FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Wel wanneer je spreekt van "de hoogbegaafde", dat impliceert duidelijk dat er geen andere is én dat het hier 'het geheim' betreft.quote:
Ik impliceer er op losquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wel wanneer je spreekt van "de hoogbegaafde", dat impliceert duidelijk dat er geen andere is én dat het hier 'het geheim' betreft.
Is niet roddeln, gaat over hun plan.quote:
Echt lekker zal je niet slapen neequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:13 schreef WebAddict het volgende:
En weer slapen om 10 uur. Vermoeiend he in dat huis sjeez
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zijn geheim is dan ook... 'Ik ben een schaap in Karim's kleren'
Godverdequote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:14 schreef NotYou het volgende:
"armpje drukken, kijken wie er wint"
Karim (tegen Guidson)![]()
Moest je daar nou over beginnen?quote:
Met Maik.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:15 schreef Day het volgende:
Met wie gaat Maik nog meer om, behalve Mo?
Tostiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moest je daar nou over beginnen?.
Probeer net van de tosti verslaving af te komen, krijg je dit.
Even hoor: Hij gaat om en scoort bij een hoogbegaafde leuke blonde trien met een fijn lichaam. Wat voor kronkel is er in jouw hoofdje gaan settlen, dat je denkt dat een man meer nodig heeft??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:15 schreef Day het volgende:
Wie moet ik anders leuk vinden van de mannen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee. Ik kan geen enkele reden verzinnen
*werkt nog een halve zak chips weg"quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:17 schreef Ireth het volgende:
Bij gebrek aan shoarma heb ik een duik in de keukenkastjes genomen... kom niet verder dan een bak brinta....
Hier alleen pyama papquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:17 schreef Ireth het volgende:
Bij gebrek aan shoarma heb ik een duik in de keukenkastjes genomen... kom niet verder dan een bak brinta....
mijn shoarma smaakt errug lekker, moet ik zeggenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:17 schreef Ireth het volgende:
Ik vind 'm zielig!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Even hoor: Hij gaat om en scoort bij een hoogbegaafde leuke blonde trien met een fijn lichaam. Wat voor kronkel is er in jouw hoofdje gaan settlen, dat je denkt dat een man meer nodig heeft??
Brinta-bek!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:17 schreef Ireth het volgende:
Dat moet nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:18 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Wie moet ik anders leuk vinden van de mannen?
Servio is viessssssquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:18 schreef sjampoeh het volgende:
jezus, vieze serv met z'n vieze voeten op het bed van de vrouwen
En dan luister jij?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Brinta-bek!![]()
Hier is het erger.. Shoarma in huis, pita's in huis maar Bommerinnetje zegt nee
Gerard of coursequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:19 schreef Ireth het volgende:
Oke, op de ene stream kan ik luisteren naar Servio en op de andere naar Gerard... wie moet ik nou kiezen.... [ afbeelding ]
Bommerinnetje heeft de lederhose aan in Huize Bommie?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Brinta-bek!![]()
Hier is het erger.. Shoarma in huis, pita's in huis maar Bommerinnetje zegt nee
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:20 schreef iBenny het volgende:
Monique lijkt zo op Bonny Borrel st. Claire
En jij denkt dat ik zo los zou gaan op een forum als ik thuis wel wat te vertellen zou hebben?quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:15 schreef Day het volgende:
Ze weigert een dirndl jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bommerinnetje heeft de lederhose aan in Huize Bommie?
Oh stomme vraag..natuurlijk heeft ze dat ..
Psst..Bommerinnetje is het mannetje in de relatiequote:
Zit wat inquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik zo los zou gaan op een forum als ik thuis wel wat te vertellen zou hebben?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:21 schreef beaverhausen het volgende:
Psst..Bommerinnetje is het mannetje in de relatie.
Ik rest my case.quote:
De Cyhena!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:22 schreef Studiotje het volgende:
Hoe heet die hoepel die er gister ookal weer uit is gegaan weer?Helemaal d'r naam kwijt!
Cyntherklaasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:22 schreef Studiotje het volgende:
Hoe heet die hoepel die er gister ookal weer uit is gegaan weer?Helemaal d'r naam kwijt!
Cynthiaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:22 schreef Studiotje het volgende:
Wij over 3 maanden ook...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:23 schreef WebAddict het volgende:
Ze zijn allemaal rijp voor een TBS kliniek.
quote:
Nee omdat van deze slome saaie beelden je hersenen veranderen in .. komtie weer ... wait for it ......Brinta pap!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:24 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Omdat Secret Story dan is afgelopen?
Gewoon een voortzetting van dit topic.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wordt gezellig dan in die kliniek
ik zie het al helemaal voor mequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gewoon een voortzetting van dit topic.
Eigenlijk is dit gewoon niet meer dan een digitale versie van het Secret Story huis..
Brintaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee omdat van deze slome saaie beelden je hersenen veranderen in .. komtie weer ... wait for it ......Brinta pap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |