Heftig..quote:Op donderdag 18 augustus 2011 18:50 schreef Jump het volgende:
Tentje ingestort op Pukkelpop!
http://twitpic.com/680uys
http://www.mobypicture.com/user/JWDijk/view/10476950
Wat doen ze dan in dit soort gevallen? De rest aflassen die avond?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:00 schreef BusterPosey het volgende:
Veel gewonden, las ik... Schijnt goed mis te zijn daar.
Is vooralsnog onduidelijk, volgens het Nieuwsblad. Zie toegevoegde link in mijn post hierboven.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat doen ze dan in dit soort gevallen? De rest aflassen die avond?
Ik hoop dat IEDEREEN daar veilig isquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:11 schreef CartWOman het volgende:
![]()
Ik hoop dat de aanwezige FOK!kers veilig zijn.
Dat spreekt voor zich; je begrijpt me vast wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik hoop dat IEDEREEN daar veilig is
Was hij er maar voor 1 dag dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:15 schreef DeMessias het volgende:
Chateau is inderdaad ingestort: een vriend van me was ter plekke in de tent op het moment dat die instortte maar ik heb 'm gebeld en hij was OK en op weg naar huis maar er is grote paniek (geweest).
Humo's stand is ook ingestort en een boom is omgewaaid.
Mogelijk wordt het festival vandaag afgelast.
3 dagen.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Was hij er maar voor 1 dag dan?
En je zou trouwens toch denken dat ze op dit soort dingen goed voorbereiden
O dat is beu, ik zou morgen naar Eminem gaanquote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:19 schreef DeMessias het volgende:
Pukkelpop stilgelegd na hevig onweer
do 18/08/2011 - 17:52
Het muziekfestival Pukkelpop is stilgelegd. Door een korte maar hevige storm is er enorme schade aangericht op het festivalterrein. De Chateauxtent is ingestort en er is een boom omgevallen. Er zouden gewonden gevallen zijn. Het medisch interventieplan is afgekondigd.
Het onweer was kort en hevig, met veel regen, hagelbollen en hevige wind. Mensen waren in paniek en gingen een schuilplek zoeken. De Chateauxtent, waar veel mensen verzameld waren, stortte in. Er viel ook een boom om en er is een toren ingestort. Ook de stand van Humo is deels ingestort.
De organisatoren zijn nu de schade aan het opmeten. Alle tenten zijn leeggemaakt en veel mensen hebben het festivalterrein ondertussen verlaten.
De weide is herschapen tot een modderpoel en er liggen overal takken.
Het is onduidelijk of het festival nog hervat zal worden.
deredactie.be of standaard.be volgen lijkt me nu de beste optie.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
O dat is beu, ik zou morgen naar Eminem gaanIs er ergens een officieel kanaal waar ik het kan volgen?
Zojuist ook gehoord op de radio.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:37 schreef DeMessias het volgende:
UPDATE: Pukkelpop kondigt aan: "Het avondprogramma wordt zo snel mogelijk hervat. Er is geen reden meer tot paniek."
Bron is Humo.
Die roadie van BRMC wilde het echt niet zelf hoor...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:36 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo jammer ja. En weer zo'n pech daar. Vorig jaar ook al een dode. Die wilde het wel zelf, maar toch, dat hoort er echt niet bij bij zo'n evenement wat gewoon plezierig moet zijn.
Da's waar ja, dat was ook vorig jaar op Pukkelpop...... Megafoute opmerking van mij. Ik bedoelde de zanger van Ou est le Swimming Pool.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:38 schreef defamai het volgende:
[..]
Die roadie van BRMC wilde het echt niet zelf hoor...
Toen de hel losbarstte, draaide StuBru gewoon vrolijk plaatjes, terwijl ze *ter plekke* aanwezig waren! Dus of die überhaupt weten wat er gaande is, betwijfel ik.quote:
Maar jij en je vrienden zijn gewoon oke? Het zal wel niet meer doorgaan zeker?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:30 schreef Darkestrah het volgende:
Ik kom er net vandaan, het was een enorme ravage. Ik heb foto's kunnen maken, maar ik heb liever dat mensen zich even de PP-bezoekers hier melden als ze dit lezen. Ik ben bezorgd.
Ik hoop dat je niet gewond bent geraakt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:48 schreef Keselo het volgende:
Donderdag van 17:00 tot 21:00 in Boiler Room, voor Netsky, Skrillex en DJ Fresh![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |