Danquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik hoop dat hij gelijk in slaap dondert![]()
trusten
Het is opnieuw opgebouwd, maar niet meer zoals vroeger, Er is volgens mij wel een alternatief cafeetje daar. Maar ik weet dat niet zeker. Ik kom weleens in het gebouw, maar dan voor het auti-cafequote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is het WEG???
![]()
![]()
![]()
Weg, jeudherinneringen... En Open Air bestaat ook al niet meer
Proost!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:59 schreef friemelaar het volgende:
IK DOE HET !
* friemelaar opent flesje La Trappe Triple
Proost
steek jij je libido dan maar in je kont trevquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal wel niet veel verschil in zitten
Stoere praat, maar nu weet je nog nietsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Verscholen achter die lelijk zonnebril durf je wel
Geilquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dankijk
ik nog wel even naar hem terwijl ik mezelf help
Ben ik nu te lui voorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
steek jij je libido dan maar in je kont trev
Neequote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geilmaak je wel een filmpje?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
steek jij je libido dan maar in je kont trev
Nou, dat zou ook nog kunnen kloppenquote:
Tweede teleurstellingquote:
Ik hoef niks te weten van zo iemand als jij.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stoere praat, maar nu weet je nog niets
dat moet jezelf weten dat zijn mijn zaken nml helemaal nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik steek liever helemaal niets in m'n kont als je dat goed vindt?
Oew, ik lees morgen graag de definitie daarvanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik hoef niks te weten van zo iemand als jij.
Fijn, dankjewelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat moet jezelf weten dat zijn mijn zaken nml helemaal niet
Exit onlyquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ik steek liever helemaal niets in m'n kont als je dat goed vindt?
Of de dokter moet een zetpil voorschrijven.quote:
Jammer zegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is opnieuw opgebouwd, maar niet meer zoals vroeger, Er is volgens mij wel een alternatief cafeetje daar. Maar ik weet dat niet zeker. Ik kom weleens in het gebouw, maar dan voor het auti-cafe
nou steek die maar in jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
MIquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of de dokter moet een zetpil voorschrijven.
die moet ik niet, ik krijg ze nooit wegquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
trustequote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga medicijnen innemen en slapen. Had eigenlijk al lang in bed moeten liggen voor mijn eigen bestwil
truste BOSSquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga medicijnen innemen en slapen. Had eigenlijk al lang in bed moeten liggen voor mijn eigen bestwil
Ja, maar dat is aanzienlijk kleiner dan een dildoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja Maar er is veel veranderd daar in de omgeving hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammer zeg![]()
Wel op dezelfde locatie?
Slaap Lekker Bosquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef Bos81 het volgende:
Ontspannen!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die moet ik niet, ik krijg ze nooit weg
Je bedoeld dat je ze beter in je hol kan stekenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die moet ik niet, ik krijg ze nooit weg
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou steek die maar in jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker slapenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga medicijnen innemen en slapen. Had eigenlijk al lang in bed moeten liggen voor mijn eigen bestwilquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die moet ik niet, ik krijg ze nooit wegEn jij maar slikken zeker
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Geen idee, ik heb beide niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat is aanzienlijk kleiner dan een dildo![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je ze beter in je hol kan steken
Dat dus.quote:
Truste Bosquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik kon ooit kiezen tussen een zetpil of een spuit in je kont (die gaat zo fijn in je spier enzo), nou dan kies ik voor de zetpil hoorquote:
ja maar jij kunt smokkelen met het zetten , wij nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kon ooit kiezen tussen een zetpil of een spuit in je kont (die gaat zo fijn in je spier enzo), nou dan kies ik voor de zetpil hoor
ik schiet gewoon terugquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:09 schreef PeZu het volgende:
wat een gedoe om een zetpil, gewoon vl;ambambam erin en klaar
Huh wat?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ja maar jij kunt smokkelen met het zetten , wij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |