FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Beetje chloor doet wonderenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:31 schreef Green1 het volgende:
Lekker zonder te douchen het zwembad in..
Zelfkastijdingfetesjistquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:34 schreef Mylene het volgende:
RethXoth, kap eens met dat geneuzel. Het is commentaar op de streams, niet op de users.
ben benieuwd hoe hij reageert als hij er volgende week uit is en ontdekt dat het een nep relatie isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:35 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje, let op beetje, medelijden met hem
Ja heb ik ook.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:35 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje, let op beetje, medelijden met hem
Huh, doet ze eindelijk iets?quote:
vlgs mij is ze gewoon in gesprek ?quote:
Iddquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:37 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja heb ik ook.
Blijkbaar kan een groep nooit zonder pispaal, eigenlijk best wel in en intriest
Kijk hoe ze beweegt tho.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:37 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
vlgs mij is ze gewoon in gesprek ?
Zuuuchtttquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:34 schreef Mylene het volgende:
RethXoth, kap eens met dat geneuzel. Het is commentaar op de streams, niet op de users.
Ooooooooooo, die is oudquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:38 schreef TimeJumper het volgende:
Zou Laura later lantaarnpaal willen worden? Of staande schemerlamp, zet er een kap op en je bent klaar
Zo kon zijn vriendin thuis het niet zien.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:38 schreef petraa het volgende:
Guido en Laura gaven elkaar een zoen onder een handdoek???
Dat moest de rest volgens mij gelovenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:38 schreef petraa het volgende:
Guido en Laura gaven elkaar een zoen onder een handdoek???
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:38 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ooooooooooo, die is oud
Goed zo, staat meteen genoteerd in je notes.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:38 schreef RethXoth het volgende:
[..]
ZuuuchtttJuist van een forum als FOK! had ik verwacht dat mensen wel tegen een stootje konden.. Maarja, zoals de regels aangeven, luister naar opdrachtgeving van modjes
Ja, erg hèquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:40 schreef muzas het volgende:
Jezus die site van sst![]()
![]()
ff filmpjes terugkijken. 30 seconden reclame voor een filmpje van 10 seconden waarin alex op een knop drukt, en verder niks
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:42 schreef Datweetjeniethé het volgende:
nou zo te zien is het weer rustig in huis.
Ik ga vlot worden hier, dochter moet voetballen.
Tot laterzzzz maar weer allemaal
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:42 schreef Datweetjeniethé het volgende:
nou zo te zien is het weer rustig in huis.
Ik ga vlot worden hier, dochter moet voetballen.
Tot laterzzzz maar weer allemaal
Ik ook niet, stream 3 wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:42 schreef Greys het volgende:
Ik hoor op stream 4 Laura en Karim helemaal niet.
Sowieso is dat geluid kut. Soms hoor je bij stream 1 het geluid van 3 oidquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:42 schreef Greys het volgende:
Ik hoor op stream 4 Laura en Karim helemaal niet.
Oehhquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:40 schreef Mylene het volgende:
[..]
Goed zo, staat meteen genoteerd in je notes.
Die woont hier vlakbijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:44 schreef woodyinthemix het volgende:
Dit is de ex van Laura denk ik:
http://www.facebook.com/profile.php?id=901360164
Nee geen zin. Die heeft er niet voor gekozen lijkt mij om in de belangstelling te staanquote:
Leuke ex hahaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:44 schreef woodyinthemix het volgende:
Dit is de ex van Laura denk ik:
http://www.facebook.com/profile.php?id=901360164
me tooquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:49 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op dat haar van Joanne
Nee nog geen teken van het lid van Maik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:56 schreef sjampoeh het volgende:
is er nu al een lidteken bij maik gevonden ?
Pardon?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
De WCcam wordt alleen getoond indien de wc wordt gebruikt waarvoor ie niet bedoeld is. Zoals een poging tot neuken (Ma & Mo) of een briefje wegspoelen (Aafke).
Ook dat niet LOLquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee nog geen teken van het lid van Maik.
Ik overdrijf, maar ze zaten op een gegeven moment samen op de wc en toen was de WCcam ff onlinequote:
eensquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:02 schreef Ireth het volgende:
Waarom moeten ze de was eigenlijk inleveren? Was er geen ruimte ergens in die bunker om een wasmachine neer te zetten en buiten om lijntjes op te hangen? Laten ze zelf hun was gaan doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |