Wat voor prijs had je precies in gedachte dan? Kocht de mijne voor 30 euries met releasequote:Op maandag 28 februari 2011 11:21 schreef speknek het volgende:
Jammer trouwens ook dat Halo:Reach niet in prijs zakt. Niet dat ik nou echt zit te springen om hem te spelen, maar een 9.1 game is toch wel interessant voor goeikoop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
quote:Op maandag 28 februari 2011 17:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat voor prijs had je precies in gedachte dan? Kocht de mijne voor 30 euries met releaseNu is die 29 euro bij iedere Saturn.
Dit zijn de XBLA suggesties tot nu toe. Mensen met opmerkingen/toevoegingen? Zitten er trouwens heel veel tussen waar ik nog nooit van gehoord hebdie lara croft game..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je vaak afvraagt of ze het spel wel effectief spelen.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:55 schreef RickoKun het volgende:
De PU geeft te vaak te hoge cijfers voor games, is mijn mening. Ik kijk dan ook alleen nog maar op een site als metacritic.com waarin je het gemiddelde van een hele berg reviews hebt...
Ja!quote:
Yep!quote:
Deze baas snapt hetquote:Op maandag 28 februari 2011 14:56 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat was het bij mij ook en dat kwam deels ook doordat ik toen nog geen ADSL of kabelinternet had. Ze worden dan ook niet echt gemotiveerd om wat anders te doen omdat de fans toch alles slikken.
In ander nieuws: Kyuss
Wat is je budget? Sowieso is het aan te raden om voor een plasma te gaan. Ik heb zelf de Samsung C450, die voor minder dan 400 te koop is, en een prima TV om mee te gamen. Zeer tevreden over.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:23 schreef maniack28 het volgende:
Samsung LE-32C530 een goede tv voor de x-box. Voor zover ik kan vinden wel, maar hier navragen kan nooit kwaad
Misschien omdat de meeste games op de PS3 en 360 nog steeds niet ECHT HD zijn...!? Meer een upscale van sub-HD (of een willekeurige andere passende term die aangeeft dat het niet fullHD is..)quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:32 schreef msnk het volgende:
Ik heb ook een plasma, een Panasonic 42" van 550 of zo. Erg blij mee! Weet modelnr niet uit mijn kop
Ik heb alleen vaak niet echt het gevoel naar dikke phat HD-beelden te kijken, geen idee waarom
max 350 euro.. alles groter dan 32 inch is bullshit omdat ik op 2.2m van mijn tv zit. Ik zit in een lichte kamer met veel (zon)licht dus daarom geen plasma... tips?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat is je budget? Sowieso is het aan te raden om voor een plasma te gaan. Ik heb zelf de Samsung C450, die voor minder dan 400 te koop is, en een prima TV om mee te gamen. Zeer tevreden over.
samsung c530 , werdt als beste lcd van 2010 gezienquote:Op dinsdag 1 maart 2011 02:45 schreef maniack28 het volgende:
[..]
max 350 euro.. alles groter dan 32 inch is bullshit omdat ik op 2.2m van mijn tv zit. Ik zit in een lichte kamer met veel (zon)licht dus daarom geen plasma... tips?
quote:Assassin's Creed Brotherhood - Da Vinci Edition angekündigt
01.03.11 - Ubisoft gibt bekannt, dass die Assassin's Creed Brotherhood - Da Vinci Edition (PS3, Xbox 360) am 25.03.11 in Europa erscheinen wird. Sie enthält Assassin's Creed Brotherhood und den Download-Inhalt "Da Vincis Verschwinden", der in diesem Monat im PSN und auf Xbox Live veröffentlicht wird.
dan koop ik die wel, want ik had de gewone nog nietquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Assassin's Creed: Bromance krijgt 'GOTY'-editie:
[..]
Bromance? Dan vond ik Spanky's "AssBro" afkorting beterquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Assassin's Creed: Bromance krijgt 'GOTY'-editie:
[..]
Techwood 553338 FTW. Het is een Samsung met extra functies die Amerika de Tweede Wereldoorlog lieten winnenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:45 schreef Temlin het volgende:
Ik heb een samsung 2494HM. 24 inch 1080P monitor is dat.
Valt meequote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:12 schreef sonofkyuss het volgende:
[..]
En achievementwhores natuurlijk. Die games zijn supereasy voor 1000g
Jammer dat die game door 2 teams gemaakt is.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:05 schreef jimjim1983 het volgende:
brothers in arms: hell's highway voor goedkoop gehaald. prima spel alleen die overdramatische cutscenes zien er zo idioot uit
Laatste level is super lame.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 17:05 schreef jimjim1983 het volgende:
brothers in arms: hell's highway voor goedkoop gehaald. prima spel alleen die overdramatische cutscenes zien er zo idioot uit
BAM MS IS TERUG!quote:
Nee idd het was kutquote:
Goed, voor de 2e playthrough en de bonuslevels zit wat uitdaging, maar verder te simpel om 1000g te halen.quote:
Dan moet je voor de grap de achievements van Lego Starwars II bekijkenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:12 schreef sonofkyuss het volgende:
[..]
Goed, voor de 2e playthrough en de bonuslevels zit wat uitdaging, maar verder te simpel om 1000g te halen.
De laatste paar doe ik niet meer denk ik :pquote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:12 schreef sonofkyuss het volgende:
[..]
Goed, voor de 2e playthrough en de bonuslevels zit wat uitdaging, maar verder te simpel om 1000g te halen.
Ik heb 'm vorige generatie in het Nederlands gespeeld en dat waren echt goeie acteurs.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:03 schreef Yi-Long het volgende:
En de prijs van GROOTSTE FAAL VAN 2011 gaat naar Ubisoft met Beyond Good and Evil HD!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De game is alleen in het nederlands te spelen. Nederlandse teksten, nederlandse stemmen, geen optie om het fatsoenlijk in het engels te krijgen.![]()
![]()
![]()
Godzijdank alleen de trial gedownload (meteen weer verwijderd btw), want![]()
![]()
Klote 'lokalisatie' altijd.![]()
![]()
Kan me echt geen fuck schelen of de acteurs goed zijn. Ik wil mijn media, of dat nou anime, een film, of in dit geval een game, gewoon in de originele taal kunnen spelen, en die optie hoort er in dit soort gevallen dus gewoon ALTIJD in te zitten!!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb 'm vorige generatie in het Nederlands gespeeld en dat waren echt goeie acteurs.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:03 schreef Yi-Long het volgende:
En de prijs van GROOTSTE FAAL VAN 2011 gaat naar Ubisoft met Beyond Good and Evil HD!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De game is alleen in het nederlands te spelen. Nederlandse teksten, nederlandse stemmen, geen optie om het fatsoenlijk in het engels te krijgen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij een aantal spellen kijkt die op welk land je je xbox hebt staan. Misschien kun je hem op engels zetten?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:03 schreef Yi-Long het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nou echt superquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb 'm vorige generatie in het Nederlands gespeeld en dat waren echt goeie acteurs.
Dat was het origineel ook, dit is gewoon een voortborduring van de vorige faal. De Nederlandse versie is echt heel goed trouwens.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:03 schreef Yi-Long het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
De game is alleen in het nederlands te spelen.
Geen idee, ben aant werk. Hoop dat mijn systeeminstellingen die op Engels staan ervoor zorgen dat de game in het proper english valt te spelen.quote:
Nee joh, direct hier komen kankeren! Dat werkt veel beter dan even verder kijken, of je van te voren te informerenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bij een aantal spellen kijkt die op welk land je je xbox hebt staan. Misschien kun je hem op engels zetten?
Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee joh, direct hier komen kankeren! Dat werkt veel beter dan even verder kijken, of je van te voren te informeren
Hij staat bij mij standaard al op engels.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bij een aantal spellen kijkt die op welk land je je xbox hebt staan. Misschien kun je hem op engels zetten?
De taal of het land?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij staat bij mij standaard al op engels.
Dus wanneer jouw favoriete film straks gedubbed wordt in het nederlands, en die dub is echt heel goed, maar je kunt de film niet meer kijken met de originele taal, dan vind je dat ook niet erg?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat was het origineel ook, dit is gewoon een voortborduring van de vorige faal. De Nederlandse versie is echt heel goed trouwens.
Taal als het goed is. Land nog niet. Neemt niet weg dat die optie dan alsnog gewoon in het menu zou moeten staan, ipv opgedrongen te worden via dit soort lokalisatie gezeik.quote:
amkerikaanse account ftwquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:03 schreef Yi-Long het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mjah, ik begin daar echt niet aan. Zelfs al is het de beste dub in de geschiedenis van nasycnhronisatie, ik wil toch op zijn minst DE KEUS hebben om gewoon voor de originele taal te kunnen kiezen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:17 schreef speknek het volgende:
Jawel, daarom was het initieel ook al een faal, en heb ik er toendertijd fiks over zitten ragen, maar het is wel een erg goede dub.
gewoon uit de US marketplace downloaden, net geprobeerd werkt gewoonquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:18 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, ik begin daar echt niet aan. Zelfs al is het de beste dub in de geschiedenis van nasycnhronisatie, ik wil toch op zijn minst DE KEUS hebben om gewoon voor de originele taal te kunnen kiezen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Geen optie tot Engelse VA = No buy.Krijg een [insert enge ziekte] Ubi.
nee maar ach als het moet dan moet het, en het is nou niet echt veel moeitequote:
Waarschijnlijk als je hem op Amerika of Engeland zet heb je gewoon de engelse taal dat is bij best veel spellen namelijk. En dat is een fluitje van een cent.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:16 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Taal als het goed is. Land nog niet. Neemt niet weg dat die optie dan alsnog gewoon in het menu zou moeten staan, ipv opgedrongen te worden via dit soort lokalisatie gezeik.
...en wanneer je vervolgens de volledige game betaalt met je NLse puntjes, dan blijft ie engels?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gewoon uit de US marketplace downloaden, net geprobeerd werkt gewoon
Overigens hadden PS2 en Xbox versies wel Engels als optie. Cube alleen NL (en FR?) vanwege ruimte gebrek.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:17 schreef speknek het volgende:
Jawel, daarom was het initieel ook al een faal, en heb ik er toendertijd fiks over zitten ragen, maar het is wel een erg goede dub.
Even later accepteer je dat Jade en Peyj Nederlands praten.
uiteraard heb ik ook amerikaanse punten, en een amerikaanse gold abbo, dus dat kan ik niet voor je na kijkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...en wanneer je vervolgens de volledige game betaalt met je NLse puntjes, dan blijft ie engels?
Waar doe ik dat? Op de Xbox kan ik het niet vinden, behalve dan bij je persoonlijke info bij je profile, maar als ik dat verander in england, dan verandert dat niets aan het feit dat de game gewoon in het nederlands blijft.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als je hem op Amerika of Engeland zet heb je gewoon de engelse taal dat is bij best veel spellen namelijk. En dat is een fluitje van een cent.
ps3 problemen dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:39 schreef Yi-Long het volgende:
Locale veranderen heeft idd het probleem opgelost![]()
Komt wel een ander klassiek probleem om de hoek kijken: je kunt de cutscenes blijkbaar niet doordrukken...
Serieus, dat soort zaken kan toch niet meer in 2011!?
Waarom zou ik willen zeiken op een game waar ik al maanden op zit te wachten!?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:40 schreef Wessiej het volgende:
waarom wil je nou weer de cutscenes doorklikken. Jezus je bent aan het zoeken naar dingen om op te zeiken
Cutscene doorklikken? Waarom zou je dat willen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarom zou ik willen zeiken op een game waar ik al maanden op zit te wachten!?
Volgens mij zijn het redelijke terechte ergernissen, vooral wanneer ze ongelooflijk makkelijk te verhelpen zouden zijn, en dus volkomen onnodig zijn....
Wil ik zelf ook graag kunnen doen (tijdens een 2e playthroughquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Cutscene doorklikken? Waarom zou je dat willen?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:40 schreef Wessiej het volgende:
waarom wil je nou weer de cutscenes doorklikken. Jezus je bent aan het zoeken naar dingen om op te zeiken
Omdat ze soms vrij lang duren? Zou je het fijn vinden als je MGS4 speelde en je moest elke keer de 20 minuten video kijkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Cutscene doorklikken? Waarom zou je dat willen?
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:05 schreef AQuila360 het volgende:
Lego Harry Potter op 100%![]()
Nu wachten op Lego Pirates
Hoezo makkelijk? Makkelijk zou zijn door het gewoon in het menu te zetten, waar het thuis hoort. Nu moet je eerst helemaal je console-settings aan gaan lopen passen, en hoeveel gamers in NL zullen er zijn die sowieso nooit bij die settings gaan komen, en als ze zo'n NLse trial voorgeschoteld krijgen, dat ze dan zelf gaan bedenken dat ze wellicht de engelse versie krijgen wanneer ze even 'locale' op engels zetten!?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:18 schreef AQuila360 het volgende:
Al moet hij wel sorry zeggen voor zijn rampage over die taal terwijl het dus makkelijk op te lossen was.
[..]
![]()
Ja oke maar het bij meer spellen dus ik dacht dat het wel bekend was. En veel zullen misschien die Nederlandse versie wel tof vinden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoezo makkelijk? Makkelijk zou zijn door het gewoon in het menu te zetten, waar het thuis hoort. Nu moet je eerst helemaal je console-settings aan gaan lopen passen, en hoeveel gamers in NL zullen er zijn die sowieso nooit bij die settings gaan komen, en als ze zo'n NLse trial voorgeschoteld krijgen, dat ze dan zelf gaan bedenken dat ze wellicht de engelse versie krijgen wanneer ze even 'locale' op engels zetten!?
Ik vind het nogal onnodig allemaal, terwijl het vrij makkelijk op te lossen had moeten zijn via heel simpel een keuze in het menu.
Verder nog niet gespeeld, want ben bijna klaar met Assassin's Creed 2, dus dat wil ik eerst nog even afmaken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja oke maar het bij meer spellen dus ik dacht dat het wel bekend was. En veel zullen misschien die Nederlandse versie wel tof vinden.
Maar verder is het tof dus?
Huh.. Ik denk eerlijk gezegd dat ze het verkeerde plaatje bij hebben gezet! Maar als dit echt zo goedkoop is, koop ik er zelf ook wel éénquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:28 schreef Doublepain het volgende:
krijg ik hier nou een joystick erbij ofniet?
http://www.xboxhome.nl/xbox-360-quick-charge-kit-black.htm
Past dit wel op een witte joystick?
Ik heb een witte draadloze controller.. Maar ben bang dat een Black accu er niet oppast.. Maar ik zie nergens een White versie, nu gaat het echt lelijk eruitzien..quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Huh.. Ik denk eerlijk gezegd dat ze het verkeerde plaatje bij hebben gezet! Maar als dit echt zo goedkoop is, koop ik er zelf ook wel één
En verder zou die het gewoon moeten doen met een 'oude' controller (ik neem aan dat je dat bedoelde?).
Hier staat die er 'gewoon' op zonder controller.
En Releasedatum: 1 jan. 2000
Het gaat er wel lelijk uitzien jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een witte draadloze controller.. Maar ben bang dat een Black accu er niet oppast.. Maar ik zie nergens een White versie, nu gaat het echt lelijk eruitzien..
Eh, wat is precies 't verschil? De Quick Charge Kit is toch ook 'plug and play'? Wat is 't alternatief?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:42 schreef Doublepain het volgende:
Heb gehoord dat Plug and Play snel stukgaat of als je hem nietzo goed erin hebt dat hij het dan niet doet..Dan denk ik dat deze beter is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |