hehe, klopt ! dus beach laat maar ik zet je wel opquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:25 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
zeg niet zo bekrompen, er zijn tegenwoordig veel meer opties! Opzetten of invriezen bijvoorbeeld
misschienquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:27 schreef FreezePop het volgende:
Jongens het is leuk geweest slotje lapo
Leuk voor in de gang.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
hehe, klopt ! dus beach laat maar ik zet je wel op!
klopt, misschien wilt appel het welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Maar dan heb ik het niet helemaal zelf gedaan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus ik ga even hard werken aan een grotere erfenis
hehe thanksquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:28 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
klopt, misschien wilt appel het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben al wat anders gevonden voor je.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:28 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar dan heb ik het niet helemaal zelf gedaan.
Ik opgezet in jouw gang.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
staat nu in de opquote:
duh!quote:
Ah bah, straks ga je nog schimmelen ofzo.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:28 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
We hebben al wat anders gevonden voor je.
Ik opgezet in jouw gang.
nee liever bedrading door zijn kont waardoor je van hem een vlieger vanger kan makenquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah bah, straks ga je nog schimmelen ofzo.
zal niet gebeuren, gewoon vaak waxenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah bah, straks ga je nog schimmelen ofzo.
bedanktquote:
alleen de zaadcellen van de mannelijke mods hier zijn niet zo goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ze willen Yvonne zwanger maken, dit is haar vruchtbare periode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |