Haha ja mijn creatiequote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:05 schreef Snuf. het volgende:
KAASACHTIGE SUBSTANTIE
dit is toch van patjen?
Graag gedaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:06 schreef sharr het volgende:
Welterusten allemaal schatjensBedankt voor het opnieuw kneuzen van mijn ribben.
En sterkte met opstaan Popje
doeiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:06 schreef sharr het volgende:
Welterusten allemaal schatjensBedankt voor het opnieuw kneuzen van mijn ribben.
En sterkte met opstaan Popje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha mooi hèquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:06 schreef Viro het volgende:
ben weg komende tijd, tot ooit
wat een kut smaties ook altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte
wanneer? straks? wat heb ik gemist? hoerensoepquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We doen het nog eens dunnetjes over, maar dan weer heel anders
AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes!"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Het was de epischte show everquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:07 schreef dragems het volgende:
[..]
wanneer? straks? wat heb ik gemist? hoerensoep
mijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:07 schreef dragems het volgende:
[..]
Het wasquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:07 schreef dragems het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:08 schreef dragems het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Veel heb je niet kunnen zeggenquote:
ALLESquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:07 schreef dragems het volgende:
[..]
nee das waarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veel heb je niet kunnen zeggen
Haar lachquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veel heb je niet kunnen zeggen
Ik vond er niks aanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee das waarmaar vond het wel gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond er niks aan
Het was echt slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stel je aan. gewoon doen. je hebt al een onz-radio tag. doe nu je werkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:11 schreef -Datdus- het volgende:
Ik durf nooit meer te praten door koelkast.
Ik vind het makkelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:10 schreef Zokunen het volgende:
Koelkast, Sam is qua mic. het meest eenvoudig, maar is het lastig om met butt of edcast die mic werkend te krijgen, wil op zich ook wel skype in mn shows.
Ik krijg de stereo-mix niet soepel aan de gang :S
datquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:11 schreef -Datdus- het volgende:
Ik durf nooit meer te praten door koelkast.
Daar heb ik hard voor moeten werken hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:13 schreef dragems het volgende:
[..]
stel je aan. gewoon doen. je hebt al een onz-radio tag. doe nu je werk
Naatjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:14 schreef dragems het volgende:
gaat er straks nog iets gebeuren of kan ik gaan slapen?
Wanneer komt die nieuwe layout?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Daar heb ik hard voor moeten werken hoor.![]()
en daarvoor? is die al opgevult?quote:
dat valt ook wel meequote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Daar heb ik hard voor moeten werken hoor.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |