&G gedoe niets leuks toevoegt, maar dat komt waarschijnlijk ook door L&G
Gaydo en Mauwra zijn de lieverdjes van de regie DUH!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:17 schreef BBQSausage het volgende:
Vind ik echt vaag.. slaat nergens op. Gerard krijgt 's nachts te horen dat hij een regel overtreed omdat hij fluistert, fluistert Laura net tegen Guido, niks aan de hand.
Dat mag, en je bent waarschijnlijk niet de enigequote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:18 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, ....
Ze hebben de pik op Gerard. Daarom is hij vanavond ook de baas over de afwas en schoonmaakquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:17 schreef BBQSausage het volgende:
Vind ik echt vaag.. slaat nergens op. Gerard krijgt 's nachts te horen dat hij een regel overtreed omdat hij fluistert, fluistert Laura net tegen Guido, niks aan de hand.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:20 schreef Darklight het volgende:
Voor straf moet ze verplicht neuken
G&L krijgen een romantisch diner, verzorgd door de restquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:20 schreef Ceetje.. het volgende:
hoi allemaal.![]()
Ik heb weer wat gemist zie ik. Wat is d'r toch allemaal aan het handje?
En bovendien, ook al loopt het uit de hand: een meisjes als Laura is de zonde waard!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik dacht dat Gerard juist het lieverdje wasquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:19 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ze hebben de pik op Gerard. Daarom is hij vanavond ook de baas over de afwas en schoonmaak
Waarom moeten ze ons straffen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:20 schreef Darklight het volgende:
Op de wangquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:20 schreef Lemar het volgende:
Hoe kuste Laura Guido nou toen ze wegliep, miste dat net ff.
en Joannaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht dat Gerard juist het lieverdje was
Echt hè? En ik begrijp niet waarom. Gerard is goed met het spel bezig, samen met Karim envolgens mij redelijk populair. Ik zei al eerder, lijers in het hokje.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:19 schreef Roguee het volgende:
Ze hebben de pik op Gerard. Daarom is hij vanavond ook de baas over de afwas en schoonmaak
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:15 schreef woodyinthemix het volgende:
[..]
Joanna 100 miljoen miljard keer meer
Ik ooooooooook!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik moet vanavond werken
Dan mis ik het.
Ow dat vind ik jammer voor je, of lastig, zoals sofie zou zeggen, kun je het niet opnemen???quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik moet vanavond werken
Dan mis ik het.
hahahaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:22 schreef D. het volgende:
[..]
Nou...
[..]
...volgens mij ben je niet lekker
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:22 schreef D. het volgende:
[..]
Nou...
[..]
...volgens mij ben je niet lekker
ik heb echt wat gemist, ook al de pik op Gerard? Ik dacht vanochtend na al dat gesport: die gaan weer de hele dag liggen, laat ik maar eens wat anders gaan doen. Nooit meer doen dusquote:Echt hè? En ik begrijp niet waarom. Gerard is goed met het spel bezig, samen met Karim envolgens mij redelijk populair. Ik zei al eerder, lijers in het hokje.
Whale.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:24 schreef Roguee het volgende:
Jezus Sharon schreeuw niet zo. Oh wacht, dat is je normale stem volume.
Ik lees wel terug en kijk beelden op de secret story website, maar toch...jammer.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:23 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ow dat vind ik jammer voor je, of lastig, zoals sofie zou zeggen, kun je het niet opnemen???
Ik dacht dat dus ook voor 10min en toen heb ik dat dus deels gemistquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb echt wat gemist, ook al de pik op Gerard? Ik dacht vanochtend na al dat gesport: die gaan weer de hele dag liggen, laat ik maar eens wat anders gaan doen. Nooit meer doen dus
Gerard is lastig te sturen, daar zullen ze niet blij mee zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè? En ik begrijp niet waarom. Gerard is goed met het spel bezig, samen met Karim envolgens mij redelijk populair. Ik zei al eerder, lijers in het hokje.
Nee ik overdrijf een beetje. Hij is Chef Afwas en Schoonmaak vanavond en toen zaten ze hem te sarren dat als het eten niet lekker is dat ze het dan op de grond spugen en roepen 'GEEEERAAAAARDDDDD'quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb echt wat gemist, ook al de pik op Gerard? Ik dacht vanochtend na al dat gesport: die gaan weer de hele dag liggen, laat ik maar eens wat anders gaan doen. Nooit meer doen dus
As usual dusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:24 schreef Roguee het volgende:
[..]
Nee ik overdrijf een beetje. Hij is Chef Afwas en Schoonmaak vanavond en toen zaten ze hem te sarren dat als het eten niet lekker is dat ze het dan op de grond spugen en roepen 'GEEEERAAAAARDDDDD'
G is nix, maar L is top!!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat dat hele L&G gedoe niets leuks toevoegt, maar dat komt waarschijnlijk ook door L&G
er zijn er wel meer die fluisteren daar (joanna, servio), die hebben ook nog nooit een sanctie gehad. Beetje oneerlijk wel danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:24 schreef Roguee het volgende:
[..]
Nee ik overdrijf een beetje. Hij is Chef Afwas en Schoonmaak vanavond en toen zaten ze hem te sarren dat als het eten niet lekker is dat ze het dan op de grond spugen en roepen 'GEEEERAAAAARDDDDD'
EDIT: Gerard krijgt een fluister sanctie en Guido en Laura zitten net volop met elkaar te fluisteren en geen sanctie.
zo preuts is guido anders nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Klopt, ik vind dat wel grappig. Het is een beetje een machtspelletje aan het wordenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:26 schreef iBenny het volgende:
G&L spelen ook steeds meer een spel tégen SST
Eens. Straf dan iedereen en niet alleen gerardquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
er zijn er wel meer die fluisteren daar (joanna, servio), die hebben ook nog nooit een sanctie gehad. Beetje oneerlijk wel dan
"Als Karim er is zorgen we dat hij hoort 'ik vind je leuk'"quote:
elkaar voerenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:29 schreef BBQSausage het volgende:
Ze hebben echt wel een missie;
-Hand in hand lopen
-Kussen
Hoeft hij alleen maar bij Joanna in de leerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:28 schreef Susi het volgende:
[..]
Hij wil ook vlekken op z'n gezicht ?
Oja en helemaal aan Servio natuurlijk, roddeltante, oftewel theemutsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:29 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Stom maar ik vind Gerard de laatste dagen echt wel te pruimen, ik erger me aan Maik en Alex
-Hapjes aan elkaar gevenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:30 schreef BBQSausage het volgende:
-Hand in hand lopen
-Kussen
- "Ik vind jou leuk" zeggen
Ze moeten het nu toch hardop zeggen??quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:30 schreef BBQSausage het volgende:
-Hand in hand lopen
-Kussen
- "Ik vind jou leuk" zeggen
- De ander een hapje geven.
Is dat niet omdat ze een geheim hebben?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:29 schreef BBQSausage het volgende:
-Hand in hand lopen
-Kussen
verschil tussen zacht praten en fluisteren is subtielquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:30 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ze moeten het nu toch hardop zeggen??
Aafke moet de kus zien iddquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:30 schreef Roguee het volgende:
G&L lijken een missie te hebben: Kusje moet 1 iemand zien (Aafke?), hand in hand bij de gastvrouw, iets met eten (?).
Ja, maar daarom krijgen ze die missie dus van de stem, om het nog duidelijker te maken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:31 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat niet omdat ze een geheim hebben?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:33 schreef Stranger het volgende:
hahaha
'straks krijg ik herpes van aafke'
Ojee, ik ook niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Aafke moet de kus zien idd![]()
Laura mag Aafke niet, zegt ze net.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:33 schreef iBenny het volgende:
G: 'Straks krijg ik herpes van Aafke'![]()
Dat is toch wel lullig hoor. Want dit geheim is ze toch opgedrongen ? Anderen hoeven dit niet te doen, en bij hun wordt dan ook niet gedreigd met geld af te nemen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:32 schreef jugler het volgende:
Als ze iets niet doen dan wordt het 'peperduur' voor ze
Wat niet is kan nog komen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is toch wel lullig hoor. Want dit geheim is ze toch opgedrongen ? Anderen hoeven dit niet te doen, en bij hun wordt dan ook niet gedreigd met geld af te nemen.
een missie uitvoeren is verboden, dus niet ZO raarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is toch wel lullig hoor. Want dit geheim is ze toch opgedrongen ? Anderen hoeven dit niet te doen, en bij hun wordt dan ook niet gedreigd met geld af te nemen.
Ik val er niet over hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:34 schreef jugler het volgende:
Wij vallen als 1 blok over die uitspraak
Ah dat is toch wel meer dan ik had verwacht..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:30 schreef jugler het volgende:
kusje in bijzijn van 1, hand in hand lopen bij gastheren, voeren bij bediening, ik vind je leuk bij ook iemand
Ik vind dat ze ook wel wat eigen initiatief mogen tonenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar daarom krijgen ze die missie dus van de stem, om het nog duidelijker te maken.
Dat is waar. Maar Sharon heeft het een stuk makkelijker, om maar iemand te noemen. Hoeft in vergelijking met Guido lang niet zo veel te doen van El Stem.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:34 schreef jugler het volgende:
[..]
een missie uitvoeren is verboden, dus niet ZO raar
Klopt maar het lijkt me inmiddels wel duidelijk dat er overal verschil in zit voor de bewoners. Zowel in clue's waarvan er voor de 1 veel zijn en voor de ander weinig. Maar ook in sancties waarbij Gerard er een krijgt voor fluisteren en bijvoorbeeld G & L niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:36 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar Sharon heeft het een stuk makkelijker, om maar iemand te noemen. Hoeft in vergelijking met Guido lang niet zo veel te doen van El Stem.
Eens. Net zoals bijvoorbeeld bij de clues er een groot verschil is van het aantal bij de deelnemers. Sommigen hebben 5 clues in t huis, anderen eentjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:36 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar Sharon heeft het een stuk makkelijker, om maar iemand te noemen. Hoeft in vergelijking met Guido lang niet zo veel te doen van El Stem.
Zwaar dyslectischquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:38 schreef RobbieBoy het volgende:
Laura is eigenlijk wel blij met dit geheim, want als haar EIGEN geheim uitkomt dan heeft ze heel wat uit te leggen. Wat is haar eigen geheim dan?
dyslectisch toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:38 schreef RobbieBoy het volgende:
Laura is eigenlijk wel blij met dit geheim, want als haar EIGEN geheim uitkomt dan heeft ze heel wat uit te leggen. Wat is haar eigen geheim dan?
quote:
Zwaar dyslectischquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:38 schreef RobbieBoy het volgende:
Huh? Dyslexie..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:38 schreef RobbieBoy het volgende:
ze heeft al gezegd dat ze eigenlijk gewoon goed kan lezen en schrijven dus blijkbaar is dat lastig te verkopen?quote:
Hier wel. Ik had ook mee kunnen doen, heb ook wel zo'n soort 'geheim'quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:38 schreef iBenny het volgende:
Ze hebben kinderfoto's moeten inleveren?
Ach de meeste geheimen in het huis stellen weinig voorquote:
ik heb het al aangepastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |