Graspopquote:
Blij mee zijn. Hele toffe band live.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:02 schreef naatje_1 het volgende:
slipknot, een naam die ik ken, weet niet of ik daar blij mee moet zijn
Er draaide een verkeerd scriptquote:
wie weet. eerst mijn witte chocolade maar eens ruimenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er draaide een verkeerd script
dus heb ik bij het opstarten de netwerkkabel verwijderd (dan kan het script geen kwaad), dat was rond 1u vannacht
vergeten terug te doen![]()
En dat ik wakker ben: ik kon niet slapen, de enige remedie: er even uit. En toen zag ik dit toevallig![]()
Maar nu werkt het weer. Moet jij niet slapen?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:34 schreef djkoelkast het volgende:
of is je account gekaapt door een satanist
Haiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 07:59 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
he he, er is iemand, ik ben hier zo alleen
Ja, moet werkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hai![]()
Jij bent ook vroeg wakker zeg?
Ohhhh das mooi klotequote:
Half 9, dus ik ga nuquote:Op zaterdag 26 februari 2011 08:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ohhhh das mooi klote
Hoelaat moet je beginnen dan??
Gezellig ben jij.quote:
Ghehequote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:52 schreef ToT het volgende:
Okee hij gaat weer op mute!
Is dit de nieuwe Rickroll of zo?
idd erg mooi!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon omdat het kan de lange versie van moments in love![]()
Zo mooi
Oh hij duurt nog wel ff hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]
idd erg mooi!Jammer genoeg zet ik het geluid nu pas weer aan!
Lange versiequote:
Sorryquote:
Ik had grapefine aangevraagdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Het geeft niet, doe ik over een uurtje wel
Zekers.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Jammer dat ik die gemist heb! Is mooi
Haha, het geeft niet, had het niet willen missen eigenlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Janis![]()
Sharr, hoe gaat het met je ribben? Sorry dat ik je zo aan het lachen heb gemaakt
Ja dat was echt geniaalquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Haha, het geeft niet, had het niet willen missen eigenlijkDie Snuf imitatie ook
.
Het gaat gelukkig redelijk, niezen hoesten en zulks doen nog wel pijn maar ademhalen/bewegen kan gelukkig weer onbelemmerd
Gelukkig maar, moet 'ie vaker doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat was echt geniaal![]()
Echt ik dacht een paar keer dat ik erin zou blijven. Mijn god wat een lol zeg.
Was wel humor. We zaten al de hele avond te skypen. Ik, koelkast en myraela. Af en toe geluisterd naar Eggs zn show. Toen wilde Eggs niet meer en nam koelkast het over. Ik dacht die kapt de skype gewoon af, nee hoor we gingen mee
WHAHAHAquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Gelukkig maar, moet 'ie vaker doenZo'n middernachtelijk skypegesprek uitzenden met chipmunk stemmen
Ik dacht inderdaad ook dat ik zou stikken 'ik pis over jou ik pis over dit'
En die jingle sjeek tet boetie sjeek tet es
![]()
Wijs ook, je weet nooit of je naar-adem-happen opgenomen zou worden en je het terugvindt in een jinglequote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WHAHAHA
Die Jingle![]()
Myr en ik bleven er zowat in![]()
Zij had dr mic ook op mute gezet volgens mij.
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:45 schreef sharr het volgende:
[..]
Wijs ook, je weet nooit of je naar-adem-happen opgenomen zou worden en je het terugvindt in een jingle
Goedemorgenquote:
Doet 'ie nooit.quote:
Reboot jij maar even hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doet 'ie nooit.
Ik dacht JAAAAAAAA HOOOOORRRR!
Maar mijn pc dacht: flikker op, doe het lekker zelf maar.
Dus even rebooten
Normaal zouden trauma's dan allang wegzijn, ik denk idd dat het niet positief isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:06 schreef sharr het volgende:
Er zijn om negen uur hier twee trauma's geland en ze zijn nu nog niet weg![]()
Niet echt positief denk ik.
Oh jeej.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:06 schreef sharr het volgende:
Er zijn om negen uur hier twee trauma's geland en ze zijn nu nog niet weg![]()
Niet echt positief denk ik.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Normaal zouden trauma's dan allang wegzijn, ik denk idd dat het niet positief is
Nee precies, ben ik ook bang voor. Oh, op het moment dat ik dit typte gingen ze net de lucht inquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh jeej.
Dan is de kans toch groot dat de slachtoffers dood zijn. Die mogen niet mee in de trauma ofzo
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:09 schreef sharr het volgende:
[..]
[..]
Nee precies, ben ik ook bang voor. Oh, op het moment dat ik dit typte gingen ze net de lucht in
Ook 's nachts? Of juist alleen 's nachts?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik word tegenwoordig na 2 uur slapen weer wakker
creedence clearwater revivalquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:11 schreef djkoelkast het volgende:
Doe even voluit die naam, want ik ben net wakker en het is iets met clearance of creepance ofzo maar ccr kent ie niet
Ik slaap niet vaak overdags. Probeer het wel maar lukt me toch nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Ook 's nachts? Of juist alleen 's nachts?
Dat mag Sharr zeggenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
gevonden![]()
Welk nummer? ik heb er 15
Wanneer zijn die kutsamenvattingen? Ik heb het moeten missenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Effe Whitlock - Wade zo terugkijken ookal weet ik de uitslag
Jawel hequote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:14 schreef Driepink het volgende:
zo, ff wakker geworden, blijft moeilijk, hoevaak je het ook doet
Dat is alleen maar beter, anders slaap je 's nachts al helemaal niet schijntquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik slaap niet vaak overdags. Probeer het wel maar lukt me toch niet
QFT!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:14 schreef Driepink het volgende:
zo, ff wakker geworden, blijft moeilijk, hoevaak je het ook doet
Rtl 7: 23:00 op vrijdag avondquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wanneer zijn die kutsamenvattingen? Ik heb het moeten missen
Desalniettemin is het geweldigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
Nou ja, jingle![]()
Het zijn gewoon aan elkaar geplakte teksten he
Er kwamen geen treinen in voor.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:15 schreef Watertornado het volgende:
Donders, ik tune net in, djingel gemist.
Ik ga vanmiddag mijn satelliet opnieuw uitrichten en mijn HD ontvanger installeren, dan kan ik het via Sky Sports HD volgenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rtl 7: 23:00 op vrijdag avond
http://www.rtl7darts.nl/video
Whitlock wade kan je er zo uitpikken
Sowieso, elke user iets in laten sprekenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast het begon als een jingle![]()
Ik zeg doorgaan tot ie 1 uur duurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |