Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha die MB.quote:
3, ik was de 1equote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:43 schreef friemelaar het volgende:
Fok prb. nu zijn er 2 sluit jij die andere sym
Symph de mooiboy?quote:
het internet is hier zo verdrietig traag..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rotmod, wees dan zelf eens sneller
Die had ik ook niet gezien hoor, er gebeurde maar niets dus ......quote:
Ja, maar.. Tis best rot als je topic ineens patsboem gesloten wordt hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het internet is hier zo verdrietig traag..
Ik heb inmiddels een downloadsnelheid van 700b/s
Snap ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die had ik ook niet gezien hoor, er gebeurde maar niets dus ......
internet bleef hangen hier.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:46 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die had ik ook niet gezien hoor, er gebeurde maar niets dus ......
welneequote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar.. Tis best rot als je topic ineens patsboem gesloten wordt hoor
ja die heb ik regelmatigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:49 schreef friemelaar het volgende:
De verwachtingen voor morgen:
Overwegend droog met hier en daar een hoestbui
Dat is hier al dagen het RN-berichtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:49 schreef friemelaar het volgende:
De verwachtingen voor morgen:
Overwegend droog met hier en daar een hoestbui
eenschaap in wolfsklerenquote:
Hier ook niet, wordt m'n bed viesquote:
wijnquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:52 schreef fokthesystem het volgende:
Sommige oude muziek is best wel vet hyper tof eigenlijk, ik zocht de laatste 2 dagen op oorlogs items, dus geen marsmuziek, maar protest songs e.d.
Dan kom je heel wat aparte liedjes tegen. Van boy george, via allerlei 'vietnam amerikanen' tot onze eigen judith.
En die ene die ik zei dan?quote:
ook dat heb ik hier voor jequote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wijnen misschien zo nog een whisky
manlief is naar 'n verjaardag, ik had 'n date met m'n bank en de laptop
ja manquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:52 schreef fokthesystem het volgende:
Sommige oude muziek is best wel vet hyper tof eigenlijk, ik zocht de laatste 2 dagen op oorlogs items, dus geen marsmuziek, maar protest songs e.d.
Dan kom je heel wat aparte liedjes tegen. Van boy george, via allerlei 'vietnam amerikanen' tot onze eigen judith.
Jij postte niks waar ik op kon klikkenquote:
Ook heel gevoeligquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij postte niks waar ik op kon klikken![]()
Maar thanks Nijn
Kan hier geen links kopiërenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij postte niks waar ik op kon klikken![]()
Maar thanks Nijn
Heej jij ook hier!quote:
Ik ben hier al ffquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Heej jij ook hier!en kwam jij voor of na mij 'ook hier'
![]()
En zo ja/nee, wat dan nog? ik zit nu op 3 a 4 forums op fok, multitasken oefenen![]()
fok is 1 forumquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
![]()
En zo ja/nee, wat dan nog? ik zit nu op 3 a 4 forums op fok, multitasken oefenen![]()
Weet niet of ik die ken.. Ff luisterenquote:
Deze ook, zal fokth ook wel bevallenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet niet of ik die ken.. Ff luisteren
Edit: ja, ken ik.. Mooi idd
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Deze ook, zal fokth ook wel bevallen
das idd de ultieme zwijmelplaatquote:
Billy Joelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
bedoel je slowchats?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
![]()
Oh jeej, een komma neuker op een niet taal-forum.quote:
SC's, topics, beide.quote:
Hij bedoelt dat fok een forum isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Oh jeej, een komma neuker op een niet taal-forum.
Voor de fora taal-purist die dat kennelijk maar snel wiste : Fora, forums...., forums gebruikt men vaker. Peteto patatoe...
Zeker, die klinkt mooi, maar ik hou dan nog meer van actuele feitjes, dus bijv. '19'quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:01 schreef friemelaar het volgende:
droeftoeterquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Oh jeej, een komma neuker op een niet taal-forum.
Voor de fora taal-purist die dat kennelijk maar snel wiste : Fora, forums...., forums gebruikt men vaker. Peteto patatoe...
Laat lekker gaan, da's het bestequote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
droeftoeter_!
fok is 1 forum, wel heeft fok meerde SUBfora, als iemand praat over meerdere fora dan denk ik aan verschillende sites ik had het dus niet over de meervoudsvorm
Ja ja, waar je maar moeilijk over wilt doen. Wat hebben we tot nu toe aan intelligence : SUB fora, daarin de SC's en topics, wil je nog meer komma-orgiën ergens over ?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:06 schreef PeZu het volgende:
fok is 1 forum, wel heeft fok meerde SUBfora, als iemand praat over meerdere fora dan denk ik aan verschillende site ik had het dus niet over de meervoudsvorm
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
droeftoeter_!
fok is 1 forum, wel heeft fok meerde SUBfora, als iemand praat over meerdere fora dan denk ik aan verschillende sites ik had het dus niet over de meervoudsvorm
Lieverd, ga lekker een ander topic verziekenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:08 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja ja, waar je maar moeilijk over wilt doen. Wat hebben we tot nu toe aan intelligence : SUB fora, daarin de SC's en topics, wil je nog meer komma-orgiën ergens over ?
je snapt het niet helemaal geloof ik lamme strandbalquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:08 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja ja, waar je maar moeilijk over wilt doen. Wat hebben we tot nu toe aan intelligence : SUB fora, daarin de SC's en topics, wil je nog meer komma-orgiën ergens over ?
Mooiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:06 schreef friemelaar het volgende:
Deze heb ik wel 1000x gezongen / geneuried voor mijn kinderen toen ze klein waren.
Als ze dan niet konden slapen of verdrietig waren
Whisk is backquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lieverd, ga lekker een ander topic verzieken
Ik verzieken? ik reageer, ben secundair bezig nog hoor!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lieverd, ga lekker een ander topic verzieken
Die is mooi, net als malle babbe ook wel iets heeft. Eigenlijk is die rob de nijs wel leuk voor op een date bij een meid thuis. Op de achtergrond.quote:
Dit liedje heeft voor mij zoveel herinneringen......quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:11 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Die is mooi, net als malle babbe ook wel iets heeft. Eigenlijk is die rob de nijs wel leuk voor op een date bij een meid thuis. Op de achtergrond.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:10 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik verzieken? ik reageer, ben secundair bezig nog hoor!Was ik on topic, kom jij de boel van elders betrekken en tips geven 'laat gaan' en zo. Dus ik zou zeggen , bekijk je spiegelbeeld eens.
en zoveel waarheidquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit liedje heeft voor mij zoveel herinneringen......
quote:
Truste Nijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:15 schreef RockNijntje het volgende:
bah too much hoest, ik ga slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |