FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Wel wanneer je spreekt van "de hoogbegaafde", dat impliceert duidelijk dat er geen andere is én dat het hier 'het geheim' betreft.quote:
Ik impliceer er op losquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wel wanneer je spreekt van "de hoogbegaafde", dat impliceert duidelijk dat er geen andere is én dat het hier 'het geheim' betreft.
Is niet roddeln, gaat over hun plan.quote:
Echt lekker zal je niet slapen neequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:13 schreef WebAddict het volgende:
En weer slapen om 10 uur. Vermoeiend he in dat huis sjeez
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zijn geheim is dan ook... 'Ik ben een schaap in Karim's kleren'
Godverdequote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:14 schreef NotYou het volgende:
"armpje drukken, kijken wie er wint"
Karim (tegen Guidson)![]()
Moest je daar nou over beginnen?quote:
Met Maik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:15 schreef Day het volgende:
Met wie gaat Maik nog meer om, behalve Mo?
Tostiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moest je daar nou over beginnen?.
Probeer net van de tosti verslaving af te komen, krijg je dit.
Even hoor: Hij gaat om en scoort bij een hoogbegaafde leuke blonde trien met een fijn lichaam. Wat voor kronkel is er in jouw hoofdje gaan settlen, dat je denkt dat een man meer nodig heeft??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:15 schreef Day het volgende:
Wie moet ik anders leuk vinden van de mannen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kan geen enkele reden verzinnen
*werkt nog een halve zak chips weg"quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:17 schreef Ireth het volgende:
Bij gebrek aan shoarma heb ik een duik in de keukenkastjes genomen... kom niet verder dan een bak brinta....
Hier alleen pyama papquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:17 schreef Ireth het volgende:
Bij gebrek aan shoarma heb ik een duik in de keukenkastjes genomen... kom niet verder dan een bak brinta....
mijn shoarma smaakt errug lekker, moet ik zeggenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:17 schreef Ireth het volgende:
Ik vind 'm zielig!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Even hoor: Hij gaat om en scoort bij een hoogbegaafde leuke blonde trien met een fijn lichaam. Wat voor kronkel is er in jouw hoofdje gaan settlen, dat je denkt dat een man meer nodig heeft??
Brinta-bek!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:17 schreef Ireth het volgende:
Dat moet nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:18 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Wie moet ik anders leuk vinden van de mannen?
Servio is viessssssquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:18 schreef sjampoeh het volgende:
jezus, vieze serv met z'n vieze voeten op het bed van de vrouwen
En dan luister jij?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Brinta-bek!![]()
Hier is het erger.. Shoarma in huis, pita's in huis maar Bommerinnetje zegt nee
Gerard of coursequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:19 schreef Ireth het volgende:
Oke, op de ene stream kan ik luisteren naar Servio en op de andere naar Gerard... wie moet ik nou kiezen.... [ afbeelding ]
Bommerinnetje heeft de lederhose aan in Huize Bommie?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Brinta-bek!![]()
Hier is het erger.. Shoarma in huis, pita's in huis maar Bommerinnetje zegt nee
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:20 schreef iBenny het volgende:
Monique lijkt zo op Bonny Borrel st. Claire
En jij denkt dat ik zo los zou gaan op een forum als ik thuis wel wat te vertellen zou hebben?quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:15 schreef Day het volgende:
Ze weigert een dirndl jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bommerinnetje heeft de lederhose aan in Huize Bommie?
Oh stomme vraag..natuurlijk heeft ze dat ..
Psst..Bommerinnetje is het mannetje in de relatiequote:
Zit wat inquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik zo los zou gaan op een forum als ik thuis wel wat te vertellen zou hebben?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:21 schreef beaverhausen het volgende:
Psst..Bommerinnetje is het mannetje in de relatie.
Ik rest my case.quote:
De Cyhena!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:22 schreef Studiotje het volgende:
Hoe heet die hoepel die er gister ookal weer uit is gegaan weer?Helemaal d'r naam kwijt!
Cyntherklaasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:22 schreef Studiotje het volgende:
Hoe heet die hoepel die er gister ookal weer uit is gegaan weer?Helemaal d'r naam kwijt!
Cynthiaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:22 schreef Studiotje het volgende:
Wij over 3 maanden ook...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:23 schreef WebAddict het volgende:
Ze zijn allemaal rijp voor een TBS kliniek.
quote:
Nee omdat van deze slome saaie beelden je hersenen veranderen in .. komtie weer ... wait for it ......Brinta pap!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:24 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Omdat Secret Story dan is afgelopen?
Gewoon een voortzetting van dit topic.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wordt gezellig dan in die kliniek
ik zie het al helemaal voor mequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gewoon een voortzetting van dit topic.
Eigenlijk is dit gewoon niet meer dan een digitale versie van het Secret Story huis..
Brintaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee omdat van deze slome saaie beelden je hersenen veranderen in .. komtie weer ... wait for it ......Brinta pap!
Ik dacht een digitale versie van een tbs kliniek.. ik bedoel ga eens een half uurtje in ONZ zittenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gewoon een voortzetting van dit topic.
Eigenlijk is dit gewoon niet meer dan een digitale versie van het Secret Story huis..
Nou als je de verhalen over sofia en haar homoseksuele beste vriend gehoord hebt zou het best nog wat kunnen worden met Servio op bed. Al zijn ze wel heel nuchter nu.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:24 schreef Ireth het volgende:
Ik kap er mee voor vandaagGebeurt toch niks spannends...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:26 schreef Praatpoeder het volgende:
Als Maik nog even een half uurtje zijn bek opentrekt, heb ik zo'n zelfhulp cd bij elkaar om in slaap te kunnen vallen, gratis en voor niets
huh hoezoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 25 februari 2011 23:26 schreef sjampoeh het volgende:
ja hier is het net zo gezellig én verslavend
Ha.. weet jij dat Cynthia een hekel heeft aan jou ?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:27 schreef versabommie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 25 februari 2011 23:26 schreef sjampoeh het volgende:
ja hier is het net zo gezellig én verslavend
Ha.. weet jij dat Cynthia een hekel heeft aan jou ?
Je ava? je nickname?quote:
Wat zal je uit je bek meuren zeg, bah! Alsof Cynthia haar poes heeft lopen wassen in je waffel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
heb net maar broodje tonijnsalade op ,je moet toch wat ...
Heb vanavond nog bijna niks gezien en kom net pas binnen,. en wil geen caps van hoe servio op iemand gedrukt heeftquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:27 schreef Ceetje.. het volgende:
wat lult die servio nou tegen sofia over waarom hij op philip gedrukt heeft?
HA!~Zie je wel mensen, er is iemand veel ranziger dan ik het ben! Bewijsstuk a!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wat zal je uit je bek meuren zeg, bah! Alsof Cynthia haar poes heeft lopen wassen in je waffel.
Eelt wegschrobbenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:29 schreef gniffie het volgende:
wtf , ligt die hoer te slapen ofzo. waar is ze!!!??![]()
welke hoer bedoel je? zijn meerderequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:29 schreef gniffie het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wat zal je uit je bek meuren zeg, bah! Alsof Cynthia haar poes heeft lopen wassen in je waffel.
avondquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb vanavond nog bijna niks gezien en kom net pas binnen,. en wil geen caps van hoe servio op iemand gedrukt heeft![]()
Avond
*stil* mooiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
pearlbitch, bedankt voor het geruststellenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:30 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna ligt heerlijk in de schoot van Laura.
Ze begint het een beetje door te krijgen
[ afbeelding ]
Ranzig? Nee joh, keiharde waarheidquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
HA!~Zie je wel mensen, er is iemand veel ranziger dan ik het ben! Bewijsstuk a!
Is er al een Heet hier Cynthia welkom topic hier?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
HA!~Zie je wel mensen, er is iemand veel ranziger dan ik het ben! Bewijsstuk a!
Ietsje duidelijker zijn..welke precies?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:29 schreef gniffie het volgende:
"Heet" en "Cynthia" in 1 zin, eng.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is er al een Heet hier Cynthia welkom topic hier?
Nope.. maak hem anders even aan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
joanna joh, ik vroeg toch naar geile joanna caps 3 post daarbovenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ietsje duidelijker zijn..welke precies?
Nee joh, Servio is er achter dat hij een domme zet heb gedaan en wil er nu Alex mee fucken dat hij bewust op Phillip heb gedrukt om zo phillip geld te geven om op Alex te drukken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:29 schreef iBenny het volgende:
Gaan ze nu op elkaar drukken om geld te verdelen?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope.. maak hem anders even aan?Heb ze wel welkom getwittert
Nope... wel een uitzwaai topicquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
hoiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:32 schreef gniffie het volgende:
het zijn ook iedere avond dezelfde die in het topic zitten![]()
vaste kliek
Echt?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:32 schreef gniffie het volgende:
vaste kliek
mag ook wel. ze is vel over beenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:33 schreef 08gnoT. het volgende:
Laura heeft een vreetkick. Uitzonderlijk, zo te zien
Dat weet je alleen als je hier elke avond komt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:32 schreef gniffie het volgende:
vaste kliek
je meent hetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:32 schreef gniffie het volgende:
vaste kliek
Tuuurlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:32 schreef gniffie het volgende:
vaste kliek
Geil.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:34 schreef wieweetwatt het volgende:
Wat vinden jullie van mijn door beaverhausen gemaakte ava?
O nee hè..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nope.. maak hem anders even aan?Heb ze wel welkom getwittert
ik wilde die ook doen, maar vond haar op een aap lijken zo kleinquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:34 schreef wieweetwatt het volgende:
Afschuwelijk, wanstaltig, onder mijn niveau.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:34 schreef wieweetwatt het volgende:
Yep.. waarschijnlijk blocked ze me nu nog harder dan Femke Halsemaquote:
Ze valt mee toch? lekkahquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
ik wilde die ook doen, maar vond haar op een aap lijken zo klein
waarom zie ik dan nog geen tietenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef iBenny het volgende:
Ze zijn veel te veel bezig met dingen die worden uitgezonden
Zou ze het langer uithouden op Fok! dan Marielin?quote:
Hmmm, Femke Halsema blockenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yep.. waarschijnlijk blocked ze me nu nog harder dan Femke Halsema
Ik wassut dit keer niet he!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
ik wilde die ook doen, maar vond haar op een aap lijken zo klein
Omdat ze dat juist niet willen laten zienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
waarom zie ik dan nog geen tieten
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Servio gooit zijn lange golvende lokken over zn schouder.
Ik zou ook nooit aan jouw niveau kunnen voldoen, overigens Servio isquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Afschuwelijk, wanstaltig, onder mijn niveau.
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat heb je gestuurd?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yep.. waarschijnlijk blocked ze me nu nog harder dan Femke Halsema
Knoflooksaus en Paprika chips, dat is een recept voor pindakaas in de ochtendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef versabommie het volgende:
Zit hier nu Paprika chips met vet goede knoflooksaus te dippen.
Dat is mijn statement van ongehoorzaamheid tegen de vrouw des huizes hier...
En je krijgt fakking honger van die streams!
wat de kijker wil, is wet. godverquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat ze dat juist niet willen laten zien
Je kunt ook online shoarma bestellen zonder dat de vrouw het weetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef versabommie het volgende:
Zit hier nu Paprika chips met vet goede knoflooksaus te dippen.
Dat is mijn statement van ongehoorzaamheid tegen de vrouw des huizes hier...
En je krijgt fakking honger van die streams!
Ze hebben een rode telefoon in de tuin. Bel jij ze op?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef gniffie het volgende:
[..]
wat de kijker wil, is wet. godver
Valt mee heur :quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat heb je gestuurd?![]()
* Pearlbitch houdt haar hart vast
Hebben we het nummer al achterhaald?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze hebben een rode telefoon in de tuin. Bel jij ze op?
Die kaarten zijn zo verbogen dat je ze wel kunt herkennenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
Nee niet WEER pokeren godverdegodver!.
dalijk neemt er misschien een hijgende vieze man op. dat kan mijn tere pure zieltje niet aan hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze hebben een rode telefoon in de tuin. Bel jij ze op?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:39 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik las deze TT en zocht deze pic:
[ afbeelding ]
Ga toch lekker slaapwandelen!
Oh dat is Gerard maar..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:39 schreef gniffie het volgende:
[..]
dalijk neemt er misschien een hijgende vieze man op. dat kan mijn tere pure zieltje niet aan hoor
Ik ga jouw stiekem volgen op twittah, doe ik stiekem, merk je niet, echt niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Valt mee heur :
[ afbeelding ]
en daarna Bartje Boon een hart onder de riem gestoken, want hey! Zo ben ik he?
[ afbeelding ]
ze zit vlak naast me, die herkent echt wel de clubkleuren van thuisbezorgd.nl heur.. zeker met mijn eet-bestel gewoontes in de avondurenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:38 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Je kunt ook online shoarma bestellen zonder dat de vrouw het weeten alstie toch al aan de deur staat is het zonde om hem weg te sturen
Ben jij pro johanna dan?quote:
Boeit niet. Net zo kut als pokeren.quote:
Hij blijft mooiquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Valt mee heur :
[ afbeelding ]
en daarna Bartje Boon een hart onder de riem gestoken, want hey! Zo ben ik he?
[ afbeelding ]
domino-en schijnt best verslavend te zijn hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Boeit niet. Net zo kut als pokeren.
+ quote hierboven, je denkt toch niet dat ze hoogbegaafd is toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
ehm... pro als in ik vind het niet erg als ze nog ff een tijdje blijft
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:42 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
+ quote hierboven, je denkt toch niet dat ze hoogbegaafd is toch?
Ok, dan snap ik je insteek een beetjequote:
?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:41 schreef RiftNL het volgende:
Schakel net in, diegene die op de rode knop hebben gedrukt hebben al plaats moeten nemen op de rode bank of nog niet?
u zijt welkomquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik ga jouw stiekem volgen op twittah, doe ik stiekem, merk je niet, echt niet.
He, ze spelen met stenen.
Een procent (van Latijn: pro centum, per honderd) aangeduid door het teken % is een honderdste deel. Men gebruikt procenten om een deel van een groter geheel aan te geven, door het geheel "op 100 te stellen".quote:
jij ging slapen toch? of nog bezig met je make upquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:44 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Een procent (van Latijn: pro centum, per honderd) aangeduid door het teken % is een honderdste deel. Men gebruikt procenten om een deel van een groter geheel aan te geven, door het geheel "op 100 te stellen".
als in 2000.0000.000..000 procent zeker!
Wonderbaarlijkquote:
Neehee. net klaar met #6 en nu dus weer terugquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:45 schreef gniffie het volgende:
[..]
jij ging slapen toch? of nog bezig met je make up
Omdat ze daar van balen, nu moeten ze volgende liveshow weer iets verzinnen om Serpico aan geld te helpenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:45 schreef RiftNL het volgende:
Servio had gedrukt maar was fout dus? Zie er nog niets over op de website staan
Ik heb opeens geen honger meer.. heel gek.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
HAH! dus niet
Ik heb honger.. komkommer iemand?
iddquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:46 schreef Lemar het volgende:
Laura praat nog zo kinderlijk, over uitmaken praten, dat is dan 25.
Komkommer is lekkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb opeens geen honger meer.. heel gek.
Ja... beide zijn foutquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:47 schreef RiftNL het volgende:
Ik snap het even niet, er is vandaag 2 keer gedrukt maar is de uitslag daarvan al bekend of nog niet?
Komwattuh? Tis dat nou weer voor lamme junkfood?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
HAH! dus niet
Ik heb honger.. komkommer iemand?
Ja.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nah da geloof ik niet hoor. Zei ze dat?
ja en twee hoenoemjedat .quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nah da geloof ik niet hoor. Zei ze dat?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:48 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
ja en twee hoenoemjedat .
Abortussen!
Ik vind 'm tofquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:47 schreef wieweetwatt het volgende:
Zit Philip zijn hoedje vast aan zijn hoofd?
Ik denk dat ie te strak zit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:47 schreef wieweetwatt het volgende:
Zit Philip zijn hoedje vast aan zijn hoofd?
Joh schei toch uit, enge geilneef! Er gaat die hele 13 weken niets lesbo-erotisch gebeuren! klaar!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Is er een keer leuke girltalk tussen twee chickies, komt Jan Lul-Flipse er weer bij![]()
![]()
![]()
Eruit met die lul donderdag
Ze is er niet eentje van onenightstands, dat had ik al begrepenquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:48 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
ja en twee hoenoemjedat .
Abortussen!
ga je trekken op joannaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:46 schreef wieweetwatt het volgende:
Ik voel me alleen nu, vrouw slaapt
Nou ja een relatie kan natuurlijk lang duren als je alleen maar lacht en staart, da's ook weer zoquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:49 schreef gniffie het volgende:
[..]
zoiets doe je niet bij deze godin
Jootje overdrijft nooooit...dat weet duizend miljoen procent zeker!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:50 schreef Lemar het volgende:
Jo heeft het wel met haar overdrijven zeg, 80 jaar dit 100000 procent dat.
Picsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:50 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ze moest haar string omhoog doen
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jootje overdrijft nooooit...dat weet duizend miljoen procent zeker!
En je vrouw er tussenin?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:52 schreef wieweetwatt het volgende:
Nou hup Laura, weg. Ik ga daar liggen
Ik haal dr wel wegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:52 schreef wieweetwatt het volgende:
Wahaha..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh schei toch uit, enge geilneef! Er gaat die hele 13 weken niets lesbo-erotisch gebeuren! klaar!
Dus je zal terug moeten grijpen naar ne pr0nkippen collectie!
ik weet 200 miljoen % zeker dat je dat in geen 80 jaar gaat lukken!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:52 schreef wieweetwatt het volgende:
Zo'n kaal kruintje ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:53 schreef Mokum020 het volgende:
Heeft Sofia een dode marmot op het hoofd?
23 jaar gekkie. en met plastische chirurgie omgetovert tot de perfecte vrouwquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:53 schreef Killersmile het volgende:
[..]
ik weet 200 miljoen % zeker dat je dat in geen 80 jaar gaat lukken!
IK zal je alvast een clue geven:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wahaha..
Ik ben er nog niet zo zeker van. Hoe die Joanna afgeeft op mannen, daar ben ik heilig bij..
Net ook weer, over barmannen..
En nu: meer mannen dan kerken in Nederland (maar dat zeg ik ook altijd)
Wordt toch niet gezegd!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:54 schreef RiftNL het volgende:
Is het al bekend wat Servio dacht welk geheim Flip had enz?
totdat je hersendood bent?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:54 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik eis een stream op Maik, dan trek ik het nog wel een uur of 2
Hij is blijkbaar gelukt, want alleen Alex zoekt er nog wat achterquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:54 schreef Studiotje het volgende:
Laura en Guido hadden toch tot vandaag om hun missie te voltooien?
Nee, tot 31 december 2015quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:54 schreef Studiotje het volgende:
nou dat vind ik pas echt een prestatie dat je het 2 uur op Maik trekt HULDEquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:54 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik eis een stream op Maik, dan trek ik het nog wel een uur of 2
fakking! Je vergeet er een fakking tussen te gooien!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:53 schreef Killersmile het volgende:
[..]
ik weet 200 miljoen % zeker dat je dat in geen 80 jaar gaat lukken!
Ja, beetje last van slapeloosheidquote:
Volgens mij tot het eind van de hele periode.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:54 schreef Studiotje het volgende:
Ja hele periode.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Volgens mij tot het eind van de hele periode.
Marmot.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:56 schreef bamby het volgende:
Heeft synthia soms haar haardos bewoners uit nijd bij sofie achter gelaten, zie nu sofie steed op haar hoofd krabben
tsss wat een dom tjikkie ben ik zeg!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
fakking! Je vergeet er een fakking tussen te gooien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |