FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Nee, dat is d'r neplachquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:52 schreef Roguee het volgende:
[..]
Dat is haar standaard uitdrukking hoor
Gelukkig is het zondag morgenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:56 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Ik wou vannacht eens echt slapen zucht.....
Ik dacht dat jij opende omdat ik door het slotje ging.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik dacht, jij opent hem wel.
duurde heel lang dus opende ik hem maarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik dacht, jij opent hem wel.
Lapo is lapo hé.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij opende omdat ik door het slotje ging.
Opmaak = Servio - Joannequote:
Aafke lijkt me er aan toequote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:57 schreef jugler het volgende:
Ben ik blij dat ik nachtdienst heb vandaag. Ik verwacht wilde feestjes
Ah thx, helemaal duidelijk zoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Opmaak = Servio - Joanne
Hoofdgerecht = Sharon - Sofia
Voor-nagerecht = Monique - Maik
Kelner = Alex
Schoonmaak/awas = Gerard
Gastheer/Gastvrouw = Aafke & Philip
Romantische tune = Karim
Veelvraten = Laura & Guido.
Als hij het blijft doen wel, gisteravond hadden ze ineens ook weer iets gewijzigd dat ik niet meer kon opnemen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:56 schreef Stranger het volgende:
Wijn en Bier
Flashbox ik hoop dat je opneemt want vanavond ben ik stappen
Nee dat doen we met een paar honderdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Guido: Jullie moeten niet met 15 man staan toekijken hoe wij gaan eten...
Dat is ook wat hij leuk vind.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:59 schreef Greys het volgende:
Ik vind het sneu voor Gerard, die doet altijd al zo veel in die keuken, krijgt hij de schoonmaak/afwas kutklus
Hij kan dus ook niet tellenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Guido: Jullie moeten niet met 15 man staan toekijken hoe wij gaan eten...
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Karim: Wel een beetje verliefd naar elkaar kijken hoor, we doen heel erg ons best om iets romantisch neer te zetten.
Joanna: En aan het einde een hele hele romantische kus!
Whehehehe, lekker stokenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Karim: Wel een beetje verliefd naar elkaar kijken hoor, we doen heel erg ons best om iets romantisch neer te zetten.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hoorde Karim en Gerard vanmiddag zeggen dat ze samen meer willen gaan koken en zie het resultaat. Lijers.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:59 schreef Greys het volgende:
Ik vind het sneu voor Gerard, die doet altijd al zo veel in die keuken, krijgt hij de schoonmaak/afwas kutklus
Bwehehehe.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Karim: Jullie moeten er vooral van genieten.
Joanna: Ahhw, jullie eerste date!
Karim: Ja samen met heel Nederland.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ja maar mensen, ik snap het niet hoor. L en G kunnen toch wel flink overdrijven?? Wat is dat nou voor pseudo preutsgedoe??? Nathalie vind het goed en waarom ook niet voor een te winnen ton? En Laura heeft niks te verliezen. Nederland weet dat het allemaal nep is. Stelletje truttenbollen allebei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |