Dat mag je vinden hoorquote:
Truste Trevquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:30 schreef Trevland het volgende:
Lui ik val om dus ga ook maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Ik vroeger ook, maar sinds ik (vrijwel) niet meer drinkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:29 schreef Koen66 het volgende:
wat dat betref ben ik een zuiderling, ook al woon ik er niet
ik vind carnaval dus wel(oke, sommige aspecten vind ik niks....)
Ze kronkelen nog al héquote:
Trusten Trevquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:30 schreef Trevland het volgende:
Lui ik val om dus ga ook maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Tuurlijk mag je datquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat mag je vinden hoor![]()
Zolang ik het tenminste wel leuk mag vinden![]()
ik ga ook alleen richting een vriend, mijn vrouw vind het ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat![]()
Als ik maar niet mee hoef te doen
Lekker een weekendje "vrij"ook dusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ga ook alleen richting een vriend, mijn vrouw vind het ook
Ik ben twee jaar geleden de hele carnaval alcoholvrij gebleven, en heb ondanks gemengde gevoelens wel hele fijne dagen gehadquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik vroeger ook, maar sinds ik (vrijwel) niet meer drink
yep, dat ook nogquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lekker een weekendje "vrij"ook dus
Maart wordt een leuke maand voor jouquote:
yep, as zondag al feest, volgende zaterdag carnaval en de zaterdag daarna de meet, en weekend daarna weekendje wegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maart wordt een leuke maand voor jou
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat![]()
Als ik maar niet mee hoef te doen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:35 schreef MPG het volgende:
[..].
Ik dwing niemand om mee te doen. Iedereen die wil is welkom. Maar wil je niet dan hoef je niet.
oehoeh, je zou er bijna aan kunnen wennenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, as zondag al feest, volgende zaterdag carnaval en de zaterdag daarna de meet, en weekend daarna weekendje weg![]()
Ben 1x in Zoetermeer geweest, jaren geleden, met "Koninginnenach".. Maar ik vond het 3x niksquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:36 schreef Koen66 het volgende:
Zoetermeer doet echt he-le-maal niks aan carnaval
quote:
Zoetermeer is dan ook vrijwel alleen maar nieuwbouw hequote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben 1x in Zoetermeer geweest, jaren geleden, met "Koninginnenach".. Maar ik vond het 3x niks![]()
Wel met stom gezelshap en alleen in het "nieuwbouw"-centrum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |