Dat was snelquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:17 schreef Doublepain het volgende:
Quick charge binne.. Ik kreeg een grote doos.. Dus ik dacht, daar zit mis die joystick ook bij.. Helaas.. Maar die accu past wel op mijn xbox... Mijn geld waard..
Nee..quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat was snel
Maar het plaatje klopt dus niet?
Dat is tegenwoordig toch standaard met elke gamequote:Op donderdag 3 maart 2011 18:16 schreef AQuila360 het volgende:
Haha iedereen vet op die game aan het wachten en nu die er is is iedereen aan het zieken
De laatste tijd heb ik toch een paar toppertjes gesp[eeld! Toen was er ff een tijdje dat ze allemaal tegenvielen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig toch standaard met elke game
En tja ik kan er gelukkig wel van genieten
En dan? Schakelt ie dan de netwerkfuncties uit aangezien je daar toch niet fatsoenlijk kan internetten?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:20 schreef AQuila360 het volgende:
Misschien moet je je landeninstelling op china zetten?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:20 schreef AQuila360 het volgende:
Nope, het moet naar een Arabisch land. Die lezen namelijk ook van rechts naar links.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:20 schreef AQuila360 het volgende:
Vervelend hè, FOK!ken op een mobieltjequote:Op donderdag 3 maart 2011 18:20 schreef AQuila360 het volgende:
Gewoon slecht net als bij TDU 2 maar daar zijn ze nu wel bezig met een patch gelukkig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:32 schreef Mayhem het volgende:
Heeft iemand hier Fight Night Champion al toevallig?
Elke keer loopt het spel vast in Legacy Mode en is mijn gamesave corrupt. En zonder Legacy mode kun je vrijwel niet online spelen, omdat je alleen in Legacy Mode boosters kunt vrijspelen om je online boxer mee te upgraden.
Ik sta op het punt om de game doormidden te breken.
Dus is er iemand die toevallig een oplossing heeft gevonden? Op het officiele FN forum wordt er niet gereageeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |