en:quote:Miryanna is de uitzondering op deze regel maar.....zij krijgt in aflevering 3 vraag 9 en in aflevering 4(de aflevering waarin zij afvalt) vraag 6.
Miryanna geeft aan in welke afleveringen er geen afvallers zullen zijn!
quote:In de eerste twee afleveringen krijgen 3 kandidaten vraag 20.De 3 finalisten
aflevering 1 Patrick ( als eerste vraag 20 dus mol)
aflevering 2 Soundos ( als tweede vraag 20 dus winnaar)
aflevering 3 Art ( als derde vraag 20 dus verliezer)
Vervolgens krijgt Art tweemaal vraag 11 in aflevering 2 en 5
Soundos krijgt vraag 11 in aflevering 7
Patrick krijgt vraag 11 in aflevering 8
Een finale met 2 verliezers, zoals we een aantal jaar geleden ook hadden?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:47 schreef Jor_Dii het volgende:
Dus dan zou het zijn:
Hannah, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Niemand, Karin en dan aflevering 11 met Soundos, Patrick en Art. Maar hoe gaan ze dat doen qua tijd, uitleg over Mollen streken etc??
Dat is geen theorie, dat is een conclusie zonder theoretische onderbouwingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:40 schreef DaMart het volgende:
Mijn theorie is nog steeds dat Art de mol is.
Ja, maar deze omschrijving paste beter bij deTTquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:57 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dat is geen theorie, dat is een conclusie zonder theoretische onderbouwing
Dat zegt toch ook niemand? Alleen is het wel vervelend als al je vriendjes er uit gaan, maar dat wil niet zeggen dat je dan maar gelijk opgeeft. Er waren er meer die deze aflevering vol op 1 persoon gingen, alleen bij Anna liep dat fout af.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:26 schreef Mishu het volgende:
[..]
Je zag het aan haar gezicht. Ze irriteerde zich dood aan de rest. En net alsof je alleen mag blijven als je leuk bent. Best middelbare school. De overblijvers hebben het spel gewoon goed gespeeld.
Huh welke bedoel je?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een finale met 2 verliezers, zoals we een aantal jaar geleden ook hadden?
Wat gek dat ik dat niet wist, heb gewoon gekeken toen. Hoe zat dat dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:46 schreef Jabberwocky het volgende:
Mol Inge, Winnaar Paul, Verliezers Renate en Eva.
Je kunt gewoon WIDM via uitzendinggemist kijken in het buitenland (als je internetverbinding snel genoeg is)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:51 schreef Pino112 het volgende:
Heeft iemand toevallig ervaring met het bekijken van WIDM via Uitzending Gemist in het buitenland? Ik ben vanaf woensdag in Zwitserland, wil het dus eigenlijk donderdagavond terugkijken daar..
Wel? Ik dacht dat het door de rechten enzo alleen maar in Nederland mag worden uitgezonden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:38 schreef sverbern het volgende:
[..]
Je kunt gewoon WIDM via uitzendinggemist kijken in het buitenland (als je internetverbinding snel genoeg is)
Nee hoor, ik heb 't ook wel eens vanuit het buitenland bekeken, gaat prima.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel? Ik dacht dat het door de rechten enzo alleen maar in Nederland mag worden uitgezonden.
Paul kreeg een keuze na het voltooien van die opdracht (weet niet meer precies wat de andere mogelijkheid was, geld of jokers waarschijnlijk) en koos er voor om de hele groep door te laten gaan naar de finale.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:08 schreef Jabberwocky het volgende:
Aflevering voor de finale was er een soort opdracht en als dat goed ging hoefde er niemand naar huis, ik weet de opdracht zelf niet meer. Normaal is het zo dat je dan dus de extra aflevering hebt, maar nu gingen ze dan allemaal naar de finale.
Bij sommige programma's is dat inderdaad zo (sportwedstrijden willen nog wel eens exclusief NL zijn), maar WIDM kun je gewoon kijken. Zo doe ik het dit hele seizoen al.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel? Ik dacht dat het door de rechten enzo alleen maar in Nederland mag worden uitgezonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |