SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
Ze komt langs om even goed hard geneukt te worden dus?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:25 schreef Silenus het volgende:
Omg, er komt zo iemand langst van knox. Ze belde net, ik lig nét in bed. Maar even trainibgsbroek aantrekken, ben benieuwd.
Gewoon doen. Als een meisje rond dit tijdstip op bezoek komt, dan komt ze om hard gepompt te worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:34 schreef Silenus het volgende:
Geen idee! Ik heb haar net aan de goon, ze is hier over drie minutren. Ze klinkt lam, ik ben ook lam. Zal ik haar meteen maar zoenen? Even afwachten wat de sfeer zo is. Apart.
Ow, je gaat d'r betalen voor de geyle neuqseks?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:39 schreef Silenus het volgende:
Haar ketting is eraf, ze is hoer over 5 min. Laat jullue morgen weten
Da's voor mij ook de reden om niet aan dit soort grappen mee te doen. Je kunt leuk contact hebben, maar dan blijken het achteraf weer van dit soort randdebielen te zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:38 schreef Friek_ het volgende:
Ben laatste tijd weer een beetje bezig met OkCupid. Geinige site wel. Wat laatst echter gebeurde hoeft voor mij niet zo meer.
Ik kreeg dus plots een berichtje binnen van een dame. Was gewoon goed geschreven, geen taalfouten en haar bericht sloot ze af met haar MSN-adres zodat ik haar mogelijk kon toevoegen. Nu had ik slechts drie zaken van haar, namelijk haar voornaam, username en woonplaats. Een paar zoekopdrachten via Google waren al genoeg om haar volledige naam te achterhalen (via haar blog). Op deze blog stond ook al dat ze syndroom van Asperger had. Even slikken, maar afijn, ik ben ook een halve autist dus we geven haar gewoon een kans.
Toen ik echter verder zocht op haar echte volledige naam op Google kwam ik al snel terecht op een site gericht woonbegeleiding. Bleek dat meisje dus te wonen in een complex vol autisten met woonbegeleiding.En daar krijg ik dan berichten van. Geweldig weer.
Ze was allang hoer!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:39 schreef Silenus het volgende:
Haar ketting is eraf, ze is hoer over 5 min. Laat jullue morgen weten
Snel je tanden poetsen!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:43 schreef Silenus het volgende:
Gier.ik ben zenuwachtig en waarom heb ik 20 min geleden die Turkse pizza genomen
Oef, dat is minder....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:38 schreef Friek_ het volgende:
Ben laatste tijd weer een beetje bezig met OkCupid. Geinige site wel. Wat laatst echter gebeurde hoeft voor mij niet zo meer.
Ik kreeg dus plots een berichtje binnen van een dame. Was gewoon goed geschreven, geen taalfouten en haar bericht sloot ze af met haar MSN-adres zodat ik haar mogelijk kon toevoegen. Nu had ik slechts drie zaken van haar, namelijk haar voornaam, username en woonplaats. Een paar zoekopdrachten via Google waren al voldoende om haar volledige naam te achterhalen (via haar blog). Op deze blog stond ook al dat ze syndroom van Asperger had. Even slikken, maar afijn, ik ben ook een halve autist dus we geven haar gewoon een kans.
Toen ik echter verder zocht op Google (op haar echte volledige naam) kwam ik al snel terecht op een site gericht op woonbegeleiding. Bleek dat meisje dus te wonen in een complex vol autisten met woonbegeleiding.En daar krijg ik dan berichten van. Geweldig weer.
Eerst is ze hoer, dan is ze gier. Ik moet even bekijken of dat een verbetering is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:43 schreef Silenus het volgende:
Gier.ik ben zenuwachtig en waarom heb ik 20 min geleden die Turkse pizza genomen
Hey, die mensen hebben ook gewoon liefde nodig heur Friek_.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:38 schreef Friek_ het volgende:
Toen ik echter verder zocht op Google (op haar echte volledige naam) kwam ik al snel terecht op een site gericht op woonbegeleiding. Bleek dat meisje dus te wonen in een complex vol autisten met woonbegeleiding.En daar krijg ik dan berichten van. Geweldig weer.
Die was echt goed teut zegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:18 schreef Cue_ het volgende:
Het zal vast nog wel even duren voordat Silenus van zich laat horen denk ik zo
Pas op hoor, wat dat zijn de grootste slettenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:38 schreef Friek_ het volgende:
Ik kreeg dus plots een berichtje binnen van een dame. Was gewoon goed geschreven, geen taalfouten en haar bericht sloot ze af met haar MSN-adres zodat ik haar mogelijk kon toevoegen. Nu had ik slechts drie zaken van haar, namelijk haar voornaam, username en woonplaats. Een paar zoekopdrachten via Google waren al voldoende om haar volledige naam te achterhalen (via haar blog). Op deze blog stond ook al dat ze syndroom van Asperger had. Even slikken, maar afijn, ik ben ook een halve autist dus we geven haar gewoon een kans.
Oh nee toch!! Help!! Een vrouw die iedere maand iemand anders date!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:27 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Pas op hoor, wat dat zijn de grootste sletten
Ik heb er zelf ook zo een op msn gehad (nee, niet om mee te daten) en die had gewoon serieus elke maand een ander vriendje
Hoe weet jij dat?quote:
Ik heb het niet over daten maar over vriendjes, dus iets hebben metquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh nee toch!! Help!! Een vrouw die iedere maand iemand anders date!!
Welkom!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:31 schreef pizza_doos het volgende:
Na tijdje meelezen ook maar aangemeld.. lange relatie achter de rug en nu maar eens kijken wat er op datingfront te beleven valt
Ah ja, van die mensen die eenzijdig verklaren dat ze verkering hebben. Ik denk dat ik dan de afgelopen 4 jaar zeker 10 'vriendjes' heb gehad.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:31 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb het niet over daten maar over vriendjes, dus iets hebben met
Alleen bij voldoende fotomateriaal in het fobo.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:35 schreef pizza_doos het volgende:
Volgens mij is fok best goed alternatief dan datingsites, en veel goedkoper
quote:door je profiel klink het alsof je een meid bent waar veel mee te beleven is! Zie het wel als een uitdaging hoor om je een beetje proberen tammer te krijgenleuke fotos heb je! Groetjes kusss
Wat hebben mannen opeens met temmen??quote:hoi miss woest aantrekkelijk,
jij moet nodig getemd worden?
groeten,
Er zitten hier op fok alleen wel heel veel irritante mannen (met grote e-penis).quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:35 schreef pizza_doos het volgende:
Volgens mij is fok best goed alternatief dan datingsites, en veel goedkoper
Silenus en spelfouten... dat kan maar 1 ding betekenenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:29 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?![]()
Vind het hier op fok niet echt te merken namelijk...![]()
Hij zegt wel dat hij lam is, maar hij tikt nog aardig weg...
Oh, heel veel...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben mannen opeens met temmen??
Mwoah, ik vind het meevallen...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Silenus en spelfouten... dat kan maar 1 ding betekenen
Geloof mij nou maar... hij gaat zelfs mijn facebook posts lopen corrigerenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:42 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het meevallen...
Ja, ik weet het....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar... hij gaat zelfs mijn facebook posts lopen corrigeren
Ghe ja. Ze vinden zichzelf het rationele geslacht maar ook mannen vallen soms als een blok voor de ouderwetse haat-liefdeverhouding. Ze willen een dame die wild maar tembaar is, zodat die wilde kant alleen nog tot uiting komt in hun bed. Daarbuiten moet ze perfect te dresseren zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:41 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Oh, heel veel...
Ze willen een wilde, maar het moet te temmen zijn.
En dan zijn wij diegene die altijd alles willen veranderen...
Meisjes plagen.....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Silenus hoe zoek jij op knuz dan? Elke keer als ik op knuz ga kijken zie ik maar 5 pagina's(4x5=20) met dames over heel nederland die de afgelopen dagen online zijn geweest. Waarvan er een stuk of 10 over de 80kilo wegen.quote:
Jepquote:
facebookposts.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vrouwen van minimaal hbo tussen de 22 en 31, leuke foto's en omgeving Utrecht/Amsterdam. En met de leukste daarvan spreek ik af.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:51 schreef picardmike het volgende:
[..]
Silenus hoe zoek jij op knuz dan? Elke keer als ik op knuz ga kijken zie ik maar 5 pagina's(4x5=20) met dames over heel nederland die de afgelopen dagen online zijn geweest. Waarvan er een stuk of 10 over de 80kilo wegen.
Jawel, nog vaag. Ze is zo'n 'kunstzinnige chick', geloof ik. Hogeschool voor de kunsten, 1,80, slank, blond. Eigenlijk best prima.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:50 schreef Schilderijtje het volgende:
Heerlijk verhaal weer Silenus!
Je weet dus niet echt hoe ze eruit ziet? (lenzen...!)
Leuk verhaal.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jawel, nog vaag. Ze is zo'n 'kunstzinnige chick', geloof ik. Hogeschool voor de kunsten, 1,80, slank, blond. Eigenlijk best prima.
Ik kan op zo'n moment echter niet nog harder falen door ook m'n bril op te zetten. Dan zie ik er helemaal uit als een aangeschoten nerd met een Frits Barend-kapsel.Dan maar blind!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jawel, nog vaag. Ze is zo'n 'kunstzinnige chick', geloof ik. Hogeschool voor de kunsten, 1,80, slank, blond. Eigenlijk best prima.
Ik kan op zo'n moment echter niet nog harder falen door ook m'n bril op te zetten. Dan zie ik er helemaal uit als een aangeschoten nerd met een Frits Barend-kapsel.Dan maar blind!
Oh, deze komt niet eens in de top-10 van meest eigenaardige dates denk ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:57 schreef Seven. het volgende:
Hahahaha, tof verhaal Silenus. Zal een leuke zijn voor de kleinkinderen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh, deze komt niet eens in de top-10 van meest eigenaardige dates denk ik.
Even denken. In willekeurige volgorde.
* De zes-uur-durende-date-die-niets-maar-dan-ook-niets-zei.
* De date waarin ik Philip de dode hamster een laatste eer bracht en haar kast in elkaar zou zetten. (En dat ik het verslag van de date later terug las in het volleybalclubblaadje van een vriend)
* De kotsdate-met-vrouw-die-plotsklaps-uitbracht-dat-ze-hard-geneukt-wilde-worden-maar-thuis-haar-eigen-plee-onderkotste. Werd ruzie omdat ze niet met mijn Ajax-liefde om kon gaan.
* De date met meisje die alto bleek te zijn, we spraken af voor dansdiscotheek 'De Derrick'. Ze was nog nooit van haar leven in een tent geweest waarin mensen met overhemden kwamen. Toen ze ging dansen ging ze met haar armen zwaaien en psychedelisch om zich heen kijken. Ik wist niet waar ik moest kijken.
* De date waarin we bij haar thuis eindigden en via scrabble gingen flirten met geile woordjes.Midden in de nacht, met kaarsjes, romantische muziek en wijn. Was fantastisch.
* De date waarin ik mijn inmiddels beste vriendin leerde kennen, kwam de kroeg inlopen met haar ex in utrecht...die ex trok mij slecht, uiteindelijk gezoend en bij haar in fucking Amsterdam blijven slapen. Terwijl we op 500 meter van m'n huis in Utrecht waren. Sochtends haar magnetron gesloopt omdat ik niet wist hoe hij werkte. (short version)
* Sneeuwpop maken in het park, daarna wilde ik naar haar huis om thee te drinken. Zij dacht dat ik iets anders bedoelde met thee drinken en vloog me eenmaal binnen aan. Ik wilde eigenlijk echt thee drinken maar vond dit ook wel prima.
* Date met 35-jarige moeder, gingen dansen, kwam in de kroeg drie andere vrouwen van internet tegen.Ze gingen ook nog met elkaar praten.
* Date met meisje die echt óver de 100 kilo bleek te zijn. Was nog in m'n beginjaren.
* Date met lompste-opmerking-ooit. Toen we seks hadden ging, hoe dieper ik bij haar naar binnen kwam, haar mond steeds iets verder open. Toen ik zei dat ze net een pedaalemmer was zo (in mijn hoofd was hij heel grappig) keek ze me vreemd aan.
Jezus, dit zijn er al tien, ik heb er zoveel meer.Ik moet echt een boek gaan schrijven.
Voor iemand die een ander graag afzeikt (paar topics eerder....), moet je het zelf ook wel kunnen dragen, denk ik zo?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:08 schreef GlenSpey het volgende:
Hou eens op met het commentaar/opmerkingen maken over mijn date. Doe ik toch ook niet bij jullie?
Link?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:18 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Voor iemand die een ander graag afzeikt (paar topics eerder....), moet je het zelf ook wel kunnen dragen, denk ik zo?
Zoek maar terug....quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:28 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Ik wil mij nergens mee bemoeien, maar onder je plaatje staat "zeikerd" ..
Ow, en dat is volgens jou een vrijbrief om telkens te zeuren op en over mijn dates?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:28 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Ik wil mij nergens mee bemoeien, maar onder je plaatje staat "zeikerd" ..
Je loopt dus gewoon uit je nek te kletsenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:32 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Zoek maar terug....![]()
Is niet moeilijk te vinden...
Je wilt het dus niet opzoeken, ook goed hoor, hou er dan gewoon over op als er niks meer over gezegd wordt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:34 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Je loopt dus gewoon uit je nek te kletsen
You're welcome.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:12 schreef kastanova het volgende:
Thanx voor je uitgebreide reactie Seven, had ik niet verwacht.
En prettig om te zien dat je dus wel degelijk beschikt over een rationele kant.
[..]
* De date waarin ik Philip de dode hamster een laatste eer bracht en haar kast in elkaar zou zetten. (En dat ik het verslag van de date later terug las in het volleybalclubblaadje van een vriend)
* De kotsdate-met-vrouw-die-plotsklaps-uitbracht-dat-ze-hard-geneukt-wilde-worden-maar-thuis-haar-eigen-plee-onderkotste. Werd ruzie omdat ze niet met mijn Ajax-liefde om kon gaan.
* De date met meisje die alto bleek te zijn, we spraken af voor dansdiscotheek 'De Derrick'. Ze was nog nooit van haar leven in een tent geweest waarin mensen met overhemden kwamen. Toen ze ging dansen ging ze met haar armen zwaaien en psychedelisch om zich heen kijken. Ik wist niet waar ik moest kijken.
* De date waarin we bij haar thuis eindigden en via scrabble gingen flirten met geile woordjes.Midden in de nacht, met kaarsjes, romantische muziek en wijn. Was fantastisch.
* De date waarin ik mijn inmiddels beste vriendin leerde kennen, kwam de kroeg inlopen met haar ex in utrecht...die ex trok mij slecht, uiteindelijk gezoend en bij haar in fucking Amsterdam blijven slapen. Terwijl we op 500 meter van m'n huis in Utrecht waren. Sochtends haar magnetron gesloopt omdat ik niet wist hoe hij werkte. (short version)
* Sneeuwpop maken in het park, daarna wilde ik naar haar huis om thee te drinken. Zij dacht dat ik iets anders bedoelde met thee drinken en vloog me eenmaal binnen aan. Ik wilde eigenlijk echt thee drinken maar vond dit ook wel prima.
* Date met 35-jarige moeder, gingen dansen, kwam in de kroeg drie andere vrouwen van internet tegen.Ze gingen ook nog met elkaar praten.
* Date met meisje die echt óver de 100 kilo bleek te zijn. Was nog in m'n beginjaren.
* Date met lompste-opmerking-ooit. Toen we seks hadden ging, hoe dieper ik bij haar naar binnen kwam, haar mond steeds iets verder open. Toen ik zei dat ze net een pedaalemmer was zo (in mijn hoofd was hij heel grappig) keek ze me vreemd aan.
Jezus, dit zijn er al tien, ik heb er zoveel meer.Ik moet echt een boek gaan schrijven.
Nou ja, er zitten gewoon onregelmatigheden in je verhaal. Bovendien krijg ik de indruk dat jij je opstelt als deurmat en dat zij gewoon écht geen relatie met jou ziet zitten. Afgaande op jouw posts dan, hè?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:34 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ow, en dat is volgens jou een vrijbrief om telkens te zeuren op en over mijn dates?
Ik snap niet zo goed waarom altijd dezelfde personen het mikpunt van spot moeten zijn in deze reeks, ik post hier al nauwelijks geen details meer maar toch is er altijd wel wat.
Jij draagt het zelf aan, waarom moet ik t dan op gaan zoeken?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:40 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Je wilt het dus niet opzoeken, ook goed hoor, hou er dan gewoon over op als er niks meer over gezegd wordt.
Take it like man!
Tja, dan geloof je dat maar. Wat ik er ook tegenin breng je hebt er toch al over besloten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, er zitten gewoon onregelmatigheden in je verhaal. Bovendien krijg ik de indruk dat jij je opstelt als deurmat en dat zij gewoon écht geen relatie met jou ziet zitten. Afgaande op jouw posts dan, hè?
Ja maar jij haalt het steeds aan, over hoe leuk het wel niet is enzo. En je brengt er helemaal niets tegen in waaruit blijkt dat het vals alarm is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Jij draagt het zelf aan, waarom moet ik t dan op gaan zoeken?
[..]
Tja, dan geloof je dat maar. Wat ik er ook tegenin breng je hebt er toch al over besloten.
En dan nog vind ik het geen reden om het telkens aan te halenwant dat is gewoon vervelend.
This one takes the cake.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:11 schreef Silenus het volgende:
Daar zou eigenlijk een topic over moeten zijn: rare opmerkingen tijdens/na de seks. Volgens mij valt daar best veel over te lachenquote:
Goed plan!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar zou eigenlijk een topic over moeten zijn: rare opmerkingen tijdens/na de seks. Volgens mij valt daar best veel over te lachen
Nou voor de draad ermee dan!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:58 schreef Spirit82 het volgende:
Daar zou eigenlijk een topic over moeten zijn: rare opmerkingen tijdens/na de seks. Volgens mij valt daar best veel over te lachen
Kom maar opquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kleren uit!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:37 schreef Seven. het volgende:
Dus ik zit nu te msn-en met een fokker van paiq. Webcam aan, catwoman masker op. Bizar.
Of je kan ook een NL versie van How I Met Your Mother beginnen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of misschien snap ik hem welAnyway, hij heeft me in de anderhalf jaar dat ik nu via internet date al zeker 7 keer een berichtje gestuurd, vanaf verschillende sites onder verschillende namen. Ik heb zijn hyves gezien en daar stonden vergelijkbare foto's op (hij schijnt model te zijn) en ik heb één of twee keer via msn met hem gepraat (we hebben elkaar 2 of 3 keer toegevoegd) maar veel verder dan "hoi" ging dat niet. De enige reden dat ik steeds weer twijfel (heb nu al 3x niet gereageerd) is dat ie zo aantrekkelijk is
Sarcasme. Herken het.
Zeker, maar die liefde zoeken ze maar mooi bij andere autisten in het wooncomplex.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hey, die mensen hebben ook gewoon liefde nodig heur Friek_.
Lekker origineelquote:He dame, wat leuk jou hier tegen te komen op dit prachtige medium -;)!
Lijkt me leuk je te leren kennen. Als je me toevoegd aan msn of mailadres geeft, kan ik je wat meer fotos sturen.
adres: kannietkokenmaarwel@blablablabla
Uiteraard vertel ik je dan via de mail wat ik wel goed kan..
gr Rein
[..]
Weleens gehad dat ik bij een date na een onschuldige wandeling meeging naar haar hotelkamer. Ze moest daar zogenaamd haar fototoestel ophalen. Eenmaal binnen zei ze heel koel "Take off your clothes, please".quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]Deze is wel geweldig. Zou mij ook zo overkomen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:36 schreef Spirit82 het volgende:
Ik snap deze gast echt niet. Kasta, Silenus, doe uw licht hier eens op schijnen.Woei, woest aantrekkelijk is ie zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of misschien snap ik hem welAnyway, hij heeft me in de anderhalf jaar dat ik nu via internet date al zeker 7 keer een berichtje gestuurd, vanaf verschillende sites onder verschillende namen. Ik heb zijn hyves gezien en daar stonden vergelijkbare foto's op (hij schijnt model te zijn) en ik heb één of twee keer via msn met hem gepraat (we hebben elkaar 2 of 3 keer toegevoegd) maar veel verder dan "hoi" ging dat niet. De enige reden dat ik steeds weer twijfel (heb nu al 3x niet gereageerd) is dat ie zo aantrekkelijk is
.
Anyway, kan twee kanten op met deze gozer:
1. Hij is een gigantische sufkut.
Ik bedoel, zijn gehele profieltekst hangt aan elkaar van cliché's en van contradicties. Nou ja, contradicties; hij sluit ze allemaal af met "Maar dat kan ook leuk zijn hoor."
Oftewel, waait met de wind mee, heeft geen er uit springende hobby's/sporten/whatever (Beroep: ambtenaar, hobby's: lekker eten, kleding: casual) omdat hij "het allemaal wel gewoon goed vindt."
Waait met alle winden mee en ideaal voor een 13-in-een-dozijn popje dat graag thuis blijft voor de kinderen waarna hij in het weekend met ze gaat voetballen in het park.
2. Hij is een fucking gehaaide player.
Ik bedoel, gezien zijn modelwerk weet hij maar al te goed dat hij aantrekkelijk is en goed in de markt ligt, maar desondanks doet hij wel heel erg zijn best om over te komen als een bleu mannetje.
Daarnaast dekt hij zich in feite in zijn profiel al in dat je niet moet zeuren als hij alleen maar met je wil neuken en verder geen relatie ofzo.
"Daar moet je immers niet naar zoeken, het kan ook 'gewoon' klikken en dat is ook leuk toch?"
Met je eigen ervaringen erbij vermeld ga ik echter met enige zekerheid voor optie 2.
Als hij immers daadwerkelijk zo "laidback" zou zijn als hij zich in zijn profiel voor doet en dus "alles wel goed en leuk vindt", dan zou hij zelf niet zo fanatiek naar een date aan het zoeken zijn op nota bene meerdere datingsites. (dat had toch ook geen nut?)
Tel daarbij op dat hij kennelijk het overzicht geheel kwijt is en niet eens meer herinnert wie hij zoal toegevoegd heeft.
Anders was hij immers niet iedere keer opnieuw begonnen met de eerste "hoi-kennismaking" op msn en had hij zich, zodra hij je weer op een nieuwe site tegenkwam, wel herinnerd dat hij je nog op msn had en je dáár dus ook aangesproken.
Oftewel, dat de praktijk totaal niet strookt met het beeld dat hij schetst op zijn profiel, dat moge duidelijk zijn, dus dan moet je je afvragen waarom hij er toch krampachtig voor kiest om zich als "ideale man die alles goed vindt wat je doet" voor te doen.
Mijn bescheiden mening: Zodat zijn vijver met optionele vrouwen zo groot mogelijk blijft (wie wil er immers geen woest aantrekkelijk man die je steunt in al je keuzes?) en hij daar dus de lekkerste uit kan kiezen.
En vervolgens gaat hij daar mee daten, past ie nog een paar clichétruukjes toe.
Pretty Woman shit dus: jas aanpakken, stoel aanschuiven, misschien zelfs nog wel "toevallig" een vriend/vriendin tegenkomen tijdens de date die gaat vertellen hoe geweldig hij is, etc.
Met als uiteindelijke doel dus om wederom "per ongeluk" geen andere mogelijkheid te hebben dan bij elkaar te blijven slapen (teveel gedronken, nét de trein gemist, etc.) en tja, van het 1 komt het ander.
Met als resultaat dat je als vrouw helemaal hoteldebotel bent van die "ideale, knappe man" totdat hij pas na enkele dagen op je smsje reageert.
Met de boodschap dat hij "Wel het idee had dat er een klik was, maar dat hij je toch meer als gezellig stapmaatje ziet."
En waarschijnlijk zal hij zich in datzelfde smsje ook alvast "verontschuldigen" dat het dan toch tot seks gekomen is, maar dat kwam "helaas" door de drank/heat of the moment/hij wilde je niet teleurstellen.
Long story short:
1. Hij heeft er weer een kerfje bij in zijn bed
2. Hij heeft zich uitstekend ingedekt, immers was er "wel een klik, maar helaas niet meer dan dat". Even goede vrienden toch? Is toch ook leuk?
3. Omdat hij stap 2 zo netjes heeft uitgevoerd, kan hij je nog op de "oproepneukertjes"-lijst zetten ook. Hij is immers nog steeds de aantrekkelijke, geweldige man met slechts 1 klein minpuntje.
"Dat hij zich "in the heat of the moment mee liet slepen in de passie." Arme man toch.
En ach, dat zal de gemiddelde vrouw waarschijnlijk alleen maar meer vleien.
Maar hey, "dat is toch ook leuk?"I was an atheist until I realized I was God
Wacht maar tot je dat monster hebt gezien.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:10 schreef Cue_ het volgende:
Mijn date van vanavond belde net, hij klinkt leuk
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Woei, woest aantrekkelijk is ie zeker.
Ik bedoel, zijn gehele profieltekst hangt aan elkaar van cliché's en van contradicties. Nou ja, contradicties; hij sluit ze allemaal af met "Maar dat kan ook leuk zijn hoor."
Oftewel, waait met de wind mee, heeft geen er uit springende hobby's/sporten/whatever (Beroep: ambtenaar, hobby's: lekker eten, kleding: casual) omdat hij "het allemaal wel gewoon goed vindt."
Waait met alle winden mee en ideaal voor een 13-in-een-dozijn popje dat graag thuis blijft voor de kinderen waarna hij in het weekend met ze gaat voetballen in het park.
Ik bedoel, gezien zijn modelwerk weet hij maar al te goed dat hij aantrekkelijk is en goed in de markt ligt, maar desondanks doet hij wel heel erg zijn best om over te komen als een bleu mannetje.
Daarnaast dekt hij zich in feite in zijn profiel al in dat je niet moet zeuren als hij alleen maar met je wil neuken en verder geen relatie ofzo.
"Daar moet je immers niet naar zoeken, het kan ook 'gewoon' klikken en dat is ook leuk toch?"
Met je eigen ervaringen erbij vermeld ga ik echter met enige zekerheid voor optie 2.
Als hij immers daadwerkelijk zo "laidback" zou zijn als hij zich in zijn profiel voor doet en dus "alles wel goed en leuk vindt", dan zou hij zelf niet zo fanatiek naar een date aan het zoeken zijn op nota bene meerdere datingsites. (dat had toch ook geen nut?)
Tel daarbij op dat hij kennelijk het overzicht geheel kwijt is en niet eens meer herinnert wie hij zoal toegevoegd heeft.
Anders was hij immers niet iedere keer opnieuw begonnen met de eerste "hoi-kennismaking" op msn en had hij zich, zodra hij je weer op een nieuwe site tegenkwam, wel herinnerd dat hij je nog op msn had en je dáár dus ook aangesproken.
Oftewel, dat de praktijk totaal niet strookt met het beeld dat hij schetst op zijn profiel, dat moge duidelijk zijn, dus dan moet je je afvragen waarom hij er toch krampachtig voor kiest om zich als "ideale man die alles goed vindt wat je doet" voor te doen.
Mijn bescheiden mening: Zodat zijn vijver met optionele vrouwen zo groot mogelijk blijft (wie wil er immers geen woest aantrekkelijk man die je steunt in al je keuzes?) en hij daar dus de lekkerste uit kan kiezen.
Pretty Woman shit dus: jas aanpakken, stoel aanschuiven, misschien zelfs nog wel "toevallig" een vriend/vriendin tegenkomen tijdens de date die gaat vertellen hoe geweldig hij is, etc.
Met als uiteindelijke doel dus om wederom "per ongeluk" geen andere mogelijkheid te hebben dan bij elkaar te blijven slapen (teveel gedronken, nét de trein gemist, etc.) en tja, van het 1 komt het ander.
Met als resultaat dat je als vrouw helemaal hoteldebotel bent van die "ideale, knappe man" totdat hij pas na enkele dagen op je smsje reageert.
Met de boodschap dat hij "Wel het idee had dat er een klik was, maar dat hij je toch meer als gezellig stapmaatje ziet."
En waarschijnlijk zal hij zich in datzelfde smsje ook alvast "verontschuldigen" dat het dan toch tot seks gekomen is, maar dat kwam "helaas" door de drank/heat of the moment/hij wilde je niet teleurstellen.
Long story short:
2. Hij heeft zich uitstekend ingedekt, immers was er "wel een klik, maar helaas niet meer dan dat". Even goede vrienden toch? Is toch ook leuk?
3. Omdat hij stap 2 zo netjes heeft uitgevoerd, kan hij je nog op de "oproepneukertjes"-lijst zetten ook. Hij is immers nog steeds de aantrekkelijke, geweldige man met slechts 1 klein minpuntje.
"Dat hij zich "in the heat of the moment mee liet slepen in de passie." Arme man toch.
Maar hey, "dat is toch ook leuk?"
Ik weet al van foto's dat hij niet oerlelijk isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:13 schreef The_Sperminator het volgende:
Wacht maar tot je dat monster hebt gezien.
En hoe vaak heb jij dit toneelstukje al opgevoerd ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Woei, woest aantrekkelijk is ie zeker.
Long story short:
Maar hey, "dat is toch ook leuk?"
Niet. Ik kies namelijk juist voor het andere uiterste.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:37 schreef Provinciaaltje het volgende:
En hoe vaak heb jij dit toneelstukje al opgevoerd ?
"Jaaa eehh.. hier is dus duidelijk sprake van een win-win-bonus situatie!"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Niet. Ik kies namelijk juist voor het andere uiterste.
Ik geef gewoon aan dat ik een avond lol wil zonder verdere verplichtingen.
Raakt er sowieso niemand teleurgesteld en mocht ik naar aanleiding van zo'n avond interesse hebben in meer, dan wordt dat door de dame in kwestie toch vooral als welkome verrassing gezien.
Oftewel, is het slechts een avondje lol, dan is het al een win-win situatie.
Immers; zij blij, ik blij, want aan alle wensen werd voldaan.
En is het meer dan dat, dan is het zelfs win-win+bonus aangezien er eventueel een relatie uit voort zou kunnen vloeien.
RP, en ik moet toegeven dat het een knappe kerel is.quote:
Nou nee, dergelijke "opbeurende woorden" zeg ik uiteraard pas wanneer er sprake is van teleurstellingen...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:49 schreef Spirit82 het volgende:
"Jaaa eehh.. hier is dus duidelijk sprake van een win-win-bonus situatie!"
Ik hoor het gewoon
Wel gewoon vanuit het bed uiteraard; dan kan ze meelezen en hoef ik niet alles dubbel uit te leggen; alweer een win-win situatie dus!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:06 schreef kastanova het volgende:
...waarna ik op inlog op Fok en weer een tirade houdt over het feit dat vrouwen nooit weten wat ze willen, altijd moeilijk doen en nooit consequent zijn.
Ja, doe dat even.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:23 schreef kastanova het volgende:
Ga ik nu weer even de ideale, begrijpende man "met een grote mond en klein hartje" uithangen.
Hmpf...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, doe dat even.
Ik werd laatst weggeklikt toen ik zei dat ik 31 ben.... die gast had mijn foto nog niet eens gezien
Was dat die dame die gisternacht nog laat over de vloer kwam om een potje te batsen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:24 schreef Silenus het volgende:
Nou, ik ben ook weer terug van date 4,204,892 uit mijn leven.
Was een half uur te laat.Beetje brak. We zijn naar de kroeg gegaan, daarna naar een andere kroeg om te scrabblen. Ik had het woordje 'fipo' kunnen leggen om mee te beginnen, maar dat vond ik nogal nerdy om te doen.
En ze was heul geen fokker, toch jammer dat ik zo'n hilarisch moment dan met niemand kan delen.
Daarna ging ze weer naar huis en hebben we op het station even gekust-zonder-tong. ALWEER, wat is dat verdomme toch dit weekend?!
Hoe is het gisternacht afgelopen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:33 schreef Silenus het volgende:
Nee, een ander. Die was toevallig in de stad en wilde even afspreken.
Even een adem-check doen misschien?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:24 schreef Silenus het volgende:
Nou, ik ben ook weer terug van date 4,204,892 uit mijn leven.
Was een half uur te laat.Beetje brak. We zijn naar de kroeg gegaan, daarna naar een andere kroeg om te scrabblen. Ik had het woordje 'fipo' kunnen leggen om mee te beginnen, maar dat vond ik nogal nerdy om te doen.
En ze was heul geen fokker, toch jammer dat ik zo'n hilarisch moment dan met niemand kan delen.
Daarna ging ze weer naar huis en hebben we op het station even gekust-zonder-tong. ALWEER, wat is dat verdomme toch dit weekend?!
Even teruglezen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:33 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Hoe is het gisternacht afgelopen?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:38 schreef VacaLoca het volgende:
Even een adem-check doen misschien?
Mislukt dus. Denk dat je je beter kunt richten op de kwaliteit van een date dan op kwantiteit. Je probeert nu zoveel mogelijk dates af te raffelen, maar het zijn of kansloze wijven of er gebeurt niets.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Even teruglezen.
[..]Ze had nog precies 30 seconden om de trein te halen. Dan eh, krijg je dat.
Maar proef toch enige ontevredenheid over je dates. Denk dat je beter 5 leuke dates kunt hebben dan 20 mislukte dates.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:48 schreef Silenus het volgende:
Ik associeer het 'lukken van een date' niet met 'seks/batsen/volblaffen'.
Ik vind het prima zoals het nu gaat, 't is leuker dan thuiszitten en Fok-topics lezen.
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:54 schreef Silenus het volgende:
Ik zie het niet als mislukt. Ik ben tevreden als er een mooi verhaal aan vastzit of als ik gewoon een leuke tijd heb gehad.
Als ik zin heb in een date ga ik met iemand daten, als ik er geen zin in heb blijf ik thuis of ga ik met m'n vrienden de kroeg in. Verder kloot ik maar wat aan, en ik vind het prima.
No guts, no glory. Maar ik vind Silenus erg passief overkomen. Het gaat hem, lijkt het, om de date regelen, niet om de date zelf. Da's zonde.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:04 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk!
Zo lees ik het ook...![]()
No guts! No glory!
Ik snap wat je bedoeld, waarschijnlijk is hij nog niet zo ver...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:17 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
No guts, no glory. Maar ik vind Silenus erg passief overkomen. Het gaat hem, lijkt het, om de date regelen, niet om de date zelf. Da's zonde.
Voor je het weet ben je oud en zijn alle leuke chicks gesettled...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:19 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld, waarschijnlijk is hij nog niet zo ver...![]()
Komt vanzelf goed met Silenus.
Hij is aan het hoeren, snoeren en taxi rijden...
Wat een bekrompen gedachte...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:20 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je oud en zijn alle leuke chicks gesettled...
Valt mee. De leuke chicks settle-en zich wel. En vanaf dan mag je het doen met de kruimels die een ander heeft laten liggen of de afdankertjes van een andere gozer.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:20 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Wat een bekrompen gedachte...
In een dorp op de Biblebelt misschien, maar niet in een stad hoor. In Utrecht kom je om in de vrouwen, niks te klagen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:22 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Valt mee. De leuke chicks settle-en zich wel. En vanaf dan mag je het doen met de kruimels die een ander heeft laten liggen of de afdankertjes van een andere gozer.
En dan nog...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:22 schreef Silenus het volgende:
Mannen worden mooier knapper naarmate ze ouder worden.
Volgens hem dus niet...quote:Ik ben 27, ik heb nog tijd zat.
Aha , een nieuwe psycholoog op het datingsite ervaringen topic.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:17 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
No guts, no glory. Maar ik vind Silenus erg passief overkomen. Het gaat hem, lijkt het, om de date regelen, niet om de date zelf. Da's zonde.
Wat je daar ziet is ook of nog te jong om te settle-en of toe aan de 2e ronde. Je hebt ook nog wel wat van die carrierevrouwtjes, maar die verdwijnen op het werk al vaak genoeg onder het bureau van het hoger management om hun doorgroeiplannen een mondelinge toelichting te geven.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
In een dorp op de Biblebelt misschien, maar niet in een stad hoor. In Utrecht kom je om in de vrouwen, niks te klagen.
Ik woon ze liever uit dan dat ik ze uitteken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:32 schreef Schilderijtje het volgende:
Jeetje wat een vooroordelen...![]()
Je kan ze zeker helemaal al uittekenen die vrouwen!
Jij bent al gesettled?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:32 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ik woon ze liever uit dan dat ik ze uitteken.
Troll én kloonalert.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:32 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ik woon ze liever uit dan dat ik ze uitteken.
Verander die PI... NU!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:40 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ben er weer! Heb een berichtje van een (volgens mij) best leuke vrouw
Jeps midden in een gesprek...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:01 schreef Schilderijtje het volgende:
Oh wacht, midden in een gesprek bedoel je?
Was helemaal geen lelijke vent. Niet mijn type, maar zeker niks mis mee. Ik acht de kans op een romantische klik klein, maar goed, ik zeg nooit meer nooit...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:15 schreef Cue_ het volgende:
Wel een leuke avond gehad dus turbo
Zou er nog een romantische klik kunnen komen? Als in.. hij was niet te lelijk ofzo?
Ik moet nog een kleine drie kwartier wachten.. spannend!!
Had ik laatst ook. Prima gesprek, niks mis mee, en in ene *baf* offline. Verbaasd, toen 'nou ja, dan niet hoor'. Volgende daag had ik een berichtje van 'm dat z'n laptop geen prik meer had en de accu was ff kwijt. Dus het was niet persoonlijkquote:
quote:* Date met lompste-opmerking-ooit. Toen we seks hadden ging, hoe dieper ik bij haar naar binnen kwam, haar mond steeds iets verder open. Toen ik zei dat ze net een pedaalemmer was zo (in mijn hoofd was hij heel grappig) keek ze me vreemd aan.
Voel je je nu ook jong?quote:Op zondag 27 februari 2011 00:20 schreef Dizorn het volgende:
Ik werd wel gedumpt op paiq omdat ik "te jong" was. Maar dat kondigde ze wel netjes aan.
Ója doe ik nu.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:51 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Verander die PI... NU!![]()
Leuk, ga je er op in? Of heb je dat al gedaan?
Jammer...quote:Op zondag 27 februari 2011 01:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ója doe ik nu.
Ik ga er toch niet op in want ze is 24 en ik vind haar niet echt aantrekkelijk
Geen relatie/date materiaal dus?quote:Op zondag 27 februari 2011 02:47 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ben vanavond maar weer eens uitgeweest, en die ene jongen van 4,5 jaar jonger was er ook. Hele avond met m gepraat en t was echt leuk, maar nu ik m wat beter leer kennen is ie wel erg jong en merk ik ook dat ie met een hoop dingen niet zoveel kan. Maar t is best een schatje en het was wel weer heel gezellig.
Blergh....wat een afknapper.quote:Minpuntje aan de avond was dat een goeie maat van mijn ex er ook was. Kerel heeft een vriendin, die was er ook bij, maar hij hing de helft van de tijd dat ie er was om mijn nek met allerlei foute dronken versierpogingen. Ik wees hem er na een tijdje op dat zijn vriendin er was, zegt ie 'waar is ze dan', kijkt rond, en inderdaad ze is er even niet, en hangt weer om mijn nek met dat ie carnaval met mij wil doorbrengen, in mijn bed.1: dat doe je niet als je een vriendin hebt en 2: dat doe je niet met de ex van een van je beste maten.
Nee niet echt, blijft gewoon stoei en in-de-knoop-leg materiaal.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:59 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Geen relatie/date materiaal dus?
[..]
Blergh....wat een afknapper.
Man met de hamer kan soms best goed zijn...hard, maar goed...quote:Op zondag 27 februari 2011 11:24 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nee niet echt, blijft gewoon stoei en in-de-knoop-leg materiaal.
Nou, wat een eikel!quote:Ja echt he?
Waar is jouw berichtje gebleven? (hier verder boven)quote:Op zondag 27 februari 2011 11:34 schreef Ordos20 het volgende:
Met welke dingen kon ie niet zoveel dan?
Vertel!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:36 schreef Ordos20 het volgende:
Mweh,verveelde me. Wat tegenstrijdige berichten gehad dus ik dacht, laat maar
Je vindt het maar wat leuk om er over te hebben...quote:
Hoe uitte dat zich? Dat je denkt dat je te vroeg bent voor haar? Ze date toch?quote:Nee joh, leuke date gehad, maar dan een "andersom" date. Zit er nu een beetje mee want het was wel wat ik zocht maar ik ben veel te vroeg voor de andere. Zij is nog niet toe aan iets. Dus maar weer verder kijken.
Ik heb samen gewoond met iemand die 2 jaar jonger was en zelfs met de muziek kon ik het merken...quote:Vandaar ook de vraag van mij aan mevrouw voor jouw: ik voel me namelijk aangetrokken tot vrouwen die al wat ouder zijn dan mij, dus waar was deze jonge jongen nog niet aan toe?
Ja das waar. Maar wel ontdekt voordat ie in mijn bed lag dus er zit verbetering in.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:33 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Man met de hamer kan soms best goed zijn...hard, maar goed...
(De realiteit dan...)
[..]
Nou, wat een eikel!
Maar ik heb in de loop van de jaren geleerd dat dit heel vaak voorkomt.
1-0 voor Mevrouw_voor_jou!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:48 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ja das waar. Maar wel ontdekt voordat ie in mijn bed lag dus er zit verbetering in.
Elke relatie die bij mij geklapt is...en zo ook weer bij deze...quote:Dat meen je niet? Ik dacht dat het bij mannen bro's before ho's was. Dit is de eerste keer dat dit me gebeurt.
Aan mij.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:41 schreef Ordos20 het volgende:
Hahahaha nieuwsgierig aagje! Nee joh, leuke date gehad, maar dan een "andersom" date. Zit er nu een beetje mee want het was wel wat ik zocht maar ik ben veel te vroeg voor de andere. Zij is nog niet toe aan iets. Dus maar weer verder kijken.
Vandaar ook de vraag van mij aan mevrouw voor jouw: ik voel me namelijk aangetrokken tot vrouwen die al wat ouder zijn dan mij, dus waar was deze jonge jongen nog niet aan toe?
Woow! Vreselijk die mannen! Nouja ik hoop m volgende week niet tegen te komen iig.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:51 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
1-0 voor Mevrouw_voor_jou!
[..]
Elke relatie die bij mij geklapt is...en zo ook weer bij deze...![]()
Als de kippen! Ze denken dat je kwetsbaar bent...![]()
Heb je aan mij een hele foute.
Gewoon de volgende keer op zijn vriendin dreigen af te stappen.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:58 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Woow! Vreselijk die mannen! Nouja ik hoop m volgende week niet tegen te komen iig.
Ok ik moest even lachen toen ik Abba zag staan, maar klinkt als een geslaagde date! Leuk hoor!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:17 schreef Marver8 het volgende:
Zo ongeveer 4 weken op RP was het gisteravond eindelijk zover. In die 4 weken was het vooral een bonte verzameling van vrouwen van 100+ kilo, 1.85m (ik ben 1.77m en 65 kilo), dames met een persoonlijkheidstoornis, iemand met die eerlijk wilde zeggen dat ze schulden had en iemand die vond dat we God dankbaar moesten zijn voor iedere dag op aarde (ik studeer aan de natuurwetenschappen faculteit) was het een kleine 2 weken geleden eindelijk zover. We stuurden elkaar tegelijk een berichtje. Daarna eerst een tijd gemaild, op MSN gezeten en uiteindelijk ook veel gebeld.
Maar gistermiddag was het eindelijk zover. Zij kwam naar het altijd pittoreske Rotterdam. Onze ontmoeting was op Rotterdam Centraal. Altijd leuk, zij komt uit een redelijk rustige gemeente met leuke huisjes en dan sta je opeens op Rotterdam Centraal. We hadden elkaar net begroet horen we opeens geschreeuw. Worden er een paar tokkies door de politie weggevoerd na een korte matpartij. Zij gelijk een beetje angstig. Ik ook uiteraard, want er zijn betere welkomscommisies. Ik benadruk dat mijn appartement zich net buiten Rotterdam bevindt.
Vervolgens lopen we een klein uurtje door de zeikende regen hand-in-hand door Rotterdam. Er moesten nog schoenen worden gehaald, AllStars. Na een uurtje zijn we redelijk doorweekt wanneer ik verbaasd om me heen kijk. Ik heb werkelijk waar geen idee waar we naartoe zijn gelopen. Gelukkig laat mijn instinct ons niet in de steek. Via een grote boog komen we weer terug in het hartje van Rotterdam. We wandelen naar de bioscoop en bekijken de borden. Er draait werkelijk niets leuks. Gelukkig stelt zij voor; dan gaan we toch lekker bij jouw appartementje iets leuks kijken. Een goed idee! Dat was ook al de bedoeling, maar we wilde eerst een rondje lopen om te kijken of het wel klikt.
De eerste 10 seconden worden besteed aan een rondleiding door het appartement. Vervolgens hebben we gezellig samen gekookt. Ze is geen natuurtalent maar we lachen vooral veel terwijl we heel fout "de gouden hits van Abba" hebben opstaan. Voor de liefhebbers, we gaan samen los op deze: . Na een heerlijk diner liggen we in elkaars armen op de bank terwijl wel een leuk filmpje kijken. Na een paar stevige knuffels filosoferen we wat over het leven. We bespreken o.a. het rijden zonder zijwieltjes op de fiets, een tosti met alleen ham, het hartverscheurende verhaal hoe ik op 10-jarige leeftijd abrupt afscheid moest nemen van mijn favoriete knuffel i.v.m. astma en ons favoriete broodbeleg (beide pindakaas).
Uiteindelijk breng ik haar, als een echte heer, weer lekker naar huis. Wordt vervolgd...
Tuurlijk: niet voor niets hangen we op het FOK forum, dan hebben we ook heel wat te zeggen!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:46 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Je vindt het maar wat leuk om er over te hebben...![]()
[..]
Hoe uitte dat zich? Dat je denkt dat je te vroeg bent voor haar? Ze date toch?
[..]
Ik heb samen gewoond met iemand die 2 jaar jonger was en zelfs met de muziek kon ik het merken...![]()
Maar ligt heel erg aan de persoon, je kan ook zo breed georiënteerd zijn dat je er weinig van merkt.
Om even voor mijn beurt te spreken...
Ja, hoe heb jij het gehad?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:01 schreef Cue_ het volgende:
Mannen in midlifecrisisleeftijd vinden mij vaak interessant/leuk
Daarvoor heb ik vast geen levenservaring nodig
Het was wel gezellig, kroeg in geweest, wezen poolen.. heb hem helemaal ingemaakt!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:03 schreef Schilderijtje het volgende:
Ja, hoe heb jij het gehad?![]()
Beetje eroverheen lullen...
True!quote:
Leuk!!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:08 schreef Marver8 het volgende:
[..]
True!
Dank voor de leuke reacties. Het was inderdaad een erg geslaagde date. Gezien de SMS-je van vannacht en vanmorgen gaat er zeker een vervolg komen!.
Cool!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:08 schreef Marver8 het volgende:
[..]
True!
Dank voor de leuke reacties. Het was inderdaad een erg geslaagde date. Gezien de SMS-jes van vannacht en vanmorgen gaat er zeker een vervolg komen!.
Wel voor herhaling vatbaar?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het was wel gezellig, kroeg in geweest, wezen poolen.. heb hem helemaal ingemaakt!![]()
En geen liefde op het eerste gezicht.
Oef...dat is best lang...quote:Op zondag 27 februari 2011 13:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is zeker welkom. Weet alleen niet of ik ervoor ga reizen (2 uur).
Klopt ja en reizen vindt ik over t algemeen niet erg, maar heb t al een tijdje niet meer met regelmaat gedaan, waardoor ik het nu niet snel meer zou doen of ik moet in een geweldige stemming zijn haha.quote:
Dat heb je toch wel over voor 'n mooie meid?quote:Op zondag 27 februari 2011 13:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is zeker welkom. Weet alleen niet of ik ervoor ga reizen (2 uur).
Of ik dat over heb voor een mooie meid? Neequote:Op zondag 27 februari 2011 14:03 schreef The_Sperminator het volgende:
Dat heb je toch wel over voor 'n mooie meid?
Dank je.:)quote:
Dat is de essentie toch van het daten.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:16 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dank je.:)
Wat ik eigenlijk erg goed vind, is dat ik veel gedate heb maar niet met iedere dame wat geprobeerd heb om maar een relatie te krijgen. Ik heb mijn principes en ben best lastig te versieren.
Maar nu ziet het er naar uit dat ik echt een hele gave, lieve en toffe meid heb gevonden die bij mij past...:)
quote:Op zondag 27 februari 2011 14:03 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Dat heb je toch wel over voor 'n mooie meid?
Heel goed! Zo werkt het denk ik ook alleen maar.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:16 schreef Thornado het volgende:
[..]
Dank je.:)
Wat ik eigenlijk erg goed vind, is dat ik veel gedate heb maar niet met iedere dame wat geprobeerd heb om maar een relatie te krijgen. Ik heb mijn principes en ben best lastig te versieren.
quote:Maar nu ziet het er naar uit dat ik echt een hele gave, lieve en toffe meid heb gevonden die bij mij past...:)
Vind ik wel.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:25 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat is de essentie toch van het daten.
Als ik te veel zou daten zou ik het niet eens leuk meer vinden denk ik zo. Doe mij maar af en toe een datequote:Op zondag 27 februari 2011 14:36 schreef Thornado het volgende:
Vind ik wel.
Maar toch, als ik sommige reacties en verhalen hier lees, dan lijkt het of alles wat maar enigzins vrijgezel is maar gedate moet worden...hoe meer dates hoe beter, ofzo.
Iedereen is anders denk ik maar zo.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:36 schreef Thornado het volgende:
[..]
Vind ik wel.
Maar toch, als ik sommige reacties en verhalen hier lees, dan lijkt het of alles wat maar enigzins vrijgezel is maar gedate moet worden...hoe meer dates hoe beter, ofzo.
Je zegt het goed, niet iedereen doet als Silenus...quote:Op zondag 27 februari 2011 14:36 schreef Thornado het volgende:
[..]
Vind ik wel.
Goh, hoe raadde je dat ik aan hem dacht?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:38 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Je zegt het goed, niet iedereen doet als Silenus...
Omdat men meestal het negatieve/schokkende/nare/insert nog wattus (quote:Op zondag 27 februari 2011 14:39 schreef Thornado het volgende:
[..]
Goh, hoe raadde je dat ik aan hem dacht?
Ik kan het me gewoon niet voorstellenquote:Op zondag 27 februari 2011 14:41 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Omdat men meestal het negatieve/schokkende/nare/insert nog wattus (Silenus! ) onthoudt...
Dat is het eerste wat ik gedaan heb, een blacklist opstellen...quote:Op zondag 27 februari 2011 14:48 schreef Cue_ het volgende:
Merk wel.. eerder vond ik het zielig om mensen te verwijderen uit m'n lijst van paiq.. nu boeit het me niet meer
Heb je er al zoveel afgewerkt?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:50 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat ik gedaan heb, een blacklist opstellen...![]()
Staan meer dan 2000 profielen in...![]()
Wat gaat er in jouw hoofd rond?quote:
Op paiq word gematched.. zie de link niet zo met profiel bezoeken enzoquote:Op zondag 27 februari 2011 14:58 schreef Schilderijtje het volgende:
Wat gaat er in jouw hoofd rond?![]()
Nee joh! Die bezoeken je profiel, maar ik vond ze niet leuk...
Ik wist dat dit gedoemd was te mislukkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:55 schreef Seven. het volgende:
Dus ik laat straks het beest in mij los. Ik vind het alleen wel een beetje gek om als catwoman de bus in te stappen, maar vooruit.
Kutte is: morgen om 15u staat een collega voor de deur dus kan geen nieuwe scharrel meenemen eigenlijk.
Komt omdat ik ergens anders zit...quote:Op zondag 27 februari 2011 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op paiq word gematched.. zie de link niet zo met profiel bezoeken enzo
jaaaa.. wat is dat dan voor vergelijkingquote:Op zondag 27 februari 2011 15:05 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Komt omdat ik ergens anders zit...
Dat je ze dus weg kunt drukken.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jaaaa.. wat is dat dan voor vergelijking
woeiquote:Op zondag 27 februari 2011 15:06 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Dat je ze dus weg kunt drukken.
Dan moet je andere berichten sturen. Het is daar best prima om leuke reacties te krijgen.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:52 schreef friemel het volgende:
Hmm, ik sta al een tijdje ingeschreven bij Paiq, maar ik krijg niet echt reacties op berichten tot nu toe :/
Alleen de mannen vallen zo tegenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan moet je andere berichten sturen. Het is daar best prima om leuke reacties te krijgen.
Nee.... was op Paiq en nog geen email uitgewisseldquote:Op zondag 27 februari 2011 11:08 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]![]()
En geen achteraf mailtje gehad dus?
Als hij in het echt toch tegen valt...ben je inderdaad een gesprekspartner kwijt.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:15 schreef love_sharon het volgende:
Via speeddates/battledates nog nooit knappe gasten tegen gekomen die ook nog sociaal zijn. Daarentegen heb ik via gekregen one-liners wel hele leuke gasten ontmoet.
Ik zit echt te twijfelen wat ik met een jongen van paiq aan moet. Praten nu al iets van 2 maanden met elkaar en zelden heeft het met iemand zo goed geklikt. Maar er zit voor mijn geen greintje aantrekkingskracht bij plus dat ik nu uberhaupt niet date. Wat ik natuurlijk allemaal allang tegen hem heb gezegd.
Hij wilt nu graag afspreken op vriendschappelijke manier, gewoon een keer stappen met vrienden. Maar eigenlijk wil ik hem liever niet ontmoeten omdat ik bang ben dat hij toch meer wilt of dat het in het echt minder klikt dan via msn. Wat allebei als gevolg heeft dat ik een fijne gesprekpartner kwijt raak. Is het heel egoistisch van mij als ik hem niet wil ontmoeten alleen omdat ik hem wil houden als iemand waar tegen ik van alles kan vertellen zonder enige verplichting?
Moet eerlijk zeggen dat ik .. als het gesprek stil wordt en ik vind hem niet interessant ik hem ook gewoon wegklik.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... was op Paiq en nog geen email uitgewisseld
Conclusie: Een eikel eerste klas...quote:Op zondag 27 februari 2011 16:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... was op Paiq en nog geen email uitgewisseld
Egoist is ze danquote:Op zondag 27 februari 2011 16:23 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Als hij in het echt toch tegen valt...ben je inderdaad een gesprekspartner kwijt.
Of dat egoïstisch is...als jij het niet wilt doe je het gewoon niet.
Dat zou kunnen, alleen gaat het meer op antwoorden op die oneliners enzo.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan moet je andere berichten sturen. Het is daar best prima om leuke reacties te krijgen.
quote:Op zondag 27 februari 2011 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik .. als het gesprek stil wordt en ik vind hem niet interessant ik hem ook gewoon wegklik.
Het maakt mij nu weinig uit, hoef niet zo sociaal te zijn
5 tot 10 minuten is dan genoegquote:Op zondag 27 februari 2011 16:25 schreef Schilderijtje het volgende:
![]()
Maar dan is het al een tijdje stil gevallen dus...?
Hm normaal is het niet zo moeilijk maar als je al zo lang met iemand praat ga je toch meer rekening met iemand houden. Lastigquote:Op zondag 27 februari 2011 16:23 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Als hij in het echt toch tegen valt...ben je inderdaad een gesprekspartner kwijt.
Of dat egoïstisch is...als jij het niet wilt doe je het gewoon niet.
Nee, maar dat komt meer omdat je dan gematched wordt met iemand die ver weg woont en ik nu geen behoefte heb om te reizen ervoor.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:25 schreef friemel het volgende:
Gebruiken jullie die speeddate shizzle veel? Weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden, zo'n "random" iemand.
Het gesprek was nog bezig.... het was niet dat ik een kop thee ging halen ofzoquote:Op zondag 27 februari 2011 16:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik .. als het gesprek stil wordt en ik vind hem niet interessant ik hem ook gewoon wegklik.
Het maakt mij nu weinig uit, hoef niet zo sociaal te zijn
Ja dat heb ik ook een beetje. Maar matchen duurt wel lang, of je moet die credits kopen, of zie ik iets over het hoofd?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt meer omdat je dan gematched wordt met iemand die ver weg woont en ik nu geen behoefte heb om te reizen ervoor.
Vandaar dat ik dus ook net vroeg hoe lang de stilte duurde, volgens mij was het bij jou gewoon plop midden in gesprek, geen email achteraf en geen lange stilte.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het gesprek was nog bezig.... het was niet dat ik een kop thee ging halen ofzo
Maar nee je hoeft niet sociaal te blijven tiepen als je iemand niet interessant vind, maar weg klikken omdat iemand zijn leeftijd zegt (vind ik vooral op Paiq eigenlijk een beetje dom)
Ik heb heel lang (ruim 7 jaar zelfs) een buddy gehad op MSN, we hebben elkaar ontmoet en het was over...quote:Op zondag 27 februari 2011 16:27 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Hm normaal is het niet zo moeilijk maar als je al zo lang met iemand praat ga je toch meer rekening met iemand houden. Lastig
Matchen gaat bij mij snel genoeg... credits verzamel je als je iemand beoordeeld als ze daar om vragenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:30 schreef friemel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook een beetje. Maar matchen duurt wel lang, of je moet die credits kopen, of zie ik iets over het hoofd?
Weet niet precies hoe dat matchen werkt, ik heb bijna elke dag een nieuwe match.. Je moet gewoon af en toe inloggen, of die notifier installeren, misschien helpt dat ook.quote:Op zondag 27 februari 2011 16:30 schreef friemel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook een beetje. Maar matchen duurt wel lang, of je moet die credits kopen, of zie ik iets over het hoofd?
Mits je geen activiteiten doet die het versnellen.. kijk eens in de faqquote:Op zondag 27 februari 2011 16:40 schreef friemel het volgende:
Apart, bij mij duurt het nog 19 dagen.
Ik vind als je 2mnd tegen iemand loopt te kleppen je het ook een kans moet geven om te slagen. Of een mail sturen waarin je aangeeft waar je aantrekkingskracht mist en hij hetzelfde ervaart. Als je met een redelijk zelfevaluerend persoon te maken heb reageert ie normaal zo niet dan kan je er alsnog een einde aanmaken. Zo doe ik het tenminste als ik geen aantrekkingskracht ervaar.quote:Ik zit echt te twijfelen wat ik met een jongen van paiq aan moet. Praten nu al iets van 2 maanden met elkaar en zelden heeft het met iemand zo goed geklikt. Maar er zit voor mijn geen greintje aantrekkingskracht bij plus dat ik nu uberhaupt niet date. Wat ik natuurlijk allemaal allang tegen hem heb gezegd.
Hij wilt nu graag afspreken op vriendschappelijke manier, gewoon een keer stappen met vrienden. Maar eigenlijk wil ik hem liever niet ontmoeten omdat ik bang ben dat hij toch meer wilt of dat het in het echt minder klikt dan via msn. Wat allebei als gevolg heeft dat ik een fijne gesprekpartner kwijt raak. Is het heel egoistisch van mij als ik hem niet wil ontmoeten alleen omdat ik hem wil houden als iemand waar tegen ik van alles kan vertellen zonder enige verplichting?
Zo een ken ik er ook, iemand die ik al jarenlang op msn spreek maar nog nooit heb ontmoet. Heb er ook al vaak zat om gevraagd maar zij houdt steevast de boot af. In het begin vond ik dat vooral vervelend maar in de loop der tijd ben ik het toch gaan waarderen. Nu zou ik haar zelf waarschijnlijk niet eens meer willen ontmoetenquote:Op zondag 27 februari 2011 16:15 schreef love_sharon het volgende:
Ik zit echt te twijfelen wat ik met een jongen van paiq aan moet. Praten nu al iets van 2 maanden met elkaar en zelden heeft het met iemand zo goed geklikt. Maar er zit voor mijn geen greintje aantrekkingskracht bij plus dat ik nu uberhaupt niet date. Wat ik natuurlijk allemaal allang tegen hem heb gezegd.
quote:Matthijs zegt:
17:00:20val dan maar dood zou ik zeggen
Echt schaamteloos dat je dat hier neerzet.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:17 schreef Spirit82 het volgende:
Goh, vorige maand een one night stand gehad met een gast van rp waarbij ik toch heeel duidelijk aangaf dat het eenmalig was. Hij bleef echter contact zoeken en proberen nog een keer af te spreken, maar volgens mij is de boodschap uiteindelijk toch echt overgekomen:
[..]
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:17 schreef Spirit82 het volgende:
Goh, vorige maand een one night stand gehad met een gast van rp waarbij ik toch heeel duidelijk aangaf dat het eenmalig was. Hij bleef echter contact zoeken en proberen nog een keer af te spreken, maar volgens mij is de boodschap uiteindelijk toch echt overgekomen:
[..]
Schaamteloos omdat?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:33 schreef picardmike het volgende:
[..]
Echt schaamteloos dat je dat hier neerzet.
Seriously.. jij begeeft je schaamteloos.. overal.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:33 schreef picardmike het volgende:
[..]
Echt schaamteloos dat je dat hier neerzet.
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wij kunnen geen kinderen krijgen. Wij mogen het.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:44 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Seriously.. jij begeeft je schaamteloos.. overal.
Geneukt wordt overal en zij is vooraf al gewoon duidelijk. Normaliter zijn het de XX-jes die zo lopen te miepen. Nu is het een keer de andere kant en dan krijg je zulke berichten..
Was het maar zo'n feest!quote:Op zondag 27 februari 2011 17:44 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Seriously.. jij begeeft je schaamteloos.. overal.
Geneukt wordt overal en zij is vooraf al gewoon duidelijk. Normaliter zijn het de XX-jes die zo lopen te miepen. Nu is het een keer de andere kant en dan krijg je zulke berichten..
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:48 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wij kunnen geen kinderen krijgen. Wij mogen het.
Voordat je zoiets gaat doen moet je toch echt wel tig interesseberichtjes hebben gestuurd op en neer..quote:Op zondag 27 februari 2011 17:49 schreef Kattenkop het volgende:
Maar nog even voor de Relatieplaneters die weigeren om een betaald lid te worden..
Op marktplaats ben ik ooit berichten tegengekomen in de trant van:
Hi, ik (vulschuilnaamin) heb je profiel en bericht gelezen maar ik ben geen betaald lid. Dus jij, lidnummer NLhuppeldepup reageer a.u.b. op dit bericht.
Dus ja.. als het echt die hunk/babe van je dromen is, zou ik toch Marktplaats even ctrl-f-en op je relatieplanetnummer
Kan je wel zo raar kijken, maar het is gewoon zo. Ik heb nu ook een kind rondlopen na een one-night stand die er zo een tactiek al Spirit op nahield. Alleen was het een 5 night stand.quote:
Ja, dat is idd helemaal haar schuld dan want jij kan er natuurlijk niets aan doen dat je zomaar hop zonder condoom je leuter in haar hingquote:Op zondag 27 februari 2011 17:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
Kan je wel zo raar kijken, maar het is gewoon zo. Ik heb nu ook een kind rondlopen na een one-night stand die er zo een tactiek al Spirit op nahield. Alleen was het een 5 night stand.
quote:Op zondag 27 februari 2011 17:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
Kan je wel zo raar kijken, maar het is gewoon zo. Ik heb nu ook een kind rondlopen na een one-night stand die er zo een tactiek al Spirit op nahield. Alleen was het een 5 night stand.
Ach jankerd.. Ik schat je echt hoger in dan eentje die neukt zonder denken. Ik ben er van overtuigd dat jij op de hoogte bent van de mannetjes en de vrouwtjes en wat er kan gebeuren. Dus nu geen gejank van; 'ja, ik ken die vrouwen á la Spirit'
Je hebt er maar met al te veel plezier, minstens vijf keer, ingeduwd.
[..]
Alles wat ik neuk ben ik ook bereid voor te zorgen, maar niet als diegene niet serieus naar een band wil toewerken en alleen een paar keer wil neuken. En dat doe jij nu bij die vent.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, dat is idd helemaal haar schuld dan want jij kan er natuurlijk niets aan doen dat je zomaar hop zonder condoom je leuter in haar hing
Ik zeg niet dat jij je verantwoordelijkheden ontduikt nu het kind er is. Ik ga alleen in op het feit dat jij zegt dat ik fout bezig ben, terwijl je zelf een kind bij iemand hebt verwekt omdat je te beroerd was om het veilig te doen. Kijk dus eerst even naar jezelf voor je anderen veroordeelt?quote:Op zondag 27 februari 2011 17:57 schreef picardmike het volgende:
[..]
Alles wat ik neuk ben ik ook bereid voor te zorgen, maar niet als diegene niet serieus naar een band wil toewerken en alleen een paar keer wil neuken. En dat doe jij nu bij die vent.
Als we allemaal zo zouden neuken zou de wereld veranderen in Utopia. Zelfs waar men stokslagen krijgt ivm vreemdgaan neukt men maar al te graag buiten te deur om de stokslagen van de buurman alvast te ontvangen..quote:Op zondag 27 februari 2011 17:57 schreef picardmike het volgende:
[..]
Alles wat ik neuk ben ik ook bereid voor te zorgen, maar niet als diegene niet serieus naar een band wil toewerken en alleen een paar keer wil neuken. En dat doe jij nu bij die vent.
Hoezo ben ik fout bezig? als ik wil neuken zonder condoom en daar de gevolgen van weet en de verandwoordelijkheden voor wil dragen maar zo een chick niet. En zij is fout bezig ja omdat ze neukt met iemand waar ze niks mee op wil bouwen. Net zo als jij doet neuken en daarna iemand duidelijk maken dat je hem niet wil en als klap op de vuurpijl hem ook nog een sukkel noemen. Je meet echt met 2 maten.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij je verantwoordelijkheden ontduikt nu het kind er is. Ik ga alleen in op het feit dat jij zegt dat ik fout bezig ben, terwijl je zelf een kind bij iemand hebt verwekt omdat je te beroerd was om het veilig te doen. Kijk dus eerst even naar jezelf voor je anderen veroordeelt?
Tuurlijk jongen. Wat moet het heerlijk zijn om in jouw wereld te leven. En zo mooi hoe je de schuld altijd bij vrouwen weet te leggen. Welke mongool gaat er nou onveilig met een vrouw naar bed wetende dat je haar zwanger kan maken terwijl je haar net kent?! Jij bent echt te maf joh.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:06 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hoezo ben ik fout bezig? als ik wil neuken zonder condoom en daar de gevolgen van weet en de verandwoordelijkheden voor wil dragen maar zo een chick niet. En zij is fout bezig ja omdat ze neukt met iemand waar ze niks mee op wil bouwen. Net zo als jij doet neuken en daarna iemand duidelijk maken dat je hem niet wil en als klap op de vuurpijl hem ook nog een sukkel noemen. Je meet echt met 2 maten.
Nou ja hoe meer van mij hoe beter, alleen jammer dat er dan zo een gaar wijf voor moet zorgen. Zo schaamteloze opmerking maakte jij ook, dat wou ik effe melden. Daarbij kan ik ook niet met een condoom om met iemand naar bed. want hij blijft altijd ergens achter zitten en ja dan gooi ik hem maar weg!quote:Op zondag 27 februari 2011 18:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen. Wat moet het heerlijk zijn om in jouw wereld te leven. En zo mooi hoe je de schuld altijd bij vrouwen weet te leggen. Welke mongool gaat er nou onveilig met een vrouw naar bed wetende dat je haar zwanger kan maken terwijl je haar net kent?! Jij bent echt te maf joh.
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:16 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou ja hoe meer van mij hoe beter, alleen jammer dat er dan zo een gaar wijf voor moet zorgen. Zo schaamteloze opmerking maakte jij ook, dat wou ik effe melden.
Gaar wijf.. jezus.. waar haal jij ze vandaan dan??quote:Op zondag 27 februari 2011 18:16 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou ja hoe meer van mij hoe beter, alleen jammer dat er dan zo een gaar wijf voor moet zorgen. Zo schaamteloze opmerking maakte jij ook, dat wou ik effe melden.
Nou gewoon een normale meid zoals jij, jullie sporen allemaal niet(-+80%)quote:Op zondag 27 februari 2011 18:17 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Gaar wijf.. jezus.. waar haal jij ze vandaan dan??
Ik ben ook geen trein/tram dus dat geef ik graag toequote:Op zondag 27 februari 2011 18:20 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou gewoon een normale meid zoals jij, jullie sporen allemaal niet(-+80%)
Weet je.. ik zie ook genoeg van die maffe vrouwen om me heen. En als die werkelijk menen van wat ze zeggen en het ook uitvoeren geef ik Mike geen ongelijk.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:22 schreef Spirit82 het volgende:
Soms vraag ik me écht af of hij niet loopt te trollen, maar ik weet helaas dat dat niet het geval is
Noem je mij nou een maffe vrouwquote:Op zondag 27 februari 2011 18:24 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Weet je.. ik zie ook genoeg van die maffe vrouwen om me heen. En als die werkelijk menen van wat ze zeggen en het ook uitvoeren geef ik Mike geen ongelijk.
[..]
Ja, de eerste 4 keer niet zijn schuld en de 5e keer ook niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, dat is idd helemaal haar schuld dan want jij kan er natuurlijk niets aan doen dat je zomaar hop zonder condoom je leuter in haar hing
En iedereen waarmee jij ooit geneukt hebt, wilde jij wel iets mee opbouwen? Want 100% zeker ben je natuurlijk nooit, dat weet je hopelijk wel, eh?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:06 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hoezo ben ik fout bezig? als ik wil neuken zonder condoom en daar de gevolgen van weet en de verandwoordelijkheden voor wil dragen maar zo een chick niet. En zij is fout bezig ja omdat ze neukt met iemand waar ze niks mee op wil bouwen. Net zo als jij doet neuken en daarna iemand duidelijk maken dat je hem niet wil en als klap op de vuurpijl hem ook nog een sukkel noemen. Je meet echt met 2 maten.
Ik dacht dat jij tijdje terug nog regelmatig met een jongen aan het daten was, toch niets geworden?quote:Op zondag 27 februari 2011 16:15 schreef love_sharon het volgende:
Via speeddates/battledates nog nooit knappe gasten tegen gekomen die ook nog sociaal zijn. Daarentegen heb ik via gekregen one-liners wel hele leuke gasten ontmoet.
Heb jij geschiedenis met Sharon, dat je zo kritisch reageert?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij tijdje terug nog regelmatig met een jongen aan het daten was, toch niets geworden?
En je wilt deze gast alleen als msn-praatpaal eigenlijk? kan je dat niet beter zoeken bij vrienden/vriendinnen die je persoonlijk kent?
Hoe staat het met je buitenlandplannen dan eigenlijk?
Waar gaat dit over? Spirit is eerlijk geweest en heeft gezegd dat het eenmalig zou zijn. Dat die boodschap pas 2 maanden later bij haar doordringt, is haar natuurlijk niet aan te rekenen. Hoezo meet zij dan met 2 maten?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:56 schreef Dizorn het volgende:
Spirit heeft eindelijk meegemaakt hoe de meeste meiden zelf met een one-night stand omgaan (Tenminste degenen die ik heb mee mogen maken). En iedereen maar denken dat alleen vrouwen zo dom kunnen zijn
Overigens heeft Picardmike enigzins een punt maar weet hij het zó slecht te brengen dat hij inderdaad of een trol of een josti is. Of een jostitrol.
Nee hoor, totaal niet zelfsquote:Op zondag 27 februari 2011 18:56 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heb jij geschiedenis met Sharon, dat je zo kritisch reageert?
Dus bij een one-night-stand vind jij het wel best als er een kind van komt als de vrouw in kwestie dan ook meteen samen met jou huisje-boompje-beestje wilt?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:06 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maar nu is toch álles duidelijk? Hij was gek op een meisje die wel seks wilde maar die in hem geen interesse had. Nu heeft zij een kindje waarvoor hij als spermadonor gediend heeft en daarom is hij boos op alle vrouwen.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:02 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap het hele probleem van mikey niet zo.. maar dat doet niemand denk ik zo
Dat is inderdaad een flinke traumaquote:Op zondag 27 februari 2011 19:04 schreef Seven. het volgende:
Maar nu is toch álles duidelijk? Hij was gek op een meisje die wel seks wilde maar die in hem geen interesse had. Nu heeft zij een kindje waarvoor hij als spermadonor gediend heeft en daarom is hij boos op alle vrouwen.
Hoezo ik kan geen kinderen krijgen? Vrouwen wel, maar die kan het geen reet schelen. Die willen alleen massaal macht uitoefenen op mannen. Zij komen en wij "denken ach geef nog maar wat ruimte", ze maken de man helemaal kapot. Waarom zou je dan uberhaupt nog een kind bij een vrouw willen?quote:Op zondag 27 februari 2011 18:56 schreef Dizorn het volgende:
Spirit heeft eindelijk meegemaakt hoe de meeste meiden zelf met een one-night stand omgaan (Tenminste degenen die ik heb mee mogen maken). En iedereen maar denken dat alleen vrouwen zo dom kunnen zijn
Overigens heeft Picardmike enigzins een punt maar weet hij het zó slecht te brengen dat hij inderdaad of een trol of een josti is. Of een jostitrol.
Bespreek dat anders even via PM, dit gaat over daten + datingsites. Anders is dit topic zo weer vol...quote:Op zondag 27 februari 2011 19:08 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hoezo ik kan geen kinderen krijgen? Vrouwen wel, maar die kan het geen reet schelen. Die willen alleen massaal macht uitoefenen op mannen. Zij komen en wij "denken ach geef nog maar wat ruimte", ze maken de man helemaal kapot. Waarom zou je dan uberhaupt nog een kind bij een vrouw willen?
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maar nu is toch álles duidelijk? Hij was gek op een meisje die wel seks wilde maar die in hem geen interesse had. Nu heeft zij een kindje waarvoor hij als spermadonor gediend heeft en daarom is hij boos op alle vrouwen.
Hij is niet boos op alle vrouwen maar wel op degenen die er openlijk voor uitkomen net zoals de mannen te neuken.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:04 schreef Seven. het volgende:
[..]
Omdat jullie biologisch ondergeschikt zijn aan ons. Daarom. En we weten dat, dus we buiten het volledig uit.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:08 schreef picardmike het volgende:
[..]
Hoezo ik kan geen kinderen krijgen? Vrouwen wel, maar die kan het geen reet schelen. Die willen alleen massaal macht uitoefenen op mannen. Zij komen en wij "denken ach geef nog maar wat ruimte", ze maken de man helemaal kapot. Waarom zou je dan uberhaupt nog een kind bij een vrouw willen?
Ja. Nu ik er over nadenk is dat helemaal niet zo priceless eigenlijk. Neemt niet weg dat ik picardmike een wereldvreemde onnozelaar vind.quote:
Ja das waar maar het gebeurt juist op datingsites dit.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:09 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Bespreek dat anders even via PM, dit gaat over daten + datingsites. Anders is dit topic zo weer vol...
Het maakt vrouwen niks uit of ze wel of geen kind hebben?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:08 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dat is die gewoon geleidelijk geworden. Zeker praat ik het meest met mijn vrienden maar soms is het om de een of andere reden ook heel relax om het van iemand te horen die je niet goed persoonlijk kent.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:42 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij tijdje terug nog regelmatig met een jongen aan het daten was, toch niets geworden?
En je wilt deze gast alleen als msn-praatpaal eigenlijk? kan je dat niet beter zoeken bij vrienden/vriendinnen die je persoonlijk kent?
Hoe staat het met je buitenlandplannen dan eigenlijk?
Ah ok gaat nog wel door dus. In dat geval zit je (als je binnenkort gaat tenminste) toch met een afstand en dan is het makkelijker om het tot msn-contact te beperken.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:10 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Dat is die gewoon geleidelijk geworden. Zeker praat ik het meest met mijn vrienden maar soms is het om de een of andere reden ook heel relax om het van iemand te horen die je niet goed persoonlijk kent.
Ja goed, ga drie maanden werken in kroatie. Verder nog 3 weken reizen door denemarken/noorwegen en zweden en een baantje geregeld voor de zomer op kreta. De plannen zijn dus wel wat veranderd
Zo blijkt. Gevoelloze, berekenende wezens zijn we..quote:Op zondag 27 februari 2011 19:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het maakt vrouwen niks uit of ze wel of geen kind hebben?
zolang we maar macht kunnen uitoefenen op de man?
Denk je serieus zo?!
Ja... Bah!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zo blijkt. Gevoelloze, berekenende wezens zijn we..
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zo blijkt. Gevoelloze, berekenende wezens zijn we..
Goh,wat verrassend. Had je zeker niet meer verwachtquote:Op zondag 27 februari 2011 21:12 schreef Spirit82 het volgende:
Ha! Toch een berichtje met emailadres van zombieman
Nee, ik dacht dat ie geen betaald member zou zijnquote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Goh,wat verrassend. Had je zeker niet meer verwacht
Succes! The hunt is on!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef Schilderijtje het volgende:
Profiel weer open gezet....![]()
Gaan we weer...
Hallo, ik ben een mevrouw voor jou en heb een SOA. Hoe heet jij?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Zeg, jullie kritische mensen, ik heb even een vraag.
Het wordt wel meteen een beetje persoonlijk, dus wees lief voor me.
Mijn vorige relatie was met iemand die een soa had, hij is daar eerlijk over geweest voordat we met elkaar naar bed gingen dus ik wist dat ik een risico liep. We hebben het veilig gedaan, maar ik had vreselijke pech en hoorde tot de 0,01% mensen die het ook met veilige seks oploopt.
Nu mijn vraag, wanneer vertel je zoiets? Natuurlijk wel voor je met iemand t bed induikt, maar hoe vroeg precies? Bij de eerste date al, of pas als het wat serieuzer wordt?
Aan de ene kant wil ik mannen niet afschrikken, maar ik wil ze wel de kans geven er even goed over na te denken, want een soa is gewoon niet fijn, ook al heb ik er geen last meer van.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef Cue_ het volgende:
Lijkt mij als het wat serieuzer wordt..
bij een eerste date schrik je gelijk iedereen af en zien ze alleen de nadelen en rennen ze het liefst weg. Wordt het serieuzer, dan zullen ze jou sneller belangrijker vinden dan de soa (even vaag gezegd)
maar er over nadenken kan ook na de 2e /4e of 8e date.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:05 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Aan de ene kant wil ik mannen niet afschrikken, maar ik wil ze wel de kans geven er even goed over na te denken, want een soa is gewoon niet fijn, ook al heb ik er geen last meer van.
Dat is een goede, misschien moet ik als maatstaaf gewoon houden dat zodra ik denk dat het wat meer wordt dan gewoon een gezellig babbeltje ik het vertel.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maar er over nadenken kan ook na de 2e /4e of 8e date.
Natuurlijk wel voordat je het bed induikt vertellen
Dat is het hem dus. Maar ik wil er wel eerlijk over zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:07 schreef BeamofLight het volgende:
Tis lastig idd.
Want bij:
One-night-stand: het ter sprake brengen betekent wsl het einde van de avond
Bij serieus: kan je een gedachte bij de ander krijgen van: wtf, ik ga echt niet continu met condoom lopen klooien. Maar dan wordt het dus ook nooit iets serieus'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |