Ik heb gewoon alle halogeenlampen de deur uit gedaan en gemarktplaatst en gekringwandeld naar 'normale' lampen. De action heeft trouwens spaarlampen in de aanbieding komende week, 99 cent, ik ga inslaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb een tijd van die spaarhalogeenlampjes gehad. die dingen waren een stukkie duurder dan de gewone lampjes, maar zouden 2 jaar mee moeten gaan en minder verbruiken dan de gewone 25 wattjes die er normaal in zaten
nou vergeet het maar, 3 maanden hooguit en pang! dat heb ik nog geen jaar volgehouden. ik kocht me arm aan die stomme spaarlampjes.
nu zitten er weer gewone in en die gaan weer als vanouds mee. dus daar bespaar ik meer op dan op de spaarlampjes.
er schijnen trouwens ook ledlampjes te zijn maar die dingen kosten gewoon over de 20 euro per stuk
no way dat ik 5 ledlampjes aan ga schaffen. dan zit er verdorie meer geld aan lampjes in dan die hele lamp bijna gekost heeft.
en dan moet nog maar blijken of die dingen echt zo lang meegaan als ze beloven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
Als dat al bovengemiddeld is dan zitten wij daar wel heeeel erg bovenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:51 schreef SacreCoeur het volgende:
Volgens de Eneco is ons verbruik iets boven gemiddeld.
Nou ik vind het wel meevallen, 117 p.m ofzo.
Verbruiksmanager is een dienst van Essent. Je vult je meterstanden in en het ding berekent hoe je in je verbruik zit en wat je terugkrijgt of bij moet betalen op je jaarafrekening.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:51 schreef SacreCoeur het volgende:
Geen idee wat een verbruiksmanager is
En geen idee watvoor lampen ik heb, geloof alles spaar.. maar weet ik niet zeker.
Volgens de Eneco is ons verbruik iets boven gemiddeld.
Nou ik vind het wel meevallen, 117 p.m ofzo.
t eerste jaar hier betaalden we 236 (bewoners voor ons was een gezin met 2kinderen), nu betalen we iets van 187 zal komend jaar wel meer worden nu met floris denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |