abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93342599
Zozo

quote:
gregeurope: helo, MO is not here? he is sleepin? (somebody from the EU parliament is trying to call him on his phone but he doesn't answer)
pi_93343116
is er vannacht nog iets gebeurd ???
somebody here??
hoezo adhd ?
pi_93343264
:W ollah?? :{

( "laatste nieuws" link in OP linkt nog steeds naar een oude update .. ik vroeg gisteren al of dat gefixt kon worden .. , anders haal em eruit )
hoezo adhd ?
pi_93343347
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:12 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

( "laatste nieuws" link in OP linkt nog steeds naar een oude update .. ik vroeg gisteren al of dat gefixt kon worden .. , anders haal em eruit )
Angstaanjagend stil. Ik volg http://www.livestream.com/libya17feb , ze gaan zo live
pi_93343420
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:15 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Angstaanjagend stil. Ik volg http://www.livestream.com/libya17feb , ze gaan zo live
thnx voor reactie ( voelde me al alleen hiero :P )
ja die ben ik ook aan het volgen , ze zijn bezig met het geluid en beeld te fixen ..
ligt iedereen hiero op 1 oor , of aan het socialize ??

ik ben er g benieuwd wat er vannacht is gebeurd .. er is ook geen update meer gepost of wel ? ( na 20.00 uuur gisteravond )
hoezo adhd ?
  zaterdag 26 februari 2011 @ 12:17:50 #31
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93343436
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:07 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
is er vannacht nog iets gebeurd ???
somebody here??
Wel wat geweld geweest in verschillende buitenwijken, maar hoe veel is onbekend. Geruchten over gearresteerden die in de compound van Ghaddafi vastgehouden worden als menselijk schild.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93343526
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wel wat geweld geweest in verschillende buitenwijken, maar hoe veel is onbekend. Geruchten over gearresteerden die in de compound van Ghaddafi vastgehouden worden als menselijk schild.
:{ :N damnz..

geen grote clash tussen pro's en anti's dus ..( had zo'n gevoel dat dat eraan zat te komen )
i.i.g. thnx voor je reactie!!
hoezo adhd ?
  zaterdag 26 februari 2011 @ 12:20:21 #33
104871 remlof
Europees federalist
pi_93343536
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ow, gezellig.
pi_93343595
audio en beeld @ livestream!
hoezo adhd ?
pi_93343774
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:22 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
audio en beeld @ livestream!
Live interview
pi_93343928
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:12 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

done
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_93343955
quote:
m1da5: uni we have a tripoli channel ready we need a person with camera ot camera phone
ze zijn ermee bezig .. ( die universalist vraagt meerdere malen om een stream vanuit tripoli ,....)

er is nu een soort interview bezig en hij legt uit aan degen die hem interviewd o.a wat voor xtra appartuur hij nodig heeft .. ze proberen het systeem te verbeteren ..

hopelijk kunnen ze dat regelen

net poste hij dit;
quote:
universalist: Well , exactly, if i could only reach this person i know, he lives in janzour, he could set it up
dus ik ben benieuwd ..

hier nog een schokkende film die daar werd gepost ( ik heb niet gekeken !!!, maar reactie's daar zeggen genoeg ; very shocking ; )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoezo adhd ?
pi_93343964
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:32 schreef -jos- het volgende:

[..]

done
thnx!!!!! ^O^
hoezo adhd ?
pi_93343981
Jos heb jij ook invloed op FP?
There is only one religion
pi_93344004
tering dat gebliep is wel super hinderlijk
hoezo adhd ?
pi_93344079
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:33 schreef Dance99Vv het volgende:
Jos heb jij ook invloed op FP?
nope.

van de activistenchat:

quote:
12:26 PM LordHomer: ive been following http://irc.lc/Anonops/OpLibya
12:26 PM LordHomer: found http://piratenpad.de/T5LLW8zwfI
12:26 PM oldmomma: no he is back with the reporteer
12:26 PM Anonymoosh: it will make you go blind on there lord ;)
12:26 PM oldmomma: in english anyways
12:26 PM LordHomer: video collectionshttp://piratenpad.de/uXB3mitz0c
12:28 PM LordHomer: dial up numbers https://pastee.org/c7jsy
12:28 PM allenw: in english but I need a hearing aid, no comments
12:28 PM Skillethead: fyi --- a new translator showed up at some point...Nessar...he seemed awesome...Homey, you were talking to him, right?
12:28 PM LordHomer: yea maybe
12:28 PM oldmomma: sulee he is talking to news
12:29 PM m1da5: o_O fromparis
12:29 PM fromparis: @m1 - working on some other stuff at the moment. LH is in charge of recruitment, so perhaps if you ask him he will find you a volonteer
12:30 PM Anonymoosh: he is talking about the eqipment, maybe they can et some stuff for him]
12:32 PM bogidala: I asked the greater hungarian online newspaper to appeal for medical aim, I hope, they can do something.
12:32 PM LordHomer: what do u need m1? im trying to filter through anon stuff
12:33 PM Anonymoosh: thanx bogidala
12:33 PM kotton136: tweet: ShababLibya LibyanYouthMovement The Manchester protest will be 1-3pm at Piccadilly Gardens all should try to attend #libya #Feb17
Als mensen een link naar de activistenchat willen en de logs hier willen plaatsen, PM mij ff. (ik kan niet de logs steeds volgen) zorg er wel voor dat je niet opvalt, want je wordt supersnel gebanned.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_93344080
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:33 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

ze zijn ermee bezig .. ( die universalist vraagt meerdere malen om een stream vanuit tripoli ,....)

er is nu een soort interview bezig en hij legt uit aan degen die hem interviewd o.a wat voor xtra appartuur hij nodig heeft .. ze proberen het systeem te verbeteren ..

hopelijk kunnen ze dat regelen

net poste hij dit;

[..]

dus ik ben benieuwd ..

hier nog een schokkende film die daar werd gepost ( ik heb niet gekeken !!!, maar reactie's daar zeggen genoeg ; very shocking ; )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
boem headshot , sniper slachtoffer
pi_93344099
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:37 schreef -jos- het volgende:

[..]

nope.

van de activistenchat:

[..]

Als mensen een link naar de activistenchat willen en de logs hier willen plaatsen, PM mij ff. (ik kan niet de logs steeds volgen) zorg er wel voor dat je niet opvalt, want je wordt supersnel gebanned.
huh iedereen kan de chat gewoon volgen ?? wat bedoel je???
(of zit jij op andere chat ? zie nu dat er bij jou tijd bijstaat ?)

geef mij anders maar een link als je wil ...
hoezo adhd ?
pi_93344126
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:37 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Recht tussen zijn ogen. :r :r
Zoon van Tolmai.
pi_93344157
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:37 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

:{ ;( daarom wou ik niet kijken ..
hoezo adhd ?
pi_93344171
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:40 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:

[..]

:{ ;( daarom wou ik niet kijken ..
geen fris gezicht inderdaad :'(
pi_93344231
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:40 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

geen fris gezicht inderdaad :'(
Ik vond het geluid 100 maal erger.
Life is a tragedy for those who feel, but a comedy to those who think.
- Horace Walpole
pi_93344256
http://nos.nl/tekst/221712-rode-kruis-stuurt-hulp-naar-libie.html

Update: zaterdag 26 feb 2011, 12:28

Het Internationale Rode Kruis stelt 4,7 miljoen euro beschikbaar voor hulp aan slachtoffers van geweld in Libië. Het geld is voor het opereren en het verzorgen van gewonden en voor noodhulp aan Libische vluchtelingen in Tunesië en Egypte.

Het aantal vluchtelingen neemt snel toe en de humanitaire situatie verslechtert snel. De hulporganisatie is ook bezorgd over de toestand in de ziekenhuizen in Libië, die de grote aantallen gewonden niet aankunnen.

Twee vliegtuigen met hulpgoederen zijn naar Caïro en Tunis gevlogen. De spullen moeten over de weg naar Libië.
Zoon van Tolmai.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 12:43:10 #49
105356 psv01
-----040-----
pi_93344283
Op welke stammen kan Kaddafi nog vertrouwen ?

Hoe groot is z''n eigen stam ?

Die informatie over de grootte van de stammen kon ik niet zomaar vinden op internet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')