You tell mequote:
Goed bezig. Zo weinig slaap en zo'n lange dagquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:56 schreef Allrounder het volgende:
Gister tot half 2 in het cafe gezeten. Vandaag gewerkt van 7.00 tot 16.00. En vanavond feestje gehad, maar ben nog fit.
Ga het morgen wel merken denk ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
You tell me
[..]
Goed bezig. Zo weinig slaap en zo'n lange dag
Heb het nog nooit meegekregenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:10 schreef naatje_1 het volgende:
zometeen ekdom in de nacht, hoop weer 'ns helemaal mee te krijgen
Ik hou het nooit zo lang vol, misschien dat ik vannacht doorhaal en blijf kijken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:10 schreef naatje_1 het volgende:
vroeger sliep ik rond deze tijd en ging de wekker om 4 uurquote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:13 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Heb het nog nooit meegekregen.
Slaap lekker!quote:
Die twee 'prostituees' netquote:Op zaterdag 26 februari 2011 03:10 schreef naatje_1 het volgende:
quote:
wel de handjes boven het dekbed gehadquote:
hai haiquote:
zie ik opeens een nummer die ik 30 januari aan Gerard en Giel heb gemaild.quote:1. Beth Ditto - I Wrote The Book
2. Gil Scott-Heron & Jamie XX - I'll Take Care Of U
3. Basement Freaks - Something Freaky
4. George Michael - I Want Your Sex (freemasons clubmix)
5. Charles Bradley - The World (Is Going Up In Flames)
6. The Naked & Famous - Young Blood
7. Lykke Li - I Follow Rivers
8. Peter, Bjorn & John - Second Chance
9. The Souldiers - Down On Me
10. Frankie & The Heartstrings - Hunger
11. Oceana - Lala
quote:Beste Giel en Gerard,
Ik heb een paar nummers ontdekt wat jullie vast wel aanspreekt denk ik.
Het eerste nummer heet Peter, Bjorn and John - Second Chance En misschien vinden jullie dit ook wel wat Gorilla Warfare Tactics - Temptations
mvg
****** (@hole1988)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |