ik heb altijd sex met mijn chick, doe ik nu aan chicken sexquote:
Welke car kwam langs?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:31 schreef Kuukske het volgende:
Oeh, nice cars @TopGear. Maar toch tijd voor m'n chickflick.
Een Corvette als ik het goed heb gezien. Maar ik zapte weg naar de film, dus kon het niet goed zien. Maar, het was rood en mooi.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Welke car kwam langs?
En ga TDU 2 kopen dan heb je het ultieme TopGear gevoel
Ik vind eigenlijk dat als je bagger post, je je hele bagger ook zelf afgekeken moet hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:00 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het knap dat je hem hebt afgekeken, ik was niet eens tot aan de fluit gekomen
Ik was gelukkig maar half aan het luisterenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:00 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind het knap dat je hem hebt afgekeken, ik was niet eens tot aan de fluit gekomen
Blegh een Corvettequote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een Corvette als ik het goed heb gezien. Maar ik zapte weg naar de film, dus kon het niet goed zien. Maar, het was rood en mooi.
En ik wacht, na het lezen van de review, even tot TDU2 wat goedkoper is.
Joh, het had mooie vormen, een shiny kleurtje. Leuk tochquote:
Hmm hier de eerste zin en toen ging ie afquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:00 schreef Rossdale het volgende:
Hier ook iddquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm hier de eerste zin en toen ging ie af
Ik doe het nog steeds jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:31 schreef badboynova het volgende:
Ross leef je nog, want las een topic terug dat je aan het drankje heb gezeten wat zelfs lelijke vrouwen knap maakt.
gelukkig dan heeft de maagd die we geofferd hebben voor jouw wel zijn, toch een nuttige taak gehadquote:
Wacht maar tot de volgende ochtend. Dan moet je het ook nog opruimen.quote:
Welleke?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:49 schreef badboynova het volgende:
lief dagboek,
eindelijk is de dag gekomen dat ik mijn nieuwe auto mag ophalen.
een nissan primera uit 96' blauw.quote:
Nicequote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:55 schreef badboynova het volgende:
[..]
een nissan primera uit 96' blauw.
Ik durf de trap niet af want ik kan het me nog herinnerenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 10:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wacht maar tot de volgende ochtend. Dan moet je het ook nog opruimen.
Hahaha, nou het is dat ik net de emmer sop heb opgeruimd. Anders kwam ik je wel even helpen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:52 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik durf de trap niet af want ik kan het me nog herinneren
En ik heb net al afgewassenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hahaha, nou het is dat ik net de emmer sop heb opgeruimd. Anders kwam ik je wel even helpen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hahaha, nou het is dat ik net de emmer sop heb opgeruimd. Anders kwam ik je wel even helpen.
Het is de gedachte die teltquote:
Juistem. Lunchtijdquote:
Netjesquote:
Prima. Had vanochtend het idee dat ik een beetje ziekjes werd maar ben het nu rustig aan het doen enzo en voel me alweer stukken beter.quote:
Meestal wel. Want als ik niet ziek ben, ben ik meestal wel druk met van alles en nog wat en heb ik niet de rust om eens lekker te gaan gamen/SC'en.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:49 schreef Kuukske het volgende:
Och, 't gaat zo z'n gangetje. Je komt hier ook alleen als je ziek bent niet?.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:53 schreef Kuukske het volgende:
Mja, het is dat je erbij huilt. Anders zou ik het je niet kunnen vergeven.
Nice, voeg mij maar toe.quote:
Is onderweg gestuurd.quote:
quote:
Ik heb hetzelfde met mijn nick hierzoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:31 schreef Tain het volgende:
[..]
NL achter Tain plakken en je hebt mijn PSN
Hmm. Nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:04 schreef Laniboekje het volgende:
Nog leuke plannen voor het weekend Kuuks?
Hij verliest echt veel gripquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:31 schreef Tain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn friendrequest aan jou staat al maanden op pendingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:31 schreef Tain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kijk nu weet ik wie vecht is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:52 schreef Misan het volgende:
[..]
Nicewelke games?
Mijn PSN is vecht
Killzone 3quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:52 schreef Misan het volgende:
[..]
Nicewelke games?
Mijn PSN is vecht
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:00 schreef koei het volgende:
[..]
Mijn friendrequest aan jou staat al maanden op pending
Oh hehe. Ik ben vandaag aardig boven mezelf uitgestegen en dat alles op 'hard' ipv mediumquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:14 schreef Morthill het volgende:
Ik heb te lang geen Guitar Hero gespeeldik suck stierenkloten in Rock Band 3 namelijk. My skills, they do nothing...
Toch maar welquote:
Oh.. Maar je moet ze ook een beetje heen en weer schuiven.quote:
Dat kan ik dan nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh.. Maar je moet ze ook een beetje heen en weer schuiven.
Ik heb vorig jaar alles aan GH-meuk verkochtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:31 schreef Kuukske het volgende:
Oh echt? Nouja, niet alle muziek is leuk maar het zijn wel bijna allemaal van die (ouderwetse) meezingers.
Alsof er verschil isquote:
De noten die je moet raken vind ik er bij RB prettiger uitzienquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
Alsof er verschil isik heb drie RB's en een shitload aan GH's, ik zie geen boeiende verschillen.
Wat een kutseriequote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:47 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, GH zal er niet veel meer komen.
Trouwens, iemand hier net de nieuwe afgang van RTL4 gezien?
Beetje mannen over één kam scherenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De noten die je moet raken vind ik er bij RB prettiger uitzien.
Maar hé, ik ben een vrouw dus ik zie waarschijnlijk meer details die er voor mij toe doen..
En ik ben een man, dus ik negeer details die niet relevant zijn voor mezelf.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De noten die je moet raken vind ik er bij RB prettiger uitzien.
Maar hé, ik ben een vrouw dus ik zie waarschijnlijk meer details die er voor mij toe doen..
Nou ja, meer verschillen zijn er niet toch?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:54 schreef Misan het volgende:
[..]
Beetje mannen over één kam scherende lay-out van die noten is een te verwaarlozen verschil
Ja. Dat kijkt/speelt prettiger. Dus leuker.quote:
Normal! Vind easy altijd zo bagger saaiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:02 schreef Solique het volgende:
Middag, dacht laat ik eens wakker worden.
[..]
Netjes
Op welke moeilijkheidsgraad eigenlijk
jij mij ook hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]yay!!!
Je kunt mij op psn toevoegen als je keer online wilt gamen
Guitar Heroquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:14 schreef Morthill het volgende:
Ik heb te lang geen Guitar Hero gespeeldik suck stierenkloten in Rock Band 3 namelijk. My skills, they do nothing...
Mja, nogal. Zelfs de openingstune is verbaggerd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:02 schreef Misan het volgende:
All you Need is love is ook je reinste bagger geworden trouwens
Wie ben jij eigelijk?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]yay!!!
Je kunt mij op psn toevoegen als je keer online wilt gamen
Ik vergeet datquote:
Wat kijk je dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, nogal. Zelfs de openingstune is verbaggerd.
Maar goed, ik zit al jaren op zaterdagavond op NET5.
Was dat niet altijd al bagger?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:02 schreef Misan het volgende:
All you Need is love is ook je reinste bagger geworden trouwens
wat kijk je op net5 dan? Dquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, nogal. Zelfs de openingstune is verbaggerd.
Maar goed, ik zit al jaren op zaterdagavond op NET5.
Cold Case, Rizzoli, Good Wife, Without a Trace (al is dat tegenwoordig vervangen door iets anders).quote:
Ben afgelopen week ook erg druk geweest. Linkje?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohaimijn intro staat volgens mij 3 sc's terug
Ik ga zo maar eens zappen naar Paul de Leeuw denk ikquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Cold Case, Rizzoli, Good Wife, Without a Trace (al is dat tegenwoordig vervangen door iets anders).
te lui om terug te zoekenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:09 schreef Misan het volgende:
[..]
Ben afgelopen week ook erg druk geweest. Linkje?
maakt niet uit, haiiiquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:15 schreef Kuukske het volgende:
Ah, die intro had ik ook even gemist. Hallo.
ik heb alleen van de laatste ooit gehoord ... maar de rest nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Cold Case, Rizzoli, Good Wife, Without a Trace (al is dat tegenwoordig vervangen door iets anders).
Puike series hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:18 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb alleen van de laatste ooit gehoord ... maar de rest niet
Werd jij nooit boos op je moeder als ze jouw kamer opruimde dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:19 schreef Laniboekje het volgende:
Ein-de-lijk is die rattenkooi schoon. Mennnn, vijf rattendames kunnen er een bende van maken maar ik ben weer trots op mijzelf en de ratten zijn weer boos op mij.
Ken Good Wife niet, rest is tof.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
ohquote:
Laatste ep van Rizolli van seizoen 1 is nu bezig. Keispannend.quote:
Dat zegt mij dan weer niets.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:20 schreef Sharana_LV het volgende:
ohik volg al aardig veel series dus moet er niet teveel bijnemen
without a trace zou wel tof moeten zijn idd! ... ik zit te wachten tot breaking bad weer gaat beginnen
Weet je, volgens mij niet. Maar volgens mij heeft mijn moeder nooit mijn kamer opgeruimd. Ik moest het in ieder geval hoever ik mij kan heugen altijd zelf doen. Nu is mijn geheugen ook brak, kan het ook aan liggen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Werd jij nooit boos op je moeder als ze jouw kamer opruimde dan?
Oh hehe. Mijn moeder heeft het een keer gedaan. Daarna niet meerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:21 schreef Laniboekje het volgende:
Weet je, volgens mij niet. Maar volgens mij heeft mijn moeder nooit mijn kamer opgeruimd. Ik moest het in ieder geval hoever ik mij kan heugen altijd zelf doen. Nu is mijn geheugen ook brak, kan het ook aan liggen.
Mag/kan geen tv kijken. Vriendlief is weer eens aan het achievementhoeren en dat moet per se in de woonkamer i.p.v. gamekamer en we hebben alleen kabel in de woonkamer. Kijk het ooit nog wel eens terug.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Laatste ep van Rizolli van seizoen 1 is nu bezig. Keispannend.
Zou ik zeker doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mag/kan geen tv kijken. Vriendlief is weer eens aan het achievementhoeren en dat moet per se in de woonkamer i.p.v. gamekamer en we hebben alleen kabel in de woonkamer. Kijk het ooit nog wel eens terug.
Volgens mij is ze niet achter Ross aangelopenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:23 schreef Misan het volgende:
Hoe ben je trouwens hier in de SC verzeild geraakt dan Sharana?
Jij werd wel boos dus?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh hehe. Mijn moeder heeft het een keer gedaan. Daarna niet meer.
Jij bent ook een tijd weg geweest of niet?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:23 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mag/kan geen tv kijken. Vriendlief is weer eens aan het achievementhoeren en dat moet per se in de woonkamer i.p.v. gamekamer en we hebben alleen kabel in de woonkamer. Kijk het ooit nog wel eens terug.
Ben nooit echt weg.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:24 schreef Misan het volgende:
[..]
Jij bent ook een tijd weg geweest of niet?
Mja ik vond het niet zo tof dat ze m'n hele kamer maar meteen had verbouwd. Maar ze bedoelde het vast goed?? Dat denk ik nu een jaar of 8 later.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jij werd wel boos dus?
Nou, wat ik niet snap aan mijn ratten is dat hun kooi altijd na een week zo smerig is als ik weet niet wat. En ze slapen dan in een hangmat vol brokjes/haren en weet ik wat voor ondefinieerbaar spul (nog net geen plas en poep) en dan worden ze boos als ik ze een nieuw hangmatje geef...
Ondankbare beesten!
Zal niet de eerste keer zijn dat Rossdale tuig meetrektquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zou ik zeker doen.
[..]
Volgens mij is ze niet achter Ross aangelopen.
Alle moeders bedoelen het goed... Hoop ik dan maar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja ik vond het niet zo tof dat ze m'n hele kamer maar meteen had verbouwd. Maar ze bedoelde het vast goed?? Dat denk ik nu een jaar of 8 later.
Maar, je ratten mochten wel even dank je wel zeggen ja.
Serieus? Welk tuig??quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:25 schreef Misan het volgende:
Zal niet de eerste keer zijn dat Rossdale tuig meetrekt
True. Hoorde het vanmiddag ook al van Kuukse. Sorry!quote:
Nah, geeft niet hoor. Dan heb je tenminste wat te vertellen als je terugkomt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:27 schreef Laniboekje het volgende:
True. Hoorde het vanmiddag ook al van Kuukse. Sorry!
Ik post eigenlijk altijd alleen maar als ik mij verveel/ziekjes ben en dat is gelukkig niet zo heel vaak. Maar tegelijkertijd is dat ook niet heel aardig... Pas jullie opzoeken als ik verveeld of beroerd ben, ook weer zo lullig...
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah, geeft niet hoor. Dan heb je tenminste wat te vertellen als je terugkomt.
Daar woont keigezellig volk.quote:
Immer. Bredaas. Ofzoiets.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:28 schreef Laniboekje het volgende:
Bij jou is het glas mooi halfvol.
Breaking bad gaat over een scheikunde leraar die geld nodig heeft omdat hij ziek is en dan drugs gaat dealen met een leerling van hem ... even snel omschreven maar t is echt heel tofquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Laatste ep van Rizolli van seizoen 1 is nu bezig. Keispannend.
[..]
Dat zegt mij dan weer niets..
Sorry voor haar gedragquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:27 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
True. Hoorde het vanmiddag ook al van Kuukse. Sorry!
Ik post eigenlijk altijd alleen maar als ik mij verveel/ziekjes ben en dat is gelukkig niet zo heel vaak. Maar tegelijkertijd is dat ook niet heel aardig... Pas jullie opzoeken als ik verveeld of beroerd ben, ook weer zo lullig...
Gelukkig ben ik hier niet via Ross beland dan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:25 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik zag opeens de SC langskomen toen ik game topics aan het lezen was!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:23 schreef Misan het volgende:
Hoe ben je trouwens hier in de SC verzeild geraakt dan Sharana?
Same (maar dan een jaar geleden ofzoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zag opeens de SC langskomen toen ik game topics aan het lezen was!
Nah, gelukkig niet. Voelde me vanochtend niet oke maar nu mag ik niet meer klagen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:29 schreef Misan het volgende:
[..]
Sorry voor haar gedragben je nu weer ziekjes dan?
Hé!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:29 schreef Misan het volgende:
Sorry voor haar gedragben je nu weer ziekjes dan?
Ja, maar toch hè, ben je wel gezellig. Dat is een restje Breda, don't deny!quote:
Denied! Ik kom oorspronkelijk uit Eindhoven. Ik zeg dat ik daar mijn gezelligheid vandaan heb! Die 17 jaar in Haagse Beemden hebben me niet gezelliger gemaakt. Jeweetzelluf.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, maar toch hè, ben je wel gezellig. Dat is een restje Breda, don't deny!
Oh Eindhovenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:32 schreef Laniboekje het volgende:
Denied! Ik kom oorspronkelijk uit Eindhoven. Ik zeg dat ik daar mijn gezelligheid vandaan heb! Die 17 jaar in Haagse Beemden hebben me niet gezelliger gemaakt. Jeweetzelluf.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh Eindhoven.
Ennuhm, mja. Ikweet.
ik ben geen tuigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:25 schreef Misan het volgende:
[..]
Blijf je wel vaker tetteren dan als je jezelf ook weer beter voeltquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nah, gelukkig niet. Voelde me vanochtend niet oke maar nu mag ik niet meer klagen.
Ross heeft je niet binnengelokt noch meegesleept. Dus dat maakt je geen tuig.quote:
Ga mijn best doen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:35 schreef Misan het volgende:
[..]
Blijf je wel vaker tetteren dan als je jezelf ook weer beter voelt
Maar toch zou je me niet meer willen missen, wel?quote:
das wel waarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Diep van binnen zijn we allemaal een beetje tuig, of willen we het zijn.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar toch zou je me niet meer willen missen, wel?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:36 schreef Laniboekje het volgende:
Ik ben iig pro-Kuukske, ze mag blijven.
Hihi.quote:
Ja, nou en? Problemen mee?!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:41 schreef Misan het volgende:
Lijkt wel het Kuukske-adoratietopic hier
Wat hebben jullie vannacht gedroomd?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:41 schreef Kuukske het volgende:
Ja, m'n ego is nu wel weer genoeg gestreeld. Tijd voor een nieuw onderwerp,
Ik onthoud mijn dromen nooitquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat hebben jullie vannacht gedroomd?
Totally random maar altijd leuk om te horen van mensen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:42 schreef Kuukske het volgende:
Oh ehm, dat weet ik nog.. wacht even. Even nadenken.
Ja toch? Ik onthoud ook altijd creepy veel details. En heel lang ook.. ik weet nog precies hoe een droom ging die ik al jaren geleden heb gehad.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:43 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Totally random maar altijd leuk om te horen van mensen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:44 schreef Laniboekje het volgende:
Ik had gedroomd dat ik in Amsterdam was met mijn vriend en we kwamen twee negers tegen en dee hadden een Move Pistol (voor de PS3 ja) en die gingen ons bedreigen. Maar mijn vriend had ook dat pistool en ging terug dreigen. Ondertussen moest ik enorm lachen en de twee agenten die verderop stonden keken like: WTF?!
You tell me.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
! Hoe komt je onderbewustzijn erop.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:49 schreef Kuukske het volgende:
Nee, ik kan er niet meer opkomen.. Vanmiddag dacht ik er nog aan. Stom.
Ik zit dit even met beelden erbij te denkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:44 schreef Laniboekje het volgende:
Ik had gedroomd dat ik in Amsterdam was met mijn vriend en we kwamen twee negers tegen en die hadden een Move Pistol (voor de PS3 ja) en die gingen ons bedreigen. Maar mijn vriend had ook dat pistool en ging terug dreigen. Ondertussen moest ik enorm lachen en de twee agenten die verderop stonden keken like: WTF?!
Goh! Dat werd eens tijd hèquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zag opeens de SC langskomen toen ik game topics aan het lezen was!
3 viel vies tegen, en waarom ze ooit een aparte wolverine film hebben gemaaktquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Goh! Dat werd eens tijd hè!
Nou verder met X-Men 3. Denk dat ik deel 4 niet eens kijk, is toch een apart verhaal over Wolverine
Wolverine is geen deel 4 maar een spinoff. Het verhaal gaat dus niet verder vanaf deel 3 maar hoe wolverine wolverine werdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Goh! Dat werd eens tijd hè!
Nou verder met X-Men 3. Denk dat ik deel 4 niet eens kijk, is toch een apart verhaal over Wolverine
Er komen er meer, Magneto krijgt er bv ook eenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
3 viel vies tegen, en waarom ze ooit een aparte wolverine film hebben gemaakt
de hele X-men triologie ging al zowat over wolverine
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:33 schreef koei het volgende:
Mijn 5.1 surround is overigens definitief overleden denk ikHad speciaal een man uitgenodigd om het te fixen, maar zelfs hij kreeg mijn achterboxen niet meer aan de praat... Draadloze speakers
enkel draadloos helaasquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Zijn ze alleen draadloos of kan je het ook met draad aansluiten?
Nice, mooie dame?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:38 schreef Fallen het volgende:
Hele middag en avond analoog gegamed vandaag. Wat ontzettend tof is Diplomacy!
Ik ben alleen nu wel kapot na gisteren een avond stappen en vandaag zo'n dag. Wat een heerlijk weekend vooralsnog.
En een leuke flirt net in de tram.... altijd goed!
Mooi scheiße dus....quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:43 schreef Misan het volgende:
[..]
Nice, mooie dame?
Waar kan ik meer over Diplomacy vinden?
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:44 schreef koei het volgende:
Diplomacy is toch dat spel waarbij je enkel moet onderhandelen, verder helemaal niks van dobbelstenen, kans of geluk? Lijkt mij een erg vermoeiend spel eigenlijk... Ik vind het onderhandelen van Monopoly vaak al te lang duren...
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:33 schreef koei het volgende:
Mijn 5.1 surround is overigens definitief overleden denk ikHad speciaal een man uitgenodigd om het te fixen, maar zelfs hij kreeg mijn achterboxen niet meer aan de praat... Draadloze speakers
En ik maar denken dat je wel wat geleerd zou hebben van je kaneelstokjesfailquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:46 schreef Fallen het volgende:
[..]Leuke meid wel... maar goed, ik zit thuis en zij ergens in de stad.... dus tsja...
![]()
Diplomacy is een soort Risk, maar dan zonder dobbelstenen. Het spel duurt echt heel lang, even een uurtje gamen is geen optie. Je onderhandelt continue met anderen om via bongenoten de wereld te veroveren.
http://en.wikipedia.org/wiki/Diplomacy_game
Vanille-stokjes....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:51 schreef koei het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je wel wat geleerd zou hebben van je kaneelstokjesfail
Is goed, heb alleen nog geen werkende headset. Zal morgenochtend wat uittesten.quote:Op zondag 27 februari 2011 00:07 schreef koei het volgende:
Solique, zo even Killzone doen? mijn psn is superkoei
Trusten Fallenquote:
Dat zeg ik dus, apart verhaal.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wolverine is geen deel 4 maar een spinoff. Het verhaal gaat dus niet verder vanaf deel 3 maar hoe wolverine wolverine werd
Volgens mij gaat :quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Er komen er meer, Magneto krijgt er bv ook een
ik had het niet verwacht eigenlijk. Als People Can Fly en Epic een orgie zouden hebben, dan zou Bulletstorm het resultaat zijn. Wat een gare, wazige, belachelijke, idiote, lompe, brute geweldenaar van een game zegquote:Op zondag 27 februari 2011 00:32 schreef koei het volgende:
Bulletstorm is overigens ook een erg toffe game! Ik had net mijn eigen robotdino
Ja, hij is zeer vermakelijkquote:Op zondag 27 februari 2011 01:38 schreef Mday het volgende:
[..]
ik had het niet verwacht eigenlijk. Als People Can Fly en Epic een orgie zouden hebben, dan zou Bulletstorm het resultaat zijn. Wat een gare, wazige, belachelijke, idiote, lompe, brute geweldenaar van een game zeg
Waren leuke potjes inderdaad, begin al wat beter te schieten ook al.quote:Op zondag 27 februari 2011 01:56 schreef koei het volgende:
Waren wat mooie potjes Solique! Morgen maar even zorgen dat mijn headset gaat werken, dat maakt het toch wat leuker ook!
Ik heb nog nooit een melee kill gemaakt in Killzonequote:Op zondag 27 februari 2011 01:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Waren leuke potjes inderdaad, begin al wat beter te schieten ook al.
Morgen hoop ik ook mijn headset werkend te hebben.
Ik maak wel erg veel melee kills geloof ik.
L1 en wordt inderdaad uitgelegd in de singleplayer.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:16 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een melee kill gemaakt in KillzoneIk heb geen idee hoe en ik heb ook geen handleiding om het op te kunnen zoeken
Zal in de storymode vast nog wel een keer aan bod komen!
Ja, ik baal er altijd wel van! Zeker als het zo'n sneaky onzichtbaar ventje is!quote:Op zondag 27 februari 2011 02:19 schreef Solique het volgende:
[..]
L1 en wordt inderdaad uitgelegd in de singleplayer.
Het blijft wel het meest vernederend om ineens een mes in je donder te krijgen.
Vooral die inderdaad of zo'n infiltrant.quote:Op zondag 27 februari 2011 02:31 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, ik baal er altijd wel van! Zeker als het zo'n sneaky onzichtbaar ventje is!
Oja! Stiekem feestvarken.quote:
PS3quote:Op zondag 27 februari 2011 09:45 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Geen idee waarom ik zo vroeg wakker ben geworden, en ben nog wel uitgeslapen ook
Lol, lijkt me stug. Die blijft staan dus maakt niet uit hoe laat ik wakker word.quote:
30? Echt?quote:
Lekker gevoel he?quote:Op zondag 27 februari 2011 09:45 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Geen idee waarom ik zo vroeg wakker ben geworden, en ben nog wel uitgeslapen ook
Dat zekerquote:
Je dacht dat er geen zondagochtend bestond ??quote:Op zondag 27 februari 2011 09:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat zeker
Alleen wel vaag om zo vroeg te zijn op een zondag.
Of ik kom zondagochtend pas thuis, of ik slaap er overheen en word pas in de middag wakker.quote:Op zondag 27 februari 2011 09:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je dacht dat er geen zondagochtend bestond ??
Oh, en Sol, congratz met je aankoop. Dat je er veel plezier aan mag beleven en jezelf menig dag mag afvragen waarom je niet eerder een PS3 hebt gekocht..
Ja, incluis moi.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:04 schreef Misan het volgende:
ja, moest er een keer van komen alleen iedereen schat me jonger in
Ah, kom je mijn badkamer ook even doen? Ja? Toe?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:08 schreef Laniboekje het volgende:
Zo, ik ben weer fris en fruitig. Nu tijd om de badkamer eens helemaal te schrobben.
Pft, onderbuurjongen is ook weer wakker en de gehele buurt mag dat weer weten.
Ik zal mijn motivatie uw kant opsturen, misschien kun je het dan zelf oppakken.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, kom je mijn badkamer ook even doen? Ja? Toe?
Ennuhm, waar maakt de buurjongen iedereen mee wakker?
en de buurjongen zelf al wel eens aangesproken met de vraag wat er aan de hand is?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:16 schreef Laniboekje het volgende:
We zitten nu in dubio om i.i.g. de moeder een keer aan te spreken. Kijk, we weten dat er iets niet spoort aan het kind en dat is verder ook o.k. Maar we hebben er toch wel aardig last van... Het is wel vervelend om haar aan te spreken op iets waar ze niets aan kan doen, maar dat ze dan nogmaals krijgt te horen van andere mensen dat we last hebben van haar kind.
Het is nog een jong joch en hij is zover retarded dat je daar niet echt een antwoord op zal gaan krijgen. Nee, we moeten echt bij mams zijn.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:20 schreef Misan het volgende:
[..]
en de buurjongen zelf al wel eens aangesproken met de vraag wat er aan de hand is?
gewoon eens vragen. dikke kans dat zij er ook niets aan kunnen doen (ik had vroegah ook van die uitspattingen), huisarts kan ze wel verwijzen naar professionele hulp in dat soort gevallenquote:Op zondag 27 februari 2011 10:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Het is nog een jong joch en hij is zover retarded dat je daar niet echt een antwoord op zal gaan krijgen. Nee, we moeten echt bij mams zijn.
Ik weet ook dat ze er niets aan kunnen doen. Ik zag een paar weken terug ook al een busje staan van vakantie-/ weekendopvang voor kinderen met dit soort aandoeningen. Dus ik weet wel dat ze er aan werkt en dat er hulp is... Maar goed, ik laat het ook nog maar even gaan. Ik denk ook dat hij nu juist zo druk is in huis omdat hij niet echt naar buiten kan de laatste tijd. Zodra het wat beter weer wordt zal hij zijn energie wel weer kwijt kunnen in het park...quote:Op zondag 27 februari 2011 10:23 schreef Misan het volgende:
[..]
gewoon eens vragen. dikke kans dat zij er ook niets aan kunnen doen (ik had vroegah ook van die uitspattingen), huisarts kan ze wel verwijzen naar professionele hulp in dat soort gevallen
Kan ik me indenken!quote:Op zondag 27 februari 2011 10:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Zit bij mijn moeder en die kijkt een stom huis en tuin programma
Zodra t afgelopen is mag de ps3 eindelijk aan! Buuuh blij als mijn woning klaar is
mijn ds ligt in amsterdamquote:Op zondag 27 februari 2011 10:56 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Kan ik me indenken!
Chocola + limonade + Nintendo DS + Golden Sun = relaxen.
Wat ga je gamen?quote:Op zondag 27 februari 2011 10:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mijn ds ligt in amsterdam
maar ik hoor een aftiteling dus volgens mij ben ik zo aan de beurt
Ik zie net dat ik GH ben vergeten en er Tomb Raider in het hoesje zit... heb gister Batman uitgespeeld dus nu dan maar TR kijken of het wat isquote:
Van wat ik van TR gezien heb is die best o.k.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik GH ben vergeten en er Tomb Raider in het hoesje zit... heb gister Batman uitgespeeld dus nu dan maar TR kijken of het wat is
enne .. chocolade op de vroege luie zondag ochtend
Niks geen vibe hier.quote:Op zondag 27 februari 2011 10:40 schreef Laniboekje het volgende:
Zo, badkamertje ook weer fris en schoon. Heb jij de vibe al te pakken Kuukske of moet ik met mijn mop en emmertje jouw kant op komen?
Thanks! Hij ziet er wel aardig uit tot nu toequote:Op zondag 27 februari 2011 11:10 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Van wat ik van TR gezien heb is die best o.k.
Veel plezier.
R&C vond ik ook tof!quote:Op zondag 27 februari 2011 11:17 schreef Kuukske het volgende:
TR is best te pruimen hoor. Ik ga zo weer eens verder met Ratchet & Clank, als ik de RB3-frustraties kwijt ben.
Unchartedquote:Op zondag 27 februari 2011 11:40 schreef Fallen het volgende:
Goedemorgen!
Tijd voor een baken straks maar eens beginnen aan Mass Effect 2... of heel misschien Uncharted 2 op crushing uitspelen.
En voetbal kijken vandaag. Super Sunday!
Als ik een brakke zondag heb gooi ik altijd de salontafel aan de kant. Fatboy in het midden van de woonkamer, dekentje erbij en ik kom er niet meer uit totdat het tijd is om te koken ofzo. Heeeerlijk dat soort dagen. Ga ik straks ook doen.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben gigantisch brak. En niet eens van alcohol.
En er is geen F1.
Jamaar.. er is niks op tvquote:Op zondag 27 februari 2011 11:44 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Als ik een brakke zondag heb gooi ik altijd de salontafel aan de kant. Fatboy in het midden van de woonkamer, dekentje erbij en ik kom er niet meer uit totdat het tijd is om te koken ofzo. Heeeerlijk dat soort dagen. Ga ik straks ook doen.
Geen F1 sucks, ik ben wel benieuwd naar alle nieuwe regels, ontwikkelingen en de effecten daarvan.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben gigantisch brak. En niet eens van alcohol.
En er is geen F1.
Ja, inderdaad. Same here.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:47 schreef Fallen het volgende:
[..]
Geen F1 sucks, ik ben wel benieuwd naar alle nieuwe regels, ontwikkelingen en de effecten daarvan.
Sterkte met uitbrakken.
Unchartedquote:
Hmm, ook geen leuke serie om te volgen? Of gewoon een relaxed spelletje gaan spelen? Op de PS3 is Flower (ofzo? ff vergeten) heel goed om te ontstressen enzo.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jamaar.. er is niks op tv. En ik heb geen idee welke film ik moet opzetten
.
Ik vind heel ME niets aan. Deel 1 niet en deel 2 dus ook niet.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Uncharted
Mass Effect 2, alleen deel 2 niet leuk? Of de hele serie gewoon niet.
Ik dacht namelijk dat ik ME deel 1 niet leuk zou vinden, een aantal keer geprobeerd, maar sprak niet zo aan, totdat ik laatst er opnieuw voor ging zitten en het geweldig vond.
Meh. Geen leuke man, alhoewel hij er wel beter uitziet daar dan in Criminal Minds.quote:
Nah, we zijn bezig met Criminal Minds op DVD, maar vriendje is niet thuis en die vind het vast irritant als ik weer tig afleveringen voorloopquote:Op zondag 27 februari 2011 11:53 schreef Laniboekje het volgende:
Hmm, ook geen leuke serie om te volgen? Of gewoon een relaxed spelletje gaan spelen? Op de PS3 is Flower (ofzo? ff vergeten) heel goed om te ontstressen enzo.
Whehe, ik overwoog net nog om PS I Love You te kijken omdat Gerard Butlerquote:Op zondag 27 februari 2011 11:55 schreef Laniboekje het volgende:
Meh. Geen leuke man, alhoewel hij er wel beter uitziet daar dan in Criminal Minds.
Dit is pas een echte vent:
[ afbeelding ]
Ik ken dat met vriendjes die dan boos wordenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah, we zijn bezig met Criminal Minds op DVD, maar vriendje is niet thuis en die vind het vast irritant als ik weer tig afleveringen voorloop.
[..]
Whehe, ik overwoog net nog om PS I Love You te kijken omdat Gerard Butler. Ik denk dat ik dat maar ga doen
.
Dat kan niet! Dat doe ik al! En met Matthew, en Jake - o my wat was ie gister weer heerlijk in Prince of Persia - Gyllenhaal en en en.. nouja. Gewoonquote:Op zondag 27 februari 2011 11:58 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
Ik ga later trouwen met Gerard Butler. Dat jullie het maar even weten.
Nou ehm! Ik wil ook al trouwen met Matthew... Fox that is! Jake Gyllenhaal mag je houden... Dan neem ik wel Jason Statham. Die man is niet bijster knap maar zo stoer dat hij gewoon random mensen in elkaar mag slaan van mij en dan kan ik stoer lopen doen met mijn sterke en agressieve man...quote:Op zondag 27 februari 2011 12:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat kan niet! Dat doe ik al! En met Matthew, en Jake - o my wat was ie gister weer heerlijk in Prince of Persia - Gyllenhaal en en en.. nouja. Gewoon. Al die andere leukerds.
Prima.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:02 schreef Laniboekje het volgende:
Nou ehm! Ik wil ook al trouwen met Matthew... Fox that is! Jake Gyllenhaal mag je houden... Dan neem ik wel Jason Statham. Die man is niet bijster knap maar zo stoer dat hij gewoon random mensen in elkaar mag slaan van mij en dan kan ik stoer lopen doen met mijn sterke en agressieve man...
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Prima.. Nog meer wensen?
Oeh ik heb trouwens maf gedroomd: over Disneyland, en ik moest allerlei hindernissen overwinnen om uiteindelijk bij een soort eindbaas uit te komen. En alles was in zo'n duistere Epic Mickey-stijl gemaakt. Heel vaag. Volgens mij was de droom alleen niet af want ik weet niet wat er met de eindbaas is gebeurd.
Zodiac vind ik ontzettend saai, doe dan maar Gerard!quote:Op zondag 27 februari 2011 12:07 schreef Kuukske het volgende:
Nou, ik ga maar eens een bakkie thee zetten en Gerard in de PS3 stoppen. Of toch Zodiac.Nouja. Iets in ieder geval.
Fijne middag.
quote:Op zondag 27 februari 2011 12:12 schreef Solique het volgende:
PS3 als mediacenter ingericht en werkt. Nu wat demo's downloaden ter afwisseling.
wat voor films hou je van kuuks?quote:Op zondag 27 februari 2011 11:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jamaar.. er is niks op tv. En ik heb geen idee welke film ik moet opzetten
.
Natuurlijk. Zou niet durven om ze allemaal in te pikken, ik ben vrijgevig.quote:Op zondag 27 februari 2011 12:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en laten jullie nog wat mannen voor mij over?
Is het zo ergquote:Op zondag 27 februari 2011 12:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Euhm.. nou.. ik heb er al aardig wat op mijn 'daar-wil-ik-wel-een-beschuitje-mee-eten-lijst'quote:Op zondag 27 februari 2011 12:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat voor films hou je van kuuks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |