abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93337197
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 00:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Niet hypocriet, eerder egoïstisch.
Maar blind het water in springen zal ook niet altijd de beste oplossing zijn.
Beter blind erin springen dan helemaal niks doen. Het zijn wel levens van mensen, maar ja.. je komt er tenminste openlijk voor uit. ^O^
  zaterdag 26 februari 2011 @ 02:02:06 #77
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_93337290
het is toch juist fijn om te horen dat een of andere alcoholistische mohamed juist wel in de sloot springt en de rest van de niet drinkende mohamedanen aan de rand blijven toekijken hoe iemand verdrinkt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_93337657
Mohamed ^O^
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 02:25:58 #79
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_93337717
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 02:23 schreef Hathor het volgende:
Mohamed ^O^
psies. deze mohamed is ok.

de andere mohamed liet juist 600 joodse vrouwen en kinderen verdrinken toen hij ze de zee indreef, nadat hij de joodse mannen vermoord had met een schandalige overmacht. niets om trots op te zijn destijds. maar zo staat het wel in het boek dat die mohamed niet kon lezen of schrijven, maar nu nog steeds wel letterlijk wordt nageleefd. zonder enig gevoel voor schaamte.
pi_93337808
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 02:25 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

psies. deze mohamed is ok.

de andere mohamed liet juist 600 joodse vrouwen en kinderen verdrinken toen hij ze de zee indreef, nadat hij de joodse mannen vermoord had met een schandalige overmacht. niets om trots op te zijn destijds. maar zo staat het wel in het boek dat die mohamed niet kon lezen of schrijven, maar nu nog steeds wel letterlijk wordt nageleefd. zonder enig gevoel voor schaamte.
Ik wilde het dan ook even niet over religie of wat voor gezeik dan ook hebben, deze kerel is gewoon een held.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 02:30:28 #81
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_93337814
De klere zeg zoalshetnietmoet, jij weet er altijd een leuke draai aan te geven om zo'n topic te verkrachten.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 02:31:36 #82
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_93337828
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 02:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik wilde het dan ook even niet over religie of wat voor gezeik dan ook hebben, deze kerel is gewoon een held.
tuurlijk.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 02:32:37 #83
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_93337853
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 02:30 schreef popolon het volgende:
De klere zeg zoalshetnietmoet, jij weet er altijd een leuke draai aan te geven om zo'n topic te verkrachten.
nou nee. lees mijn eerste posts. laten we deze mohamed verheerlijken en de echte mohamed verketteren. het is juist bsb en cs. die dit incident aangrijpen om alle marokkanen vrij te pleiten van hun mohamedaanse euvels.

ach, weet je wat. jullie doen maar. bespot mij maar en noem mij maar negatief. ik kan het hebben als een keer een goede en alcoholistische mohamed iets positiefs doet. voor de rest mogen jullie lekker naar het heden en de toekomst gaan kijken. *O*

[ Bericht 7% gewijzigd door zoalshetis op 26-02-2011 02:37:45 ]
  zaterdag 26 februari 2011 @ 04:33:08 #84
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_93339202
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 23:51 schreef Equites het volgende:
Kortzichtige reacties weer.

http://en.wikipedia.org/wiki/Bystander_effect

Misschien te moeilijk voor sommigen hier, of te beangstigend, dat het ook JULLIE kan overkomen.
Nope
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_93339637
Wat een apart geformuleerd nieuwsbericht. Is er ook een bron van? :P
pi_93341078
Voor alle internethelden hier; enkele maanden geleden stapte ik uit de trein waarbij een man (1) voor me tegen een andere man op het perron liep met zijn tas . Man op het perron (2) gaat helemaal uit zn dak, roept de ander na, rent achter 1 aan en trapt hem vol op zn onderrug. 1 draait zich om, waarop 2 een stiletto trekt en het richting borst van 1 richt. Op dat moment sta ik nog geen meter van 2 af.

Op dat moment giert de adrenaline door je lijf en moet je binnen enkele seconden de keuze maken of je ingrijpt of niet. Je moet razendsnel de risico's inschatten en kijken of het het waard is om er tussen te springen. Uiteindelijk greep ik niet in en ik denk eerlijk waar dat 99,9% van de bevolking precies hetzelfde zou doen. Kom eerst zelf maar eens in zo'n situatie en kijk dan maar hoe je het er vanaf brengt. Het resultaat zou je weleens tegen kunnen vallen.
pi_93341610
Petje af voor Mo hoor. Door het noemen van de naam dacht ik eigenlijk dat het over die profeet ging. :9

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:49 schreef Maverick_tfd het volgende:
Voor alle internethelden hier; enkele maanden geleden stapte ik uit de trein waarbij een man (1) voor me tegen een andere man op het perron liep met zijn tas . Man op het perron (2) gaat helemaal uit zn dak, roept de ander na, rent achter 1 aan en trapt hem vol op zn onderrug. 1 draait zich om, waarop 2 een stiletto trekt en het richting borst van 1 richt. Op dat moment sta ik nog geen meter van 2 af.

Op dat moment giert de adrenaline door je lijf en moet je binnen enkele seconden de keuze maken of je ingrijpt of niet. Je moet razendsnel de risico's inschatten en kijken of het het waard is om er tussen te springen. Uiteindelijk greep ik niet in en ik denk eerlijk waar dat 99,9% van de bevolking precies hetzelfde zou doen. Kom eerst zelf maar eens in zo'n situatie en kijk dan maar hoe je het er vanaf brengt. Het resultaat zou je weleens tegen kunnen vallen.
Je moet er ook niet tussen springen, dan spring je op dat mes. Je moet de messentrekker van achter pakken. ;)
pi_93341651
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 23:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
^O^ Of het nou Mohammed of Henk is, zulke mensen zijn overal nodig ^O^
Nu ineens wel he! Owee als er een Mohammedje iemand heeft beroofd. Dan is het alle Marokkanen zijn tuig... huilie huilie

Altijd leuk om dit soort anale reacties te lezen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_93342124
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:49 schreef Maverick_tfd het volgende:

Precies, reageren zou je namelijk je eigen leven kunnen kosten .. of het nou door een stiletto is of ijskoud water of een drenkeling die in paniek om zich heen trapt en jou ook onder water trekt. Dus tenzij je een of ander soort training hebt meegemaakt, hoe te handelen in dat soort situaties en daarbij het gevaar voor jezelf te minimaliseren, is dat toch iets wat de meeste mensen zal weerhouden om in te grijpen.
Ik bedoel maar, dit had ook anders af kunnen lopen, als het Mo niet gelukt was naar de kant te komen. Uit dat interview met hem begrijp ik dat hij ook bijna koppie onder ging, dat het meer geluk dan verstand was dat hij aan de kant kon komen, en dat hij niet echt weet hoe hem dat gelukt is.
pleased to meet you
pi_93342513
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Hé, hij heet toch alleen Mohamed als hij een fiets heeft gestolen of een bank beroofd? Nu is het toch gewoon een inwoner van Osdorp? :N

:{²
Of alle goede dingen die ze doen moeten in de media komen. Dat zou nog sneuer zijn.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_93342538
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 02:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou nee. lees mijn eerste posts. laten we deze mohamed verheerlijken en de echte mohamed verketteren. het is juist bsb en cs. die dit incident aangrijpen om alle marokkanen vrij te pleiten van hun mohamedaanse euvels.

ach, weet je wat. jullie doen maar. bespot mij maar en noem mij maar negatief. ik kan het hebben als een keer een goede en alcoholistische mohamed iets positiefs doet. voor de rest mogen jullie lekker naar het heden en de toekomst gaan kijken. *O*
_O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_93342696
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 23:46 schreef Dven het volgende:
Ik snap alleen even niet waarom zijn naam genoemd wordt. Dan is het of Hart van NL of positieve discriminatie in de andere media. Van beide ben ik geen voorstander ;-)
Weet niet hoor, maar dat gebeurt altijd. Mits de redder natuurlijk met naam genoemd worden. Heeft mijns inziens niets met positieve discriminatie te maken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_93342907
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Weet niet hoor, maar dat gebeurt altijd. Mits de redder natuurlijk met naam genoemd worden. Heeft mijns inziens niets met positieve discriminatie te maken.
Dat klopt wel. Maar het feit dat het zo in de TT staat is natuurlijk wel zum kotsen. Alsof je moet benadrukken dat zo'n man allochtoon is.
pi_93343081
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat klopt wel. Maar het feit dat het zo in de TT staat is natuurlijk wel zum kotsen. Alsof je moet benadrukken dat zo'n man allochtoon is.
De vraag is natuurlijk hoe jij zo zeker weet dat Mohammed een allochtoon is. :9
pi_93343084
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ach, als Marokkaantjes een oud vrouwtje overvallen, dan wordt dat ook benadrukt in de TT, niet?
pi_93343159
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, als Marokkaantjes een oud vrouwtje overvallen, dan wordt dat ook benadrukt in de TT, niet?
Dat hoeft ook niet als het totaal niet relevant is hoor. In het nieuwsbericht mag je het wel zeggen vind ik maar in de TT? Nee, da's niet echt iets voor mij. Kijken of een modje het veranders zoals in het 'linkse vara'-topic :) Zien we meteen of ze consequent zijn hier.
pi_93343531
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet als het totaal niet relevant is hoor. In het nieuwsbericht mag je het wel zeggen vind ik maar in de TT? Nee, da's niet echt iets voor mij. Kijken of een modje het veranders zoals in het 'linkse vara'-topic :) Zien we meteen of ze consequent zijn hier.
Tsja, het hoeft van mij ook niet, al vind ik een naam nog wel meevallen. Als de TT zou zijn: 'Linkse moslim redt stel uit sloot'. Dan was het wellicht anders geweest.
pi_93344094
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, het hoeft van mij ook niet, al vind ik een naam nog wel meevallen. Als de TT zou zijn: 'Linkse moslim redt stel uit sloot'. Dan was het wellicht anders geweest.
Een naam vind ik net zo erg als 'links' ervoor zetten. Maar het boeit me allemaal niet, maar de modjes zijn hier helemaal niet consequent.
pi_93348231
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Hé, hij heet toch alleen Mohamed als hij een fiets heeft gestolen of een bank beroofd? Nu is het toch gewoon een inwoner van Osdorp? :N
Wat er dan in het bericht moeten staan? "De redder is een lichtgetinte man" ??

Er zijn gelukkig uitzonderingen op de regel en deze Mohamed uit Osdorp is daarvan een goed voorbeeld. ^O^
  zaterdag 26 februari 2011 @ 17:33:48 #100
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')