Vorig deel: [Xbox 360 #505] In Space no one can hear you screamquote:Microsoft has pumped out a press release trumpeting a "blockbuster line-up"![]()
![]()
for this spring and beyond.
Are these the big-ticket Xbox 360 exclusives we've been waiting to hear about?
No. The only non-downloadable Xbox 360 exclusive is Gears of War 3, which is due 20th September with a beta mid-April.
Exclusive
* Gears of War 3 - 20th September
* Halo: Reach Defiant Map Pack (DLC) - 15th March, 800 Microsoft Points
* Fable III Traitor's Keep (DLC) - 1st March, 560 Microsoft Points
* The Dishwasher: Vampire Smile (XBLA) - 2011
* Torchlight (XBLA) - 9th March, 1200 Microsoft Points
* The Gunstringer (Kinect XBLA) - 2011
* Once Upon a Monster (Kinect XBLA) - autumn
Vandaag Kirby, wat nog meerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:13 schreef speknek het volgende:
De Wii krijgt interessantere exclusives dit jaar.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:11 schreef speknek het volgende:
Mwah het is in ieder geval een interessantere setting. Maar het is niet alleen kz3 natuurlijk, maar ook Ico en SOTC HD, The Last Guardian, Journey en Uncharted 3. En dat na een jaar dat de ps3 ook al de vloer aanveegde met de xbox. De xbox heeft nog maar een goede exclusive over. Gears of War. Whooptiefuckingdoo.
(gelukkig hebben ze wel de betere controller)
En Forza vergeten? Die is even 10 klassen beter dan Gran Turismo.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:07 schreef Temlin het volgende:
Je kunt wel exclusieve games als KZ3 hebben maar als die niet beter zijn dan COD heb je daar niets aan.
Nog een Kirbyquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vandaag Kirby, wat nog meer? Geen idee.
Ben ik ook wel benieuwd naar, ik zoek nog een goed excuus om een Wii te halen. People bringing me downquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Vandaag Kirby, wat nog meer? Geen idee.
Nee racegames noem ik niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:14 schreef Temlin het volgende:
[..]
[..]
En Forza vergeten? Die is even 10 klassen beter dan Gran Turismo.
huh? De meeste games die ik speel zijn race games.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee racegames noem ik niet.
racegames_!
Als Fifa 34 straks ps3 exclusive is noem ik dat ook niet, want daar maalt niemand om.
@msnk: ook zelda.
En de multiplatform titels die uitkomen op de xbox360 en niet op de Wii vergeet je maar even.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:28 schreef Wessiej het volgende:
Oja, zelda + kirby = beter dan 360 line-up.
Sad but true
Zeg ik nergens? Ik heb het over exclusivesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:30 schreef Temlin het volgende:
[..]
En de multiplatform titels die uitkomen op de xbox360 en niet op de Wii vergeet je maar even.
En ik kan niet wachten tot mijn zusje zwanger is van een geit,crisis 3 en max payne zal dit alleen kunnen over treffen en fear 3.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:29 schreef pl4kkie het volgende:
Kan niet wachten totdat gears 3 uit is
Facebook!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:14 schreef sonofkyuss het volgende:
Mygamercards.net is er mee genokt
Heeft iemand een beter alternatief? (Gamercard was juist zo handig om mijn gamerscore bij te houden)
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:07 schreef Temlin het volgende:
Je kunt wel exclusieve games als KZ3 hebben maar als die niet beter zijn dan COD heb je daar niets aan.
Je kunt via xbox.com toch ook gewoon je gamerscore zienquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:14 schreef sonofkyuss het volgende:
Mygamercards.net is er mee genokt
Heeft iemand een beter alternatief? (Gamercard was juist zo handig om mijn gamerscore bij te houden)
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:11 schreef speknek het volgende:
. De xbox heeft nog maar een goede exclusive over. Gears of War. Whooptiefuckingdoo.
(gelukkig hebben ze wel de betere controller)
Jep. Maar het was juist leuk om met een groepje mensen een leaderboard te draaien, cheevs te vergelijken e.d.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Je kunt via xbox.com toch ook gewoon je gamerscore zien
dat spel is wel ok...echt niet geniaal ofzo.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:35 schreef Yi-Long het volgende:
Maar goed, hopelijk dat Marketplace weer een aantal pareltjes voortbrengt, te beginnen komende week met Beyond Good & Evil HD.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat spel is wel ok...echt niet geniaal ofzo.
Voor 800 puntjes hoeft het wat mij betreft niet eens 'geniaal' te zijn. Als het maar goed is. En volgens vele reviews en gamers is de game op zijn minst goed....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat spel is wel ok...echt niet geniaal ofzo.
ja ik ga m denk ik ook wel halen, maar meer omdat er verder geen kut isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Voor 800 puntjes hoeft het wat mij betreft niet eens 'geniaal' te zijn. Als het maar goed is. En volgens vele reviews en gamers is de game op zijn minst goed....
http://gamercard.xbox.com/nl-NL/GameCenter?compareTo=Stallion83quote:
gamerscoresquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:17 schreef msnk het volgende:
[..]
http://gamercard.xbox.com/nl-NL/GameCenter?compareTo=Stallion83
oud! blablablablabla, ik zie het nu pas ja
Ey, ik weet waar je huis woont, zou beetje chill doen jwzellufzquote:
Dat spel is serieus zo simpel qua uitspelen en gamerscorequote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:21 schreef jimjim1983 het volgende:
haha ik heb Harm's way voor 41% voltooid
heb t maar 1 keer gespeeld
Ik heb 'vroeger' die game nooit kunnen spelen, ik ga zeker de kans pakken om deze game nu te spelen.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:13 schreef Wessiej het volgende:
Hoe durven jullie BGEA niet geweldig te noemen....ga maar spelen...zo goed, die wereld, de sfeer, heerlijke gameplay (sneaken soms wat vervelend) maar die game is zo gaaf. Zin om woensdag weer in de wereld te duiken.
Gewoon net als ik doen: Niet teveel van verwachten, realistisch blijven, en dan heb je straks waarschijnlijk gewoon een leuke game....quote:Op zondag 27 februari 2011 13:38 schreef kcidymkcus het volgende:
[..]
Ik heb 'vroeger' die game nooit kunnen spelen, ik ga zeker de kans pakken om deze game nu te spelen.
Ik lees en hoor alleen maar hele positieve verhalen over deze game!
Er zijn maar een aantal games waar ik hyped van kan worden, maar ik snap precies wat je bedoelt.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Gewoon net als ik doen: Niet teveel van verwachten, realistisch blijven, en dan heb je straks waarschijnlijk gewoon een leuke game....
Als je een all-time klassieker gaat verwachten terwijl die game destijds ook niet overal fantastisch scoorde, en nu al weer wat jaartjes oud is, dan gaat ie sowieso tegenvallen...
Ben sowieso nu bezig met Assassin's Creed 2, dus het gaat voor iedere game lastig worden om die op te volgen
Jawel, hij scoorde gewoon degelijk op de meeste sites en in de meeste magazines, maar het was ook weer niet zo dat we hier opeens te maken hadden met de Zelda-killer op de Xbox ofzo.quote:Op zondag 27 februari 2011 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Game scoorde goed hoor YiLong... 88%. Release was alleen een drama en de game was niet stoer genoeg voor een succesverkoop.
Verder wordt de game nu wel overhypt. Het is een leuke game, maar niet meer dan dat.
Persoonlijk verheug ik me het meest op Batman AC, en wellicht Deus Ex 3 (even afwachten hoe dat straks is qua gameplay enzo...).quote:Op zondag 27 februari 2011 13:57 schreef kcidymkcus het volgende:
[..]
Er zijn maar een aantal games waar ik hyped van kan worden, maar ik snap precies wat je bedoelt.
Ik heb vooral zin in L.A. Noire, Gears 3 en FIFA12.
Hopelijk komt Rockstar dit jaar nog met een grote aankondiging. Ik heb wel zin in een nieuw GTA avontuur. Red Dead Redemption was geniaal en mag ook ooit wel een opvolger krijgen.
Was zelfs Batman vergeten.quote:Op zondag 27 februari 2011 14:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Persoonlijk verheug ik me het meest op Batman AC, en wellicht Deus Ex 3 (even afwachten hoe dat straks is qua gameplay enzo...).
Daarnaast komen er ook nog wat leuke dingen uit op de PS3, zoals Last Guardian en die remake van Ico enzo... en waarschijnlijk zullen er ook wel weer wat leuke 'Ultimate/GOTY/Complete editions uitkomen voor mooie prijsjes. Zo zal in het najaar waarschijnlijk wel een GOTY van Modnation Racers ofzo komen...
Gewoon wat losse missies als ik het goed heb maar ze waren wel super klote weet ik nog.quote:
toy soldiersquote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef msnk het volgende:
Wat zijn trouwens XBL Arcade games die jullie als een must-have zien? Genoeg reviews lovend over zoveel spellen, maar ik wil het van de gamers zelf weten, heb er nooit één gespeeld dus zelfs oude(re) mogen meedoen
Gemaakt door een ekte ekte ofcoursequote:Op zondag 27 februari 2011 19:00 schreef AQuila360 het volgende:
Even de Bulletstorm review op Gamekings checken.
mijn xbox staat zelfs stof te happen en ben nu weer fanatiek aan het PC gamenquote:Op zondag 27 februari 2011 14:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zoveel game ik eigenlijk nieteens meer op mn xbox..
Net Fallout NV uitgespeeld, en momenteel bezig met AC:brotherhood.
Maar verder zie ik weinig nieuws uitkomen waarvan ik denk, dat MOET ik hebben.
Super Meat Boy is een must-have. ilomilo vind ik fantastisch.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef msnk het volgende:
Wat zijn trouwens XBL Arcade games die jullie als een must-have zien? Genoeg reviews lovend over zoveel spellen, maar ik wil het van de gamers zelf weten, heb er nooit één gespeeld dus zelfs oude(re) mogen meedoen
Hij was goed Wessiej!quote:Op zondag 27 februari 2011 22:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gemaakt door een ekte ekte ofcourse
Ze vinden het wel kut trouwens maar dat leek mij okk al.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Gemaakt door een ekte ekte ofcourse
Dead Space 2 is met 12u uitgespeeld, dus nu DS2 en dan later evt DA2.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:21 schreef speknek het volgende:
Hmm, toch die eeuwige dubio. Ik kan Dragon Age 2 via Amazon bestellen, is ie ~46 euro en heb ik hem in de week van launch. Maar ik kan ook Dead Space 2 kopen, en rustig wachten tot ie in prijs gezakt is. Maar kan ik wel rustig wachten? Grrr.
Jammer trouwens ook dat Halo:Reach niet in prijs zakt. Niet dat ik nou echt zit te springen om hem te spelen, maar een 9.1 game is toch wel interessant voor goeikoop
Inleveren bij GameMania, krijg je er nog een euro voorquote:Op maandag 28 februari 2011 11:32 schreef speknek het volgende:
Ik was even vergeten dat Amazon nu ook gratis levering heeft naar Nederland. 27 Euro en nog steeds sneller dan thehut/play/etc. Fuck it, gedaan.
Ik moet alleen spellen gaan weggooien denk ik, omdat ik geen kastruimte meer heb![]()
.
ja die spellen blijven altijd lang duurquote:Op maandag 28 februari 2011 11:21 schreef speknek het volgende:
Jammer trouwens ook dat Halo:Reach niet in prijs zakt. Niet dat ik nou echt zit te springen om hem te spelen, maar een 9.1 game is toch wel interessant voor goeikoop
Afhankelijk van de game natuurlijk. Bij een grote lading is het wel de moeite. Ik heb een keer 13 games ingeleverd voor 90 euro. Dat lijkt me de moeitequote:Op maandag 28 februari 2011 12:00 schreef speknek het volgende:
euro keeeenker een euro?
(bij dat soort inruilen of doorverkopen heb ik altijd zoiets van, mijn tijd is waardevoller dan het opbrengt)
Nee hoeffikniequote:
Mijn wiigames zeker.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Leverde 3 wii gamepjes in, kreeg Kirby gratis en 6 euro erbij. Gamemania
Verkoop ze gewoon hier in V&Aquote:Op maandag 28 februari 2011 12:00 schreef speknek het volgende:
euro keeeenker een euro?
(bij dat soort inruilen of doorverkopen heb ik altijd zoiets van, mijn tijd is waardevoller dan het opbrengt)
Nooit voor 16quote:Op maandag 28 februari 2011 12:21 schreef AQuila360 het volgende:
Waneer is Brievenmaandag up? Ik wil die eigenlijk nu gaan kijken!!
Gamekings. Wat ben jij een neppe gamer gast?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:00 schreef AQuila360 het volgende:
Even de Bulletstorm review op Gamekings checken.
quote:Op maandag 28 februari 2011 14:06 schreef sonofkyuss het volgende:
[..]
Gamekings. Wat ben jij een neppe gamer gast?![]()
Kenker hey.
Hoezo? De tijd dat PU lezen en Gamekings kijken nog done was is voor mij inmiddels 10 jaar terug. Puberale commerciële troep is het tegenwoordig. Vloeken in de kerk, kotsen in het park, poepen in een pisbak, DAT is hetquote:
Kloptquote:Op maandag 28 februari 2011 14:26 schreef sonofkyuss het volgende:
[..]
Hoezo? De tijd dat PU lezen en Gamekings kijken nog done was is voor mij inmiddels 10 jaar terug. Puberale commerciële troep is het tegenwoordig. Vloeken in de kerk, kotsen in het park, poepen in een pisbak, DAT is het
Hoezo? Die 10 voor AC1 was toch ook volledig terecht?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:44 schreef speknek het volgende:
De tijd dat PU lezen done was, was voordat ze Mario Kart voor de SNES een 6.5 gaven. Ergo nooit.
Dat was het bij mij ook en dat kwam deels ook doordat ik toen nog geen ADSL of kabelinternet had. Ze worden dan ook niet echt gemotiveerd om wat anders te doen omdat de fans toch alles slikken.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:26 schreef sonofkyuss het volgende:
[..]
Hoezo? De tijd dat PU lezen en Gamekings kijken nog done was is voor mij inmiddels 10 jaar terug. Puberale commerciële troep is het tegenwoordig. Vloeken in de kerk, kotsen in het park, poepen in een pisbak, DAT is het
Vergeet dat achterlijke cijfer voor FFVI niet. Maar ik vind het heerlijk materiaal om op het toilet te lezen. Als ze weer een toffe game weggeven bij een abo word ik weer lid!quote:Op maandag 28 februari 2011 14:44 schreef speknek het volgende:
De tijd dat PU lezen done was, was voordat ze Mario Kart voor de SNES een 6.5 gaven. Ergo nooit.
Op EDGE had ik ook 1 jaartje een abo, maar dat vond ik dus helemaal niks. Pretentieus in de reviews, en veels te veel grote achtergrond-artikelen over zaken in de industrie die me persoonlijk weinig kunnen boeien.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:06 schreef speknek het volgende:
Ik vind sinds ongeveer drie maanden Eurogamer van zo'n hoog niveau dat zelfs Edge te oppervlakkig is.
Dan vond je OXM vast ook wel oké?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:01 schreef Yi-Long het volgende:
Kijk, ik snap ook wel dat ik de doelgroep niet meer ben. Ik ben nu 34 en heb nog oude Hoogspel-tijdschriften in de kast liggen (vond ik trouwens ook geen geweldig blad), maar wanneer ik nu een gamesmagazine wil lezen, dan hou ik het uitsluitend bij GamesTM, wat zowel inhoudelijk als qua vormgeving voor mij het beste blad is. Al jaren een abo op, en nog nooit spijt van gehad.
Qua 'NLse' bladen vind ik trouwens dat Playstation Magazine ook prima.
Collector's item je weet.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef speknek het volgende:
Ik sta nog met een ingezonden brief in nummer 2 van de PU, om aan te geven wat er allemaal mis was aan nummer 1. Toen hebben ze daar correct doch afwijzend op gereageerd. Toen was de fittie AAN jongen, de fittie was AAN als Donkey Khan.
Dit hoor je vaak, maar waarom?quote:Op maandag 28 februari 2011 16:55 schreef RickoKun het volgende:
De PU geeft te vaak te hoge cijfers voor games, is mijn mening. Ik kijk dan ook alleen nog maar op een site als metacritic.com waarin je het gemiddelde van een hele berg reviews hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |