quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou nee. lees mijn eerste posts. laten we deze mohamed verheerlijken en de echte mohamed verketteren. het is juist bsb en cs. die dit incident aangrijpen om alle marokkanen vrij te pleiten van hun mohamedaanse euvels.
ach, weet je wat. jullie doen maar. bespot mij maar en noem mij maar negatief. ik kan het hebben als een keer een goede en alcoholistische mohamed iets positiefs doet. voor de rest mogen jullie lekker naar het heden en de toekomst gaan kijken.![]()
Weet niet hoor, maar dat gebeurt altijd. Mits de redder natuurlijk met naam genoemd worden. Heeft mijns inziens niets met positieve discriminatie te maken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:46 schreef Dven het volgende:
Ik snap alleen even niet waarom zijn naam genoemd wordt. Dan is het of Hart van NL of positieve discriminatie in de andere media. Van beide ben ik geen voorstander ;-)
Dat klopt wel. Maar het feit dat het zo in de TT staat is natuurlijk wel zum kotsen. Alsof je moet benadrukken dat zo'n man allochtoon is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet niet hoor, maar dat gebeurt altijd. Mits de redder natuurlijk met naam genoemd worden. Heeft mijns inziens niets met positieve discriminatie te maken.
De vraag is natuurlijk hoe jij zo zeker weet dat Mohammed een allochtoon is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Maar het feit dat het zo in de TT staat is natuurlijk wel zum kotsen. Alsof je moet benadrukken dat zo'n man allochtoon is.
Ach, als Marokkaantjes een oud vrouwtje overvallen, dan wordt dat ook benadrukt in de TT, niet?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat klopt wel. Maar het feit dat het zo in de TT staat is natuurlijk wel zum kotsen. Alsof je moet benadrukken dat zo'n man allochtoon is.
Dat hoeft ook niet als het totaal niet relevant is hoor. In het nieuwsbericht mag je het wel zeggen vind ik maar in de TT? Nee, da's niet echt iets voor mij. Kijken of een modje het veranders zoals in het 'linkse vara'-topicquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, als Marokkaantjes een oud vrouwtje overvallen, dan wordt dat ook benadrukt in de TT, niet?
Tsja, het hoeft van mij ook niet, al vind ik een naam nog wel meevallen. Als de TT zou zijn: 'Linkse moslim redt stel uit sloot'. Dan was het wellicht anders geweest.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet als het totaal niet relevant is hoor. In het nieuwsbericht mag je het wel zeggen vind ik maar in de TT? Nee, da's niet echt iets voor mij. Kijken of een modje het veranders zoals in het 'linkse vara'-topicZien we meteen of ze consequent zijn hier.
Een naam vind ik net zo erg als 'links' ervoor zetten. Maar het boeit me allemaal niet, maar de modjes zijn hier helemaal niet consequent.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, het hoeft van mij ook niet, al vind ik een naam nog wel meevallen. Als de TT zou zijn: 'Linkse moslim redt stel uit sloot'. Dan was het wellicht anders geweest.
Wat er dan in het bericht moeten staan? "De redder is een lichtgetinte man" ??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Hé, hij heet toch alleen Mohamed als hij een fiets heeft gestolen of een bank beroofd? Nu is het toch gewoon een inwoner van Osdorp?![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:02 schreef Marlan het volgende:
Ik las Mohamed randt man en vrouw uit sloot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |