Scherp.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:57 schreef Slayage het volgende:
@gpdMiddleEast GPD Middle East
Het is onduidelijk hoeveel doden er precies al zijn gevallen in Libie, maar het oogt echt dramatisch. Geen honderden, maar duizenden...
Het is de echte?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:57 schreef Slayage het volgende:
Het is onduidelijk hoeveel doden er precies al zijn gevallen in Libie, maar het oogt echt dramatisch. Geen honderden, maar duizenden...
het is veel te laat voor koffiequote:
En daarom heb ik nou die dodenlijst gemaakt, mensen overdrijven te vaak...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:57 schreef Slayage het volgende:
aan de hand van alle berichten kon ik deze schatting ook wel maken...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:57 schreef Slayage het volgende:
de waarheid zullen we toch nooit krijgen, we zitten nu bv 8 jaar na de 2de golf oorlog en er zijn ik weet niet hoeveel verschillende cijfers over de totale aantal slachtoffersquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:59 schreef -jos- het volgende:
[..]
En daarom heb ik nou die dodenlijst gemaakt, mensen overdrijven te vaak...
Hoe wreed ie ook is, ik blijf dit geweldig vinden.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:34 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Kijk hem dan staan.![]()
Pimp van Afrika
Jij denkt dat hij dit überhaupt overleeft?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Maar Saif al-Islam kan baan wel vergeten.
Ik las van de week in de VK daar iets over, de zoon van Joris Voorhoeve heeft hem begeleid bij dat proefschrift en men had het over enkele alinea's die overgeschreven zijn zonder bronvermelding en een langere alinea zonder aanhalingstekens, maar wel met bronvermelding, meen ik. Dus niet dat hij zijn hele 420 pp. tellende proefschrift heeft overgeschreven. Hij had bij de voorbereiding ook lange discussies gehad met zie zoon van Joris Voorhoeve en werd door hem en zijn collega's gezien als iemand die na Gadaffi sr. misschien wel eens echt democratie zou kunnen invoeren in Libië.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:06 schreef quirigua het volgende:
Die Saif heeft een supertalent tot liegen. Hij heeft (had) een doctorsgraad in economie, een vergissing van de fameuze London School of Economics : of liever, een gelegenheidscadootje, zonder twijfel ingefluisterd door Tonby Blair, vanwege de gelegenheid zeg maar.
Ondertussen zegt LS of Economics dat ze gaan kijken of hij zijn disseretatie niet ergens van heeft overgeschreven. Vergeet nu maar dat de LS of Economics een fameus instituut is : dat was het.
Ondertussen, echter, is het moment gekomen om zich af te vragen of niet een van onze NL universiteiten zich de moeite wil geven en zich afvragen of Saif niet een doctor honoris causa waard is. Zeker , dat is hij, in de Liegologie.
lol, ziet er zo nep uitquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:10 schreef yavanna het volgende:
alihabibi1 Ali Habibi
#Libya: he was recording a video and shouting "he is killed!"... 5s later, himself was shothttp://on.fb.me/f8OjzI
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:10 schreef yavanna het volgende:
alihabibi1 Ali Habibi
#Libya: he was recording a video and shouting "he is killed!"... 5s later, himself was shothttp://on.fb.me/f8OjzI
OMFG LOL!!!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:10 schreef yavanna het volgende:
alihabibi1 Ali Habibi
Ik ken een veel grotere flapdrol die z'n scriptie cadeau heeft gekregen. Die boeren kaaskop van een prins pils.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik las van de week in de VK daar iets over, de zoon van Joris Voorhoeve heeft hem begeleid bij dat proefschrift en men had het over enkele alinea's die overgeschreven zijn zonder bronvermelding en een langere alinea zonder aanhalingstekens, maar wel met bronvermelding, meen ik. Dus niet dat hij zijn hele 420 pp. tellende proefschrift heeft overgeschreven. Hij had bij de voorbereiding ook lange discussies gehad met zie zoon van Joris Voorhoeve en werd door hem en zijn collega's gezien als iemand die na Gadaffi sr. misschien wel eens echt democratie zou kunnen invoeren in Libië.
Ik hoor niet te lachen, maar proest.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:10 schreef yavanna het volgende:
alihabibi1 Ali Habibi
Jep, hij is vandaag of gisteren geïnterviewd door CNN Turk in Tripoli. Was al eerder gepost.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:11 schreef -jos- het volgende:
Die Saif Gaddafi is nog gewoon op de Turkse CNN hoor, zo te zien zit hij daar de situatie uit te leggen?
[..]
Turken aanwezig misschien?
Als je als universiteit een dergelijk iemand accepteert moet je ook de gevolgen dragen. Het gaat mij niet eens om dat proefschrift maar die schijnheilige reactie van de LSE dat een donatie van Saif nu onaangeraakt blijft maar ze wel al 300.000 van die donatie gebruikt hebben. Who fucking cares. Het was ook geen bezwaar dat hij daar studeerde, terwijl z'n vader al decennialang een mensenslachter is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:06 schreef quirigua het volgende:
Die Saif heeft een supertalent tot liegen. Hij heeft (had) een doctorsgraad in economie, een vergissing van de fameuze London School of Economics : of liever, een gelegenheidskadootje, zonder twijfel ingefluisterd door Tony Blair, 2008, vanwege de mooie gelegenheid zeg maar.
Ondertussen zegt LS of Economics dat ze gaan kijken of hij zijn dissertatie niet ergens van heeft overgeschreven. Vergeet nu maar dat de LS of Economics een fameus instituut is : dat was het.
Ondertussen, echter, is het moment gekomen om zich af te vragen of niet een van onze NL universiteiten zich de moeite wil geven om Saif een doctoraat honoris causa te verlenen. Er zijn wel gekkere doctoren uit de universiteitskokers gekomen, en dan hoeft Saif niks op te schrijven, alleen te lullen.
Zeker, een doctoraat, dat kan dus, in de Liegologie. Kan die NL universiteit, met al zn zwetsprofesoren, opstijgen naar het nivo van LS of E, en elkaar halverwege ontmoeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |