Lekkere muziekjes he?quote:
Ja, da's wel suf. je wilt natuurlijk zelf ook wel eens in je kontje geneukt wordenquote:
Stratumseind? Oeh, lang geldeden dat ik daar was.. Zat vroeger meestal in de kelder bij Dynamoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Stratumseind. Geen idee hoe ik het uit moet leggen maar ik loop er zo naartoe
Ik had heel veel van Tiga, maar volgens mij ben ik het verloren met de grote computerproblemenquote:
Backups.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had heel veel van Tiga, maar volgens mij ben ik het verloren met de grote computerproblemen![]()
En nu kan ik nergens meer een torrent vinden
het origineel hiervanquote:
ja mijn prostaat moet ook gemolken worden nondejuquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, da's wel suf. je wilt natuurlijk zelf ook wel eens in je kontje geneukt worden
Too Much Informationquote:
er valt vast wel wat te soulseekenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had heel veel van Tiga, maar volgens mij ben ik het verloren met de grote computerproblemen![]()
En nu kan ik nergens meer een torrent vinden
nummer?quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stratumseind? Oeh, lang geldeden dat ik daar was.. Zat vroeger meestal in de kelder bij Dynamo
Precies. En van je kontje vingeren krijg je kramp in je handenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
het origineel hiervan
[..]
ja mijn prostaat moet ook gemolken worden nondeju
Ja nee nou, dat was het probleem nietquote:
plus je vinger gaat riekenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies. En van je kontje vingeren krijg je kramp in je handen
Nee nee nee, niet weer dat stomme prostaat gebeurenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
het origineel hiervan
[..]
ja mijn prostaat moet ook gemolken worden nondeju
Okee. ik woon in Eindhoven, dus ken weleen beetje de weg op Stratumseind.. eigenlijk. Al kom ik er zelden..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Stratumseind. Geen idee hoe ik het uit moet leggen maar ik loop er zo naartoe
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, ik heb nummer 1, en welk nummer heb jij?
Ik zou het niet meer weten, is 20 jaar geledenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden. Hoe duur was het bier daar? 1 gulden zoveel toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |