quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
[..]![]()
[..]
Dat vind ik nou ookKom, gaan we samen kansloos zijn
[..]
Doeg meis
[..]
Ik snap wat je bedoeldJe hebt je kans gepakt en bent daardoor niet kansloos
Symph heeft welquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja was wel even leuk weer
kramp in den vingers
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:40 schreef PeZu het volgende:
draaideurpoes?![]()
wisten jullie dat dat een andere naam is voro een dame van lichte zeden, niet dat ik iets mee impliceren maar ik denk ik zeg het even
Dan zijn jullie allemaal raarquote:
Moet je wel naar Portugal rijdenquote:
als ik naar Portugal rij zonder omweg kom ik heul niet langs Zwollequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je wel naar Portugal rijdenHaal je me op onderweg, ga ik mee
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:43 schreef PeZu het volgende:
amateurs, ik heb een internet abbo plus bierlijn, kan zo bier downlaoden vanuit mijn modem
nou dat heb ik hier niet, hier downloadt het bier met 1 druppel per secondequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:43 schreef PeZu het volgende:
amateurs, ik heb een internet abbo plus bierlijn, kan zo bier downlaoden vanuit mijn modem
Doe mij maar een triple inbeladsl.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:43 schreef PeZu het volgende:
mag niet is top sekreetquote:
doe je er wel lang meequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou dat heb ik hier niet, hier downloadt het bier met 1 druppel per seconde
Ach, wat maken die paar km nou uit?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik naar Portugal rij zonder omweg kom ik heul niet langs Zwolle
Dus omweg
Dat heb ik weer genoeg op. Hertog Jan Weizenerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |