FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Still on a missionquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik weet jouw geheim: Heb Bommie nog nooit een ban aan kunnen smeren
Nimmerrrrrrrrrr! Desnoods maak ik nog wel een lunchafspraak met een vrouwelijk modje of adminnerinnetje!quote:
Are you??quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:28 schreef Day het volgende:
Waarom krijg ik nooit iets te drinken aangeboden? Zeker omdat ik een negerin ben, hè?
Ja.. BB1.. Hij was die kutkip!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
Karim heeft 3 weken in het BB huis gezeten, vertelt hij net.
Ik heb jou ooit laten bannen. Weet je nog?quote:
wabliefquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ede..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:28 schreef Annelies-G het volgende:
Man, man, man, wat 'n boudel
<knip>
Welk jaar dan, of zegt hij dat er niet bij?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:31 schreef Banjerkanjer het volgende:
Bart! Leave de bediening Alone!!!11!!!11!!quote:
damn.... dach dat ik die al lang gegrilled hadquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja.. BB1.. Hij was die kutkip!
Ja man, ik ben de Cynthia hier.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaa! Toen wond je me op!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb jou ooit laten bannen. Weet je nog?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:28 schreef Day het volgende:
Waarom krijg ik nooit iets te drinken aangeboden? Zeker omdat ik een negerin ben, hè?
Aaaaah!quote:
Ben je 19 en lekker? --> Yvonne!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nimmerrrrrrrrrr! Desnoods maak ik nog wel een lunchafspraak met een vrouwelijk modje of adminnerinnetje!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nimmerrrrrrrrrr! Desnoods maak ik nog wel een lunchafspraak met een vrouwelijk modje of adminnerinnetje!
WTFquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb jou ooit laten bannen. Weet je nog?
LOL! Yvonnequote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ben je 19 en lekker? --> Yvonne!
Ik word weer helemaal paraquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
LOL! YvonneDie heeft me zelfs een nep-ban gegeven om PC Eend gek te maken
Nooo! Really?!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
LOL! YvonneDie heeft me zelfs een nep-ban gegeven om PC Eend gek te maken
Vond je? ik wist fakking niet waar ik mee bezig was!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa! Toen wond je me op!
Ja man, samen met Roel van BB5 of 6?quote:
Cynthia--->Dakloos--->was haar geheim.quote:
Hij zal dan ws mee hebben gedaan bij een test vooraf oid.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja.. BB1.. Hij was die kutkip!
Drugs?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:36 schreef NotYou het volgende:
Ik zet de streams net weer aan. Kan iemand mij misschien vertellen waarvoor Karim tenminste 15000 euro nodig heeft?
Hij heeft het helemaal gehad met nederlandquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:36 schreef NotYou het volgende:
Ik zet de streams net weer aan. Kan iemand mij misschien vertellen waarvoor Karim tenminste 15000 euro nodig heeft?
Hij wil op reis dus.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij heeft het helemaal gehad met nederland
Extentions vind ik vreselijk, zeker bij negerinnen!quote:
Wel fluisteren héquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
pid1961 ->-> taalgebruik ->-> onleesbaar??quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Cynthia--->Dakloos--->was haar geheim.
(Even in schema voor de duidelijkheid)
Mooi is datquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:36 schreef Day het volgende:
[..]
Ja man, samen met Roel van BB5 of 6?
Ja.. toen was jij er nog niet toch ?quote:
Roel zat in BB5. Qua levelen weet ik het niet preciesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mooi is dat
Dus dat was jij?
Was voor of na het levelen?
Trusten pid.quote:
Haha, ik dacht ik vertaal ff....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
pid1961 ->-> taalgebruik ->-> onleesbaar??
WAT DOET DIE BOS HAAR DAN IN DIE HOEK??????????quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:37 schreef Day het volgende:
[..]
Extentions vind ik vreselijk, zeker bij negerinnen!
Tijdens!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mooi is dat
Dus dat was jij?
Was voor of na het levelen?
Lurkend, welzeker.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja.. toen was jij er nog niet toch ?
Vond je het echt nodig?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Trusten pid.
[..]
Haha, ik dacht ik vertaal ff....
Aaaaaaaaaaahquote:
quote:Jammer genoeg kunnen we niet allemaal zo een gevatte, gehaaide, gladde geadoreerde wannebe-mod forumgod zoals jij zijn, al werk jij de hele crew af om ze 1 voor 1 in de kou te laten staan en post je alleen maar offtopic met een tubgirl als avator dan nog ben jij untouchable
Doel bereikt!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Vond je het echt nodig?![]()
Snapte het wel, heur, maar het was zo belabberd opgeschreven...
Wtf, is dat van 'vroegah'???quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaah![]()
Ik doe nog ff de klaagsessie van PC Eend en dan vooral jegens mijn lieflijke persoontje:
[..]
Heb jij daar ook lang over gedaan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lurkend, welzeker.
Edit: toen durrufde ik nog niet te registreren.
klinkt verrassend negatief.. zei hij ook waarom?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja, en dus daarom...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaah![]()
Ik doe nog ff de klaagsessie van PC Eend en dan vooral jegens mijn lieflijke persoontje:
[..]
Grappige gast welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:38 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Roel zat in BB5. Qua levelen weet ik het niet precies
Yeps, hier de harde linkquote:
Ja, en een BMW voor de deur van z'n kraakpand.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Grappige gast wel
Ouwe krakende blowende DJ, maar ondertussen wel doctorandus die hersen onderzoek doet
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Grappige gast wel
Ouwe krakende blowende DJ, maar ondertussen wel doctorandus die hersen onderzoek doet
Lol! Ja echt, wist niet waar ik was beland..... Ach ja, het went.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:43 schreef Day het volgende:
[..]
Heb jij daar ook lang over gedaan?
We zijn echt erg, zitten gewoon tw SC-en in een COS-topic.
Daar kreeg ik die ban voorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:43 schreef Day het volgende:
[..]
Heb jij daar ook lang over gedaan?
We zijn echt erg, zitten gewoon tw SC-en in een COS-topic.
wat betekend sc dan weer ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Ja echt, wist niet waar ik was beland..... Ach ja, het went.
Tja, bij gebrek aan S dan maar SC.Of zo.....
Ja!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:45 schreef toxikon het volgende:
WTF ging dat watje nou terug vanwege een verstuikte enkel?
quote:
Ja!quote:
Ik ga niks meer uitleggen.... durfiknietmeerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:46 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wat betekend sc dan weer ?
Goed gedaan hoor beeb!quote:
Brotherquote:
slow chat ..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:46 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wat betekend sc dan weer ?
Dat waren nog eens tijdenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, hier de harde link![]()
Eend over de zei.. en modje Day was de pisang![]()
BB [FB] # 12 Wie zijn reet verbrandt, moet op de ban zitten!
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ga niks meer uitleggen.... durfiknietmeer
Ik heb nog wel een ban op FOK! gehad.. toen ik met die hele VOL groep kwam binnenvallenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden
We moeten eigenlijk weer eens een potje gaan servivio'en
Of.... hooligans.
tuurlijk had ik kunnen wetenquote:
Lol, wat zijn we nu lief dan....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Welke groep hebben we het over?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, en een BMW voor de deur van z'n kraakpand.![]()
Werd door z'n groep niet zo serieus genomen, begreep ik...
HOOLIES!!!!!! TERINGHONDEN ALLEMAAL!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden
We moeten eigenlijk weer eens een potje gaan servivio'en
Of.... hooligans.
de krakersgroepquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Welke groep hebben we het over?
Het hersenonderzoeksteam of in BB?
Neuh.. Karim neemt de tijd om elke kliek of potentiele voortrekker om zijn vinger te winden. Karim is hoogdbegaafd... Karim is de... PUPPET MASTER!quote:
Ik lig nu gewoon weer in een deuk hier!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gelukkig is Day nu geen mod meerquote:
Nummer 90210 was het toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh.. Karim neemt de tijd om elke kliek of potentiele voortrekker om zijn vinger te winden. Karim is hoogdbegaafd... Karim is de... PUPPET MASTER!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ik lig nu gewoon weer in een deuk hier!![]()
Kom ook posts tegen van Manu
Owjaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een ban op FOK! gehad.. toen ik met die hele VOL groep kwam binnenvallen
Yeps... heb nog wat van die zooi zitten lezen maar die hele servival sjit was briljant..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ik lig nu gewoon weer in een deuk hier!![]()
Kom ook posts tegen van Manu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |