Waar zit die precies want dan doe ik dat ook volgende keerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:15 schreef Fireblast het volgende:
In Utrecht CS moet je ook gewoon naar Bram Ladage gaan, niet naar smullers. Patat van Ladage is![]()
Metro Kralingse Zoom ben ik een paar keer geweest omdat ik naar dat enorme bedrijventerrein moest. Rivium geloof ik met die automatische busjes. Het station is echt zo'n achteraf station.. Lekker sloeber.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik weet het, maar het is inderdaad erg lekkerBij Kralingse Zoom (metrostation bij m'n school) zit ook een Bram
En in mijn eigen woonplaats Vlaardingen hadden we de enige Bram-drive van Nederland maar die is weg
Ja, da's Rivium idd. Ben ik ook al een paar keer geweest, steeds om bij die autodealers langs de A16 auto's te halen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:01 schreef Mallet het volgende:
[..]
Metro Kralingse Zoom ben ik een paar keer geweest omdat ik naar dat enorme bedrijventerrein moest. Rivium geloof ik met die automatische busjes. Het station is echt zo'n achteraf station.. Lekker sloeber.
Oh bij dealer ja? Ik ben altijd gewoon naar bedrijven geweest. Altijd wel lastig te vinden vind ik. Je kan beter naar de naam van het bedrijf uitkijken dan naar het nummer want het kaartje van 9292 is niet echt betrouwbaar daar. De eerste keer moest ik naar een bedrijf, maar ik wist niet dat je in principe alleen bij het metrostation via dat tunneltje te voet aan de andere kant van de snelweg komt.. Ik was dus echt super ver verkeerd gelopen.. Kon ik helemaal terug en dan pas er onderdoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, da's Rivium idd. Ben ik ook al een paar keer geweest, steeds om bij die autodealers langs de A16 auto's te halen.
Als je internet op je telefoon hebt is Google Maps een aanrader. Die zitten qua huisnummers altijd goed, en bushaltes enzo staan er ook in. Echt een van mijn belangrijkste tools voor het werk :pquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:09 schreef Mallet het volgende:
[..]
Oh bij dealer ja? Ik ben altijd gewoon naar bedrijven geweest. Altijd wel lastig te vinden vind ik. Je kan beter naar de naam van het bedrijf uitkijken dan naar het nummer want het kaartje van 9292 is niet echt betrouwbaar daar. De eerste keer moest ik naar een bedrijf, maar ik wist niet dat je in principe alleen bij het metrostation via dat tunneltje te voet aan de andere kant van de snelweg komt.. Ik was dus echt super ver verkeerd gelopen.. Kon ik helemaal terug en dan pas er onderdoor.
Ik heb dat wel op mn telefoon zitten, maar nog nooit echt gebruikt. Ik print altijd het kaartje van 9292 of als die niet duidelijk genoeg is van Maps..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:49 schreef Panthera. het volgende:
Zonder Google Maps bij me was het nooit wat geworden.
En werkt de navigatie op een BB naar behoren ? krijg je bv. snel signaal ?quote:Op zondag 6 maart 2011 19:55 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb navigatie op mijn BlackBerry, en toen maar even een autolader gekocht. Scheelt een hele hoop. Elke auto heeft wel een 12v-aansluiting.
KPN Op Weg zit er standaard op. Werkt prima.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:12 schreef Obama het volgende:
[..]
En werkt de navigatie op een BB naar behoren ? krijg je bv. snel signaal ?
Klopt, ik ook. Maar ik zoek altijd van te voren de route en OV al uit, dus gebruik het vooral voor de laatste paar straten of voor de route vanaf de bushalte.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:55 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb navigatie op mijn BlackBerry, en toen maar even een autolader gekocht. Scheelt een hele hoop. Elke auto heeft wel een 12v-aansluiting.
Klopt hoewel hij voor mij laatst wel in de fout ging. Ik reed op de A4 en ineens gaf hij aan dat ik moest omkeren, ik dacht dat ik misschien een afslag gemist had dus gewoon netjes gevolgd. Dus stukje terug gereden waarna dat ding me ineens zei dat ik weer om moest keren. Was het toen zat en ben na het omkeren de A4 blijven volgen. Uiteindelijk toch nog op tijd gekomenquote:Klopt, ik ook. Maar ik zoek altijd van te voren de route en OV al uit, dus gebruik het vooral voor de laatste paar straten of voor de route vanaf de bushalte.
Ik heb Android, zit gratis Google navigatie op en dat werkt prima, goed en accuraat signaal en goede routes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |