Graspopquote:
Blij mee zijn. Hele toffe band live.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:02 schreef naatje_1 het volgende:
slipknot, een naam die ik ken, weet niet of ik daar blij mee moet zijn
Er draaide een verkeerd scriptquote:
wie weet. eerst mijn witte chocolade maar eens ruimenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er draaide een verkeerd script
dus heb ik bij het opstarten de netwerkkabel verwijderd (dan kan het script geen kwaad), dat was rond 1u vannacht
vergeten terug te doen![]()
En dat ik wakker ben: ik kon niet slapen, de enige remedie: er even uit. En toen zag ik dit toevallig![]()
Maar nu werkt het weer. Moet jij niet slapen?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:34 schreef djkoelkast het volgende:
of is je account gekaapt door een satanist
Haiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 07:59 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
he he, er is iemand, ik ben hier zo alleen
Ja, moet werkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hai![]()
Jij bent ook vroeg wakker zeg?
Ohhhh das mooi klotequote:
Half 9, dus ik ga nuquote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ohhhh das mooi klote
Hoelaat moet je beginnen dan??
Gezellig ben jij.quote:
Ghehequote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:52 schreef ToT het volgende:
Okee hij gaat weer op mute!
Is dit de nieuwe Rickroll of zo?
idd erg mooi!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon omdat het kan de lange versie van moments in love![]()
Zo mooi
Oh hij duurt nog wel ff hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]
idd erg mooi!Jammer genoeg zet ik het geluid nu pas weer aan!
Lange versiequote:
Sorryquote:
Ik had grapefine aangevraagdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Het geeft niet, doe ik over een uurtje wel
Zekers.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Jammer dat ik die gemist heb! Is mooi
Haha, het geeft niet, had het niet willen missen eigenlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Janis![]()
Sharr, hoe gaat het met je ribben? Sorry dat ik je zo aan het lachen heb gemaakt
Ja dat was echt geniaalquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Haha, het geeft niet, had het niet willen missen eigenlijkDie Snuf imitatie ook
.
Het gaat gelukkig redelijk, niezen hoesten en zulks doen nog wel pijn maar ademhalen/bewegen kan gelukkig weer onbelemmerd
Gelukkig maar, moet 'ie vaker doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat was echt geniaal![]()
Echt ik dacht een paar keer dat ik erin zou blijven. Mijn god wat een lol zeg.
Was wel humor. We zaten al de hele avond te skypen. Ik, koelkast en myraela. Af en toe geluisterd naar Eggs zn show. Toen wilde Eggs niet meer en nam koelkast het over. Ik dacht die kapt de skype gewoon af, nee hoor we gingen mee
WHAHAHAquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Gelukkig maar, moet 'ie vaker doenZo'n middernachtelijk skypegesprek uitzenden met chipmunk stemmen
Ik dacht inderdaad ook dat ik zou stikken 'ik pis over jou ik pis over dit'
En die jingle sjeek tet boetie sjeek tet es
![]()
Wijs ook, je weet nooit of je naar-adem-happen opgenomen zou worden en je het terugvindt in een jinglequote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHA
Die Jingle![]()
Myr en ik bleven er zowat in![]()
Zij had dr mic ook op mute gezet volgens mij.
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Wijs ook, je weet nooit of je naar-adem-happen opgenomen zou worden en je het terugvindt in een jingle
Goedemorgenquote:
Doet 'ie nooit.quote:
Reboot jij maar even hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doet 'ie nooit.
Ik dacht JAAAAAAAA HOOOOORRRR!
Maar mijn pc dacht: flikker op, doe het lekker zelf maar.
Dus even rebooten
Normaal zouden trauma's dan allang wegzijn, ik denk idd dat het niet positief isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:06 schreef sharr het volgende:
Er zijn om negen uur hier twee trauma's geland en ze zijn nu nog niet weg![]()
Niet echt positief denk ik.
Oh jeej.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:06 schreef sharr het volgende:
Er zijn om negen uur hier twee trauma's geland en ze zijn nu nog niet weg![]()
Niet echt positief denk ik.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Normaal zouden trauma's dan allang wegzijn, ik denk idd dat het niet positief is
Nee precies, ben ik ook bang voor. Oh, op het moment dat ik dit typte gingen ze net de lucht inquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh jeej.
Dan is de kans toch groot dat de slachtoffers dood zijn. Die mogen niet mee in de trauma ofzo
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:09 schreef sharr het volgende:
[..]
[..]
Nee precies, ben ik ook bang voor. Oh, op het moment dat ik dit typte gingen ze net de lucht in
Ook 's nachts? Of juist alleen 's nachts?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik word tegenwoordig na 2 uur slapen weer wakker
creedence clearwater revivalquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:11 schreef djkoelkast het volgende:
Doe even voluit die naam, want ik ben net wakker en het is iets met clearance of creepance ofzo maar ccr kent ie niet
Ik slaap niet vaak overdags. Probeer het wel maar lukt me toch nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Ook 's nachts? Of juist alleen 's nachts?
Dat mag Sharr zeggenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
gevonden![]()
Welk nummer? ik heb er 15
Wanneer zijn die kutsamenvattingen? Ik heb het moeten missenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Effe Whitlock - Wade zo terugkijken ookal weet ik de uitslag
Jawel hequote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:14 schreef Driepink het volgende:
zo, ff wakker geworden, blijft moeilijk, hoevaak je het ook doet
Dat is alleen maar beter, anders slaap je 's nachts al helemaal niet schijntquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik slaap niet vaak overdags. Probeer het wel maar lukt me toch niet
QFT!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:14 schreef Driepink het volgende:
zo, ff wakker geworden, blijft moeilijk, hoevaak je het ook doet
Rtl 7: 23:00 op vrijdag avondquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wanneer zijn die kutsamenvattingen? Ik heb het moeten missen
Desalniettemin is het geweldigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
Nou ja, jingle![]()
Het zijn gewoon aan elkaar geplakte teksten he
Er kwamen geen treinen in voor.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:15 schreef Watertornado het volgende:
Donders, ik tune net in, djingel gemist.
Ik ga vanmiddag mijn satelliet opnieuw uitrichten en mijn HD ontvanger installeren, dan kan ik het via Sky Sports HD volgenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rtl 7: 23:00 op vrijdag avond
http://www.rtl7darts.nl/video
Whitlock wade kan je er zo uitpikken
Sowieso, elke user iets in laten sprekenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast het begon als een jingle![]()
Ik zeg doorgaan tot ie 1 uur duurt
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Sowieso, elke user iets in laten spreken![]()
En er dan de nieuwe monsterhit van maken.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
En die gaan we dan uitbrengen op Single.
Radio Onzin - sjeek thet boetie sjeek thet es
Sjeek thet boetie sjeek thet esquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
En die gaan we dan uitbrengen op Single.
Radio Onzin - sjeek thet boetie sjeek thet es
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er kwamen geen treinen in voor.
Wat zei patje nou.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
zo spelde iedereen het ook meteen
16 en mamaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:17 schreef sharr het volgende:
Fotoboek van User
Ik ben helemaal in de war, is dit nou echt of niet?
Volgende weekquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag mijn satelliet opnieuw uitrichten en mijn HD ontvanger installeren, dan kan ik het via Sky Sports HD volgen
quote:Terry Jenkins v Simon Whitlock
Mark Webster v Adrian Lewis
Gary Anderson v James Wade
Raymond van Barneveld v Phil Taylor
quote:
Geweldig toch.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:19 schreef sharr het volgende:
IK BEN DIE KUTPOOL werkloos altijd dronken altijd skeer geen geld
chago nooit blij altijd vloeken in het pools kan niet goed nederlands
Ik discrimineer niet, ik was verbaasd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:21 schreef Driepink het volgende:
sharr, je mag niet discrimineren he
Dat duurt 7 minuten toch?quote:
Had ik effe zin inquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij is dit de eerste keer dat ik dit nummer helemaal hoor_!
Wat dacht jij dan? Een hele dag met van de hyperactieve kinderen en de stroom valt 3 keer uitquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vannacht was alles behalve saai
Hè muts?
Hou op!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vannacht was alles behalve saai
Hè muts?
1 dag?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Een hele dag met van de hyperactieve kinderen en de stroom valt 3 keer uit
neequote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1 dag?
Je bent toch de héle dag met jezelf?
Oh help of zn ouders hebben er nog meer zoals hemquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
1 dag?
Je bent toch elke dag met jezelf?
Je Ronnetjes deden het goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou op!
Nog steeds pijn in mn bek van het lachen
hijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh help of zn ouders hebben er nog meer zoals hem
quote:
Popje lag af en toe naar lucht gaspend op de grond met uitgelopen mascaraquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik zat hier te janken als een klein kind van het lachen
Ja hallo, jullie denken dat ik slim ben. Dus dat moest ik even ontkrachtenquote:
Ik zie het zo voor me jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Popje lag af en toe naar lucht gaspend op de grond met uitgelopen mascara
Welk topic?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:36 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb gisteren een topic gezien, man man
Zeg even als je er weer bent, dan lees ik het voorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk topic?![]()
Ik ga even douchen en aankleden en spullen pakken
Ik rook eerst een peuk heb ik beslotenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zeg even als je er weer bent, dan lees ik het voor
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:39 schreef djkoelkast het volgende:
Wie mijn muzieksmaak nu nog "zeer beperkt" vindt is hartstikke gek.
Zo.
Ik hoor een gitaar!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:39 schreef djkoelkast het volgende:
Wie mijn muzieksmaak nu nog "zeer beperkt" vindt is hartstikke gek.
Zo.
Hoi jijquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pierenjan jan jan jan jan jan jan!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pierenjan jan jan jan jan jan jan!
Ik hoorde het ja, via de PMquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi jij![]()
Epische show gemist hoor gisteren
Laat pierenjan de jingle eens horenquote:
Verplichtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja, via de PM.
Maar ik moest verplicht bier drinken. En een film kijken op film1, ben nu al weer vergeten welke. Het was een baggerfilm.
ATTENZIOOONNEEEquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik hoor gewoon meteen de kermis geluidjes
Ja dit weekend gratis film1 ofzo he.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik hoorde het ja, via de PM.
Maar ik moest verplicht bier drinken. En een film kijken op film1, ben nu al weer vergeten welke. Het was een baggerfilm.
Ik luister uiteraard!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dit weekend gratis film1 ofzo he.
Luister je nu wel? Die jingle is
dan is het een hel ja. Maar waarom ging je dan belgisch bier drinken in belgie?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Verschrikkelijk! Ik hou helemaal niet van bier!
http://www.primeserver.nl/meuk/NrgSoundBoard/quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godver hoe komt ie daar zo snel aan ja!
Vraag koelkast maar eens naar Ron Brandstederquote:
Ja douche jij altijd met kleren aan dan?quote:
HA HAquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vraag koelkast maar eens naar Ron Brandsteder_!
Die was er niks bijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vraag koelkast maar eens naar Ron Brandsteder_!
Ik douche ook naaktquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja douche jij altijd met kleren aan dan?
Er valt niks aan te snappen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:44 schreef Neroje het volgende:
Ik had gisteravond alleen het eind van die jingleperikelen gehoord, ik snap hem niet zo
Kom!quote:
franse taalquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:44 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kan ook frans. Volgens mij heb ik ooit iets Frans voor Huppelaar ingesproken.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:44 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kan ook frans. Volgens mij heb ik ooit iets Frans voor Huppelaar ingesproken.
Ik verbeterde mijzelf toenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan eerder la, want het is vrouwelijk
Die niet, maar ik bedenk me nog iets Frans, even zoekenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nu herken ik 'm ook.
Heb je toevallig le nouveau western ook?
Kate Ryan - desenchanteequote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die niet, maar ik bedenk me nog iets Frans, even zoeken
Heeft die voor 538 destijds ook nog niet iets gemaakt dat "Oui o oui" heet ofzo?quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heeft die voor 538 destijds ook nog niet iets gemaakt dat "Oui o oui" heet ofzo?
MILFquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]
*Fap!* *Fap!* *Fap!* *Fap!* *Fap!*
Oh, wacht....
QMusic ftwquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen idee. Ik luister pas sinds kort weer 538 (in de ochtend), omdat Jensen op veronica was.
Ach voor volk en vaderland wil ik er best wel een keertje overhen gaan hoor. Hoe oud is ze nu eigenlijk?quote:
21 augustus 1984quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach voor volk en vaderland wil ik er best wel een keertje overhen gaan hoor. Hoe oud is ze nu eigenlijk?
Ik kijk al niet eens meer tvquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dit.
538, SlamFM,Q-Music, 3FM enz. heb ik al tijden niet meer gehoord
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:52 schreef sharr het volgende:
Jullie gaan vreemd.
ONZ radio it is, niets anders.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Och, maar 10 jaar jonger dan ik ben. Vooruit, 't mot maar!
Nu welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
de eerste zin in het refrein
Is genezen verklaardquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:52 schreef Watertornado het volgende:
Kim Kay heeft in ieder geval wel iets van Oui Oh Oui gemaakt zo te zien. Maar waarschijnlijk niet voor 538. Is in ieder geval praktisch hetzelfde nummer.
Ze heeft nu wel kanker trouwens.
Gedaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:54 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Moet je wel je quote aanpassen
Kroket op wit melkbolletje?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:54 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga zo maar eens eten. Lekker hollands om 12:00..
Godver nu heb ik honger.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kroket op wit melkbolletje?
Gewoon dubbeldonker broodquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kroket op wit melkbolletje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |