Haha ja mijn creatiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:05 schreef Snuf. het volgende:
KAASACHTIGE SUBSTANTIE
dit is toch van patjen?
Graag gedaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:06 schreef sharr het volgende:
Welterusten allemaal schatjensBedankt voor het opnieuw kneuzen van mijn ribben.
En sterkte met opstaan Popje
doeiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:06 schreef sharr het volgende:
Welterusten allemaal schatjensBedankt voor het opnieuw kneuzen van mijn ribben.
En sterkte met opstaan Popje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha mooi hèquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:06 schreef Viro het volgende:
ben weg komende tijd, tot ooit
wat een kut smaties ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte
wanneer? straks? wat heb ik gemist? hoerensoepquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We doen het nog eens dunnetjes over, maar dan weer heel anders
AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes!"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Het was de epischte show everquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:07 schreef dragems het volgende:
[..]
wanneer? straks? wat heb ik gemist? hoerensoep
mijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:07 schreef dragems het volgende:
[..]
Het wasquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:07 schreef dragems het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:08 schreef dragems het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Veel heb je niet kunnen zeggenquote:
ALLESquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:07 schreef dragems het volgende:
[..]
nee das waarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veel heb je niet kunnen zeggen
Haar lachquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veel heb je niet kunnen zeggen
Ik vond er niks aanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee das waarmaar vond het wel gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond er niks aan
Het was echt slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stel je aan. gewoon doen. je hebt al een onz-radio tag. doe nu je werkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:11 schreef -Datdus- het volgende:
Ik durf nooit meer te praten door koelkast.
Ik vind het makkelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:10 schreef Zokunen het volgende:
Koelkast, Sam is qua mic. het meest eenvoudig, maar is het lastig om met butt of edcast die mic werkend te krijgen, wil op zich ook wel skype in mn shows.
Ik krijg de stereo-mix niet soepel aan de gang :S
datquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:11 schreef -Datdus- het volgende:
Ik durf nooit meer te praten door koelkast.
Daar heb ik hard voor moeten werken hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:13 schreef dragems het volgende:
[..]
stel je aan. gewoon doen. je hebt al een onz-radio tag. doe nu je werk
Naatjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:14 schreef dragems het volgende:
gaat er straks nog iets gebeuren of kan ik gaan slapen?
Wanneer komt die nieuwe layout?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Daar heb ik hard voor moeten werken hoor.![]()
en daarvoor? is die al opgevult?quote:
dat valt ook wel meequote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Daar heb ik hard voor moeten werken hoor.![]()
Van draakje? Geen idee wie was er ook al weer van draakje?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wanneer komt die nieuwe layout?
dat wat je nu hoort gaat tot mij volgens mijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:15 schreef dragems het volgende:
[..]
en daarvoor? is die al opgevult?
wat ga je draaien?quote:
meuhquote:
Ik doe het beheer, pizzalucht de php codequote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:16 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Van draakje? Geen idee wie was er ook al weer van draakje?
Muziek is errug lekker atmquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:18 schreef dragems het volgende:
muziek is een beetje ruk ga zelf wel gitaar spelen
Dan zie je het staan he.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
volgens mij is er iemand 20 keer ingetunedkan nooit dat er nog 30 luisteraars zijn en zoveel rust in topic
30 nu klinkt wel erg optimistisch idd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
volgens mij is er iemand 20 keer ingetunedkan nooit dat er nog 30 luisteraars zijn en zoveel rust in topic
een kusje van koelkastquote:
dat is realistischerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:20 schreef djkoelkast het volgende:
Stream is up at 192 kbps with 24 of 120 listeners (19 unique)
19 luisteraars dus.
Ach ik eet nu een chocoladeletter! Ook best gek!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat is realistischermaar alsnog erg veel
8/10 niet mijn style toch zeer goedquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:26 schreef dragems het volgende:
[..]
8/10 niet mijn style toch zeer goed
Nee, ik geloof het niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:27 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb nog een vraagje eigenlijk, reconnect VDJ automatisch?
volgens mij nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:27 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb nog een vraagje eigenlijk, reconnect VDJ automatisch?
als ie dat zegt, kan ik wel gewoon emesennen en gaat ie offline op de andere plek?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:30 schreef Snuf. het volgende:
Ik kan al heel de tijd niet inloggen op msn omdat ik ben aangemeld op een andere plek. Maar dat ben ik niet. wat nu
niet meer op msn gaan en naar bed toequote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:30 schreef Snuf. het volgende:
Ik kan al heel de tijd niet inloggen op msn omdat ik ben aangemeld op een andere plek. Maar dat ben ik niet. wat nu
nee, hij gaat mijn show nog luisterenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:31 schreef dragems het volgende:
[..]
niet meer op msn gaan en naar bed toe
Is je hotmail denk ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:30 schreef Snuf. het volgende:
handig voor op schoolquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Is je hotmail denk ikDaar kan je tegenwoordig ook op je msn.. zo doelloos.
Ik heb ook geen werk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en werk waarbij je baas in je nek zit te hijgen
Hobbyquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:38 schreef naatje_1 het volgende:
wat is nick eigenlijk? echt een dj, of gewoon voor hobby?
Nick en ik zijn al jaren bezig met kloten danwel fruityloops en mixxes maken. En nu ONZ radio ons de mogelijkheid biedt vinden we het leuk om af en toe te draaienquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
doet ie goed dan, voor een hobbyist
dankuquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
doet ie goed dan, voor een hobbyist
misschien dat ik voortaan gewoon een uur eerder gaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:39 schreef Snuf. het volgende:
Ik ben echt kapot maar moet opblijven voor Naat. Naat kun je voortaan niet om 00:00 beginnen?
Ja jammer doe gewoon van 00:00 tot 01:00 ik moet morgen vroeg op om een beetje fatsoenlijke ritme te krijgen maar dat gebeurt zo nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
misschien dat ik voortaan gewoon een uur eerder gamaar van 00-01 is stenders nog bezig
Ik pis op je ritme.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja jammer doe gewoon van 00:00 tot 01:00 ik moet morgen vroeg op om een beetje fatsoenlijke ritme te krijgen maar dat gebeurt zo niet
Alleen om te accentueren dat het een garp was. Ik gebruik ze alleen indien nodig.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
EEN PI, DOOR KOELKAST, EEN ECKTE PI
"tot"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:44 schreef naatje_1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
en 1 maart zou het hier tot de 8 mb/s moeten kunnen, waar het eerst 1,5 mb/s was
ja, je weet het maar nooit hierquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
"tot"![]()
Ik heb gewoon 120, betaal voor 120 en krijg 120. Niet "tot" 120.
ADSL is altijd "tot"quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, je weet het maar nooit hier
kabelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zou niet anders weten dan adsl eick
Pis over ze heenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:47 schreef naatje_1 het volgende:
kut, ouders wakker gemaakt met het verschuiven van de stoel
Niet slim.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:47 schreef naatje_1 het volgende:
kutouders wakker gemaakt met het verschuiven van de stoel
Mammi bukkequote:
Buk, je billenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mammi bukke
Ik breek je kont in stukke
haha zal ik hem erin zettenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mammi bukke
Ik breek je kont in stukke
Haha doe maarquote:
Want ik ga slapen heb koppijn en ben kapot maar als je het opneemt dan wil ik graag luisteren morgen of zondagquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tot nog toe heeft niemand zich aangeboden om mijn show op te nemen
quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:52 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Grammar fail hier en daar verder niet
mogge 9 uurquote:
dat weet ikquote:
Ik ben nu niet.quote:
Righhtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Heb je alle tijd voor je Nederlands huiswerk
Snufje bukkequote:
lolquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:00 schreef nick1337 het volgende:
laatste nummer (sry had geen zin meer in trance dus dan maar n3germuziek
ik dacht ik reconnect effe maar neequote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:02 schreef nick1337 het volgende:
[..]
ik hoor non stop : geen dj verbonden :x
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:04 schreef ViezeFreddiey het volgende:
karma naatje, Karma, wat heb je verkeerd gedaan jongen!
Ja half naar jou half naar 3fm.quote:
sws Rise Againstquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:10 schreef Snuf. het volgende:
Rise Against - Hero of war.
Als je hem niet hebt is niet erg luister wel gewoon wta jij draait
Ik hoor het manquote:
Dragems niet meer? Of Knetter?quote:
dragems geen idee en knetter is ziekquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:51 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dragems niet meer? Of Knetter?
pendulumquote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:03 schreef Ezechielk het volgende:
Ik kaap hem
Iemand nog verzoekjes?
As you wish.quote:
Nope. Ik niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:07 schreef naatje_1 het volgende:
krijg je ook een normaal scherm te zien als draakje aan staat, maar niet op de server is?
voor test, of de eckte?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:11 schreef FL_Freak het volgende:
Wat is het wachtwoord voor de server? Wil binnenkort ook eens gaan draaien
Het is echt totaal niet mijn stijl, dus ik kan er weinig nuttigs over zeggen. Alleen een van de nummers aan het einde kon ik waarderen. Radiohead volgens mij.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:13 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, behalve dat ik volgens meesten een aidsstem heb, hoe was mijn show? Heb ik ook lekker gedraaid, had ik minder moeten variëren, had ik meer af en op moeten bouwen? Dat soort dingen...
Waar klonk het nummer naar?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is echt totaal niet mijn stijl, dus ik kan er weinig nuttigs over zeggen. Alleen een van de nummers aan het einde kon ik waarderen. Radiohead volgens mij.
Eigenlijk geen gitaren, leek meer gemixt.quote:
daar heb ik vrij weinig aanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eigenlijk geen gitaren, leek meer gemixt.
printscreen van je instellingen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:17 schreef FL_Freak het volgende:
Bij virtual DJ krijg ik een broadcast error als ik bij de test server wil connecten. Hoe kan ik dit fixen?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
printscreen van je instellingen?
Nope. Origineel wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:20 schreef naatje_1 het volgende:
Eze, heb jij ook de trentemoller remix van killing in the name of? Die ik draaide deze vakantie...
Ik zie dat ik ook de SOAD versie hebquote:
Printscreen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:24 schreef FL_Freak het volgende:
Hij geeft aan dat er een encode problem is.
Ik draai nu manquote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tune even op testserver 1 in. Hij werkt nu geloof ik
Dit is nieuwquote:
Normaal had ik van 1 tot uur of 8 geslapenquote:
weird... Was het wel een diepe slaap? of kan je niet in slaap komen en val je af en toe weg...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal had ik van 1 tot uur of 8 geslapen
Nee, zelf gekozen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:35 schreef naatje_1 het volgende:
en deze heeft huppel aangevraagd. Who? Huppel.
Go your gangquote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:35 schreef Ezechielk het volgende:
Ergens heb ik zin in meer gitaarmuziek zo. Iemand problemen mee?
Waarom ik?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:35 schreef naatje_1 het volgende:
en deze heeft huppel aangevraagd. Who? Huppel.
Nee ik word gewoon wakker door snotquote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
weird... Was het wel een diepe slaap? of kan je niet in slaap komen en val je af en toe weg...
Iedereen toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze wordt hier iig blij van, vlgns mij
Ez kent mij zo goed dat mijn request al in de queue staat nog voor ik hem aanvraagquote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze wordt hier iig blij van, vlgns mij
Bakkes luvquote:
Heb ik nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kun je zo iets van tears for fears draaien? everybody wants to rule the world.
Omdat Ezquote:
Doe dan maar shoutquote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb ik nietAlleen Shout en I Know This Much Is True.
Checkquote:
Oh noes!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:43 schreef naatje_1 het volgende:
WAT?! 1000 staat niet in de stats?!
Ken ik nietquote:
Ik pis op je haperingquote:
Welterusten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:49 schreef FL_Freak het volgende:
thnx vooor het verzoekje. Ik ben pitten, laterzzz
Artiest ookquote:
Nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Euj
Heeft Disturbed veel nummers gecoverd?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:53 schreef Huppelmuts het volgende:
En ligt het aan mij of is dit nummer zoveel zachter dan die vorige?
Op welk gedeelte van de vraag zeg je nee?quote:
Bass is overheersend. Heb hem 2 keer. Een die goed klinkt door surround, een die goed klinkt op de radio. Vraag me niet hoequote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:53 schreef Huppelmuts het volgende:
En ligt het aan mij of is dit nummer zoveel zachter dan die vorige?
Goed van jouquote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bass is overheersend. Heb hem 2 keer. Een die goed klinkt door surround, een die goed klinkt op de radio. Vraag me niet hoe
Enniewee, ik pak natuurlijk de verkeerde
quote:
Ik heb zo het idee dat ik jou morgen wakker moet bellen of voor de deur sta als je op het plein bentquote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:58 schreef Ezechielk het volgende:
Hierna een laatste nummer, dan ben ik ook mijn mandje in.
Dat heb ik ook jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 04:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat ik jou morgen wakker moet bellen of voor de deur sta als je op het plein bent
Zoek Ezje?quote:
Ik stuur wel een WA als ik hier weg gaquote:
Je had gelijk, dit vind ik niksquote:
Sabaton op Graspop toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |