Als ze een klapje op de kont al niet kunnen waarderen, dan waarderen ze een vinger in hun vochtige neukgrotje vast ook niet...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:04 schreef Captain_MeatBone het volgende:
gewoon vingeren terwijl je haar lekker zit te schuren jongen
Jawel joh, staat allemaal los van elkaar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:06 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Als ze een klapje op de kont al niet kunnen waarderen, dan waarderen ze een vinger in hun vochtige neukgrotje vast ook niet...
Moet je het schuurpapier niet te grof hebben.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:04 schreef Captain_MeatBone het volgende:
gewoon vingeren terwijl je haar lekker zit te schuren jongen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:07 schreef kikoooooo het volgende:
'De dancing'
TS is een domme boer Belg
Klinkt geil johquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:50 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Ik stond vd week in oostenrijk waar een ventje van 15 half tegen me aan stond te rijen terwijl hij voor de andere helft tegen een meisje van 17 aan stond te rijen terwijl dat meisje ongevraag tegen mij aan stond te rijen terwijl ik bier aan het drinken was :S
Hoe zou jij het vinden als elke vrouw die langs je liep je een knal tegen je wang gaf?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:03 schreef The_Sperminator het volgende:
Ik vind het altijd leuk om vrouwen in de dancing of het cafe een klapje op de kont te geven. Sommige vinden het niet erg, maar anderen kunnen wat boos worden. Een jongen kreeg namelijk wat ruzie toen hij dat deed.
De vraag aan de mannen is: geven julie ook vaak/regelmatig een klapje op de kont?
En de vrouwen: houden jullie daarvan of niet?
Klacht: vrouwen die niet tegen een geintje kunnen
Hoerig kleden, hoerig opmaken en hoerig gedragen betekent ook dat je wordt behandeld als een hoer.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:10 schreef EAH5450 het volgende:
Misschien moeten die hoertjes niet zo hoerig kleden als ze dat niet willen
Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands voor je hier begint te zeuren over anderen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:44 schreef Deckard het volgende:
Ik kan mij voorstellen dat niemand wil dat jouw tengels aan vrouwelijk schoon komt.
Krijg lepra op je leuter.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:45 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands voor je hier begint te zeuren over anderen.
Alweer zo'n 'Ik hossel als een boss mawfackas'-topic? Kerel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:03 schreef The_Sperminator het volgende:
Ik vind het altijd leuk om vrouwen in de dancing of het cafe een klapje op de kont te geven. Sommige vinden het niet erg, maar anderen kunnen wat boos worden. Een jongen kreeg namelijk wat ruzie toen hij dat deed.
De vraag aan de mannen is: geven julie ook vaak/regelmatig een klapje op de kont?
En de vrouwen: houden jullie daarvan of niet?
Waarom is dat geen fatsoenlijk Nederlands?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:45 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Leer eerst eens fatsoenlijk Nederlands voor je hier begint te zeuren over anderen.
Het onderwerp van het 2e deel van je zin is meervoud en de persoonsvorm zet je in 3e persoon enkelvoud.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:48 schreef Slickk het volgende:
[..]
Waarom is dat geen fatsoenlijk Nederlands?
'De dancing'
Deze man is een hosselbaas!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:48 schreef Nicksanders het volgende:
TS snapt er duidelijk niks van!![]()
![]()
Luister en huiver TS.
Je pakt ze eerst bij hun heupen dan beweeg je met ze mee terwijl hun met hun lekkere bil over je pik wrijven (dit word ook wel schuren of bounce genoemd).
Ondertussen pak je langzaam aan hun hand ga je over hun buik en raak je hun jetsers aan![]()
Dit alles doe je terwijl je met ze mee blijft bewegen op het ritme van de muziek langzaam zoen je der in haar nek, dan draai je der om blijf je nog verder dansen en pak je der op der mond![]()
Succes gegarandeerd TS
Saluut een real life player
Uiteraard vorige week dit nog in praktijk gedaan wijf ruim uur tegen me pik aan laten wrijven en toen thuis kk hard uit elkaar getrokkenquote:
Boeiend. Je zaad was je toen al kwijt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:57 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Uiteraard vorige week dit nog in praktijk gedaan wijf ruim uur tegen me pik aan laten wrijven en toen thuis kk hard uit elkaar getrokkenalleen toen ik wakker werd was ze iets minder mooi dan met drank op
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:57 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Boeiend. Je zaad was je toen al kwijt.
Zo doe ik dat ook wel op de dansvloer. Alleen begeeft niet elk lekker wijf zich op de dansvloer. Sommigen denken dat ze bezig zijn met de Avondvierdaagse en lopen zich een slag in de rondte. Als ze dan weer eens voorbij komen, dan geef ik ze weleens een tets op hun culo.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:48 schreef Nicksanders het volgende:
TS snapt er duidelijk niks van!![]()
![]()
Luister en huiver TS.
Je pakt ze eerst bij hun heupen dan beweeg je met ze mee terwijl hun met hun lekkere bil over je pik wrijven (dit word ook wel schuren of bounce genoemd).
Ondertussen pak je langzaam aan hun hand ga je over hun buik en raak je hun jetsers aan![]()
Dit alles doe je terwijl je met ze mee blijft bewegen op het ritme van de muziek langzaam zoen je der in haar nek, dan draai je der om blijf je nog verder dansen en pak je der op der mond![]()
Succes gegarandeerd TS
Saluut een real life player
Verbeter eens.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:54 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Het onderwerp van het 2e deel van je zin is meervoud en de persoonsvorm zet je in 3e persoon enkelvoud.Dit soort dingen leer je normaliter op de basisschool.
Wat een rothumor dan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:03 schreef The_Sperminator het volgende:
Ik ben gewoon benieuwd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:00 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Na de hint die ik heb gegeven, zou dit zelfs voor jou haalbare kaart moeten zijn.
Vrouwen hebben geen humor. (en ze stinken)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:01 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat een rothumor dan.![]()
Ik bedoel, kom op, kan het niet een béétje origineler?
Mannen toch wel? Waarom heeft TS het dan niet?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:02 schreef Deckard het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen humor. (en ze stinken)
"Jullie hebben een fiets."quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Als het onderwerp meervoud is, dan is de persoonsvorm dat doorgaans ook.
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef Lithia het volgende:
[..]
Mannen toch wel? Waarom heeft TS het dan niet?
Jij denkt serieus dat jullie enkelvoud is of dat fiets het onderwerp is in deze zin?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:04 schreef Deckard het volgende:
[..]
"Jullie hebben een fiets."
Oh, kennelijk niet.
Ai. Wat sneu voor je dat je geen Nederlands kan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:06 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat jullie enkelvoud is of dat fiets het onderwerp is in deze zin?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:05 schreef Deckard het volgende:
[..]
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.
Jij slaat de plank hier finaal mis. Faalhaas.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:08 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ai. Wat sneu voor je dat je geen Nederlands kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |