ik zal es kijkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:11 schreef Civilian het volgende:
[..]
Tweetdeck maar ff installeren, die werkt prima
Ik zeg ook niet dat het niet cool isquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Cool toch?
Was aanwezig voor een telefonisch interview met de Foo Fighters.
"die trokken het niet meer" dat zei michiel toen ik ff luisterde.. heb jij dat ook gehoord ?:)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:15 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet cool is
Maar vind het opvallend dat Timur en Ramon beide weg zijn
Laat ze beiden ook maar direct naar SlamFM gaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:15 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik schakel net pas inquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:16 schreef miieejj het volgende:
[..]
"die trokken het niet meer" dat zei michiel toen ik ff luisterde.. heb jij dat ook gehoord ?:)
Chromedeck faalde daarnet ook een paar keerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:11 schreef Civilian het volgende:
[..]
Tweetdeck maar ff installeren, die werkt prima
Door de 'quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:15 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Al is je show klote of loopt het voor geen meter, weglopen doe je imo niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Door de '' kwam het op mij niet heel positief over.
ik heb dat flirt je stijf gehoord . en daarna niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:19 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Al is je show klote of loopt het voor geen meter, weglopen doe je imo niet.
En de nieuwe WT is idd geniaal
Ik heb dus het laatste kwartier gemist, daarvoor alles geluisterd. Nu ben ik geen radiomaker dus ik weet niet wat in hun optiek goed of slecht is maar ik vond het net zo leuk om te luisteren als andere keren. Maar ze waren dus ineens pleite? Misschien wel een 'dakantochhelemaalnietimurrr'-grap? Net zoals die open microfoon van vorige week.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:19 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Al is je show klote of loopt het voor geen meter, weglopen doe je imo niet.
Mja, die heb ik ook nog gehoord. Was eigenlijk een vrij suffe vrouw die opnamquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:21 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb dat flirt je stijf gehoord . en daarna niet eigenlijk.
Manuelaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:24 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Mja, die heb ik ook nog gehoord. Was eigenlijk een vrij suffe vrouw die opnamMoest daarna boodschappen doen, dus heb de rest gemist. En toen ik weer inschakelde, zat Michiel er.
Idd, het enthousiasme sprong er vanafquote:
Nou hé..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:27 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Idd, het enthousiasme sprong er vanaf
Heb je een vermoeden?quote:
Dank je welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page(...)opdracht=i%27m+alive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |