mobiel ziet het er altijd anders uit dan op de pcquote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:50 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ja dat deed ik en kwam er raar uit te zien alles achter elkaar. Dus ik denk doe maar niet voordat het verkeerd gaat
Hmm oke, dan weet ik dat voor de volgende keerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mobiel ziet het er altijd anders uit dan op de pc
ja het is niet erg verder hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:53 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hmm oke, dan weet ik dat voor de volgende keer
Gelukkigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja het is niet erg verder hoor
ja, vanaf 10 uur tot wanneer ik pauze hebquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:35 schreef gianni61 het volgende:
heej
zit jij ook wel eens niet op fok?
kan gebeuren, de kabouters doen het niet voor jequote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:38 schreef gianni61 het volgende:
vandaag eindelijk weer vrij. fijn boodschappen doen en de keet poetsen
ja dat is lekkerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:39 schreef einschtein het volgende:
Hoi! Vrije dag vandaag, heerlijk.
quote:
inderdaad. Maar ja, vandaag ben ik eens vroeg wakker en heb gister bijna niet gedronken. dus kan wel even naar aken rijden om inkopen te doen en goedkope drank in te slaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kan gebeuren, de kabouters doen het niet voor je
nou ik sliep om half 1 en mijn wekker ging weer 8 uur en had echt moeite om eruit te komen, mja 7 uur is al bijnaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed geslapen? ik heb net voor het eerst sinds tijden in bad liggen weken dat is echt genieten
drankquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
inderdaad. Maar ja, vandaag ben ik eens vroeg wakker en heb gister bijna niet gedronken. dus kan wel even naar aken rijden om inkopen te doen en goedkope drank in te slaan
apfelkornquote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:44 schreef gianni61 het volgende:
nou, aangezien volgende week carnaval is, is het altijd handig om een voorraad Jagermeister en apfelkorn in huis te hebben.
en dat scheelt toch wel 7 of 8 euro per fles
Echt stilquote:
Tot hoe laat mag je vandaag?quote:
7 uurquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tot hoe laat mag je vandaag?
Pff lekker lang dagje dus... en vanavond nog wat leuks doen?quote:
neuh, even kijken of er wat te beleven is op FOK!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Pff lekker lang dagje dus... en vanavond nog wat leuks doen?
Ja daar zal het hier ook wel op uitdraaienquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neuh, even kijken of er wat te beleven is op FOK!
kunnen we elkaar vervelenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja daar zal het hier ook wel op uitdraaien
dan wordt het iig nog gezellig vanavondquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kunnen we elkaar vervelen
haha altijd leuk hierquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dan wordt het iig nog gezellig vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |