Bij een aantal spellen kijkt die op welk land je je xbox hebt staan. Misschien kun je hem op engels zetten?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:03 schreef Yi-Long het volgende:
En de prijs van GROOTSTE FAAL VAN 2011 gaat naar Ubisoft met Beyond Good and Evil HD!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De game is alleen in het nederlands te spelen. Nederlandse teksten, nederlandse stemmen, geen optie om het fatsoenlijk in het engels te krijgen.![]()
![]()
![]()
Godzijdank alleen de trial gedownload (meteen weer verwijderd btw), want![]()
![]()
Klote 'lokalisatie' altijd.![]()
![]()
nou echt superquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb 'm vorige generatie in het Nederlands gespeeld en dat waren echt goeie acteurs.
Dat was het origineel ook, dit is gewoon een voortborduring van de vorige faal. De Nederlandse versie is echt heel goed trouwens.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:03 schreef Yi-Long het volgende:
En de prijs van GROOTSTE FAAL VAN 2011 gaat naar Ubisoft met Beyond Good and Evil HD!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De game is alleen in het nederlands te spelen.
Geen idee, ben aant werk. Hoop dat mijn systeeminstellingen die op Engels staan ervoor zorgen dat de game in het proper english valt te spelen.quote:
Nee joh, direct hier komen kankeren! Dat werkt veel beter dan even verder kijken, of je van te voren te informerenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bij een aantal spellen kijkt die op welk land je je xbox hebt staan. Misschien kun je hem op engels zetten?
Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee joh, direct hier komen kankeren! Dat werkt veel beter dan even verder kijken, of je van te voren te informeren
Hij staat bij mij standaard al op engels.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bij een aantal spellen kijkt die op welk land je je xbox hebt staan. Misschien kun je hem op engels zetten?
De taal of het land?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij staat bij mij standaard al op engels.
Dus wanneer jouw favoriete film straks gedubbed wordt in het nederlands, en die dub is echt heel goed, maar je kunt de film niet meer kijken met de originele taal, dan vind je dat ook niet erg?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat was het origineel ook, dit is gewoon een voortborduring van de vorige faal. De Nederlandse versie is echt heel goed trouwens.
Taal als het goed is. Land nog niet. Neemt niet weg dat die optie dan alsnog gewoon in het menu zou moeten staan, ipv opgedrongen te worden via dit soort lokalisatie gezeik.quote:
amkerikaanse account ftwquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:03 schreef Yi-Long het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
De game is alleen in het nederlands te spelen. Nederlandse teksten, nederlandse stemmen, geen optie om het fatsoenlijk in het engels te krijgen.![]()
![]()
![]()
Godzijdank alleen de trial gedownload (meteen weer verwijderd btw), want![]()
![]()
Klote 'lokalisatie' altijd.![]()
![]()
Mjah, ik begin daar echt niet aan. Zelfs al is het de beste dub in de geschiedenis van nasycnhronisatie, ik wil toch op zijn minst DE KEUS hebben om gewoon voor de originele taal te kunnen kiezen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:17 schreef speknek het volgende:
Jawel, daarom was het initieel ook al een faal, en heb ik er toendertijd fiks over zitten ragen, maar het is wel een erg goede dub.
gewoon uit de US marketplace downloaden, net geprobeerd werkt gewoonquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, ik begin daar echt niet aan. Zelfs al is het de beste dub in de geschiedenis van nasycnhronisatie, ik wil toch op zijn minst DE KEUS hebben om gewoon voor de originele taal te kunnen kiezen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Geen optie tot Engelse VA = No buy.Krijg een [insert enge ziekte] Ubi.
nee maar ach als het moet dan moet het, en het is nou niet echt veel moeitequote:
Waarschijnlijk als je hem op Amerika of Engeland zet heb je gewoon de engelse taal dat is bij best veel spellen namelijk. En dat is een fluitje van een cent.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Taal als het goed is. Land nog niet. Neemt niet weg dat die optie dan alsnog gewoon in het menu zou moeten staan, ipv opgedrongen te worden via dit soort lokalisatie gezeik.
...en wanneer je vervolgens de volledige game betaalt met je NLse puntjes, dan blijft ie engels?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gewoon uit de US marketplace downloaden, net geprobeerd werkt gewoon
Overigens hadden PS2 en Xbox versies wel Engels als optie. Cube alleen NL (en FR?) vanwege ruimte gebrek.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:17 schreef speknek het volgende:
Jawel, daarom was het initieel ook al een faal, en heb ik er toendertijd fiks over zitten ragen, maar het is wel een erg goede dub.
Even later accepteer je dat Jade en Peyj Nederlands praten.
uiteraard heb ik ook amerikaanse punten, en een amerikaanse gold abbo, dus dat kan ik niet voor je na kijkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...en wanneer je vervolgens de volledige game betaalt met je NLse puntjes, dan blijft ie engels?
Waar doe ik dat? Op de Xbox kan ik het niet vinden, behalve dan bij je persoonlijke info bij je profile, maar als ik dat verander in england, dan verandert dat niets aan het feit dat de game gewoon in het nederlands blijft.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als je hem op Amerika of Engeland zet heb je gewoon de engelse taal dat is bij best veel spellen namelijk. En dat is een fluitje van een cent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |