Ja dat klopt! nachtbaggerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door PlayingWithFire op 26-02-2011 13:29:09 ]~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ja dat klopt! nachtbagger!
[ afbeelding ]Bazen sealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Huh, wat deed je drie keer?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:09 schreef Beach het volgende:
inb4 Myr
en Apfel zag je het?!! Ik deed het maar 3x
ff verbeterenquote:
Het valt me zwaarquote:
Ahgos, je overleeft het wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Het valt me zwaarik krijg nu al ontwenningsverschijnselen.
hehe!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:16 schreef PsychoTheRapist het volgende:
pwf, waarom heb jij in je sig staan dat je 2 dagen gebanned ben? dat ben jij heul niet
Ik wil meer appelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Of niet, en dat is het jouw schuld.
Shit, wat nu?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Of niet, en dat is het jouw schuld.
Appelmoesquote:
geen gemaar! is gewoon lekkerquote:
Als dat toch gebeurt, dan erf jij al m'n posts.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik wil ook weer niet dat je dood gaat.
wil je begraven of gecremeerd worden?quote:
Begeleid door Socios één laatste treinreis maken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
wil je begraven of gecremeerd worden?
Ik wil niet geplet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
geen gemaar! is gewoon lekker!
hehe, zal ik opschrijvenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Begeleid door Socios één laatste treinreis maken.
dan maar tussen een sandwichquote:
zeg niet zo bekrompen, er zijn tegenwoordig veel meer opties! Opzetten of invriezen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
wil je begraven of gecremeerd worden?
En dan zo het treinstel waarin ik lig een ravijn in laten rijden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
hehe, zal ik opschrijven!
Oh, lief van je.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Als dat toch gebeurt, dan erf jij al m'n posts.
hehequote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:25 schreef ElmoFan het volgende:
bazen gifje in de OP, die gaat mijn fobo in
Dus ik ga even hard werken aan een grotere erfenisquote:
is te duurquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:25 schreef Beach het volgende:
[..]
En dan zo het treinstel waarin ik lig een ravijn in laten rijden.
Ga je me opeten?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
dan maar tussen een sandwich
hehe, klopt ! dus beach laat maar ik zet je wel opquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
zeg niet zo bekrompen, er zijn tegenwoordig veel meer opties! Opzetten of invriezen bijvoorbeeld
misschienquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:27 schreef FreezePop het volgende:
Jongens het is leuk geweest slotje lapo
Leuk voor in de gang.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
hehe, klopt ! dus beach laat maar ik zet je wel op!
klopt, misschien wilt appel het welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Maar dan heb ik het niet helemaal zelf gedaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus ik ga even hard werken aan een grotere erfenis
hehe thanksquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:28 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
klopt, misschien wilt appel het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben al wat anders gevonden voor je.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar dan heb ik het niet helemaal zelf gedaan.
Ik opgezet in jouw gang.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
staat nu in de opquote:
duh!quote:
Ah bah, straks ga je nog schimmelen ofzo.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:28 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
We hebben al wat anders gevonden voor je.
Ik opgezet in jouw gang.
nee liever bedrading door zijn kont waardoor je van hem een vlieger vanger kan makenquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah bah, straks ga je nog schimmelen ofzo.
zal niet gebeuren, gewoon vaak waxenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah bah, straks ga je nog schimmelen ofzo.
bedanktquote:
alleen de zaadcellen van de mannelijke mods hier zijn niet zo goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ze willen Yvonne zwanger maken, dit is haar vruchtbare periode.
ben ik nu een troll meesterquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Nacktbaquer is nog steeds online?
MIJN GEBEDEN ZIJN VERHOORD! DANK U GOD
Ze zijn 1 voor 1 aan het proberen, de mods die weer posten zijn afgevallenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:31 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
alleen de zaadcellen van de mannelijke mods hier zijn niet zo goed
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ze zijn 1 voor 1 aan het proberen, de mods die weer posten zijn afgevallen
hallo beroemde manquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Nacktbaquer is nog steeds online?
MIJN GEBEDEN ZIJN VERHOORD! DANK U GOD
Holadio, ElmoFanaat.quote:
Naja, ervaringquote:
prima hiero, en bij jou?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Holadio, ElmoFanaat.
Hoe staan de zaken, knakker?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
deze moet gewoon overal gepost worden:
[ afbeelding ]
Zeer fijn, hier ook fantastischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |