die kan ik dromenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Symph, heb je Testament ook?? Of vind je die afgezaagd??
heb een folder met MP3's van hem standaard in m'n autoradio zittenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja al jaren mijn held
Ik speel en zing echt heel veel nummers van hem
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oh, w8 omdat jij 15 jaar ouder bent wil je er niet bij komen liggen?
Waarom niet? Ik doe niks met je behalve tegen je aan liggen.
Dat was als kind mijn favoriet (mijn ouders hadeen een LP van hem)quote:
Uhm, ja laat ook maar zitten.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
16
Ik ken de hormonen van mannen
Zo bedoel ik het niet hoorquote:
vandaag nog op de piano gespeeld: testament, woningnood, meisje van 16, verdronken vlinder, tip van de sluier, ballade voor vriendinnen van 1 nacht, avond, naast jou, strand, noordzee, beneden alle peilquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb een folder met MP3's van hem standaard in m'n autoradio zitten
Jawel hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Uhm, ja laat ook maar zitten.
Je begrijpt het volgens mij niet helemaal.
Neuh in dit geval geloof ik dat nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jawel hoor
Maar ik weet hoe de dingen dan uiteindelijk tóch gaan
Dan weet jij vast meer dan ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neuh in dit geval geloof ik dat niet
sterkte kerelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:57 schreef pgrferrari het volgende:
ik ga maar eens, wat verder malen ofzo..
Truste lieverdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:57 schreef pgrferrari het volgende:
rustig aan Mars....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:57 schreef pgrferrari het volgende:
toch mis ik er nog een paarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vandaag nog op de piano gespeeld: testament, woningnood, meisje van 16, verdronken vlinder, tip van de sluier, ballade voor vriendinnen van 1 nacht, avond, naast jou, strand, noordzee, beneden alle peil
Pastoralequote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
toch mis ik er nog een paar![]()
Pastorale, eenzame fietser,land van maas en waal ..
Ik beschuldig hem persoonlijk nergens van hoorquote:
Pastorale heb ik ook gespeeld Jimmy en Maas en Waal niet vandaag, ik ken ze welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
die heeft hij geschrevenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Pastorale
Dat heb ik hem nog nooit horen zingen
Pastorale is van ramsesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Land van Maas en Waalquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |