abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:43:12 #26
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93928508
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef Gatenkaas het volgende:

Mocht ik mijn boek over Public Finance bij de hand hebben zou ik je nog meer onderzoeken kunnen geven hoe de vakbonden marktwerking tegenhouden in onderwijs, maar soit.
Uit dezelfde propagandistische hoek? Daar overtuig je mij niet mee.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 10 maart 2011 @ 21:50:57 #27
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93929205
En nog een keer:
quote:
http://www.mlive.com/news(...)rachel_maddow_s.html
Rachel Maddow dedicated a portion of her MSNBC news show on Tuesday to discussing Michigan's emergency financial manager bill, which passed the State Senate today after the House passed a similar version. Maddow took exception to what she said was Gov. Rick Snyder using fiscal crisis as an excuse to install an administration-selected manager who could cancel union contracts and strip powers from elected officials. She opened the segment by saying the bill sounds like something out of a "dystopian leftist novel from the future." Watch the full segment to the right. [MSNBC]
quote:
http://dagblog.com/politi(...)nybody-watching-9344
If I had been watching anyone but Rachel Maddow last night I never would have believed what I heard. Rachel, so far, isn't given to exaggeration or hyperbole. She does her homework. She has a staff who work tirelessly to get things right. But I heard what I heard, and what I heard is that Michigan's governor is on his way to one-upping Wisconsin's Governor big time. He not only wants to kill the unions, he wants to take over whole villages and towns and give them to his own private Genghises of Nottingham.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93929453
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Uit dezelfde propagandistische hoek? Daar overtuig je mij niet mee.
En alweer ga je langs mijn gegeven bronnen. Volgens mij moet je gewoon wel een troll zijn want anders kom je echt heel erg dom over door constant ad hominems te geven als weerwoord. :')
Burning bridges gives you so much more
pi_93934452
Volgensmij moet je wel een troll zijn want je bent ervan overtuigd dat alleen jouw bronnen kloppen en negeert de rest.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_93934944
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:00 schreef truepositive het volgende:
Volgensmij moet je wel een troll zijn want je bent ervan overtuigd dat alleen jouw bronnen kloppen en negeert de rest.
Als men daadwerkelijk tegenargumenten zou geven waarom de vakbonden er niet voor zorgen dat education verslechtert, of zelfs verbetert wordt, zou ik daar graag naar luisteren. Daarentegen worden er enkel ad hominems geplaatst. Alles wat tegen is, is politiek gekleurd, blijkbaar. Dat zijn gewoonweg geen serieuze, steekhoudende argumenten.
Burning bridges gives you so much more
  donderdag 10 maart 2011 @ 23:14:30 #31
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93935403
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:07 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Als men daadwerkelijk tegenargumenten zou geven waarom de vakbonden er niet voor zorgen dat education verslechtert, of zelfs verbetert wordt, zou ik daar graag naar luisteren. Daarentegen worden er enkel ad hominems geplaatst. Alles wat tegen is, is politiek gekleurd, blijkbaar. Dat zijn gewoonweg geen serieuze, steekhoudende argumenten.
Dit topic gaat over de demonstraties tegen de super-bonussen in combinatie met de afbraak van het land. Het staat je vrij zelf een topic te openen over de destructieve invloed van vakbonden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93935806
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 23:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dit topic gaat over de demonstraties tegen de super-bonussen in combinatie met de afbraak van het land. Het staat je vrij zelf een topic te openen over de destructieve invloed van vakbonden.
Als reactie op een nieuwsdump waarin het verwijderen van de vakbonden gelijk wordt gesteld aan het verwijderen van de middenklasse lijkt me het tamelijk geschikt. Maar soit, als je er echt niet inhoudelijk op kunt reageren wil ik wel een ander topic aanmaken hoor. Misschien dat er dan iemand is die met wetenschappelijk onderzoek het tegendeel kan bewijzen.
Burning bridges gives you so much more
pi_93936042
Ooh wat schattig, het zoveelste extreemlinkse topic op Fok!. :')
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_93993591
Lees aub de thread eerst.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_93994226
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 06:21 schreef truepositive het volgende:
Lees aub de thread eerst.
Ik kan dat beter jou meegeven.
Mijn punt blijft in iedergeval overeind.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_94628993
Dus tegen grootschalige belastingontduiking zijn is links?
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')