SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
Ze komt langs om even goed hard geneukt te worden dus?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:25 schreef Silenus het volgende:
Omg, er komt zo iemand langst van knox. Ze belde net, ik lig nét in bed. Maar even trainibgsbroek aantrekken, ben benieuwd.
Gewoon doen. Als een meisje rond dit tijdstip op bezoek komt, dan komt ze om hard gepompt te worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:34 schreef Silenus het volgende:
Geen idee! Ik heb haar net aan de goon, ze is hier over drie minutren. Ze klinkt lam, ik ben ook lam. Zal ik haar meteen maar zoenen? Even afwachten wat de sfeer zo is. Apart.
Ow, je gaat d'r betalen voor de geyle neuqseks?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:39 schreef Silenus het volgende:
Haar ketting is eraf, ze is hoer over 5 min. Laat jullue morgen weten
Da's voor mij ook de reden om niet aan dit soort grappen mee te doen. Je kunt leuk contact hebben, maar dan blijken het achteraf weer van dit soort randdebielen te zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:38 schreef Friek_ het volgende:
Ben laatste tijd weer een beetje bezig met OkCupid. Geinige site wel. Wat laatst echter gebeurde hoeft voor mij niet zo meer.
Ik kreeg dus plots een berichtje binnen van een dame. Was gewoon goed geschreven, geen taalfouten en haar bericht sloot ze af met haar MSN-adres zodat ik haar mogelijk kon toevoegen. Nu had ik slechts drie zaken van haar, namelijk haar voornaam, username en woonplaats. Een paar zoekopdrachten via Google waren al genoeg om haar volledige naam te achterhalen (via haar blog). Op deze blog stond ook al dat ze syndroom van Asperger had. Even slikken, maar afijn, ik ben ook een halve autist dus we geven haar gewoon een kans.
Toen ik echter verder zocht op haar echte volledige naam op Google kwam ik al snel terecht op een site gericht woonbegeleiding. Bleek dat meisje dus te wonen in een complex vol autisten met woonbegeleiding.En daar krijg ik dan berichten van. Geweldig weer.
Ze was allang hoer!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:39 schreef Silenus het volgende:
Haar ketting is eraf, ze is hoer over 5 min. Laat jullue morgen weten
Snel je tanden poetsen!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:43 schreef Silenus het volgende:
Gier.ik ben zenuwachtig en waarom heb ik 20 min geleden die Turkse pizza genomen
Oef, dat is minder....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:38 schreef Friek_ het volgende:
Ben laatste tijd weer een beetje bezig met OkCupid. Geinige site wel. Wat laatst echter gebeurde hoeft voor mij niet zo meer.
Ik kreeg dus plots een berichtje binnen van een dame. Was gewoon goed geschreven, geen taalfouten en haar bericht sloot ze af met haar MSN-adres zodat ik haar mogelijk kon toevoegen. Nu had ik slechts drie zaken van haar, namelijk haar voornaam, username en woonplaats. Een paar zoekopdrachten via Google waren al voldoende om haar volledige naam te achterhalen (via haar blog). Op deze blog stond ook al dat ze syndroom van Asperger had. Even slikken, maar afijn, ik ben ook een halve autist dus we geven haar gewoon een kans.
Toen ik echter verder zocht op Google (op haar echte volledige naam) kwam ik al snel terecht op een site gericht op woonbegeleiding. Bleek dat meisje dus te wonen in een complex vol autisten met woonbegeleiding.En daar krijg ik dan berichten van. Geweldig weer.
Eerst is ze hoer, dan is ze gier. Ik moet even bekijken of dat een verbetering is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:43 schreef Silenus het volgende:
Gier.ik ben zenuwachtig en waarom heb ik 20 min geleden die Turkse pizza genomen
Hey, die mensen hebben ook gewoon liefde nodig heur Friek_.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:38 schreef Friek_ het volgende:
Toen ik echter verder zocht op Google (op haar echte volledige naam) kwam ik al snel terecht op een site gericht op woonbegeleiding. Bleek dat meisje dus te wonen in een complex vol autisten met woonbegeleiding.En daar krijg ik dan berichten van. Geweldig weer.
Die was echt goed teut zegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:18 schreef Cue_ het volgende:
Het zal vast nog wel even duren voordat Silenus van zich laat horen denk ik zo
Pas op hoor, wat dat zijn de grootste slettenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:38 schreef Friek_ het volgende:
Ik kreeg dus plots een berichtje binnen van een dame. Was gewoon goed geschreven, geen taalfouten en haar bericht sloot ze af met haar MSN-adres zodat ik haar mogelijk kon toevoegen. Nu had ik slechts drie zaken van haar, namelijk haar voornaam, username en woonplaats. Een paar zoekopdrachten via Google waren al voldoende om haar volledige naam te achterhalen (via haar blog). Op deze blog stond ook al dat ze syndroom van Asperger had. Even slikken, maar afijn, ik ben ook een halve autist dus we geven haar gewoon een kans.
Oh nee toch!! Help!! Een vrouw die iedere maand iemand anders date!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:27 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Pas op hoor, wat dat zijn de grootste sletten
Ik heb er zelf ook zo een op msn gehad (nee, niet om mee te daten) en die had gewoon serieus elke maand een ander vriendje
Hoe weet jij dat?quote:
Ik heb het niet over daten maar over vriendjes, dus iets hebben metquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Oh nee toch!! Help!! Een vrouw die iedere maand iemand anders date!!
Welkom!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:31 schreef pizza_doos het volgende:
Na tijdje meelezen ook maar aangemeld.. lange relatie achter de rug en nu maar eens kijken wat er op datingfront te beleven valt
Ah ja, van die mensen die eenzijdig verklaren dat ze verkering hebben. Ik denk dat ik dan de afgelopen 4 jaar zeker 10 'vriendjes' heb gehad.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:31 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik heb het niet over daten maar over vriendjes, dus iets hebben met
Alleen bij voldoende fotomateriaal in het fobo.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:35 schreef pizza_doos het volgende:
Volgens mij is fok best goed alternatief dan datingsites, en veel goedkoper
quote:door je profiel klink het alsof je een meid bent waar veel mee te beleven is! Zie het wel als een uitdaging hoor om je een beetje proberen tammer te krijgenleuke fotos heb je! Groetjes kusss
Wat hebben mannen opeens met temmen??quote:hoi miss woest aantrekkelijk,
jij moet nodig getemd worden?
groeten,
Er zitten hier op fok alleen wel heel veel irritante mannen (met grote e-penis).quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:35 schreef pizza_doos het volgende:
Volgens mij is fok best goed alternatief dan datingsites, en veel goedkoper
Silenus en spelfouten... dat kan maar 1 ding betekenenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:29 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?![]()
Vind het hier op fok niet echt te merken namelijk...![]()
Hij zegt wel dat hij lam is, maar hij tikt nog aardig weg...
Oh, heel veel...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
[..]
Wat hebben mannen opeens met temmen??
Mwoah, ik vind het meevallen...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Silenus en spelfouten... dat kan maar 1 ding betekenen
Geloof mij nou maar... hij gaat zelfs mijn facebook posts lopen corrigerenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:42 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het meevallen...
Ja, ik weet het....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar... hij gaat zelfs mijn facebook posts lopen corrigeren
Ghe ja. Ze vinden zichzelf het rationele geslacht maar ook mannen vallen soms als een blok voor de ouderwetse haat-liefdeverhouding. Ze willen een dame die wild maar tembaar is, zodat die wilde kant alleen nog tot uiting komt in hun bed. Daarbuiten moet ze perfect te dresseren zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:41 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Oh, heel veel...
Ze willen een wilde, maar het moet te temmen zijn.
En dan zijn wij diegene die altijd alles willen veranderen...
Meisjes plagen.....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Silenus hoe zoek jij op knuz dan? Elke keer als ik op knuz ga kijken zie ik maar 5 pagina's(4x5=20) met dames over heel nederland die de afgelopen dagen online zijn geweest. Waarvan er een stuk of 10 over de 80kilo wegen.quote:
Jepquote:
facebookposts.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vrouwen van minimaal hbo tussen de 22 en 31, leuke foto's en omgeving Utrecht/Amsterdam. En met de leukste daarvan spreek ik af.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:51 schreef picardmike het volgende:
[..]
Silenus hoe zoek jij op knuz dan? Elke keer als ik op knuz ga kijken zie ik maar 5 pagina's(4x5=20) met dames over heel nederland die de afgelopen dagen online zijn geweest. Waarvan er een stuk of 10 over de 80kilo wegen.
Jawel, nog vaag. Ze is zo'n 'kunstzinnige chick', geloof ik. Hogeschool voor de kunsten, 1,80, slank, blond. Eigenlijk best prima.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:50 schreef Schilderijtje het volgende:
Heerlijk verhaal weer Silenus!
Je weet dus niet echt hoe ze eruit ziet? (lenzen...!)
Leuk verhaal.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jawel, nog vaag. Ze is zo'n 'kunstzinnige chick', geloof ik. Hogeschool voor de kunsten, 1,80, slank, blond. Eigenlijk best prima.
Ik kan op zo'n moment echter niet nog harder falen door ook m'n bril op te zetten. Dan zie ik er helemaal uit als een aangeschoten nerd met een Frits Barend-kapsel.Dan maar blind!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jawel, nog vaag. Ze is zo'n 'kunstzinnige chick', geloof ik. Hogeschool voor de kunsten, 1,80, slank, blond. Eigenlijk best prima.
Ik kan op zo'n moment echter niet nog harder falen door ook m'n bril op te zetten. Dan zie ik er helemaal uit als een aangeschoten nerd met een Frits Barend-kapsel.Dan maar blind!
Oh, deze komt niet eens in de top-10 van meest eigenaardige dates denk ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:57 schreef Seven. het volgende:
Hahahaha, tof verhaal Silenus. Zal een leuke zijn voor de kleinkinderen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh, deze komt niet eens in de top-10 van meest eigenaardige dates denk ik.
Even denken. In willekeurige volgorde.
* De zes-uur-durende-date-die-niets-maar-dan-ook-niets-zei.
* De date waarin ik Philip de dode hamster een laatste eer bracht en haar kast in elkaar zou zetten. (En dat ik het verslag van de date later terug las in het volleybalclubblaadje van een vriend)
* De kotsdate-met-vrouw-die-plotsklaps-uitbracht-dat-ze-hard-geneukt-wilde-worden-maar-thuis-haar-eigen-plee-onderkotste. Werd ruzie omdat ze niet met mijn Ajax-liefde om kon gaan.
* De date met meisje die alto bleek te zijn, we spraken af voor dansdiscotheek 'De Derrick'. Ze was nog nooit van haar leven in een tent geweest waarin mensen met overhemden kwamen. Toen ze ging dansen ging ze met haar armen zwaaien en psychedelisch om zich heen kijken. Ik wist niet waar ik moest kijken.
* De date waarin we bij haar thuis eindigden en via scrabble gingen flirten met geile woordjes.Midden in de nacht, met kaarsjes, romantische muziek en wijn. Was fantastisch.
* De date waarin ik mijn inmiddels beste vriendin leerde kennen, kwam de kroeg inlopen met haar ex in utrecht...die ex trok mij slecht, uiteindelijk gezoend en bij haar in fucking Amsterdam blijven slapen. Terwijl we op 500 meter van m'n huis in Utrecht waren. Sochtends haar magnetron gesloopt omdat ik niet wist hoe hij werkte. (short version)
* Sneeuwpop maken in het park, daarna wilde ik naar haar huis om thee te drinken. Zij dacht dat ik iets anders bedoelde met thee drinken en vloog me eenmaal binnen aan. Ik wilde eigenlijk echt thee drinken maar vond dit ook wel prima.
* Date met 35-jarige moeder, gingen dansen, kwam in de kroeg drie andere vrouwen van internet tegen.Ze gingen ook nog met elkaar praten.
* Date met meisje die echt óver de 100 kilo bleek te zijn. Was nog in m'n beginjaren.
* Date met lompste-opmerking-ooit. Toen we seks hadden ging, hoe dieper ik bij haar naar binnen kwam, haar mond steeds iets verder open. Toen ik zei dat ze net een pedaalemmer was zo (in mijn hoofd was hij heel grappig) keek ze me vreemd aan.
Jezus, dit zijn er al tien, ik heb er zoveel meer.Ik moet echt een boek gaan schrijven.
Voor iemand die een ander graag afzeikt (paar topics eerder....), moet je het zelf ook wel kunnen dragen, denk ik zo?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:08 schreef GlenSpey het volgende:
Hou eens op met het commentaar/opmerkingen maken over mijn date. Doe ik toch ook niet bij jullie?
Link?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:18 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Voor iemand die een ander graag afzeikt (paar topics eerder....), moet je het zelf ook wel kunnen dragen, denk ik zo?
Zoek maar terug....quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:28 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Ik wil mij nergens mee bemoeien, maar onder je plaatje staat "zeikerd" ..
Ow, en dat is volgens jou een vrijbrief om telkens te zeuren op en over mijn dates?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:28 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Ik wil mij nergens mee bemoeien, maar onder je plaatje staat "zeikerd" ..
Je loopt dus gewoon uit je nek te kletsenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:32 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Zoek maar terug....![]()
Is niet moeilijk te vinden...
Je wilt het dus niet opzoeken, ook goed hoor, hou er dan gewoon over op als er niks meer over gezegd wordt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:34 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Je loopt dus gewoon uit je nek te kletsen
You're welcome.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:12 schreef kastanova het volgende:
Thanx voor je uitgebreide reactie Seven, had ik niet verwacht.
En prettig om te zien dat je dus wel degelijk beschikt over een rationele kant.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oh, deze komt niet eens in de top-10 van meest eigenaardige dates denk ik.
Even denken. In willekeurige volgorde.
* De zes-uur-durende-date-die-niets-maar-dan-ook-niets-zei.
* De date waarin ik Philip de dode hamster een laatste eer bracht en haar kast in elkaar zou zetten. (En dat ik het verslag van de date later terug las in het volleybalclubblaadje van een vriend)
* De kotsdate-met-vrouw-die-plotsklaps-uitbracht-dat-ze-hard-geneukt-wilde-worden-maar-thuis-haar-eigen-plee-onderkotste. Werd ruzie omdat ze niet met mijn Ajax-liefde om kon gaan.
* De date met meisje die alto bleek te zijn, we spraken af voor dansdiscotheek 'De Derrick'. Ze was nog nooit van haar leven in een tent geweest waarin mensen met overhemden kwamen. Toen ze ging dansen ging ze met haar armen zwaaien en psychedelisch om zich heen kijken. Ik wist niet waar ik moest kijken.
* De date waarin we bij haar thuis eindigden en via scrabble gingen flirten met geile woordjes.Midden in de nacht, met kaarsjes, romantische muziek en wijn. Was fantastisch.
* De date waarin ik mijn inmiddels beste vriendin leerde kennen, kwam de kroeg inlopen met haar ex in utrecht...die ex trok mij slecht, uiteindelijk gezoend en bij haar in fucking Amsterdam blijven slapen. Terwijl we op 500 meter van m'n huis in Utrecht waren. Sochtends haar magnetron gesloopt omdat ik niet wist hoe hij werkte. (short version)
* Sneeuwpop maken in het park, daarna wilde ik naar haar huis om thee te drinken. Zij dacht dat ik iets anders bedoelde met thee drinken en vloog me eenmaal binnen aan. Ik wilde eigenlijk echt thee drinken maar vond dit ook wel prima.
* Date met 35-jarige moeder, gingen dansen, kwam in de kroeg drie andere vrouwen van internet tegen.Ze gingen ook nog met elkaar praten.
* Date met meisje die echt óver de 100 kilo bleek te zijn. Was nog in m'n beginjaren.
* Date met lompste-opmerking-ooit. Toen we seks hadden ging, hoe dieper ik bij haar naar binnen kwam, haar mond steeds iets verder open. Toen ik zei dat ze net een pedaalemmer was zo (in mijn hoofd was hij heel grappig) keek ze me vreemd aan.
Jezus, dit zijn er al tien, ik heb er zoveel meer.Ik moet echt een boek gaan schrijven.
Nou ja, er zitten gewoon onregelmatigheden in je verhaal. Bovendien krijg ik de indruk dat jij je opstelt als deurmat en dat zij gewoon écht geen relatie met jou ziet zitten. Afgaande op jouw posts dan, hè?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:34 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ow, en dat is volgens jou een vrijbrief om telkens te zeuren op en over mijn dates?
Ik snap niet zo goed waarom altijd dezelfde personen het mikpunt van spot moeten zijn in deze reeks, ik post hier al nauwelijks geen details meer maar toch is er altijd wel wat.
Jij draagt het zelf aan, waarom moet ik t dan op gaan zoeken?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:40 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Je wilt het dus niet opzoeken, ook goed hoor, hou er dan gewoon over op als er niks meer over gezegd wordt.
Take it like man!
Tja, dan geloof je dat maar. Wat ik er ook tegenin breng je hebt er toch al over besloten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, er zitten gewoon onregelmatigheden in je verhaal. Bovendien krijg ik de indruk dat jij je opstelt als deurmat en dat zij gewoon écht geen relatie met jou ziet zitten. Afgaande op jouw posts dan, hè?
Ja maar jij haalt het steeds aan, over hoe leuk het wel niet is enzo. En je brengt er helemaal niets tegen in waaruit blijkt dat het vals alarm is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:48 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Jij draagt het zelf aan, waarom moet ik t dan op gaan zoeken?
[..]
Tja, dan geloof je dat maar. Wat ik er ook tegenin breng je hebt er toch al over besloten.
En dan nog vind ik het geen reden om het telkens aan te halenwant dat is gewoon vervelend.
This one takes the cake.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:11 schreef Silenus het volgende:
Daar zou eigenlijk een topic over moeten zijn: rare opmerkingen tijdens/na de seks. Volgens mij valt daar best veel over te lachenquote:
Goed plan!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar zou eigenlijk een topic over moeten zijn: rare opmerkingen tijdens/na de seks. Volgens mij valt daar best veel over te lachen
Nou voor de draad ermee dan!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:58 schreef Spirit82 het volgende:
Daar zou eigenlijk een topic over moeten zijn: rare opmerkingen tijdens/na de seks. Volgens mij valt daar best veel over te lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |