ja die heb ik regelmatigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:49 schreef friemelaar het volgende:
De verwachtingen voor morgen:
Overwegend droog met hier en daar een hoestbui
Dat is hier al dagen het RN-berichtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:49 schreef friemelaar het volgende:
De verwachtingen voor morgen:
Overwegend droog met hier en daar een hoestbui
eenschaap in wolfsklerenquote:
Hier ook niet, wordt m'n bed viesquote:
wijnquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:52 schreef fokthesystem het volgende:
Sommige oude muziek is best wel vet hyper tof eigenlijk, ik zocht de laatste 2 dagen op oorlogs items, dus geen marsmuziek, maar protest songs e.d.
Dan kom je heel wat aparte liedjes tegen. Van boy george, via allerlei 'vietnam amerikanen' tot onze eigen judith.
En die ene die ik zei dan?quote:
ook dat heb ik hier voor jequote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wijnen misschien zo nog een whisky
manlief is naar 'n verjaardag, ik had 'n date met m'n bank en de laptop
ja manquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:52 schreef fokthesystem het volgende:
Sommige oude muziek is best wel vet hyper tof eigenlijk, ik zocht de laatste 2 dagen op oorlogs items, dus geen marsmuziek, maar protest songs e.d.
Dan kom je heel wat aparte liedjes tegen. Van boy george, via allerlei 'vietnam amerikanen' tot onze eigen judith.
Jij postte niks waar ik op kon klikkenquote:
Ook heel gevoeligquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij postte niks waar ik op kon klikken![]()
Maar thanks Nijn
Kan hier geen links kopiërenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij postte niks waar ik op kon klikken![]()
Maar thanks Nijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |