mobiel ziet het er altijd anders uit dan op de pcquote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:50 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ja dat deed ik en kwam er raar uit te zien alles achter elkaar. Dus ik denk doe maar niet voordat het verkeerd gaat
Hmm oke, dan weet ik dat voor de volgende keerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mobiel ziet het er altijd anders uit dan op de pc
ja het is niet erg verder hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:53 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hmm oke, dan weet ik dat voor de volgende keer
Gelukkigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja het is niet erg verder hoor
ja, vanaf 10 uur tot wanneer ik pauze hebquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:35 schreef gianni61 het volgende:
heej
zit jij ook wel eens niet op fok?
kan gebeuren, de kabouters doen het niet voor jequote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:38 schreef gianni61 het volgende:
vandaag eindelijk weer vrij. fijn boodschappen doen en de keet poetsen
ja dat is lekkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:39 schreef einschtein het volgende:
Hoi! Vrije dag vandaag, heerlijk.
quote:
inderdaad. Maar ja, vandaag ben ik eens vroeg wakker en heb gister bijna niet gedronken. dus kan wel even naar aken rijden om inkopen te doen en goedkope drank in te slaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kan gebeuren, de kabouters doen het niet voor je
nou ik sliep om half 1 en mijn wekker ging weer 8 uur en had echt moeite om eruit te komen, mja 7 uur is al bijnaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed geslapen? ik heb net voor het eerst sinds tijden in bad liggen weken dat is echt genieten
drankquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inderdaad. Maar ja, vandaag ben ik eens vroeg wakker en heb gister bijna niet gedronken. dus kan wel even naar aken rijden om inkopen te doen en goedkope drank in te slaan
apfelkornquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:44 schreef gianni61 het volgende:
nou, aangezien volgende week carnaval is, is het altijd handig om een voorraad Jagermeister en apfelkorn in huis te hebben.
en dat scheelt toch wel 7 of 8 euro per fles
Echt stilquote:
Tot hoe laat mag je vandaag?quote:
7 uurquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tot hoe laat mag je vandaag?
Pff lekker lang dagje dus... en vanavond nog wat leuks doen?quote:
neuh, even kijken of er wat te beleven is op FOK!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Pff lekker lang dagje dus... en vanavond nog wat leuks doen?
Ja daar zal het hier ook wel op uitdraaienquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neuh, even kijken of er wat te beleven is op FOK!
kunnen we elkaar vervelenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja daar zal het hier ook wel op uitdraaien
dan wordt het iig nog gezellig vanavondquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kunnen we elkaar vervelen
haha altijd leuk hierquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dan wordt het iig nog gezellig vanavond
quote:
Haha dank jequote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Haha boefjenouja veel succes met overhalen dan
ja ik hoop dat het vanavond gezelliger is dan hierquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha dank jeje ziet het vanzelf wel anders kom ik hier wel vervelen
![]()
werkse nog ff ik ga me ff aankleden maar
en dan geen pauze meer tot 7 uur?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik hoop dat het vanavond gezelliger is dan hierdankje, heb nog maar 7 minuten pauze
jawel, ik heb nog 1x een half uur om 2 uur ongeveer en nog een kwartiertje om 4 uur denk ik maar weet het niet zekerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
en dan geen pauze meer tot 7 uur?
Ohw nou ik hoop dat je dagje snel gaatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jawel, ik heb nog 1x een half uur om 2 uur ongeveer en nog een kwartiertje om 4 uur denk ik maar weet het niet zeker
ja de eerste 2 uur kropen dus ik denk het nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw nou ik hoop dat je dagje snel gaat
Ja dat is altijd.. het weekend gaat ook altijd supersnelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja de eerste 2 uur kropen dus ik denk het nietpauze gaat wel altijd snel
Werksequote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nja ben weer werken, tot later
Middagquote:
Tdronequote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:07 schreef tdrone het volgende:
hoi![]()
klaar met werken en nu WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND!
Oh, dat is mooi.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:10 schreef tdrone het volgende:
hoi Appeltje
ja is meestal niet zo druk
jij nog iets speciaals gedaan ?
kan jij zo goed zingen danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dat is mooi.
Zit nu bij mn oom en tante op mn mobiel.Moet zo mn nichtje zangles geven.
quote:
ja lijkt me wel dat je een beetje moet kunnen zingen om zangles te geven..quote:
tdronequote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja lijkt me wel dat je een beetje moet kunnen zingen om zangles te geven..
hoi binnenkomers
appelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:32 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi iedereen die net binnen komt.
dat klinkt bekend...quote:
cp?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
dat klinkt bekend...
de bedden in cp zijn ook niet super![]()
center parcs...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
cp?
Ik heb net 2 kuub hout gehaald. Jammer genoeg waren het stukken van 1 meter, en net te zwaar om alleen te doen, maar te licht om met 2 man te doen. Dus dan maar alleen
Nah, zoveel was 't ook weer niet. Voel me rug gelukkig geeneensquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
center parcs...
dus morgen spierpijn?
Jawel, 4 hele uurtjesquote:
moet jij niet de toerist uit gaan hangen in center parcsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nah, zoveel was 't ook weer niet. Voel me rug gelukkig geeneens![]()
[..]
Jawel, 4 hele uurtjes
Precies. Dus nu chillen in mijn badjas na een heerlijke douchequote:
Badjassenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Precies. Dus nu chillen in mijn badjas na een heerlijke douche
Inderdaad. 's ochtends je bed uitvallen, in je badjas belanden en naar beneden rollen om wakker te worden op de bank voor de tvquote:
Met wel als gevolg dat je de rest van de dag geen flikker uitvoert.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Inderdaad. 's ochtends je bed uitvallen, in je badjas belanden en naar beneden rollen om wakker te worden op de bank voor de tv
Daar is het toch zaterdag voor?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Met wel als gevolg dat je de rest van de dag geen flikker uitvoert.
Black swann.quote:
Die heb je wel. Ik heb ze thuis staan. Kruidvat volgens mij. Of Trekpleister. of Etos.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:08 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoii
Heb wella shampoos gehaald hopen dat dat beetje werkt
Waarom heb je geen gezichtsmaskertjes in een tube waar je langer mee kan doen?
ja. Ik moet alleen nog stofzuigen. Ben al 3 uur bezig ofzo, met pauzes.quote:
bah, dat moet ik ook nog. geen zin inquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:48 schreef DevilsWhore het volgende:
ja. Ik moet alleen nog stofzuigen. Ben al 3 uur bezig ofzo, met pauzes.
Ik ben eindelijk klaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bah, dat moet ik ook nog. geen zin in
Ja redelijk Vorige keer won ik ook al van haar dus..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:31 schreef tdrone het volgende:
en heb je er vertrouwen in dat je gaat winnen?
kan ze lekker uithuilen op je schoudersquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja redelijk Vorige keer won ik ook al van haar dus..
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:33 schreef Athemoe het volgende:
[..]
kan ze lekker uithuilen op je schouders
dat is weinig.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:49 schreef gianni61 het volgende:
stofzuigen: check
wc poetsen: check
schoenen poetsen: check
en nu heb ik geen zin meer
luieruuuhhhh!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:09 schreef kanovinnie het volgende:
Hout halen, check
Kleren vies maken, check
Kleren in de badkamer laten liggen, check
Moeder de was laten doen, check
Vanavond film kijken bij vrienden en bier drinken, check.
quote:
ik wil ook bier.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:09 schreef kanovinnie het volgende:
Hout halen, check
Kleren vies maken, check
wel op het balkonquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
en je hebt niets meer in de koelkast?
Nee, dichterbij dan de koelkast.quote:
Ik nietquote:
waarom niet?quote:
Als we zo gaan beginnen, kan ik nog toevoegen:quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:09 schreef kanovinnie het volgende:
Hout halen, check
Kleren vies maken, check
Ik lust het niet meer denk ik.quote:
Ik ga ook Community kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen, kan ik nog toevoegen:
Sterke drank inkopen in duitsland: check
boodschappen doen: check
vader een broodje brengen op zn werk: check
rode trui kopen: check
carnavalskleren halen in het huis van mn ouders: check
dom gezeik van mn moeder aanhoren: check
community kijken: in progress
ben je ziek?!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:34 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik lust het niet meer denk ik.
Soort vanquote:
Aaaaahwquote:
*kijkt in kast*, aha. 750 ml jagermeister, 2 liter whiskey, 0.5 liter malibu, 0.5 liter van dat rooie bessensap waar ik de naam niet van weet maar wat met de c begint.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen, kan ik nog toevoegen:
Sterke drank inkopen in duitsland: check
boodschappen doen: check
vader een broodje brengen op zn werk: check
rode trui kopen: check
carnavalskleren halen in het huis van mn ouders: check
dom gezeik van mn moeder aanhoren: check
community kijken: in progress
Same, maar er al uit gewerktquote:
Ik wou dat ik "nietes" kon zeggen. Maar ondanks mijn gigantische kater ben ik wel gaan snowboarden vanmidddag, had gister niet verwacht dat dat nog zou gebeurenquote:
vanmorgen ingekocht:quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
*kijkt in kast*, aha. 750 ml jagermeister, 2 liter whiskey, 0.5 liter malibu, 0.5 liter van dat rooie bessensap waar ik de naam niet van weet maar wat met de c begint.
Opnieuw beginnen met drinken werkt wel maar ik denk dat ik nog even wachtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Same, maar er al uit gewerkt
Zo, klaar voor carnavalquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanmorgen ingekocht:
1 fles jagermeiser
1 fles feigling
2 flessen doppelkorn (jonge jenever)
1 krat gulpener
Het kan bij mij 2 kanten op, of ik kak in, of ik krijg weer een boostquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Opnieuw beginnen met drinken werkt wel maar ik denk dat ik nog even wacht
ik wil ook een x snowboarden!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik "nietes" kon zeggen. Maar ondanks mijn gigantische kater ben ik wel gaan snowboarden vanmidddag, had gister niet verwacht dat dat nog zou gebeuren
Ik moest met haast dat hout halen vanmorgen, en dan gaat mijn vader voor de handigheid maar geen nieuw zaagblad halen en een zaagbok. Maar daar had hij geen zin in. En dat noemt mijn moeder dan een ongelukjequote:
Hmm oke ga ik daar ook eens kijken. Heb ze nu gevonden bij de hema maar die ruiken niet zo heer lekker.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die heb je wel. Ik heb ze thuis staan. Kruidvat volgens mij. Of Trekpleister. of Etos.
MIjn overwinning was geen geluk. Puur kwaliteitsverschilquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:31 schreef gianni61 het volgende:
goed bezig bos.
eens kijken of psv morgen evenveel geluk heeft
In de oven?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Smakelijkmn pannenkoeken zitten in de oven
jawel maar ik ben helemaal gaar, had 1 uur pauze moeten hebben omdat ik 9 uur werk, maar ze zijn de 2e pauze vergeten dus heb geen zin meer om voor keukenprinses te spelenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In de oven?
Is zelf bakken niet lekkerder?
Oeh bahquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jawel maar ik ben helemaal gaar, had 1 uur pauze moeten hebben omdat ik 9 uur werk, maar ze zijn de 2e pauze vergeten dus heb geen zin meer om voor keukenprinses te spelen
Ik had om half 1 een half uur pauze en dat was hetquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:03 schreef Bos81 het volgende:
Maar 9 uur werken is wel zwaar. Had ik ook bij de Peijnenburg. Maar daar hadden we 4 rustmomenten.
haajquote:
Ai.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had om half 1 een half uur pauze en dat was het
[..]
haaj
ja en ik krijg 1 uur niet uitbetaald dus heb een half uur gratis gewerktquote:
tja 7 uur achter elkaar bliep bliep bliep horen is klotequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:14 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik moest van 08.00 tot 17.30 werken (stage maar je verricht het zelfde werk) met alleen pauze van 13.00 tot 13.30 uur op kinderdagverblijf.
Maar achter de kassa is het toch anders ofcourse.
Hmm okequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja 7 uur achter elkaar bliep bliep bliep horen is kloteen ik mag niet meer dan 8 uur werken dus zijn ze nu illegaal bezig geweest
Koopzegels. VOetbalplaatjes..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hmm okeja hele tijd bliep bliep, bonnetje erbij en de rest van de meuk word je niet vrolijk van.
Kon je niet aangeven dat je pauze moest krijgen of iets? Weet niet hoe dat daar werkt?
Op de een of andere manier spreken die kids mij nooit aan, gelukkigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:21 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ohja ook dat nog eens bos
& bonuskaart.
En gillende kids bij de ingang om de plaatjes
nja ik ben een trut wat dat betreft, we waren met zijn 3en en ik vond het lullig om ze alleen te laten terwijl het druk was, alleen volgende keer vraag ik gewoon wel hoe het zit want ik heb last van mijn rug en benen van die stoelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hmm okeja hele tijd bliep bliep, bonnetje erbij en de rest van de meuk word je niet vrolijk van.
Kon je niet aangeven dat je pauze moest krijgen of iets? Weet niet hoe dat daar werkt?
Geen idee. Moeten anderen maar beoordelen, Zie mezelf natuurlijk niet zelf..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:26 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Wat voor uitstraling heb je dan bos?
Wat was net fijn. Scrubben, gezichtsmasker en men haar gewassen met wella shampoo en het ruikt zo lekker en is zachteindelijk kon ik het zo doorkammen
Ik was vergeten dat zaterdag boring is op de televisie
Misschien weten ze dat je niet lastig gevallen wil wordenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:29 schreef Bos81 het volgende:
Maar ik ben allesbehalve 2 meter lang. Ben ook niet zo breed en heb ook geen tattoo;s. Dus bang hoeven de kids niet voor mij te zijn
Ja zou kunnenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Misschien weten ze dat je niet lastig gevallen wil worden
Als ik naar buiten loop kijk ik ze niet aan en dan zeggen ze ook niksquote:
je moet ook (uit mijn hoofd) om de 5 uur pauze krijgenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja 7 uur achter elkaar bliep bliep bliep horen is kloteen ik mag niet meer dan 8 uur werken dus zijn ze nu illegaal bezig geweest
Ik werkte 9 uur, en dan moet ik minimaal 1 uur pauze krijgen omdat ik niet meer dan 8 uur mag werkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:33 schreef tdrone het volgende:
[..]
je moet ook (uit mijn hoofd) om de 5 uur pauze krijgen
nee maar jij bijtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:36 schreef tdrone het volgende:
mij spreken kinderen ook niet zo snel aan..
Ik heb geleerd mensen aan te kijken als ik tegen ze praatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
alleen als ze naar me kijken hoor
Ahhw je hebt een massage nodigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nja ik ben een trut wat dat betreft, we waren met zijn 3en en ik vond het lullig om ze alleen te laten terwijl het druk was, alleen volgende keer vraag ik gewoon wel hoe het zit want ik heb last van mijn rug en benen van die stoel
en die kinderen kijken me steeds zo stom aan
ook daar wordt niemand vrolijk van..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zie de pics zo wel verschijnen
Dat beslissen wij welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook daar wordt niemand vrolijk van..
ik word ook niet snel door kids aangesproken. vraag me af hoe dat kan
Tja ik moet ondervinden hoe graag je het wilt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:49 schreef gianni61 het volgende:
oke, oke, maar ik ben ook nog steeds op foto's van jou aan het wachten..
ben nu aant twijfelen of ik nog uit ga of niet..
uhu nogal, het is niet meer zoals het wasquote:
Positief of negatief?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
uhu nogal, het is niet meer zoals het was
Het kan ergerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:54 schreef gianni61 het volgende:
misschien vind je mij wel helemaal niet leuk
in dat geval: picsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:55 schreef gianni61 het volgende:
dat zeg je omdat je nog geen foto hebt gezien
ben je terug van vakantie HT?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hangt er vanaf![]()
Ben je puberaal, kinderachtig, opgefokt en irritant? Dan mag ik je wel
geef ons foto's dan, dan weten we of je mag blijvenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:55 schreef gianni61 het volgende:
dat zeg je omdat je nog geen foto hebt gezien
Jepjupjaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
in dat geval: pics
[..]
ben je terug van vakantie HT?
Alles verandert ooit een keerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja ik moet ondervinden hoe graag je het wilt.
[..]
uhu nogal, het is niet meer zoals het was
meestal voldoe ik wel aan 3 van de 4 eisen..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hangt er vanaf![]()
Ben je puberaal, kinderachtig, opgefokt en irritant? Dan mag ik je wel
De jacuzzi hebben we gemoldquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
was het gezellig met Micha bubbelen?
Helemaal toppie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag je wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meestal voldoe ik wel aan 3 van de 4 eisen..
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De jacuzzi hebben we gemold![]()
[..]
Helemaal toppie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat zei je jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoe heb je dat opgelost?
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
In het bed en in de skiliftquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat zei je jahoe heb je dat opgelost?
ik meestal niet en toch doet hij alsof hij me aardig vindquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meestal voldoe ik wel aan 3 van de 4 eisen..
Oh.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat hoeft niet negatief bedoeld te zijn
Ik vind je stom, en ik verberg het nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:58 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik meestal niet en toch doet hij alsof hij me aardig vind
zullen we dan maar vechten?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind je stom, en ik verberg het niet
okequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zullen we elkaar teder strelen en kusjes geven?
Ik welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:01 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik vind vechten heul niet leuk.
In dat vierkantje onder mijn naam.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar is dat jongetje nou
ik vind hem zo liefquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
In dat vierkantje onder mijn naam.
Jij kijkt naar mij tijdens het stappen?!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:03 schreef tdrone het volgende:
is soms wel eens leuk bij het stappen om te kijken als mensen aan het vechten zijn
die laatstequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:04 schreef tdrone het volgende:
welke UI vinden jullie trouwens het leukst van deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nummer 3,14quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:04 schreef tdrone het volgende:
welke UI vinden jullie trouwens het leukst van deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik kijk altijd achter het raam als ze buiten gaan vechtenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:06 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Vond een vriendin van mij ook tot ze een elleboog tegen der oog aangemept kreeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik kijk altijd achter het raam als ze buiten gaan vechtenHeld op sokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Je bent gewoon te liefquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ben ook niet sterk ofzo dus.. maar zelf heb ik ook nooit ruzie
Pics!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:08 schreef gianni61 het volgende:
ik heb nog nooit gevochten.
volgens mij durven ze gewoon niet
wacht maar tot je honkey tegenkomt op stapquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:08 schreef gianni61 het volgende:
ik heb nog nooit gevochten.
volgens mij durven ze gewoon niet
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik kijk altijd achter het raam als ze buiten gaan vechtenWat voor held zou je moeten zijn dan? Ze kiezen er vaak zelf voor om te vechten. Lekker blijven waar je bent en genieten van je biertje en de entertainment?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
ik ben eigenlijk ook heul lief, maar schijnbaar zie ik er niet zo uit.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je bent gewoon te lief
[..]
Pics!
dan zou ik ook geen ruzie met jou willen hebbenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk ook heul lief, maar schijnbaar zie ik er niet zo uit.
(1m85, 100kg en een kale kop)
Picsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk ook heul lief, maar schijnbaar zie ik er niet zo uit.
(1m85, 100kg en een kale kop)
nee, ik kan toch niet aan je droombeeld voldoenquote:
wie zegt datquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik kan toch niet aan je droombeeld voldoen
en nog steeds: jij eerst!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik kan toch niet aan je droombeeld voldoen
en nog steeds: jij eerst!
Naar meer? wat houdt dat in?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:16 schreef gianni61 het volgende:
die heb ik gezien, maar ben nieuwsgierig naar meer
verder heb ik geen idee waar ik een foto zou moeten uploaden of hoe ik een fobo zou moeten maken
heh?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:17 schreef Omdatappel het volgende:
Ben ik de enige die het niet meer volgt?
nee hoor daarom postte ik ook even nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:17 schreef Omdatappel het volgende:
Ben ik de enige die het niet meer volgt?
Oh, gelukkig.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee hoor daarom postte ik ook even niet
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee hoor daarom postte ik ook even niet
ja ik weet meteen welk cafe dat isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:20 schreef gianni61 het volgende:
er staat een foto van mij op de site van het cafe waar ik zo naar toe ga
gelukkig dan kunnen we het weer over dingen gaan hebben die wel iedereen snaptquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik weet meteen welk cafe dat is
nou vertel eens een verhaalquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
gelukkig dan kunnen we het weer over dingen gaan hebben die wel iedereen snapt
Ja, oké.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:21 schreef tdrone het volgende:
[..]
gelukkig dan kunnen we het weer over dingen gaan hebben die wel iedereen snapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
ow oke, ik noteer hetquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:25 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee of misschien een onderbewuste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |