FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Beetje chloor doet wonderenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:31 schreef Green1 het volgende:
Lekker zonder te douchen het zwembad in..
Zelfkastijdingfetesjistquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:34 schreef Mylene het volgende:
RethXoth, kap eens met dat geneuzel. Het is commentaar op de streams, niet op de users.
ben benieuwd hoe hij reageert als hij er volgende week uit is en ontdekt dat het een nep relatie isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:35 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje, let op beetje, medelijden met hem
Ja heb ik ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:35 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje, let op beetje, medelijden met hem
Huh, doet ze eindelijk iets?quote:
vlgs mij is ze gewoon in gesprek ?quote:
Iddquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:37 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja heb ik ook.
Blijkbaar kan een groep nooit zonder pispaal, eigenlijk best wel in en intriest
Kijk hoe ze beweegt tho.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:37 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
vlgs mij is ze gewoon in gesprek ?
Zuuuchtttquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:34 schreef Mylene het volgende:
RethXoth, kap eens met dat geneuzel. Het is commentaar op de streams, niet op de users.
Ooooooooooo, die is oudquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:38 schreef TimeJumper het volgende:
Zou Laura later lantaarnpaal willen worden? Of staande schemerlamp, zet er een kap op en je bent klaar
Zo kon zijn vriendin thuis het niet zien.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:38 schreef petraa het volgende:
Guido en Laura gaven elkaar een zoen onder een handdoek???
Dat moest de rest volgens mij gelovenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:38 schreef petraa het volgende:
Guido en Laura gaven elkaar een zoen onder een handdoek???
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:38 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ooooooooooo, die is oud
Goed zo, staat meteen genoteerd in je notes.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:38 schreef RethXoth het volgende:
[..]
ZuuuchtttJuist van een forum als FOK! had ik verwacht dat mensen wel tegen een stootje konden.. Maarja, zoals de regels aangeven, luister naar opdrachtgeving van modjes
Ja, erg hèquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:40 schreef muzas het volgende:
Jezus die site van sst![]()
![]()
ff filmpjes terugkijken. 30 seconden reclame voor een filmpje van 10 seconden waarin alex op een knop drukt, en verder niks
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:42 schreef Datweetjeniethé het volgende:
nou zo te zien is het weer rustig in huis.
Ik ga vlot worden hier, dochter moet voetballen.
Tot laterzzzz maar weer allemaal
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:42 schreef Datweetjeniethé het volgende:
nou zo te zien is het weer rustig in huis.
Ik ga vlot worden hier, dochter moet voetballen.
Tot laterzzzz maar weer allemaal
Ik ook niet, stream 3 wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:42 schreef Greys het volgende:
Ik hoor op stream 4 Laura en Karim helemaal niet.
Sowieso is dat geluid kut. Soms hoor je bij stream 1 het geluid van 3 oidquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:42 schreef Greys het volgende:
Ik hoor op stream 4 Laura en Karim helemaal niet.
Oehhquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:40 schreef Mylene het volgende:
[..]
Goed zo, staat meteen genoteerd in je notes.
Die woont hier vlakbijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:44 schreef woodyinthemix het volgende:
Dit is de ex van Laura denk ik:
http://www.facebook.com/profile.php?id=901360164
Nee geen zin. Die heeft er niet voor gekozen lijkt mij om in de belangstelling te staanquote:
Leuke ex hahaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:44 schreef woodyinthemix het volgende:
Dit is de ex van Laura denk ik:
http://www.facebook.com/profile.php?id=901360164
me tooquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:49 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op dat haar van Joanne
Nee nog geen teken van het lid van Maik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:56 schreef sjampoeh het volgende:
is er nu al een lidteken bij maik gevonden ?
Pardon?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
De WCcam wordt alleen getoond indien de wc wordt gebruikt waarvoor ie niet bedoeld is. Zoals een poging tot neuken (Ma & Mo) of een briefje wegspoelen (Aafke).
Ook dat niet LOLquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee nog geen teken van het lid van Maik.
Ik overdrijf, maar ze zaten op een gegeven moment samen op de wc en toen was de WCcam ff onlinequote:
eensquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:02 schreef Ireth het volgende:
Waarom moeten ze de was eigenlijk inleveren? Was er geen ruimte ergens in die bunker om een wasmachine neer te zetten en buiten om lijntjes op te hangen? Laten ze zelf hun was gaan doen!
Vast teveel herriequote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:02 schreef Ireth het volgende:
Waarom moeten ze de was eigenlijk inleveren? Was er geen ruimte ergens in die bunker om een wasmachine neer te zetten en buiten om lijntjes op te hangen? Laten ze zelf hun was gaan doen!
Je mag niets ophangen geloof ik, omdat je dan de camera's blocked.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:02 schreef Ireth het volgende:
in bb moesten ze ook zelf wassen, was gewoon een washok met wasmachine en droger.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:04 schreef Lemar het volgende:
[..]
Je mag niets ophangen geloof ik, omdat je dan de camera's blocked.
dezelfde mensen die binnenshuis een zonnebril opztten, met kleren aan douchen etc.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:05 schreef Refurb het volgende:
Wie gaat nou in z'n ochtendjas zonnen.
Heeft hij iets te verbergen..
En lijntjes in de tuinquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
in bb moesten ze ook zelf wassen, was gewoon een washok met wasmachine en droger.
Maar de wc is toch ook niet bedoeld als kleedkamer?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
De WCcam wordt alleen getoond indien de wc wordt gebruikt waarvoor ie niet bedoeld is. Zoals een poging tot neuken (Ma & Mo) of een briefje wegspoelen (Aafke).
Heb het idee dat sommige dames dat ook extra doen in de hoop naderhand er een Playboy deal uit te slepen..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:03 schreef toxikon het volgende:
Ondertussen lekker met kleren aan douchen, stiekum je bikini op de plee aantrekken want owee als heel europa wat ziet. Dan sta je gewoon voor lul imo, welke mongool gaat zich wassen met kleren aan?
Vind ik ook niet, camera daarop!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de wc is toch ook niet bedoeld als kleedkamer?
Oja die was ik vergeten in het lijstje te zetten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb het idee dat sommige dames dat ook extra doen in de hoop naderhand er een Playboy deal uit te slepen..
Klopt, maar ik denk niet dat ze 't risico durven nemen. Laura zou serious pissed zijn als 't verboden wordt en de redactie uitmaken voor voyeuristen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar de wc is toch ook niet bedoeld als kleedkamer?
Hij probeerd zijn puist op zijn wang te verbergenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:05 schreef Refurb het volgende:
Wie gaat nou in z'n ochtendjas zonnen.
Heeft hij iets te verbergen..
Nee maar laat ze dan in godsnaam weer met die gekke burka-achtige handdoek in de weer gaan, dan hadden we er tenminste nog een béétje lol vanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk niet dat ze 't risico durven nemen. Laura zou serious pissed zijn als 't verboden wordt en de redactie uitmaken voor voyeuristen.
ja ik zeg een sanctie !!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar laat ze dan in godsnaam weer met die gekke burka-achtige handdoek in de weer gaan, dan hadden we er tenminste nog een béétje lol vanIk vind het vrij slap van de redactie dat ze het toestaan dat ze zich daar omkleden.
Ja idd . Dat is juist een punt voor RLS in je blote reedt voor de tv. 24/7 is 24/7, zonder restricties en de grens ligt bij toileteren.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar laat ze dan in godsnaam weer met die gekke burka-achtige handdoek in de weer gaan, dan hadden we er tenminste nog een béétje lol vanIk vind het vrij slap van de redactie dat ze het toestaan dat ze zich daar omkleden.
Gewoon een melding maken dat er voortaan ook 24/7 meegekeken kan worden op de wcquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon een melding maken dat er voortaan ook 24/7 meegekeken kan worden op de wc![]()
Niks.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:12 schreef Killersmile het volgende:
middaaaaag schakel net in. kan iemand me vertellen wat er vanochtend gebeurd is ?
ze zouden toch opgesloten worden in 1 slaapkamer en daarna een verrassing krijgen?quote:
Ochtendgymnastiek met aafke, met muziekquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef Killersmile het volgende:
[..]
ze zouden toch opgesloten worden in 1 slaapkamer en daarna een verrassing krijgen?
Weinig van mee gekregen. Zal me een reuze verrassing zijj geweest dan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:13 schreef Killersmile het volgende:
[..]
ze zouden toch opgesloten worden in 1 slaapkamer en daarna een verrassing krijgen?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ochtendgymnastiek met aafke, met muziek
ow leuk!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ochtendgymnastiek met aafke, met muziek
Ach, de meeste fokkers die keken hadden lol.quote:
Mss ben ik wel verwend door de afgelopen RLS, dan is dit een vette bummer.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ach, de meeste fokkers die keken hadden lol.
Ik denk dat je er pas over kunt oordelen als je het wél gezien had.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:17 schreef toxikon het volgende:
[..]
Mss ben ik wel verwend door de afgelopen RLS, dan is dit een vette bummer.
?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik denk dat je er pas over kunt oordelen als je het wél gezien had.
Heb even e.e.a. gevraagd, o.a. over dat omkleden en of er nog interactie gaat komen met die rode telefoon buiten de live shows om, zoals eerder was aangekondigd. En of we dan mogen meedenken over die opdrachten, beetje interactief echt dus. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon een melding maken dat er voortaan ook 24/7 meegekeken kan worden op de wc![]()
Leuk Greys! Ben benieuwdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb even e.e.a. gevraagd, o.a. over dat omkleden en of er nog interactie gaat komen met die rode telefoon buiten de live shows om, zoals eerder was aangekondigd. En of we dan mogen meedenken over die opdrachten, beetje interactief echt dus. Ben benieuwd
Tsunami.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:22 schreef Greys het volgende:
Wie is er bijna verdronken vroeger en wil daarom nooit meer zwemmen?
Over wie heeft Karim het nu?Sharon?
Sarcasm.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:23 schreef Greys het volgende:
Karim is lekker met de geheimen bezig.
Ja dat snap ik, maar ik vroeg me af of hij dat al aan Sharon linkte.quote:
Volgens mij over Laura. Die heb ik nog niet zien zwemmen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:22 schreef Greys het volgende:
Denk dat ze Sharon daar niet van kunnen verdenken, zij was dan wel degene die zich beschikbaar stelde om visjes te rapen op de bodem van het zwembadquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:22 schreef Greys het volgende:
Ah ja dom van me, je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:25 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Denk dat ze Sharon daar niet van kunnen verdenken, zij was dan wel degene die zich beschikbaar stelde om visjes te rapen op de bodem van het zwembad
Het gaat nog wel mis, maar ze zijn er wel lekker mee bezig bedoel ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:25 schreef Lemar het volgende:
[..]
Oh nou bij Laura zit hij toch echt helemaal mis.
Anders kom ik nergens meer aan de bakquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:28 schreef Greys het volgende:
Karim: AUW!
Sofia: Wat doe je??
Karim: ik heb een puist. Ssssssssht. Niet doorvertellen.
Is dat verboden?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:28 schreef gniffie het volgende:
ze fluisteren, geef ze harde sancties stem!!!!
goed ideequote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:29 schreef toxikon het volgende:
Fijne dag allemaal, ik ga dit weekend normaal besteden en niet zoals vorige week, wachten op een feestje en dat ze dan voor 12 uur gaan maffen
tot vanavond (voor het geval dat er wel een party komt.)
gerard, de undercover schoonmaaksterquote:
Voor de échte diehards die blijven kijken: mocht er ineens een feestje komen (c.q. alcohol het huis in gaan), zou een van jullie zo vriendelijk willen zijn om dat even te melden in Nieuws / Updates, deel 1 ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:29 schreef toxikon het volgende:
Fijne dag allemaal, ik ga dit weekend normaal besteden en niet zoals vorige week, wachten op een feestje en dat ze dan voor 12 uur gaan maffen
tot vanavond (voor het geval dat er wel een party komt.)
mo is toch te dom om te begrijpen dat ze wordt gebruiktquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:34 schreef Darakka het volgende:
Hahahah Maik verteld vrolijk over zijn scharrels die hij nog vaak ziet.
Lekker bezig Maik!
Krijg spontaan zin in de zomerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Mo en Maik wel leuk samen
Dat verhaal van Aafke over die feesten
Dus als je niet meteen met iemand wil trouwen dan gebruik je iemand?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
mo is toch te dom om te begrijpen dat ze wordt gebruikt
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:04 schreef Darakka het volgende:
Oei gerichte vraag over Karim zijn naam en de betekenis!
"Het is mijn Bollywood naam"
inderdaad.. zo'n vies zwart dingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie ondertussen de puist op de wang van Alex rijpen..
Cynthiaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:06 schreef wieweetwatt het volgende:
![]()
[..]
inderdaad.. zo'n vies zwart ding
Stiekem moest ik lachenquote:
Let jij eens op die cap momentjes van Joannequote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:07 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Toen ik het typte dacht ik er zelf ook al aan
Hoezo?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:08 schreef jugler het volgende:
[..]
Let jij eens op die cap momentjes van Joanne
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:08 schreef jugler het volgende:
[..]
Let jij eens op die cap momentjes van Joanne
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:10 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Zo had ik altijd in gedachten hoe Christiane F er uit zou zien...
Hier lijkt ze op die voormalig hockeyster Fatima Moreira de Meloquote:
Switch naar het gesprek tussen Sharon, Gerard, Sofia en Karim.quote:
Ik zie de gelijkenis, vind Joanna alleen wel een stuk mooier. Volle lippen en zo.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hier lijkt ze op die voormalig hockeyster Fatima Moreira de Melo
Hij speelt wel lekker deze weekquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:14 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Grappig om te horen, net of er een hele nieuwe wereld voor hem opengaat
Hier hebben ze het over trio's, vingers in gaatjes, gigolo's en gayvriendenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:14 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Switch naar het gesprek tussen Sharon, Gerard, Sofia en Karim.
Gaat over: Geloof, Corruptie, Techniek en ontwikkeling van de mens
Volgens mij hebben we het verkeerd gehoord en zei hij dat zijn geheim professional gayer was ipv gamerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:14 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Grappig om te horen, net of er een hele nieuwe wereld voor hem opengaat
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:17 schreef PinkDream het volgende:
Hun gaan raar kijken straks als ze eruit komen en Guido zijn foto's zien hahaha
Wat zal Servio dan balenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:17 schreef PinkDream het volgende:
Weekje na thuiskomt krijgt Guido een belletje van Servio en z'n boyfriend, mijn gokje.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:17 schreef PinkDream het volgende:
Ja, dat zou je wel denken. Intelligenter dan Monique.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:16 schreef RethXoth het volgende:
Karim: "Alles wat je kan bedenken, kan je ook realiseren"Hij moet wel de hoogbegaafde zijn.
Je weet dat Joanna haar lippen vol heeft laten spuiten?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:14 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik zie de gelijkenis, vind Joanna alleen wel een stuk mooier. Volle lippen en zo.
kahaarinquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:18 schreef kahaarin het volgende:
Jeutje wat gaan jullie snel, bijna een heel topic in de tijd dat ik boodschappen heb gedaan.Ff teruglezen nu.
En? Zou de rest een voorbeeld aan kunnen nemenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je weet dat Joanna haar lippen vol heeft laten spuiten?
Eensquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:19 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
En? Zou de rest een voorbeeld aan kunnen nemen
Plastic Fantasticquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:19 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
En? Zou de rest een voorbeeld aan kunnen nemen
Dat weet ik wel zeker, maar hij zal er van balen dat ie niet bovenop Guido heeft gezeten in Portugal. Maar goed, Het duurt nog wel een aantal wekenn dus wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Balen? Die huurt hem gewoon een keertje in.
Ja, maar ik vind het wel mooi.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je weet dat Joanna haar lippen vol heeft laten spuiten?
Okequote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:21 schreef Praatpoeder het volgende:
Let even op of Aafke d'r handen wast! Nadat ze volop ranzig d'r bikini broekje uit d'r muts probeerde te frutsen
Dat doet ze zelfs niet na een puist uitknijpen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:21 schreef Praatpoeder het volgende:
Let even op of Aafke d'r handen wast! Nadat ze volop ranzig d'r bikini broekje uit d'r muts probeerde te frutsen
Bah, nee! want ze gaat nu toch eten makenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat doet ze zelfs niet na een puist uitknijpen.
Deels wel hoor, ze likt haar vingers dan schoonquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat doet ze zelfs niet na een puist uitknijpen.
Ik als ras echte Groninger ook nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:21 schreef wieweetwatt het volgende:
OMG nu krijg ik nog minder waardering voor Aafke. Ik als echte Groninger wil geen friesch horen.
Nope, gaat bijna nooit goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:22 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik als ras echte Groninger ook nietFriesland-Grunn......geen combi he?
Tis gewoon een smerig wijf.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:22 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Bah, nee! want ze gaat nu toch eten maken
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:16 schreef BBQSausage het volgende:
Guido: "Misschien ben ik wel een pornoster, je weet het niet"
Komt wel in de buurt kerel
En Philip heeft het nu dus ook aan zijn handenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tis gewoon een smerig wijf.
en in zijn haarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:24 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
En Philip heeft het nu dus ook aan zijn handen
Dat hele huis is al besmet, ze zit aan Jan en alleman met die tengels.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:24 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
En Philip heeft het nu dus ook aan zijn handen
Hi!quote:
Stokslobberen zei zequote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Aafke, doe je zender af... please....
hahahaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Aafke, doe je zender af... please....
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hi!![]()
Vraagje, is er nu al bekend of dit idd een opdracht was of gewoon tijdvulling/verbergen van het geluid?
Goeie vraag, is mij niet bekend.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hi!![]()
Vraagje, is er nu al bekend of dit idd een opdracht was of gewoon tijdvulling/verbergen van het geluid?
En de inhoud van haar kluis gaat dan naar Joanna.. toch? toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dan;
Aafke, je overtreed de regels.
Aafke, je overtreed de regels, je kluis is gehalveerd.
Die gaat naar de grote zakken van die Portugezen, aldus Gerard.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:28 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
En de inhoud van haar kluis gaat dan naar Joanna.. toch? toch?
De ochtendgymnastiek, Aafke werd naar de dagboekkamer geroepen en kwam terug met de mededeling dat ze morgen, vandaag dus, een poosje op de slaapkamer moesten blijven, dat er een verrassing kwam en dat het leuk werd. Geen idee of dit een opdracht was of idd gewoon tijdverdrijf zoals Aafke zegt.quote:
Wat is er vies aan Aafke?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:28 schreef Praatpoeder het volgende:
Ik krijg de neiging mijn tv beeld schoon te maken met dettol door Aafke
Het is hier zo'n beetje tijd voor een SL op stream 3&4.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:28 schreef Praatpoeder het volgende:
Ik krijg de neiging mijn tv beeld schoon te maken met dettol door Aafke
Dan zou iedereen actief mee moeten doen toch? En voorzover ik keek deed Guido niet echt mee, er zat misschien een sanctie aan te komen? Zei Aafke tenminstequote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De ochtendgymnastiek, Aafke werd naar de dagboekkamer geroepen en kwam terug met de mededeling dat ze morgen, vandaag dus, een poosje op de slaapkamer moesten blijven, dat er een verrassing kwam en dat het leuk werd. Geen idee of dit een opdracht was of idd gewoon tijdverdrijf zoals Aafke zegt.
Mag ook, alles beter dan naar Aafkequote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die gaat naar de grote zakken van die Portugezen, aldus Gerard.
Ze zouden toch ook een leuke beloning krijgen? Heb ik die gemist? Of hebben ze die nog niet gekregen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:30 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Dan zou iedereen actief mee moeten doen toch? En voorzover ik keek deed Guido niet echt mee, er zat misschien een sanctie aan te komen? Zei Aafke tenminste
Dat heb ik niet meegekregen maar ik heb ook niet alles gezienquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze zouden toch ook een leuke beloning krijgen? Heb ik die gemist? Of hebben ze die nog niet gekregen.
Mss hebben ze ook dat weer verneuktquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze zouden toch ook een leuke beloning krijgen? Heb ik die gemist? Of hebben ze die nog niet gekregen.
Ik knijp ook wel eens een puist uitquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:30 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Lees even terug dan snap je het
En dan eet je het ook op en vervolgens kneed je je gehakt?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik knijp ook wel eens een puist uit
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:34 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
En dan eet je het ook op en vervolgens kneed je je gehakt?
LOLquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:34 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
En dan eet je het ook op en vervolgens kneed je je gehakt?
ik ben van 8 naar 9 post per dag gemiddeldquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:36 schreef BBQSausage het volgende:
aantal posts: 4578 (gemiddeld 11 per dag)
Dankzij SST is opeens m'n gemiddelde gestegen, met 1 post.
9152 (gemiddeld 9 per dag)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:37 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik ben van 8 naar 9 post per dag gemiddeld
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:38 schreef Grunge. het volgende:
Natasia? Anastasia toch?
[ afbeelding ]
Haha volgens mij heb ik ook al meer gepost in deze 3 weken dan in de 3 jaar ervoor bij elkaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:36 schreef BBQSausage het volgende:
aantal posts: 4578 (gemiddeld 11 per dag)
Dankzij SST is opeens m'n gemiddelde gestegen, met 1 post.
WTF! je moeder, je moeder, je moeder!!!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:38 schreef Grunge. het volgende:
Natasia? Anastasia toch?
[ afbeelding ]
Is het al 5 December?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
WTF! je moeder, je moeder, je moeder!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |